Retkeilyyn perehdyttäjää

Anonyymi-ap

Hei! Olen 19 v nainen Etelä-Suomesta. Minua kiinnostaisi lähteä retkeily, ja haluaisin lähteä mm. Lappiin vaeltamaan, mutta olen kokematon. Löytyisikö täältä ketään sellaista henkilöä, joka voisi neuvoa ja vaikka lähteä opastamaan?

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luultavasti saat ehdotteluja vanhoilta, likaisilta ukoilta. Tai sitten olet itsekkin vain nuorena naisena esiintyvä trolli.

• Anonyymi00002

Joo suomi24palstalta retkeily seuraa .😄😄😄😄

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Noista järjestöistä on huonoja kokemuksia. Etsin ihan ystävyysmielessä miestä, joka opettaisi.

Älä viitsi trollata...

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joopa joo ,joopa joo🎶🎶🎶🎶🎵🎷🎷

• Anonyymi00007

Hei! Mistä päin Etelä-Suomea olet? Täällä olisi retkikaveriksi kiva ja reipas, huumorintajuinen 49 v mies. Minulla kokemusta Lapissa vaeltamista kolmen vuosikymmenen ajalta. Mielelläni veisin sinut ruskaretkelle tai talvella katsomaan revontulia:)

• Anonyymi00008

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hei! Kuulostaa hyvältä. Olen Lahdesta, eikä minulla ole autoa. Retkeilyvälineitä löytyy reppu, keitin ja makuupussi, mutta telttaa ei ole. Mistä päin sinä ja miten saa yhteyden?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00011

Kikkiä ei vissiin voi laittaa tänne?

• Anonyymi00012

Yritin, mutta ei onnistunut

• Anonyymi00013

Niin varmaan juu🤡🤡🤡

• Anonyymi00014

Minulta löytyy teltta ja sitä ylläpitää nahkainen salko. Kokemusta Lapissa vaeltamisesta on paljon. Lähden yleensä reissuun Rukalta ja päädyn muutaman laskettelukeskuksen kautta aina Saariselälle. Ethän ole lihava? Minulla on vain pieni auto ja lihavat naiset eivät oikein toimi autovaelluksilla.

Olen vanha ja limainen. Vaellusautona Nissan micra.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe