Toyota RAV4 on vakiinnuttanut asemansa yhtenä maailman myydyimmistä autoista. Se on säännöllisesti maailman myydyin yksittäinen automalli tai myydyin katumaasturi.
Suomessa sen vetovoima perustuu erityisesti sen luotettavuuteen, nelivetomahdollisuuksiin ja erittäin suosittuihin ladattaviin hybridimalleihin.
Toyota RAV4:n menestys nojaa Toyotan maineikkaaseen hybriditekniikkaan, joka tarjoaa luotettavuutta, hyvää jälleenmyyntiarvoa ja nykyaikaisissa ladattavissa malleissa jopa yli 130 kilometrin sähköisen toimintamatkan.
RAV4 on lunastanut paikkansa myös suomalaisten sydämissä.
12
150
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Tässä aloituksessa on oikeaa tietoa tosessa ketjussa olevien valheiden sijaan.
- Anonyymi00002
Kyllä jää sydämiin, juu!
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/- Anonyymi00003
Hinurikuskien sydämiin!!
- Anonyymi00004
Oi että .
- Anonyymi00005
Vähänkö vituttaa
kun joka reisulla
tulee vastaan 30 samanmoista
koppia.
Meno on kuin -1980 luvun Moskovassa.
Masentavaa tasapäistämistä.
ANKEAA.- Anonyymi00006
KUkaan ei halua ostaa saksalaisia ja tsekkiläisä risaisia ja rumia tönökkejä, vaan upeita Toyotia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
KUkaan ei halua ostaa saksalaisia ja tsekkiläisä risaisia ja rumia tönökkejä, vaan upeita Toyotia.
Vikawaagenit ja Skoodat ovat aivan surkean näköisiä.
- Anonyymi00009
RAV on yksi Suomen suosituimmista autoista ja maailman myydyin auto.
- Anonyymi00010
Meillä on ollut Rav4 hybridi ja olemme todella tyytyväisiä. Hinta oli uutena aika rapsakka ja kun oli laitettu koukku ja lämmittimet hinta kohosi ylös. Tämä on meidän eläkeläis auto ja on täydellinen.
- Anonyymi00011
Maailman myydyin ja kestävin auto.
- Anonyymi00012
No voi kun kiva.
- Anonyymi00013
Vau
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597