https://moottori.fi/uutinen/virityksessa-nykyaan-paljon-muitakin-kuin-mopoja-turvallisuus-karsii-eika-vakuutukset-korvaa/
Vakuutus ei korvaa jos mopoilija ajaa kolarin viritetyllä mopolla. Mopoilija voi loukkaantua hyvin vakavastikin josta jää koko iän kestävät vammat ja henkilö joutuu korvaamaan itse kaikki mahdolliset leikkaukset ja hoidot jotka ovat hinnaltaan sitä luokkaa että on lähes mahdoton itse maksaa.
Joissakin tapauksissa vakuutus voi kuitenkin korvata ja siksi ehdotan että mopojen vakuutusmaksut nostetaan 100 prosentilla.
Mopojen virittämiset
5
190
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Myös liikenteessä laittomia rakennettuja ns, choppereita ym moottoripyöriä , joita ei ole muutoskatsastettu . Näille myös valvontaa .
- Anonyymi00002
Nolompaa on ajaa hitaalla mopolla. Kyllä tuntemani viritetyllä mopolla kolaroineet ovat saaneet ihan ilmaista hoitoa. Ainoastaan mopoa ei ole aina korvattu.
- Anonyymi00003
Optimitilannehan on aina se, että viritetyllä mölytoosalla rälläävä kusipää kuolee onnettomuudessa. Ei byrokratioita, vakuutuksia tai muuta turhaa - vain onni onnettomuudessa.
- Anonyymi00004
Entäs kun se on sinun lapsi joka kuoli?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Entäs kun se on sinun lapsi joka kuoli?
Jouti mennä! Eihän siitä ollut iloa kuin se pari minuuttia silloin alussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2082189Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1601450Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 58928
- 71927
- 52885
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta119729Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707