Oot varattu ja silleen

Anonyymi-ap

En halua aiheuttaa mustasukkaisuutta ja teen kaikkeni ettei niin käy. Olisi ikävää olla syyllinen riitoihin ja sellaiseen.

69

560

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikähän tämänkin viestin motiivi muuten on kuin ristiriitojen aiheuttaminen? Kukaan ei tiedä anonyymien siviliisäätyä.

• Anonyymi00002

Its up to you🤷‍♀️

• Anonyymi00003

Luulo ei muuten ole tiedon väärti😉

• Anonyymi00004

Etköhän ole jo ollut syyllinen

• Anonyymi00005

Vilpittömästi pyydän anteeksi mitä aiheutin. Mä niin ymmärrän niitä tunteita, kun itsekin niistä kärsin aiemmin. Nykyään en ollenkaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vilpittömästi pyydän anteeksi mitä aiheutin. Mä niin ymmärrän niitä tunteita, kun itsekin niistä kärsin aiemmin. Nykyään en ollenkaan.

Mehän jatketaan edelleen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis mustasukkaisuuden tunteita vai?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mehän jatketaan edelleen.

Tietysti jatkatte ja hyvä että jatkatte. Se nyt vielä puuttuis että suhde kaatuis sellaiseen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tietysti jatkatte ja hyvä että jatkatte. Se nyt vielä puuttuis että suhde kaatuis sellaiseen.

Puhuin tyhmä sinusta ja minusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niitä juuri, ihan hulluuteen asti. Se on raskasta kaikille osapuolille ja noloa itselle, kun ei hallitse tunteitaan. Nyt en ota niin vakavasti kaikkea ja osaan käsitellä tunteita. Ei se oo rakkautta ainakaan jos ei ole aihetta kunnolla. Lopulta turhaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niitä juuri, ihan hulluuteen asti. Se on raskasta kaikille osapuolille ja noloa itselle, kun ei hallitse tunteitaan. Nyt en ota niin vakavasti kaikkea ja osaan käsitellä tunteita. Ei se oo rakkautta ainakaan jos ei ole aihetta kunnolla. Lopulta turhaa.

Oletko ollut tai oletko minusta mustasukkainen?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Puhuin tyhmä sinusta ja minusta

Varmaan yhteistyötä jatketaan kyllä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä yhteistyötä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko ollut tai oletko minusta mustasukkainen?

En ole, no pieni häivähdys

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole, no pieni häivähdys

Eli olet ollut? Milloin tai koska

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eli olet ollut? Milloin tai koska

Kerran pienesti

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kerran pienesti

Kerran vain? No milloin?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eihän niistä silloin kärsi, kun ei ole ketään tunteiden kohdetta...vati.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siis joskus siihen on ihan perusteita olla mustasukkainen jos käyttäytyy idioottimaisesti.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hohhoijaa 😂 ihan sama mitä teette.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En minä ainakaan halua tutustua yhteenkään oman lapseni ikäiseen henkilöön koskaan! Ihan turhaan olette hänestä kertoneet!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Siis joskus siihen on ihan perusteita olla mustasukkainen jos käyttäytyy idioottimaisesti.

En ymmärrä mitä tarkoitat? Minusta tuo on todella outo tapa ajatella!

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Paskat tarvi pyytää anteeks horoiluu ja perässä kulkemisia. Noloo se vain on.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat? Minusta tuo on todella outo tapa ajatella!

Jos tyrkyttää itseään se on noloa toisinaan

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Paskat tarvi pyytää anteeks horoiluu ja perässä kulkemisia. Noloo se vain on.

En ole horoillut enkä horoile... koskaan! Pukeudun jätesäkkiin tästä eteenpäin.

• Anonyymi00006

Naiselta miehelle vai toistepäin?? On se huomaavaista toista kohtaan, sinulta.
      Toisaalta jos tietää ettei toista hetkauttaisi ja eleilee sellaisella odottelulla että eikös se lähe meneen.. mulle on useesti sanottu.

• Anonyymi00016

No eihän se kato aikaa eikä paikkaa jos toinen kolahtaa tajuntaan oikein kunnolla. Silloin joutuu tekeen valintoja. Tai sitten ei. Sekin on valinta että jää "seurailemaan tilannetta"

• Anonyymi00025
        UUSI

Ja aina on se yksi joka kärsii eniten... Se jota petetään. Toivottavasti löytää paremman hänkin. Saatte sitten petturit toisenne.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ja aina on se yksi joka kärsii eniten... Se jota petetään. Toivottavasti löytää paremman hänkin. Saatte sitten petturit toisenne.

Tosin eipä se ole näin yksinkertainen asia sekään.
        Huonoon Suhteeseen ei kannata jäädä. Varsinkaan, jos kaikki on jo yritetty.

• Anonyymi00039
        UUSI

Miksei ihmiset keskity olennaiseen. Aina kehitellään draamaa. 🫣

• Anonyymi00018

Nauttisit kuitenkin siksi mä järjestän aina ne riidat niille jotka toisten riidoista nauttii voi halutessa kysyä tuliko elämästä ihanaa sen täydellisen puolison kanssa kaikkihan usein on hyvin niin kauan kunhan ulkonäkö ei muutu yhtään elämän aikana mahdoton oletus edes kirurgi ei pysty pitämään täsmälleen saman näköisenä

• Anonyymi00026
        UUSI

Joo ja jos nyt on alle 40 niin ulkonäköä voi vielä muokata paljonkin. Eikä se itse asiassa ikää katso, vaikka olisi 50. Turhaa märehtiä itsesäälissä ettei vois itseään enää kohentaa.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Joo ja jos nyt on alle 40 niin ulkonäköä voi vielä muokata paljonkin. Eikä se itse asiassa ikää katso, vaikka olisi 50. Turhaa märehtiä itsesäälissä ettei vois itseään enää kohentaa.

Salille

• Anonyymi00022

Eiköhän se alkuperäinen rouva ole paljon paremman näköinen ja luonteinen?

• Anonyymi00023

No tätä minäkin yritän saada sen miehen päähän iskostaa. Telepaattisesti.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No tätä minäkin yritän saada sen miehen päähän iskostaa. Telepaattisesti.

Onko mies vähän yksinkertainen

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Onko mies vähän yksinkertainen

Siltä se tuntuu, että monet miehet ovat todellakin yksinkertaisia!

• Anonyymi00051
        UUSI

On aivan varmast kyllä. Siitä ei ole epäilystäkään.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Siltä se tuntuu, että monet miehet ovat todellakin yksinkertaisia!

Näkee tissin nii on heti menossa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ajatteletko olevasi niin viehättävä? Parempi kuin toinen?

• Anonyymi00027
        UUSI

En todellakaan ajattele olevani milläään tavalla viehättävä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En todellakaan ajattele olevani milläään tavalla viehättävä.

En usko tätä joten ohi

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En usko tätä joten ohi

Miten niin et usko? Koen olevani romuluinen ja ruma.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten niin et usko? Koen olevani romuluinen ja ruma.

No miten sä sit aiheutat mustasukkaisuutta 🤔 tyrkyttämällä miehelle vaimon nähden?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No miten sä sit aiheutat mustasukkaisuutta 🤔 tyrkyttämällä miehelle vaimon nähden?

Jotkut ei kuitenkaan myönnä tätä vaan syyttää tekosiveänä toista mustasukkaiseksi, vaikka olisivat syyllisiä tapahtumiin.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jotkut ei kuitenkaan myönnä tätä vaan syyttää tekosiveänä toista mustasukkaiseksi, vaikka olisivat syyllisiä tapahtumiin.

Syyllinen mihin. Näytämään niin kauniilta et jonkun oma puoliso jää katsomaan. Se on kyllä synti se.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En ole tyrkyttänyt yhtään mitään kenellekään. Täyttä shaibaa koko ketju. Ihan vtun sama. En kommentoi enää.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Syyllinen mihin. Näytämään niin kauniilta et jonkun oma puoliso jää katsomaan. Se on kyllä synti se.

Kauniilta 🤣 tissejä katsoo monikin vaikkei olisi mitenkään erityisen kaunis muuten.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Katson mäkin jos komean miehen nään. 😊😍 Et silleen.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kauniilta 🤣 tissejä katsoo monikin vaikkei olisi mitenkään erityisen kaunis muuten.

Miksi se nyt olisi sen vika jolla on tissit? Katsojassa vika. Ei niitä tarvii katsoa. Ei niitä voi piilottaakaa jis sellaiset sattuu olemaan. Mä olen kyllä erityisen kauniskin. ❤️

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

En kyllä itkeä netissä jos oma mies vilkuilee vieraan tissejä. 😅

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Miksi se nyt olisi sen vika jolla on tissit? Katsojassa vika. Ei niitä tarvii katsoa. Ei niitä voi piilottaakaa jis sellaiset sattuu olemaan. Mä olen kyllä erityisen kauniskin. ❤️

Tämäkään ei ollut multa. En ole kaunis ja rinnoillani olen imettänyt yhteensä 1,5 vuotta joten ovat sen mukaiset.

• Anonyymi00028
      UUSI

Miksi sä sit hordoilet jos omakin puoliso löytyy.

• Anonyymi00044
        UUSI

Mun oma puoliso sanoi että se asu on hyvännäköinen. ❤️ Mukavasti tissit esillä 😅

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mun oma puoliso sanoi että se asu on hyvännäköinen. ❤️ Mukavasti tissit esillä 😅

Mikä asu 🤣🫣

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mikä asu 🤣🫣

Yks mekko vaan. Kun nyt lottoilusta puhutaan. Itse mietin kehtaanko laittaa. Mut mies tykkäsi niin laitoin. 😍❤️

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Yks mekko vaan. Kun nyt lottoilusta puhutaan. Itse mietin kehtaanko laittaa. Mut mies tykkäsi niin laitoin. 😍❤️

Aa teil on joku oma fantasia

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Aa teil on joku oma fantasia

Mikä ihmeen fantasia. Ihan normaalia. Sunko pitää pukea muodottomaan marimekon tunikaan 😅

• Anonyymi00067
        UUSI

En hordoile eikä nuo alemmat ole mun kommentteja.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

En hordoile eikä nuo alemmat ole mun kommentteja.

Eiku ylemmät siis.

• Anonyymi00041
      UUSI

Jos äijä haluais lähtee se lähtis. Se ei ole mustasukkaisuutta nähdä ihmisten aikeiden läpi. Se lienee ottavan koville akkaa.

• Anonyymi00045
        UUSI

Ehkei kukaan halua sitä äijää. Onko sellainen vaihtoehto sallittu?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ehkei kukaan halua sitä äijää. Onko sellainen vaihtoehto sallittu?

No jos se on jo varattu niin haluaa ilmeisesti

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

No jos se on jo varattu niin haluaa ilmeisesti

Mistä päättelet et aloittaja nainen 😳

• Anonyymi00046
      UUSI

Asiat on täysin Okei niin kauan kunnes toiselle ei aiheudu ongelmia ja tulonmenetyksiä.

• Anonyymi00061
      UUSI

Miks naiset ei pelaa yhteen vaan kukkoilee toisilleen. Epänaisellista käänteistä naisvihaa.

• Anonyymi00063
      UUSI

Voihan suhteessa oleva rakastua vaikka postinjakajaan, ilman että se kohde on tehnyt mitään muuta kuin ollut olemassa ja elellyt elämäänsä. Turha silloin syyttää sitä, kehen rakastutaan. Syy on silloin joko siinä parisuhteessa tai sitten sen rakastujan henkilökohtaisessa tunne-elämässä tai missä lie tähtien asennossa. Aika harva haluaa rikkoa toisten suhteita tietentahtoen.

• Anonyymi00070
      UUSI

Joskus meille tuli kotona erimielisyyksiä sinusta johtuen, oikeastaan parikin kertaa. Ja olet tietoinen asiasta. Mutta siitä on jo ikuisuus ja myöhemmin olen kyllä huomannut, että et halua aiheuttaa minulle vaikeuksia kotona yrittämällä tunkea itseäsi minun ja puolisoni väliin. Kiitos siitä. Joskus olen miettinyt, että onko puolisoni joskus käskenyt sinua jättämään minut rauhaan?

• Anonyymi00071
      UUSI

Niin kyllä. Mulle varattu. Mutta jos oot jollekin muulle, niin
      🫡run
      👇
      🏃🏻‍♂️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      549
      2474
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1393
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      96
      1270
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1108
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      984
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      841
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe