Minä en viitsi sanoa ääneen, mitä ajartelen, mutta tekstini ei olisi julkaisukelpoista
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005123047.html?fbclid=IwVERDUASLPvZleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR5af26ovAang9EzJmLu8r0ylCopj4UD1bD6xWfkzm0JbnxkmddzWZAeh3IjCA_aem_hZ7Lq1cC4p8wGYeOeDBElw
Nainen, kerropa mitä ajatuksia herää?!
23
223
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka niitä tänne haluaa? Te äänestitte aina sdp tä ja vassareita keskustaa. Kaikki oli rempallaan valvovista viranomaisista lähtien. Nythän se on nähty. Katsokaa kuka omistaa niiden työpaikat. Niissä poljetaan eniten työläisen palkkoja. Ei tarvitse olla tyhmä että osaa laskea 1+1
Työnantaja ei halua maksaa siitä tässä on kyse. Ei meidän lasten turvallisuudesta. Mutta ala maailma nousee. Nou hätä- Anonyymi00002UUSI
Minä en äänestänyt
En ole koskaan äänestäny yhtäkään puoluetta - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en äänestänyt
En ole koskaan äänestäny yhtäkään puoluettaSitten on turha valittaa
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten on turha valittaa
Missä olen niin tehnyt?
- Anonyymi00003UUSI
Ei liity palstan aiheeseen. Ilmoitus ylläpidolle lähti.
- Anonyymi00008UUSI
Lähetä vaikka kaksi. Teen uusia alotuksia jos haluan en kysele ylläpidoilta sitä
Toisekseen, minua ei ylläpidot jartuttele, osaan vaihtaa ip:ni ja bannitkaan ei pure
- Anonyymi00005UUSI
Naisviha on edelleen Suomessa voimissaan, myös sisäistetty sellainen, ja koskettaa myös pieniä lapsia.
- Anonyymi00006UUSI
Ajatuksia. Miksi joku jakaa tämmöistä ikäväpalstalle ja miksi nimeomaan naisille.
- Anonyymi00009UUSI
Naiset on tutkitusti empaattisempia ja hehän ovat kohdullisia, synnyttäjiä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naiset on tutkitusti empaattisempia ja hehän ovat kohdullisia, synnyttäjiä
Silti. Väärä paikka keskustella asiasta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Silti. Väärä paikka keskustella asiasta.
Keskustelen ihan siinä missä itse haluan, en kysy sitä sulta tai ylläpidolta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juuri tuollaisen asenteen takia asiat tässä maassa ovat niin päin persettä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juuri tuollaisen asenteen takia asiat tässä maassa ovat niin päin persettä.
Mulle aivan yks hailee
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mulle aivan yks hailee
Eli yksi syyllinen Suomen huonoon tilaan. Kaikki kaltaisesi pitäisi laittaa kuriin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli yksi syyllinen Suomen huonoon tilaan. Kaikki kaltaisesi pitäisi laittaa kuriin.
En viitsi edes sanoa mitään näin aivottomiin komnentteihin
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu voit siis yksin jatkaa keskustelua aiheesta. En minäkään mene autokeskusteluun puhumaan kukien kasvatuksesta ihan vaan koska voin. Typeryyttä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu voit siis yksin jatkaa keskustelua aiheesta. En minäkään mene autokeskusteluun puhumaan kukien kasvatuksesta ihan vaan koska voin. Typeryyttä.
Minä teen just niinkuin huvittaa, kuten jo sanoin, en kysy sitä sulta, jeesuksekta, joulupukilta tai poliisilta mitä puhun ja missä puhun.
Voit ränkyttää tähän niim paljon kun sielu sierää, asia, ei muuksi muutu. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tää oli ihan 💥BOOM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣juuri näin naiset tehdään👌
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä teen just niinkuin huvittaa, kuten jo sanoin, en kysy sitä sulta, jeesuksekta, joulupukilta tai poliisilta mitä puhun ja missä puhun.
Voit ränkyttää tähän niim paljon kun sielu sierää, asia, ei muuksi muutu.Luulen et tuo ajattelu johtaa siihen että näiden sivujen on pakko ottaa käyttöön kohta joku tunnistautuminen. Voit unohtaa anonyymin kirjoittelun sitten.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Luulen et tuo ajattelu johtaa siihen että näiden sivujen on pakko ottaa käyttöön kohta joku tunnistautuminen. Voit unohtaa anonyymin kirjoittelun sitten.
Ei se ota.
S24 teki sen chattien osalta, mutta ne lähes, hävisi, koska väki lähti, samaa s24 ei tee näiden osalta. Se ei toista virhettä, jossa väki katoaa - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se ota.
S24 teki sen chattien osalta, mutta ne lähes, hävisi, koska väki lähti, samaa s24 ei tee näiden osalta. Se ei toista virhettä, jossa väki katoaaVäki katoaa kun sivut täynnä trollausta ja pelkää kiusaamista ja solvaamista. Keskusteluja jotka ei liity aiheisiin. Turhauttavaa. Ei täällä käy enää lähes ketään näkee lukumääristä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Väki katoaa kun sivut täynnä trollausta ja pelkää kiusaamista ja solvaamista. Keskusteluja jotka ei liity aiheisiin. Turhauttavaa. Ei täällä käy enää lähes ketään näkee lukumääristä.
Se on voi voi
Kannattaa lakata, ehkä käymästä, jos noin ahdistaa - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se on voi voi
Kannattaa lakata, ehkä käymästä, jos noin ahdistaaNäin aatelin tehdä. Parempaakin tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726