Persut pettivät taas - ei Vaasa Uumaja siltaa

Anonyymi-ap

Petturointipersuja ei kiinnosta huoltovarmuus

26

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persujen siunaama Tunnin juna vie infrarahat.

      • Anonyymi00004

        ?

        - esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !

        - Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .

        ?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        ?

        - esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !

        - Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .

        ?

        juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -

        " ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten +hyönteisten hyvinvointia "

        - siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministerit


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -

        " ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten hyönteisten hyvinvointia "

        - siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministerit

        "No kivat sulle" :D


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        ?

        - esim ; - - SDP:n minsteri Ahde - Esti Hailuodon sillan tekemisen - !

        - Nyt se kuitenkin -VALMISTUU- PerusSuomalaisten Ansiosta ja avataan syksyllä .

        ?

        Mahdollisesti jo elokuussa avataan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        juu toi SDP:n Ahde totesi silloin , kun se oli Ympäristöministeri -

        " ympäristöministeriön tehtävä on valvoa sammalten hyönteisten hyvinvointia "

        - siis Ei ihmisten -eli Hailuotolaisten hyvinvointia, kusipäitä olivat SDP ministerit

        Aamun laskuhumalassa ei pitäisi...))

        Matti Ahde oli ympäristöministerinä 1983–1987
        Sillasta ei nähty edes unta:)))


    • Anonyymi00010

      Se olisi voinut olla piristysruiske pohjamudissa vellovalle taloudelle..,,,?

      • Anonyymi00011

        Siinä mitään siltaa tarvitse Muuta sinne niin ei tarvitse rampata edestakaisin Uule


    • Anonyymi00012

      Ei sotahulluille ruottalaisille mitään siltaa tarvita. Pysykööt omalla puolellaan lahtea uhoamassa.

    • Anonyymi00013

      Onko sinulla ap mitään hajua mitem monta miljardia se tulisi maksamaan?

      • Anonyymi00017

        ei vassarihallituksella ole sen enempää pelimerkkejä ko. siltaan mutta ei uutista maailmassa mistä ap ei tänäänkin kirjoittaisi s24 palstoille avausta kääntäen aiheen koskemaan persuja.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        ei vassarihallituksella ole sen enempää pelimerkkejä ko. siltaan mutta ei uutista maailmassa mistä ap ei tänäänkin kirjoittaisi s24 palstoille avausta kääntäen aiheen koskemaan persuja.

        Rakennettiinhan sitä moottoriteitäkin kekkosslovakiassa ja Suomi lähti nousuun


      • Anonyymi00025

    • Persuilla on pääasia, että saa vastustaa.

      Monet hyvät hankkeet olisivat jääneet toteutumatta perussuomalaisen maailmankatsomuksen mukaan. Onneksi tekoäly on olemassa, jotta voidaan Tauno Palo ja Ansa Ikonen tuoda tarvittaessa ruudulle takaisin, niin perussuomalaisetkin voivat saada katsottavaa.

    • Anonyymi00020

      Siihen olisi saanut komeat kaksoisraiteet vaunut suoraan keski-eurooppaan

    • Anonyymi00021

      Olisikohan aloittajan nyt parempi olla kommentoimatta kun ei tule muuta kuin valejuttuja!

    • Anonyymi00022

      Nämähän ovat kaikki puolueet kovia pettämään!
      Kautta vuosien ovat mielistelleet eri puolilla
      fasisteja ja kommunisteja, sekä islamisteja!
      Sellasia ovat ne puolueet mukaan lukien ps-pers-puolue
      mutta ehkä pahin pettäjä kaikista on kuitenkin kokoomus
      ja se kaikki kyllä tiedetään Pentagonissa.

    • Anonyymi00023

      At the DoD, Pentagon, they know everything that needs to be known
      about every country.

    • Anonyymi00024

      Nato on Yhdysvallat mutta Yhdysvallat ei ole Nato.
      Yhdysvalloissa päätetään miten liittolaismaita käytetään
      ja jokaista liittolaismaata kohtaan on suunnitelmia jo valmiina
      eivätkä suunnitelmat Suomelle oie mitä Suomessa toivottaisiin.
      Toivottavasti suunnitelmia ei edes tarvita mutta ei kyllä hyvältä
      näytä koko Euroopalle.

      Taistelut voidaan rajoittaa myös käsittämään joitain maita
      mutta ei kaikkia, ainakaan aluksi eikä ehkä ollenkaan.

    • Anonyymi00026

      Oliko persuministeri kysynyt Häkkäseltä joka oli kysynyt Trumpilta että siltaa ei tarvita?

    • Anonyymi00027

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe