kivoi merkkei, mut miks niitä tulee tännepäin, oon toivonu, ettei niitä tarvi tulla tännepäin. Ihaniahan ne on, kun ne on siis semmosii, jotka muistuttaa susta.
Tosin välillä joutuubepäille, että google tekoäly ja miljonäritkin laittaa niitä, kun niitä on kaikis mainoksissa ja tolleen. Tänään oli finnkinon mainolsessakin sun logo, ei niillä oo mitään asiaa painaa sitä sinne: lähikuva morsiamesta ja sun merkki siinä.
Pyyteöen sulle kaikkii
Anonyymi-ap
4
53
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
tosin kaikki tietää, että tykkään susta, mutta ei kai sillä oo silleen mitään välii.
- Anonyymi00002UUSI
ja kyselen aina, että jos ne merkit vois tulla vähän silleen 𝑠𝑎𝑙𝑎𝑎, kun tiedän, ettet koskaan pidä musta.
ja en tahdo et ite saan mitään merkkejj, sitä vaadin aina erikseen! ☹️- Anonyymi00003UUSI
... syystä että, ehkä se tuntuu siltä, et palautetaan lähettäjälle, jos kiinosti
- Anonyymi00004UUSI
Toi ykskin tänään "arvaa mitä tunnuslukua kys?!" *sanoo sun numeron*
Mut joo... On tää tosi paljon parempi ku se, ku yks tyyppi kerto miten se sairastu, luuli että kaikki puhuu siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61947