Retkeilyyn perehdyttäjää

Anonyymi-ap

Hei! Olen 19 v nainen Etelä-Suomesta. Minua kiinnostaisi lähteä retkeily, ja haluaisin lähteä mm. Lappiin vaeltamaan, mutta olen kokematon. Löytyisikö täältä ketään sellaista henkilöä, joka voisi neuvoa ja vaikka lähteä opastamaan?

14

280

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luultavasti saat ehdotteluja vanhoilta, likaisilta ukoilta. Tai sitten olet itsekkin vain nuorena naisena esiintyvä trolli.

• Anonyymi00002

Joo suomi24palstalta retkeily seuraa .😄😄😄😄

• Anonyymi00015

Meinaat että joku parikymppinen pridelesbo olis hyvä eräopas?
        Sehän jää nenärenkaasta risukkoon kiinni. Hyvä puoli että sininen tukka ja sirkushörhön ulkonäkö säikyttää suurpedot ja pelastuslaitoksen helpompi löytää maastosta.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

Älä viitsi trollata...

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joopa joo ,joopa joo🎶🎶🎶🎶🎵🎷🎷

• Anonyymi00007

Hei! Mistä päin Etelä-Suomea olet? Täällä olisi retkikaveriksi kiva ja reipas, huumorintajuinen 49 v mies. Minulla kokemusta Lapissa vaeltamista kolmen vuosikymmenen ajalta. Mielelläni veisin sinut ruskaretkelle tai talvella katsomaan revontulia:)

• Anonyymi00008

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00011

Kikkiä ei vissiin voi laittaa tänne?

• Anonyymi00012

Yritin, mutta ei onnistunut

• Anonyymi00013

Niin varmaan juu🤡🤡🤡

• Anonyymi00014

Minulta löytyy teltta ja sitä ylläpitää nahkainen salko. Kokemusta Lapissa vaeltamisesta on paljon. Lähden yleensä reissuun Rukalta ja päädyn muutaman laskettelukeskuksen kautta aina Saariselälle. Ethän ole lihava? Minulla on vain pieni auto ja lihavat naiset eivät oikein toimi autovaelluksilla.

Olen vanha ja limainen. Vaellusautona Nissan micra.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1682
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1226
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1140
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      69
      1049
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1033
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      897
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      35
      807
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      675
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      661
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    Aihe