Retkeilyyn perehdyttäjää

Anonyymi-ap

Hei! Olen 19 v nainen Etelä-Suomesta. Minua kiinnostaisi lähteä retkeily, ja haluaisin lähteä mm. Lappiin vaeltamaan, mutta olen kokematon. Löytyisikö täältä ketään sellaista henkilöä, joka voisi neuvoa ja vaikka lähteä opastamaan?

17

305

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luultavasti saat ehdotteluja vanhoilta, likaisilta ukoilta. Tai sitten olet itsekkin vain nuorena naisena esiintyvä trolli.

• Anonyymi00002

Joo suomi24palstalta retkeily seuraa .😄😄😄😄

• Anonyymi00015

Meinaat että joku parikymppinen pridelesbo olis hyvä eräopas?
        Sehän jää nenärenkaasta risukkoon kiinni. Hyvä puoli että sininen tukka ja sirkushörhön ulkonäkö säikyttää suurpedot ja pelastuslaitoksen helpompi löytää maastosta.

• Anonyymi00003

Liity https://www.suomenlatu.fi ja saat hyvää seuraa ja opastusta.

• Anonyymi00004

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

Älä viitsi trollata...

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joopa joo ,joopa joo🎶🎶🎶🎶🎵🎷🎷

• Anonyymi00007

Hei! Mistä päin Etelä-Suomea olet? Täällä olisi retkikaveriksi kiva ja reipas, huumorintajuinen 49 v mies. Minulla kokemusta Lapissa vaeltamista kolmen vuosikymmenen ajalta. Mielelläni veisin sinut ruskaretkelle tai talvella katsomaan revontulia:)

• Anonyymi00008

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00011

Kikkiä ei vissiin voi laittaa tänne?

• Anonyymi00012

Yritin, mutta ei onnistunut

• Anonyymi00013

Niin varmaan juu🤡🤡🤡

• Anonyymi00014

Minulta löytyy teltta ja sitä ylläpitää nahkainen salko. Kokemusta Lapissa vaeltamisesta on paljon. Lähden yleensä reissuun Rukalta ja päädyn muutaman laskettelukeskuksen kautta aina Saariselälle. Ethän ole lihava? Minulla on vain pieni auto ja lihavat naiset eivät oikein toimi autovaelluksilla.

Olen vanha ja limainen. Vaellusautona Nissan micra.

• Anonyymi00016

Edelleen harkitsen retkikaverin hankkimista. Mitä ihmeen peräkamnarin poikia täällä on?

• Anonyymi00017

Eikö ketään kiinnosta retkiseura?

• Anonyymi00018

Minä (vanha ukko) lähden 2 kahden koiran kanssa Tuntsan maisemiin ensi viikolla. Tukikohtana kämppä, josta teen pistoretkiä ja sopivan kelin sattuessa majoitun tunturissa/ metsässä. Mukaan vaan ja saat olla rauhassa lähentelyjen suhteen. Hienoa, että jollakin nuorella on vielä retkeilyintoa. Ja luulisin, että suurin osa miehistäkin on kunnon sakkia vaikka yllä olevien kommenttien perusteella ko. lopputulokseen ei välttämättä pääse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1289
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1222
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      79
      668
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      608
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      26
      594
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      495
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      489
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      472
    Aihe