Mulla on ikävä

Anonyymi-ap

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?

68

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sinusta se on kiinni!

      • Anonyymi00011

        Miten niin minusta ?


    • Anonyymi00002

      Milloin katseemme kohtasivat?

      • Anonyymi00006

        En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣

        Mutta niitä on ollut useampi ❤️❤️❤️


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En ole päivämääriä laittanut ylös 🤣🤣🤣

        Olis pitänyt 🧐


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Olis pitänyt 🧐

        eipä käynyt mielessä 😄😄😄


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Olis pitänyt 🧐

        Mutta sulla on siniset silmät 💙


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mutta sulla on siniset silmät 💙

        Olet siis ollut niin lähellä.


    • Anonyymi00003

      Lupaan ❤️❤️❤️.

      • Anonyymi00007

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi00004

      112 mul loppu liukuvoide! 🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi00022

        Vaadi hyvä apmies palvelus itsellesi myös ruottiksi


    • Anonyymi00013

      Jos ne voi kohdata, niin lupaan ♥️

      • Anonyymi00017

        Miksei voisi ?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Miksei voisi ?

        Kaikkialla ei ole sopivaa liiaksi uppoutua kenenkään silmiin, mutta voi sitä ainakin lyhyesti katsoa, vaikka haluaisin kylläkin pitkästi <3


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Kaikkialla ei ole sopivaa liiaksi uppoutua kenenkään silmiin, mutta voi sitä ainakin lyhyesti katsoa, vaikka haluaisin kylläkin pitkästi <3

        Totta


    • Anonyymi00014

      Voi olla vähän jäätävä tunnelma jos satutaan näkemään.

      • Anonyymi00015

        Tiedän sen....


      • Anonyymi00062

        Miksi jäätävä? Eli mitä olet tehnyt?


    • Anonyymi00019

      Mille kirjaimelle tai nimelle kirjoitat?

      • Anonyymi00020

        M -kirjaimelle ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00025

        Sää täällä guben ketjuissa edelleen tämmöisiä pistareita teet, joista saatat saada vaihtarina kirjaimia. Tee Tee


    • Anonyymi00026

      Vähän vaikea alkaa tuon perusteella ketään katselemaan, kun ei tiedä ketä pitäisi.

    • Anonyymi00028

      Eiköhän tuo onnistu ❤️

      • Anonyymi00030

        Sulla on kivat silmät, olen koukussa niihin 💙


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sulla on kivat silmät, olen koukussa niihin 💙

        Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️

        Tiedän. Olen kuullut kehuja silmistäni. Mikä niissä on sellaista,mistä pidät ?Tarviiko edes unohtaa?💙


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tiedän. Olen kuullut kehuja silmistäni. Mikä niissä on sellaista,mistä pidät ?Tarviiko edes unohtaa?💙

        Niiden ihana väri ja loiste. En halua unohtaa ❤️tahdon muistaa kaikki ne katseet


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Niiden ihana väri ja loiste. En halua unohtaa ❤️tahdon muistaa kaikki ne katseet

        Sanoitpa ihanasti 😍 Niin minäkin haluan edelleen katsella sun silmiä 💙❤️


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sanoitpa ihanasti 😍 Niin minäkin haluan edelleen katsella sun silmiä 💙❤️

        ❤️


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Niin on sullakin ihanat silmät. En voi unohtaa niitä ❤️

        Te tunnette toisenne?


    • Anonyymi00029

      Helppo luvata. Kunhan kömmit piilostasi 😅

    • Anonyymi00031

      Aloitus oli M-naiselle?

      • Anonyymi00032

        Kyllä 💙


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kyllä 💙

        Miksi sininen sydän?
        Sivu


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Miksi sininen sydän?
        Sivu

        Miksi kysyt ?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Miksi kysyt ?

        Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?

        Monta eri puolta


      • Anonyymi00051

        Sit pitää myös sanoa jotain. Ei saa olla tuppisuuna!


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Koska kiinnostaa. Onko sillä sulle merkitys vai hänelle vai puuttuuko romanttinen puoli?

        Ei ole romantiikkaa vain kaipaus joka ei laannu 💔


    • Anonyymi00040

      Katseemme kohtaavat lämpimästi sitten joskus, kun taas pitkästä aikaa tapaamme jossain <3

      • Anonyymi00042

        Ehkäpä pian... Jossain...


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Ehkäpä pian... Jossain...

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi00044

      En hitto vie lupaa. Tankkaa oksitoniinisi jostain muualta.

      Oon ihan kyllästynyt miehiin, jotka vain tuijottelee mua.

      Tuijotelkaa vaikka toisianne.

      • Anonyymi00046

        Hyvin vastattu..


      • Anonyymi00048

        Ja ketä kiinnostaa....


    • Anonyymi00052

      Muumitalo on Salaisuuksia
      Täynnä, Pesukarhut Rakastaa Saunaa ja ja Sienet ovat Ihania,ku Muumi
      Äiti Laittaa.❤️💙💒👩‍❤️‍💋‍👩

      • Anonyymi00053

        En ihan ymmärtänyt 🤭❤️👩‍❤️‍👩🥰 -ap-


    • Anonyymi00055

      En tiedä kuka aloittaja on, mutta varmasti katseet vielä kohtaa ja muutakin yhden miehen kanssa. Olisipa hän aloitteelinen nyt.

      • Anonyymi00063

        Koska tapaatte seuraavaksi? Itse yritän tänään saada vähän katsekontaktia yhden kaunottaren lumoaviin silmiin.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Koska tapaatte seuraavaksi? Itse yritän tänään saada vähän katsekontaktia yhden kaunottaren lumoaviin silmiin.

        Ehkä vasta syksyllä🤔


    • Anonyymi00056

      Ohi.

    • Anonyymi00057

      Hänelle voisin luvatakin. Pitäisi olla yhteys palstan ulkopuolella🤔 että toteutuisi.

      • Anonyymi00061

        Sama... ❤️


    • Anonyymi00058

      Palstalla ajanviettäminen on keino vältellä merkityksellisen ihmissuhteen muodostumista, riman ali menoa. Merkitykselliseen tarvitaan suoria tekoja ja uskallusta olla niin sanotusti sydän avoinna toisen edessä.

      Palsta "elämä" ei ole mua varten. Katseista lähtee se tutustuminen/ihastuminen ja siitä edetään syvempään päätyyn, jos tunteet kohtaa ja syttyy palavaan roihuun asti. Ellei sitten jo ole.

      Lupaan hänelle, että silmiinsä katson, jos näemme. Katson myös muodotuuko katseiden lisänä jotain merkityksellistä, ymmärrystä ja läheisyyttä. Arvostusta meillä taitaa jo olla

    • Anonyymi00059

      Jääkö kaikki vain katseisiin vai tarkoitus jotain rakentaakin? Katseet ja palstalla kirjoittaminen, riittääkö se ja siihenkö jää?

      • Anonyymi00064

        Toivottavasti päästään katseista silmäniskuista, huulten lipomisesta, hiusten haromisesta etenemään halauksiin sekä suudelmiin ja sitä kautta yhteiseen elämään.


    • Anonyymi00065

      ei kiinnosta yhtään minkään sortin panelistit

    • Anonyymi00067

      minä katson välillä silmiin pitkään ;) tahallista hauskaa :D tykkään maailman eniten reaktioista

    • Anonyymi00068

      M naisen kanssa ihana katsella, eilen muutaman kerran katseet kohtasi. Saisi kohtailla useamminkin niin ja mieluusti niin, että huulet osuisivat yhteen ❤️❤️❤️

      • Anonyymi00069

        Mee muualle siitä


    • Anonyymi00073

      Pöllönsilmällä katselee.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe