Se on siinä!

Mummunen

ihanaa Leijonat ihanaa, =) vaikka teki kipiää, ei haittaa!
Onnea Leijonille, huolto/valmennusjoukolle, Poikain vanhemmille ja muille tukijoille !!! HIenoa. olen niin ylpeeee, taas kerran
LEIJONISTA!

kansanjuhlat siis tulossa! Paljon onnea meille kaikille!
Leijonat. i love YOU!! 💗🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁 💥
https://www.leijonat.com/2026/06/01/leijonien-kultajuhlat-2026-liveseuranta/

31

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Konstan äiti pyörtyi katsomossa.

      • Anonyymi00005

        En ihmettele kun voi olla kova paikka kun poika ratkaisee vieraissa MM finaalin jatkoajalla


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        En ihmettele kun voi olla kova paikka kun poika ratkaisee vieraissa MM finaalin jatkoajalla

        Joka ainoa, joka unohtaa hengittää, kupsahtaa pökerryksissä.


      • Niin oisin minäkin pyörtynyt varmaankin! Upee esitys Leijjjonilt ! ❣


    • Anonyymi00002

      Suomi hävisi alkusarjassa Sveitsille, mut hyvinhän tämä loppui. Vahva esitys voittaa fanaattisen kotiyleisön edessä.

      • Samoin oli -95- Denglider IN :) siellä vaan me voitettiin, ja tuotiin kulta kotiin!


      • Anonyymi00011
        Mummunen kirjoitti:

        Samoin oli -95- Denglider IN :) siellä vaan me voitettiin, ja tuotiin kulta kotiin!

        Niinpä oli silloinkin joo, vaikka nyt ei ollut tupu-hupu-lupu ketjua, eikä ruotsalaista valmentajaa niin taidolla ja sisulla voittoon.


    • Anonyymi00003

      Minullekin selvisi asia tänään iltapäivällä ruokapöydässä, kun kysyin jälkeläiseltäni, miten pelissä kävi. Maailmani ja olotilani eivät revenneet ja muuttuneet muuksi voiton takia. Meitsihän ei voittanut mitään, vain lätkyttelevä joukkue.

      • Anonyymi00004

        Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?


      • Mä oon ollut jo 30vuotta LEIJONA fani - ja nyt Ville Peltonen oli vielä huoltovalmennustiimissä _ Joten !!! Ihanaa leijjjjjjjjjonat ihanaa !!


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?

        Ei varmaan siitä kyse vaan jotkut ihmiset ovat jo perusluonteeltaan inhorealisteja ja eivät osaa iloita toisten onnesta tai hyvästä tuulesta vaan päinvastoin, yrittävät tavalla tai toisella mitätöidä asian.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?

        Mihin hlvt:in tästä hävisi taas vatsaukseni? Prkl.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei varmaan siitä kyse vaan jotkut ihmiset ovat jo perusluonteeltaan inhorealisteja ja eivät osaa iloita toisten onnesta tai hyvästä tuulesta vaan päinvastoin, yrittävät tavalla tai toisella mitätöidä asian.

        Voin hyvinkin olla inhorealisti, mutta iloitsen kyllä kovasti lätkäporukan voitosta sekä riemusta ja onnesta sen takia.

        Mutta voiton juhlinnan lieveilmiöt tavallisten tattipäätaneleitten toimesta eivät saa eivätkä tee iloiseksi ja onnelliseksi. Miksi kansa turmelee itsensä ja voiton tunnelman örveltämällä, sotkemalla ja riehumalla vailla järjen hiventä?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Voin hyvinkin olla inhorealisti, mutta iloitsen kyllä kovasti lätkäporukan voitosta sekä riemusta ja onnesta sen takia.

        Mutta voiton juhlinnan lieveilmiöt tavallisten tattipäätaneleitten toimesta eivät saa eivätkä tee iloiseksi ja onnelliseksi. Miksi kansa turmelee itsensä ja voiton tunnelman örveltämällä, sotkemalla ja riehumalla vailla järjen hiventä?

        Aina roiskuu kun rapataan, eihän juhlinnassa mitään pahempaa tapahtunut.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Aina roiskuu kun rapataan, eihän juhlinnassa mitään pahempaa tapahtunut.

        Onko sulta jäänyt paljon muutakin väliin?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Onko sulta jäänyt paljon muutakin väliin?

        Kerro vaan, älä ujostele.


    • Anonyymi00006

      Barkovin joukkue ja mahdollisesti kaikkien aikojen paras Suomalainen jääkiekkoilja väitän jo nyt että on

      • Anonyymi00009

        Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?

        Kyllä on, hänen vanhemmat on venäläisiä. Barkov on syntynyt Suomessa, mutta hänellä on kaksois kansalaisuus (Suomi ja Venäjä).
        On vähän miusta jopa harmillista että kapteeni joukkueessa oli venäläinen.
        Mutta ei voi mitään, epäluuloisuus on tullut kun venäläisistä puhutaan :((


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä on, hänen vanhemmat on venäläisiä. Barkov on syntynyt Suomessa, mutta hänellä on kaksois kansalaisuus (Suomi ja Venäjä).
        On vähän miusta jopa harmillista että kapteeni joukkueessa oli venäläinen.
        Mutta ei voi mitään, epäluuloisuus on tullut kun venäläisistä puhutaan :((

        Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
        #me olemme joukkue


      • Anonyymi00012
        Mummunen kirjoitti:

        Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
        #me olemme joukkue

        No jopas sieltä idästä nyt viestiä tulee?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No jopas sieltä idästä nyt viestiä tulee?

        Pöllöpersu tulkitsee kaiken näin.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pöllöpersu tulkitsee kaiken näin.

        Peru-pakkomielteesi pahenee?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?

        Entä sitten? Onko sillä jotain merkitystä tässä aiheessa? Ihan suomalainen kaveri, puhuu kieltämme, elää maassamme ja pelaa puolestamme.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Entä sitten? Onko sillä jotain merkitystä tässä aiheessa? Ihan suomalainen kaveri, puhuu kieltämme, elää maassamme ja pelaa puolestamme.

        Hänen kotikieli venäjä. Lähti reilusti yli 10 v sitten jenkkeihin ei siis asu Suomessa, pelaa.nhl:ssä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Hänen kotikieli venäjä. Lähti reilusti yli 10 v sitten jenkkeihin ei siis asu Suomessa, pelaa.nhl:ssä.

        No ei asu ja elä kuitenkaan Venäjällä. Oisko se pääbointsi vastauksessani edelliselle.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        No ei asu ja elä kuitenkaan Venäjällä. Oisko se pääbointsi vastauksessani edelliselle.

        Mutta on kuitenkin venäläinen. Ja onko häneltä kysytty Putin-mielipidettä? On aina venäläisiltä kysytty sitä. Suomessa asuu satojatuhansia venäläisiä - turvallistako,,,.


      • Anonyymi00025
        Mummunen kirjoitti:

        Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
        #me olemme joukkue

        Isä pelasi Tapparassa.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mutta on kuitenkin venäläinen. Ja onko häneltä kysytty Putin-mielipidettä? On aina venäläisiltä kysytty sitä. Suomessa asuu satojatuhansia venäläisiä - turvallistako,,,.

        Mitä pahaa ne(kään) sulle tekevät? Hah.


      • Anonyymi00027

        On muitakin ehdokkaita "kaikkien aikojen jääkiekkoilijaksi".


    • Anonyymi00028

      Jäätä on vain jääkaapissa nyt, helle tuli...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe