Nainen, kerropa mitä ajatuksia herää?!

Anonyymi-ap

23

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuka niitä tänne haluaa? Te äänestitte aina sdp tä ja vassareita keskustaa. Kaikki oli rempallaan valvovista viranomaisista lähtien. Nythän se on nähty. Katsokaa kuka omistaa niiden työpaikat. Niissä poljetaan eniten työläisen palkkoja. Ei tarvitse olla tyhmä että osaa laskea 1+1
      Työnantaja ei halua maksaa siitä tässä on kyse. Ei meidän lasten turvallisuudesta. Mutta ala maailma nousee. Nou hätä

• Anonyymi00002
        UUSI

Minä en äänestänyt
        En ole koskaan äänestäny yhtäkään puoluetta

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä en äänestänyt
        En ole koskaan äänestäny yhtäkään puoluetta

Sitten on turha valittaa

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sitten on turha valittaa

Missä olen niin tehnyt?

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei liity palstan aiheeseen. Ilmoitus ylläpidolle lähti.

• Anonyymi00008
        UUSI

Lähetä vaikka kaksi. Teen uusia alotuksia jos haluan en kysele ylläpidoilta sitä

Toisekseen, minua ei ylläpidot jartuttele, osaan vaihtaa ip:ni ja bannitkaan ei pure

• Anonyymi00005
      UUSI

Naisviha on edelleen Suomessa voimissaan, myös sisäistetty sellainen, ja koskettaa myös pieniä lapsia.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ajatuksia. Miksi joku jakaa tämmöistä ikäväpalstalle ja miksi nimeomaan naisille.

• Anonyymi00009
        UUSI

Naiset on tutkitusti empaattisempia ja hehän ovat kohdullisia, synnyttäjiä

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Naiset on tutkitusti empaattisempia ja hehän ovat kohdullisia, synnyttäjiä

Silti. Väärä paikka keskustella asiasta.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Silti. Väärä paikka keskustella asiasta.

Keskustelen ihan siinä missä itse haluan, en kysy sitä sulta tai ylläpidolta

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juuri tuollaisen asenteen takia asiat tässä maassa ovat niin päin persettä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juuri tuollaisen asenteen takia asiat tässä maassa ovat niin päin persettä.

Mulle aivan yks hailee

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mulle aivan yks hailee

Eli yksi syyllinen Suomen huonoon tilaan. Kaikki kaltaisesi pitäisi laittaa kuriin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eli yksi syyllinen Suomen huonoon tilaan. Kaikki kaltaisesi pitäisi laittaa kuriin.

En viitsi edes sanoa mitään näin aivottomiin komnentteihin

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juu voit siis yksin jatkaa keskustelua aiheesta. En minäkään mene autokeskusteluun puhumaan kukien kasvatuksesta ihan vaan koska voin. Typeryyttä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu voit siis yksin jatkaa keskustelua aiheesta. En minäkään mene autokeskusteluun puhumaan kukien kasvatuksesta ihan vaan koska voin. Typeryyttä.

Minä teen just niinkuin huvittaa, kuten jo sanoin, en kysy sitä sulta, jeesuksekta, joulupukilta tai poliisilta mitä puhun ja missä puhun.

Voit ränkyttää tähän niim paljon kun sielu sierää, asia, ei muuksi muutu.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tää oli ihan 💥BOOM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣juuri näin naiset tehdään👌

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä teen just niinkuin huvittaa, kuten jo sanoin, en kysy sitä sulta, jeesuksekta, joulupukilta tai poliisilta mitä puhun ja missä puhun.

Voit ränkyttää tähän niim paljon kun sielu sierää, asia, ei muuksi muutu.

Luulen et tuo ajattelu johtaa siihen että näiden sivujen on pakko ottaa käyttöön kohta joku tunnistautuminen. Voit unohtaa anonyymin kirjoittelun sitten.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Luulen et tuo ajattelu johtaa siihen että näiden sivujen on pakko ottaa käyttöön kohta joku tunnistautuminen. Voit unohtaa anonyymin kirjoittelun sitten.

Ei se ota.
        S24 teki sen chattien osalta, mutta ne lähes, hävisi, koska väki lähti, samaa s24 ei tee näiden osalta. Se ei toista virhettä, jossa väki katoaa

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei se ota.
        S24 teki sen chattien osalta, mutta ne lähes, hävisi, koska väki lähti, samaa s24 ei tee näiden osalta. Se ei toista virhettä, jossa väki katoaa

Väki katoaa kun sivut täynnä trollausta ja pelkää kiusaamista ja solvaamista. Keskusteluja jotka ei liity aiheisiin. Turhauttavaa. Ei täällä käy enää lähes ketään näkee lukumääristä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Väki katoaa kun sivut täynnä trollausta ja pelkää kiusaamista ja solvaamista. Keskusteluja jotka ei liity aiheisiin. Turhauttavaa. Ei täällä käy enää lähes ketään näkee lukumääristä.

Se on voi voi

Kannattaa lakata, ehkä käymästä, jos noin ahdistaa

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Se on voi voi

Kannattaa lakata, ehkä käymästä, jos noin ahdistaa

Näin aatelin tehdä. Parempaakin tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe