Oho mitä tapahtui.

Anonyymi-ap

Mulle tuli pissit housuihin, kun Helenius teki voittomaalin. Vaimo sai orgasmin.
Aivan kauheata.

15

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jääkiekko on vaarallinen laji. Kieltää tommoset pitäisi. Tai antaa jokaiselle oma kumilätkä ettei tarvi tapella.

• Anonyymi00002

Naapurin äijällä oli tullut tavarat housuihin, kun voittomaali tuli. Minusta ton maalin tekijä pitäis laittaa vastuuseen asiasta. Kuinka moni suomalainen joutui vaihtamaan housujaan ja käymään pesuilla voittomaalin jälkeen.

• Anonyymi00003

Kenen vaimoa aloittaja tarkoitti.

• Anonyymi00005

Mitä nyt. Täältä poistetaan viestejä, kun ihmisillä terveys pettää jonkun voittomaalin takia. Tämä on aivan käsittämätöntä.

• Anonyymi00006

Mä en uskalla katsoa videolta sitä voittomaalia, kun heti pyörryn ja lirahtaa housuihin.
      Tämä on nyt tilanne. Tonot pitää hankkia.

• Anonyymi00015

Sä oot jo valmiiksi riittävän tono.

• Anonyymi00007

Etkö itse pysty tyydyttämään vaimoasi?

• Anonyymi00008

Minulla on pumpattava kumivene tokmannista jossa istun kun katson lätkää. Jos tulee jännäkakka tai pissit niin ne voi laskea suoraan kumivenhoon. Ei mene hieno parketti piloille.Veneeseen sopii kolmekin jos ollaan lusikkana mutta silloin voi tursua tavaraa yli laitojen.

• Anonyymi00009

Nyt mun puoliso katsoo tämän tästä juutuubista Heleniuksen voittomaalin ja saa heti sen. Kyllä olen kateellinen, kun ei se toimi minulla.

T. Reiska

• Anonyymi00010

Jos et sitten kuitenkaan ole homo, vaikka niin luulet. Kysyisit KD Räsäseltä se on kuntoutunut tuomion saaneena näissä homo kysymyksissä.

• Anonyymi00011

Miul tuli pussit housuihin.

• Anonyymi00012

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja miun alko tehdä mieli kähveltää tangolevyt kirjastostaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi00013

Me katsomme joka päivä neljä kertaa tämän voittomaalin. Vaimo saa aina heguman ja huutaa ihanaa leijonat ihanaa. Mulla vähän liikahtaa nöpö, ei sen kummempaa.

• Anonyymi00014

Minäkin katsoin uusintana voittomaalin kaksi kertaa. Mutta toisella katsomalla se meni ohi maalin 😵‍💫

• Anonyymi00016

Epäilen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe