Koukku ja Fat eivät kommentoi tapausta.
KuPSin pelaajaa epäillään kolmesta raiskauksesta
19
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taisi shortsi presidentti sanoa "Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta".
- Anonyymi00010UUSI
Järkyttävää!!
Nollatoleranssi raiskaajille!!
- Anonyymi00002
Ei tietenkään ne kommentoi kun kakka osuu omaan tuulettimeen.
- Anonyymi00018UUSI
Suojelee myös heitä, jotka tekivät rikosilmoituksen!
- Anonyymi00003
Sdp- ei moiti.
- Anonyymi00004
Akat tyrkyttää ensin reppuaan ja sitten tekevät rikosilmoituksen, kun mies ei halua jatkaa suhdetta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Akat tyrkyttää ensin reppuaan ja sitten tekevät rikosilmoituksen, kun mies ei halua jatkaa suhdetta.
Sinulle ei ainakaan tyrkytä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinulle ei ainakaan tyrkytä.
Ei tarvitse koska olen nainen.
- Anonyymi00008UUSI
Ei ollut kyllä perus-Pertin värinen.
- Anonyymi00009UUSI
Taisi olla kotoisin Norsunluunrannikolta. Maa sijaitsee Afrikassa.
- Anonyymi00011UUSI
Vihervassarit ovat riemuissaan.
- Anonyymi00012UUSI
Nasima: rasismi rasismi rasismi …
- Anonyymi00013UUSI
Mustaa makkaraa nam 🤪.
- Anonyymi00014UUSI
Ugga bugga bongo bongo.
- Anonyymi00015UUSI
Tytto mina rikasta sinu
- Anonyymi00016UUSI
Saattaa pitää paikkansa tai ei kuinka hyvin kukaan tuntee kyseistä pelaajaa narsisti taas saattaa syyttää raiskauksesta jo siksikin että on suhteessa vähintään ja muutoin HÄN OLISI SE PETTÄJÄ miksi narsisti pitää tarkkaa kirjan pitoa siksi ettei häntä ainakaan syytetä muiden teoista todisteet omista tekemisistä yrittävät hävittää keinolla millä hyvänsä nimeä eivät laita paperiin jos eivät tiedä mistä paperista on kyse paperin sisältöä eivät silti tarkista jos eivät ole jo kerran tulleet huijatuksi "älä huijaa huijaria jos et osaa tehdä sitä paremmin kuin hän" narsistilla on se yhteistä nistin kanssa että läheisetkin ovat vain hyväksikäytön välineitä
- Anonyymi00019UUSI
Onks naisten pakko tyrkyttää itseään miehille ?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onks naisten pakko tyrkyttää itseään miehille ?
Et ole äidinkielenopettaja.
- Anonyymi00021UUSI
Savolaisnaiset ovat täälläkin vaatineet Kuopioon lisää muita kuin suomalaismiehiä, joten olkoot nyt tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3772081Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851097
- 93976
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro132918- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760