En oikein tiedä miksi mä kirjoitan edes enää sulle tänne.
Ehkä tää jollain oudolla tavalla helpottaa tätä ikävää.
Olisi paljon kaikkea mistä haluaisin jutella sun kanssa.
Ja olisi niiiin paljon kaikkea mitä mä haluaisin tehdä sun kanssa.
Sun kanssa olis ihanaa vaikka vaan fiilistellä yhdessä musaa kuunnellen.
Ei tarttis mitään sen kummempaa olla että olisin onnellinen.
Laitan tähän yhden biisin, ei se kyllä mitenkään liity tähän hommaan, eikä sovi meihinkään, tai ainakaan kaikilta osin ei sovi ;)
Saatat löytää tosta ne mitkä ehkä vois osua tai sopia, tai sit et löydä.
https://youtu.be/aH3UHhIrmX4?si=XxePAN91z1gw6FIE
(jos tykkäisin naikkosista niin toi olis.. aika hottis)
❤🙂❤🙃❤
Stadissa asuu mies joka on.............
Anonyymi-ap
1
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
https://youtu.be/u9WgtlgGAgs?si=zaX0YEzUcxe92uc8
I'm losing my baby, losing my favorite game
I'm losing my favorite game (losing my favorite)
You're losing your mind again (I try)
I try but you're still the same (I try)
I'm losing my baby
You're losing a savior and a saint...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505247Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.773032Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3051595Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751214Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944