Petturointipersuja ei kiinnosta huoltovarmuus
Persut pettivät taas - ei Vaasa Uumaja siltaa
26
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persujen siunaama Tunnin juna vie infrarahat.
- Anonyymi00004
?
- esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !
- Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .
? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
?
- esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !
- Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .
?juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -
" ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten +hyönteisten hyvinvointia "
- siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministerit - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -
" ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten hyönteisten hyvinvointia "
- siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministerit"No kivat sulle" :D
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
?
- esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !
- Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .
?Mahdollisesti jo elokuussa avataan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -
" ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten hyönteisten hyvinvointia "
- siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministeritAamun laskuhumalassa ei pitäisi...))
Matti Ahde oli ympäristöministerinä 1983–1987
Sillasta ei nähty edes unta:)))
- Anonyymi00010
Se olisi voinut olla piristysruiske pohjamudissa vellovalle taloudelle..,,,?
- Anonyymi00011
Siinä mitään siltaa tarvitse Muuta sinne niin ei tarvitse rampata edestakaisin Uule
- Anonyymi00012
Ei sotahulluille ruottalaisille mitään siltaa tarvita. Pysykööt omalla puolellaan lahtea uhoamassa.
- Anonyymi00013
Onko sinulla ap mitään hajua mitem monta miljardia se tulisi maksamaan?
- Anonyymi00017
ei vassarihallituksella ole sen enempää pelimerkkejä ko. siltaan mutta ei uutista maailmassa mistä ap ei tänäänkin kirjoittaisi s24 palstoille avausta kääntäen aiheen koskemaan persuja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
ei vassarihallituksella ole sen enempää pelimerkkejä ko. siltaan mutta ei uutista maailmassa mistä ap ei tänäänkin kirjoittaisi s24 palstoille avausta kääntäen aiheen koskemaan persuja.
Rakennettiinhan sitä moottoriteitäkin kekkosslovakiassa ja Suomi lähti nousuun
Persuilla on pääasia, että saa vastustaa.
Monet hyvät hankkeet olisivat jääneet toteutumatta perussuomalaisen maailmankatsomuksen mukaan. Onneksi tekoäly on olemassa, jotta voidaan Tauno Palo ja Ansa Ikonen tuoda tarvittaessa ruudulle takaisin, niin perussuomalaisetkin voivat saada katsottavaa.- Anonyymi00020
Siihen olisi saanut komeat kaksoisraiteet vaunut suoraan keski-eurooppaan
- Anonyymi00021
Olisikohan aloittajan nyt parempi olla kommentoimatta kun ei tule muuta kuin valejuttuja!
- Anonyymi00022
Nämähän ovat kaikki puolueet kovia pettämään!
Kautta vuosien ovat mielistelleet eri puolilla
fasisteja ja kommunisteja, sekä islamisteja!
Sellasia ovat ne puolueet mukaan lukien ps-pers-puolue
mutta ehkä pahin pettäjä kaikista on kuitenkin kokoomus
ja se kaikki kyllä tiedetään Pentagonissa. - Anonyymi00023
At the DoD, Pentagon, they know everything that needs to be known
about every country. - Anonyymi00024
Nato on Yhdysvallat mutta Yhdysvallat ei ole Nato.
Yhdysvalloissa päätetään miten liittolaismaita käytetään
ja jokaista liittolaismaata kohtaan on suunnitelmia jo valmiina
eivätkä suunnitelmat Suomelle oie mitä Suomessa toivottaisiin.
Toivottavasti suunnitelmia ei edes tarvita mutta ei kyllä hyvältä
näytä koko Euroopalle.
Taistelut voidaan rajoittaa myös käsittämään joitain maita
mutta ei kaikkia, ainakaan aluksi eikä ehkä ollenkaan. - Anonyymi00026
Oliko persuministeri kysynyt Häkkäseltä joka oli kysynyt Trumpilta että siltaa ei tarvita?
- Anonyymi00027
Ei mitään kehitystä persuministerien aikana
Merenkurkun sillalle tyrmäys – ”Ei ole eikä tule”
https://www.svt.se/nyheter/uutiset/suomen-liikenneministeri-tornio-haaparanta-junan-startti-elokuussa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483