Pop pankki

Anonyymi-ap

Ootteko päässeet kirjautumaan pankkiin. Taitaa tulla pankin vaihto.

11

604

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo

• Anonyymi00002

en vieläkään.

• Anonyymi00003

Ja veikkauksen sivuillakin oli tiedote, että rahansiirto popin ja veikkauksen kanssa ei tällä hetkellä onnistu. Ei pitäis tänä päivänä olla tänkaltaisia ongelmia. Kysymys on kuitenkin asiakkaiden rahoista.

• Anonyymi00005

Tuo sama ongelma täälläkin.

• Anonyymi00004

No pääsin kun aikani taistelin pääsemisestä. Tasaraha laskun maksu onnistui mutta kun pilkkua olisi tarvinnut niin pilkku oli mykkä ja summaksi tuli tuhansia. Hienoa toimintaa. Mikähän tätä suomea vaivaa kun kaikkien asioiden hoitaminen tehdään vaikeaksi ja konttoreiden ovet hitsataan kiinni ja ikkunat muurataan umpeen että kaikki ovat netin armoilla ja vailla apua.

• Anonyymi00006

Taidanpa muuttaa pankkia, popin kanssa on nii paljon ongelmia, ettei enään jaksa taiteilla siinä välissä

• Anonyymi00007

En vaihda hyvä pankki on

• Anonyymi00008

POP pankki on ainoa pankki, johon pääse asioimaan sisällekin jokisenaa arkipäivänä koko päivän., eli paras pankki!!!

• Anonyymi00009

Mitä siellä pankin sisällä enää tekisi. Ei ole tarvinnut käydä. Raha-asiat hoituu muutenkin.

• Anonyymi00010

8.6. Ei edelleenkään pääse kirjautumaan. Olen niin raivoissani että tuntuu että repeän!

• Anonyymi00011

Mulla toimi tänään 8.6. ihan hyvin. Vikkonloppuna oli kyllä kankeutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      111
      1030
    2. 61
      947
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      91
      746
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      723
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      34
      617
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      549
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      53
      544
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      488
    Aihe