sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
Mulla on ikävä
68
1796
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinusta se on kiinni!
- Anonyymi00011
Miten niin minusta ?
- Anonyymi00002
Milloin katseemme kohtasivat?
- Anonyymi00006
En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣
Mutta niitä on ollut useampi ❤️❤️❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣
Olis pitänyt 🧐
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olis pitänyt 🧐
eipä käynyt mielessä 😄😄😄
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olis pitänyt 🧐
Mutta sulla on siniset silmät 💙
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta sulla on siniset silmät 💙
Olet siis ollut niin lähellä.
- Anonyymi00003
Lupaan ❤️❤️❤️.
- Anonyymi00007
❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
112 mul loppu liukuvoide! 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00022
Vaadi hyvä apmies palvelus itsellesi myös ruottiksi
- Anonyymi00013
Jos ne voi kohdata, niin lupaan ♥️
- Anonyymi00017
Miksei voisi ?
- Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksei voisi ?
Kaikkialla ei ole sopivaa liiaksi uppoutua kenenkään silmiin, mutta voi sitä ainakin lyhyesti katsoa, vaikka haluaisin kylläkin pitkästi <3
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kaikkialla ei ole sopivaa liiaksi uppoutua kenenkään silmiin, mutta voi sitä ainakin lyhyesti katsoa, vaikka haluaisin kylläkin pitkästi <3
Totta
- Anonyymi00014
Voi olla vähän jäätävä tunnelma jos satutaan näkemään.
- Anonyymi00015
Tiedän sen....
- Anonyymi00062
Miksi jäätävä? Eli mitä olet tehnyt?
- Anonyymi00019
Mille kirjaimelle tai nimelle kirjoitat?
- Anonyymi00020
M -kirjaimelle ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00025
Sää täällä guben ketjuissa edelleen tämmöisiä pistareita teet, joista saatat saada vaihtarina kirjaimia. Tee Tee
- Anonyymi00026
Vähän vaikea alkaa tuon perusteella ketään katselemaan, kun ei tiedä ketä pitäisi.
- Anonyymi00028
Eiköhän tuo onnistu ❤️
- Anonyymi00030
Sulla on kivat silmät, olen koukussa niihin 💙
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sulla on kivat silmät, olen koukussa niihin 💙
Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️
Tiedän. Olen kuullut kehuja silmistäni. Mikä niissä on sellaista,mistä pidät ?Tarviiko edes unohtaa?💙
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tiedän. Olen kuullut kehuja silmistäni. Mikä niissä on sellaista,mistä pidät ?Tarviiko edes unohtaa?💙
Niiden ihana väri ja loiste. En halua unohtaa ❤️tahdon muistaa kaikki ne katseet
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niiden ihana väri ja loiste. En halua unohtaa ❤️tahdon muistaa kaikki ne katseet
Sanoitpa ihanasti 😍 Niin minäkin haluan edelleen katsella sun silmiä 💙❤️
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sanoitpa ihanasti 😍 Niin minäkin haluan edelleen katsella sun silmiä 💙❤️
❤️
- Anonyymi00060
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️
Te tunnette toisenne?
- Anonyymi00029
Helppo luvata. Kunhan kömmit piilostasi 😅
- Anonyymi00031
Aloitus oli M-naiselle?
- Anonyymi00032
Kyllä 💙
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä 💙
Miksi sininen sydän?
Sivu - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Miksi sininen sydän?
SivuMiksi kysyt ?
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi kysyt ?
Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?
Monta eri puolta
- Anonyymi00051
Sit pitää myös sanoa jotain. Ei saa olla tuppisuuna!
- Anonyymi00054
Anonyymi00045 kirjoitti:
Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?
Ei ole romantiikkaa vain kaipaus joka ei laannu 💔
- Anonyymi00040
Katseemme kohtaavat lämpimästi sitten joskus, kun taas pitkästä aikaa tapaamme jossain <3
- Anonyymi00042
Ehkäpä pian... Jossain...
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ehkäpä pian... Jossain...
❤️❤️❤️
- Anonyymi00044
En hitto vie lupaa. Tankkaa oksitoniinisi jostain muualta.
Oon ihan kyllästynyt miehiin, jotka vain tuijottelee mua.
Tuijotelkaa vaikka toisianne.- Anonyymi00046
Hyvin vastattu..
- Anonyymi00048
Ja ketä kiinnostaa....
- Anonyymi00052
Muumitalo on Salaisuuksia
Täynnä, Pesukarhut Rakastaa Saunaa ja ja Sienet ovat Ihania,ku Muumi
Äiti Laittaa.❤️💙💒👩❤️💋👩- Anonyymi00053
En ihan ymmärtänyt 🤭❤️👩❤️👩🥰 -ap-
- Anonyymi00055
En tiedä kuka aloittaja on, mutta varmasti katseet vielä kohtaa ja muutakin yhden miehen kanssa. Olisipa hän aloitteelinen nyt.
- Anonyymi00063
Koska tapaatte seuraavaksi? Itse yritän tänään saada vähän katsekontaktia yhden kaunottaren lumoaviin silmiin.
- Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Koska tapaatte seuraavaksi? Itse yritän tänään saada vähän katsekontaktia yhden kaunottaren lumoaviin silmiin.
Ehkä vasta syksyllä🤔
- Anonyymi00056
Ohi.
- Anonyymi00057
Hänelle voisin luvatakin. Pitäisi olla yhteys palstan ulkopuolella🤔 että toteutuisi.
- Anonyymi00061
Sama... ❤️
- Anonyymi00058
Palstalla ajanviettäminen on keino vältellä merkityksellisen ihmissuhteen muodostumista, riman ali menoa. Merkitykselliseen tarvitaan suoria tekoja ja uskallusta olla niin sanotusti sydän avoinna toisen edessä.
Palsta "elämä" ei ole mua varten. Katseista lähtee se tutustuminen/ihastuminen ja siitä edetään syvempään päätyyn, jos tunteet kohtaa ja syttyy palavaan roihuun asti. Ellei sitten jo ole.
Lupaan hänelle, että silmiinsä katson, jos näemme. Katson myös muodotuuko katseiden lisänä jotain merkityksellistä, ymmärrystä ja läheisyyttä. Arvostusta meillä taitaa jo olla - Anonyymi00059
Jääkö kaikki vain katseisiin vai tarkoitus jotain rakentaakin? Katseet ja palstalla kirjoittaminen, riittääkö se ja siihenkö jää?
- Anonyymi00064
Toivottavasti päästään katseista silmäniskuista, huulten lipomisesta, hiusten haromisesta etenemään halauksiin sekä suudelmiin ja sitä kautta yhteiseen elämään.
- Anonyymi00065
ei kiinnosta yhtään minkään sortin panelistit
- Anonyymi00067
minä katson välillä silmiin pitkään ;) tahallista hauskaa :D tykkään maailman eniten reaktioista
- Anonyymi00068
M naisen kanssa ihana katsella, eilen muutaman kerran katseet kohtasi. Saisi kohtailla useamminkin niin ja mieluusti niin, että huulet osuisivat yhteen ❤️❤️❤️
- Anonyymi00069
Mee muualle siitä
- Anonyymi00073
Pöllönsilmällä katselee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480