Niin Juha Vainio juuri lauleli.
Isänsä oli kovin yrittänyt muistuttaa.
Ei huomannut, kun vasta sitten naapuriteekkarin ollessa vireä, ja itse kumarainen, elämän mentyä ohitse
Niin monelle käy, kun yhteen asiaan jumittuu.
Kaikki muut hienot asiat elämässä jää kokematta..
Jos ei enää erotiikka kiinnosta, niin mitä tehdään loppuelämälle.
Ei enää vuosia ole paljon jäljellä. Agentsi johtohahmo Esa Pulliainen lähti kohti tuntematonta. Eli varmaan tapahtumarikkaan elämän.
Elämää ja erotiikkaa
18
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ainakaan tämän palstan kirjoittajilla enää ainakaan erotiikkaa ole, lieneekö edes elämääkään.
- Anonyymi00002
Mitäs menit kirjoittaan!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs menit kirjoittaan!
Mistäs tiedät tämän palstan kirjoittajien erotiikasta? Omalta osalta voin kertoa että minulla on. Olemme hiljattain löytäneet toisemme yhteisestä harrastuksesta, isosta porukasta toisemme poimineet, äsken kesken kirjoittelun soitettiin ja tavataan tänään. Olen satavarma että meiltä ei ole jäänyt eikä jää mitään elämättä. Rakkaus on suurenmoista. En kai mitenkään voi olla palstan ainut. Kirjoitelkaa muutkin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistäs tiedät tämän palstan kirjoittajien erotiikasta? Omalta osalta voin kertoa että minulla on. Olemme hiljattain löytäneet toisemme yhteisestä harrastuksesta, isosta porukasta toisemme poimineet, äsken kesken kirjoittelun soitettiin ja tavataan tänään. Olen satavarma että meiltä ei ole jäänyt eikä jää mitään elämättä. Rakkaus on suurenmoista. En kai mitenkään voi olla palstan ainut. Kirjoitelkaa muutkin.
Arvasin tämän, nyt alkaa kehuminen, että on nuoruuden kunnossa.
Palsta vaan on ykstotisesti politiikkaa, niin sellaisten elämään ei enää muuta kuulu. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Palsta vaan on ykstotisesti politiikkaa, niin sellaisten elämään ei enää muuta kuulu.No voi sinua. Olen ollut yksinkin ja olo on ollut kurja, en silti ole alkanut kirjoitella massapostauksia samasta asiasta keskustelupalstoille, ihan ittekseni olen kärvistellyt. Nyt vain on kohdannut iso ilo, kai saan asiasta kirjoittaa, kun aloitus sitä aihetta liippasi. Ei tämä ole kehumista vaan suurta kiitollisuutta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No voi sinua. Olen ollut yksinkin ja olo on ollut kurja, en silti ole alkanut kirjoitella massapostauksia samasta asiasta keskustelupalstoille, ihan ittekseni olen kärvistellyt. Nyt vain on kohdannut iso ilo, kai saan asiasta kirjoittaa, kun aloitus sitä aihetta liippasi. Ei tämä ole kehumista vaan suurta kiitollisuutta.
Ilmeisesti olet nainen, ja löytänyt nuoren ja vireän kumppanin.
Mutta tämän palstan miehillä ei erotiikkaa kyllä ole.
Se näkee jo palsta ilmeestä, pahansuopaista jankutusta koko palsta vuodesta toiseen.
Tuli moinen ajatus, kun kuuntelin Junnu Vainion laulantaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilmeisesti olet nainen, ja löytänyt nuoren ja vireän kumppanin.
Mutta tämän palstan miehillä ei erotiikkaa kyllä ole.
Se näkee jo palsta ilmeestä, pahansuopaista jankutusta koko palsta vuodesta toiseen.
Tuli moinen ajatus, kun kuuntelin Junnu Vainion laulantaa.Ikäiseni on ja juuri päässyt vähän irti puolisonsa menettämisen aiheuttamasta surusta. Kovan stressin kävi läpi, joten kyllä hän on tämän kohtaamisen ansainnut. Ei ole tällä palstalla mukana, ehkä joku päivä saan hänet tänne kirjoittelemaan. Varmaan sitten sinäkin ymmärrät ruotsia, kun sitä kirjoittaa vaikka suomea puhuu.
- Anonyymi00011
Ohhoh, mistäs ihmeestä sinä sen tiedät?
Ei se erotiikka pelkkää panemista ole vaan paljon muuta, jos siis ylipäätään se sinua kiinnostaa tietää.
Meillä ainakin erotiikka kukkii! - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Palsta vaan on ykstotisesti politiikkaa, niin sellaisten elämään ei enää muuta kuulu.Ei ala KEHUMINEN vaan KERTOMINEN. Niissä on vissi ero mutta kun asenteesi on jo perusnegatiivinen, on aivan sama mitä tänne kirjoittaa , lötydät AINA jotain negatiivista.
Mahtaa elämäsi olla ankeaa! - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ala KEHUMINEN vaan KERTOMINEN. Niissä on vissi ero mutta kun asenteesi on jo perusnegatiivinen, on aivan sama mitä tänne kirjoittaa , lötydät AINA jotain negatiivista.
Mahtaa elämäsi olla ankeaa!Kyllä minä ymmärrän, että naisilla erotiikka. Luonnistuu ikääntyneepänä.
Miehillä on vaikeampaa, siispä korotetaan itsetuntoa muilla tavoin, esim väsyksiin asti politiikkajauhannalla
Lauloi Juha Vainio poronsarviuutteen hakureissusta. Lieneekö kukaann kokeillut, jos apua, ainakin voisi suositella. - Anonyymi00019UUSI
Ne joilla erotiikka on loppunut,
näyttää
että he ovat löytäneet politiikan.
- Anonyymi00007
Loppupeleissä se ei tee yhtään autuaammaksi, vaikka eläisi elämänsä kuinka rietastellen.
- Anonyymi00008
Ei se taivasosuutta paranna, se erotiikka, mutta ajatusmaailma pysÿy monipuolisempana, jos sitä on. Ja ihminen pysyy nuorekkaampana.
Ilman erotiikkaa. Käy kuten palstan kirjoittajille, ajatus jumittuu yhteen asiaan, politiikkaan eikä muuta sitten päähän mahdu. - Anonyymi00010
Tiedä rietastelusta mutta kyllä aika moni sanoo ennen kuolemaansa että on elänyt rikkaan elämän. Ovathan ne parisuhteen mukanaan tuomat ilot varmaan sitä elämän kokonais-rikkautta lisänneet.
- Anonyymi00013
Vai niin, olen täysin eri mieltä. Kyllä erotiikka tekee todella autuammaaksi elämän. Voi että on kiva puolison kanssa alastomana kelliä ja helliä vaikkei sitä varsinaista aktia olisikaan!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vai niin, olen täysin eri mieltä. Kyllä erotiikka tekee todella autuammaaksi elämän. Voi että on kiva puolison kanssa alastomana kelliä ja helliä vaikkei sitä varsinaista aktia olisikaan!
Täällä ei puolisoita ole minkä kanssa kelliä, vielä vähemmän kelliä.
Kyllä jämpti on niin.
- Anonyymi00016
Omanlaista elämää ja erotiikkaa on Emilialla ja Jukalla, jotka aikovat järjestää kunnon ryhmäpanot. 30 kaljua ja lihaksikasta vanhempaa urosta ja hyvin varusteltua kookkaalla jormalla!
Naiselta on ilmestynyt myös kirja. Saatavissa myös joissakin lainastoissa, jonka nimmee en muista, mutta kiinnostuneet varmaan löytää pienellä vaivannäöllä. - Anonyymi00018UUSI
Nykyään sen vanhan biisin sanat ovat osuvammat, kun lauletaan; elämää ja elektroniikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691