kivoi merkkei, mut miks niitä tulee tännepäin, oon toivonu, ettei niitä tarvi tulla tännepäin. Ihaniahan ne on, kun ne on siis semmosii, jotka muistuttaa susta.
Tosin välillä joutuubepäille, että google tekoäly ja miljonäritkin laittaa niitä, kun niitä on kaikis mainoksissa ja tolleen. Tänään oli finnkinon mainolsessakin sun logo, ei niillä oo mitään asiaa painaa sitä sinne: lähikuva morsiamesta ja sun merkki siinä.
Pyyteöen sulle kaikkii
Anonyymi-ap
4
126
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
tosin kaikki tietää, että tykkään susta, mutta ei kai sillä oo silleen mitään välii.
- Anonyymi00002
ja kyselen aina, että jos ne merkit vois tulla vähän silleen 𝑠𝑎𝑙𝑎𝑎, kun tiedän, ettet koskaan pidä musta.
ja en tahdo et ite saan mitään merkkejj, sitä vaadin aina erikseen! ☹️- Anonyymi00003
... syystä että, ehkä se tuntuu siltä, et palautetaan lähettäjälle, jos kiinosti
- Anonyymi00004
Toi ykskin tänään "arvaa mitä tunnuslukua kys?!" *sanoo sun numeron*
Mut joo... On tää tosi paljon parempi ku se, ku yks tyyppi kerto miten se sairastu, luuli että kaikki puhuu siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546