Tälläiselle Naiselle olis tarvetta Suomessa mutta hänen Ukranalainen
miesystävän pitäs lähteä ensin sotiin maansa puolesta eikä loisia Suomessa.
Ei meidän pidä suojella/elättää rintamakarkureita .
Mies suorittakoon velvollisuutensa ensin Ukrainassa ja sitten jos työ Suomessa
voi palata.
Montako rintamakarkuria on Suomessa elätettävänä ?
Ukranalainen lääkäri voidaan poistaa maasta vaikka olis tarpeen
3
248
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Tosiaan teki huvittavan vaikutuksen kun ylen säälijutun lopussa paljastui todellinen syy miksi nuori naislääkäri oli muuttanut äitinsä luota ukrainasta EU-suomeen - ukrainalainen karkuri poikaystävä!
Tosiasiassa karkotusta takaisin pelkäävä ja stressaantunut on sotilaspalvelua piilotteleva suomea osaamaton poikaystävä.
Ukrainassa on huutava pula lääkäreistä - toisin kuin EU- suomessa.
Meiltä niitä riittää pitkäkestoisille mielenosoitusmatkoille ympäri maailmaa, lääkärit yli rajojen yms., järjestöjen palveluihin.- Anonyymi00002
Tällaisten*) juttujen tekoko on asiallista yle-toimintaa?
*) https://yle.fi/a/74-20224824
- Anonyymi00003
ko. lääkärin ukrainalainen "poikaystävä" on sotilaskarkurina EU-suomessa, ilmankos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398