ihanaa Leijonat ihanaa, =) vaikka teki kipiää, ei haittaa!
Onnea Leijonille, huolto/valmennusjoukolle, Poikain vanhemmille ja muille tukijoille !!! HIenoa. olen niin ylpeeee, taas kerran
LEIJONISTA!
kansanjuhlat siis tulossa! Paljon onnea meille kaikille!
Leijonat. i love YOU!! 💗🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁 💥
https://www.leijonat.com/2026/06/01/leijonien-kultajuhlat-2026-liveseuranta/
Se on siinä!
31
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Konstan äiti pyörtyi katsomossa.
- Anonyymi00005
En ihmettele kun voi olla kova paikka kun poika ratkaisee vieraissa MM finaalin jatkoajalla
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ihmettele kun voi olla kova paikka kun poika ratkaisee vieraissa MM finaalin jatkoajalla
Joka ainoa, joka unohtaa hengittää, kupsahtaa pökerryksissä.
- Anonyymi00002
Suomi hävisi alkusarjassa Sveitsille, mut hyvinhän tämä loppui. Vahva esitys voittaa fanaattisen kotiyleisön edessä.
- Anonyymi00011
Mummunen kirjoitti:
Samoin oli -95- Denglider IN :) siellä vaan me voitettiin, ja tuotiin kulta kotiin!
Niinpä oli silloinkin joo, vaikka nyt ei ollut tupu-hupu-lupu ketjua, eikä ruotsalaista valmentajaa niin taidolla ja sisulla voittoon.
- Anonyymi00003
Minullekin selvisi asia tänään iltapäivällä ruokapöydässä, kun kysyin jälkeläiseltäni, miten pelissä kävi. Maailmani ja olotilani eivät revenneet ja muuttuneet muuksi voiton takia. Meitsihän ei voittanut mitään, vain lätkyttelevä joukkue.
- Anonyymi00004
Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?
Mä oon ollut jo 30vuotta LEIJONA fani - ja nyt Ville Peltonen oli vielä huoltovalmennustiimissä _ Joten !!! Ihanaa leijjjjjjjjjonat ihanaa !!
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?
Ei varmaan siitä kyse vaan jotkut ihmiset ovat jo perusluonteeltaan inhorealisteja ja eivät osaa iloita toisten onnesta tai hyvästä tuulesta vaan päinvastoin, yrittävät tavalla tai toisella mitätöidä asian.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ottaako noin koville kun Venäjä ei päässyt kisoihin?
Mihin hlvt:in tästä hävisi taas vatsaukseni? Prkl.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei varmaan siitä kyse vaan jotkut ihmiset ovat jo perusluonteeltaan inhorealisteja ja eivät osaa iloita toisten onnesta tai hyvästä tuulesta vaan päinvastoin, yrittävät tavalla tai toisella mitätöidä asian.
Voin hyvinkin olla inhorealisti, mutta iloitsen kyllä kovasti lätkäporukan voitosta sekä riemusta ja onnesta sen takia.
Mutta voiton juhlinnan lieveilmiöt tavallisten tattipäätaneleitten toimesta eivät saa eivätkä tee iloiseksi ja onnelliseksi. Miksi kansa turmelee itsensä ja voiton tunnelman örveltämällä, sotkemalla ja riehumalla vailla järjen hiventä? - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voin hyvinkin olla inhorealisti, mutta iloitsen kyllä kovasti lätkäporukan voitosta sekä riemusta ja onnesta sen takia.
Mutta voiton juhlinnan lieveilmiöt tavallisten tattipäätaneleitten toimesta eivät saa eivätkä tee iloiseksi ja onnelliseksi. Miksi kansa turmelee itsensä ja voiton tunnelman örveltämällä, sotkemalla ja riehumalla vailla järjen hiventä?Aina roiskuu kun rapataan, eihän juhlinnassa mitään pahempaa tapahtunut.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aina roiskuu kun rapataan, eihän juhlinnassa mitään pahempaa tapahtunut.
Onko sulta jäänyt paljon muutakin väliin?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onko sulta jäänyt paljon muutakin väliin?
Kerro vaan, älä ujostele.
- Anonyymi00006
Barkovin joukkue ja mahdollisesti kaikkien aikojen paras Suomalainen jääkiekkoilja väitän jo nyt että on
- Anonyymi00009
Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?
Kyllä on, hänen vanhemmat on venäläisiä. Barkov on syntynyt Suomessa, mutta hänellä on kaksois kansalaisuus (Suomi ja Venäjä).
On vähän miusta jopa harmillista että kapteeni joukkueessa oli venäläinen.
Mutta ei voi mitään, epäluuloisuus on tullut kun venäläisistä puhutaan :(( Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä on, hänen vanhemmat on venäläisiä. Barkov on syntynyt Suomessa, mutta hänellä on kaksois kansalaisuus (Suomi ja Venäjä).
On vähän miusta jopa harmillista että kapteeni joukkueessa oli venäläinen.
Mutta ei voi mitään, epäluuloisuus on tullut kun venäläisistä puhutaan :((Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
#me olemme joukkue- Anonyymi00012
Mummunen kirjoitti:
Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
#me olemme joukkueNo jopas sieltä idästä nyt viestiä tulee?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
No jopas sieltä idästä nyt viestiä tulee?
Pöllöpersu tulkitsee kaiken näin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pöllöpersu tulkitsee kaiken näin.
Peru-pakkomielteesi pahenee?
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös se Barkov ole tuolta itänaapurin suunnalta?
Entä sitten? Onko sillä jotain merkitystä tässä aiheessa? Ihan suomalainen kaveri, puhuu kieltämme, elää maassamme ja pelaa puolestamme.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Entä sitten? Onko sillä jotain merkitystä tässä aiheessa? Ihan suomalainen kaveri, puhuu kieltämme, elää maassamme ja pelaa puolestamme.
Hänen kotikieli venäjä. Lähti reilusti yli 10 v sitten jenkkeihin ei siis asu Suomessa, pelaa.nhl:ssä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hänen kotikieli venäjä. Lähti reilusti yli 10 v sitten jenkkeihin ei siis asu Suomessa, pelaa.nhl:ssä.
No ei asu ja elä kuitenkaan Venäjällä. Oisko se pääbointsi vastauksessani edelliselle.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No ei asu ja elä kuitenkaan Venäjällä. Oisko se pääbointsi vastauksessani edelliselle.
Mutta on kuitenkin venäläinen. Ja onko häneltä kysytty Putin-mielipidettä? On aina venäläisiltä kysytty sitä. Suomessa asuu satojatuhansia venäläisiä - turvallistako,,,.
- Anonyymi00025
Mummunen kirjoitti:
Barkov tuntuu kovin ihanalta mukavalta ja oivalta kapteenilta =)
#me olemme joukkueIsä pelasi Tapparassa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta on kuitenkin venäläinen. Ja onko häneltä kysytty Putin-mielipidettä? On aina venäläisiltä kysytty sitä. Suomessa asuu satojatuhansia venäläisiä - turvallistako,,,.
Mitä pahaa ne(kään) sulle tekevät? Hah.
- Anonyymi00027
On muitakin ehdokkaita "kaikkien aikojen jääkiekkoilijaksi".
- Anonyymi00028
Jäätä on vain jääkaapissa nyt, helle tuli...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
