Lapset on pantu maalaamaan homolippua maahan kirjaston oven eteen.
Sateenkaarikirjasto
28
721
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä ja sun homolippusi. Tarvitsisit itse typeryyslipun, jota yksin heiluttaisit.
- Anonyymi00002
Näin he koettavat saada indoktrinoitua lapset vastenmielisen aatteensa puolelle. Oletan, että "lähettäjinä" ovat olleet naispuoliset aivovammaiset kerttuliisat, nuo länsimaista sivilisaatiota rappeuttavat syöväkkäät. Ainoa vaihtoehtosi on olla valpas ja koettaa mahdollisuuksien rajoissa tehdä heidän tekonsa yhjiksi, viisaudella ja vikkelyydellä. Voimia sinne suuntaan.
- Anonyymi00003
Onko se maalattu? Ajoin ohi autolla ja luulin, että joku oli kutonut homomaton🤣🤣🤣, mutta onko sellainen homolipun maalaaminen asfalttiin luvallista? Onko asiaa käsitelty ja hyväksyntä saatu🤨
- Anonyymi00004
MInusta lippujen maalaaminen katuun on ihan turha, ja aikaa vievä välivaihe. Terveysopin tunnilla pitäisi opettaa pojille miesten välistä seksiä. Liukuvoidetta peliin, ja tehdään koko touhu ihan kunnolla.
- Anonyymi00005
Paikalliset huuteloo, väriä elämään
- Anonyymi00006
'Olen mies ja tykkään pussailla miestä
- Anonyymi00007
Seksuaalinen suuntaus on ihmisoikeuskysymys. Ei homoksi ketään kasvateta, mutta suvaitsevaiseksi tulisi lapset kasvattaa. Jos lapsi piirtää sateenkaaren, niin sillä on ihan eri merkitys lapsen maailmassa, kuin meillä aikuisilla. Jos jossain , esim taivaalla näkee sateenkaaren, niin ei siitä tarvitse vetää herneitä nenään. Ihmettelen miten on niin vaikea ymmärtää muiden ihmisten ihmisoikeudet, silloin kun seksuaalinen suuntautuneisuus on eri kuin itsellä.
- Anonyymi00008
Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu
Siinä on alkuaikojen Jumala ja homojen Bride-liike vastakkain nyt. Saa nähdä kumpiko tämän sateenkaarikisan voittaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siinä on alkuaikojen Jumala ja homojen Bride-liike vastakkain nyt. Saa nähdä kumpiko tämän sateenkaarikisan voittaa.
Ihmiset pakotetaan mielipiteisiin. Täällä mm. yle ym.ym. tahot hoitaa asian. Pakotetaan "liittymään" homojen ja muunsukupuolisten joukkoon.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu
Jos multa kysyt tätä sateenkaaren merkitystä raamatun mukaan, niin jokainen joka on ollut koulun uskontotunneilla tietää, että siellä on puhuttu tästä liitosta tai sitten on muuten saanut tietää yleissivistyksenä. Tosin meteorologi voi selittää sateenkaaren olemisen toisella tavalla.
- Anonyymi00011
Jos kyse olisi ainoastaan siitä, ettei syrjitä ihmisiä, asia olisi OK, mutta kyllä tämä nykykasvatus on jotain muuta.
Tiettyä ajatusmallia tyrkytetään ja sotketaan herkässä iässä olevien mielet. Ei sitä sukupuoliasiaa tarvitse oikeasti alkaa opettaa pikkulapselle heti näkökulmasta homo/transu =kaikki on OK.
On sellainenkin vaihtoehto, että annetaan lasten kasvaa rauhassa ja omaksua asioita heille sopivaan tahtiin. - Anonyymi00012
Kävin kirjastossa,on vaan kirkas räsymatto,jossa paljon eri värejä!
- Anonyymi00013
Juuh tuohan on hyvä idea, ei tarvitse imuroida ikinä riittää kun katuharjalla vetää hiekat pois=)
- Anonyymi00015
Ihmeellistä nykyään. Jos olet joku transu tms. niin ole sitten, mutta v...uako tulet naamani eteen huutamaan sitä. Onhan kristinuskostakin kielto puhua kouluissa, radiossa, teeveessä...ja nyt tulee joku klovni kertomaan, että ei ole mies eikä nainen. Koittakaa kehittyä.
- Anonyymi00016
No noillehan tehdään valtion terveyden huolloissa kaiken mailman leikkauksia,Voi olla mikä tahansa.
- Anonyymi00018
Sodoman ja Gomorran tarina on varoitus siitä, mitä tapahtuu, kun moraaliset rajat hämärtyvät ja paheista tehdään hyveitä. Yhteiskunta ei pysy terveenä, jos itsekkyys, vastuuttomuus ja moraalinen välinpitämättömyys alkavat ohjata sen suuntaa. Menneisyyden kertomukset eivät ole vain historiaa, vaan muistutuksia siitä, että teoilla ja arvoilla on merkitystä.
- Anonyymi00019
Telkkarissa pyörii Raamatun kadonneet aarteet: uskon salat -niminen sarja. Siinä arkeologit tutkivat paikkoja joissa milloin minkäkin ihmeteon kerrotaan tapahtuneen.
Esimerkiksi Mooseksen ihmetekona suorittama meren jakaminen ja avaaaminen israelilaisille kulkutieksi ja pakoväyläksi Egyptin sotajoukkoja vastaan, se vaikuttaa käännösvirheeltä.
Alkuperäisessa tekstissä sanotaan israelilaisten ylittäneen Kaislameren, eli jonkinlaisen suoalueen. Mutta se oli varhaisissa raamatun käännöksissä käännetty mereksi, ja tarkoittamaan Punaista merta.
Israelilaiset siis menivät Niilin suistoalueella kaislikkoiselle suoalueelle pakoon, eikä mitään meren jakamista tarvittu. Egyptin hevosvetoiset sotajoukot eivät kyenneet seuraamaan sinne.
Vuosisatojen aikana vähitellen kehittyneille ja joka kerronnalla aina hiukan parannelluille Sodoman ja Gomorran tarinoille löytyy samanlaisia, aivan järkiperäisiä selityksiä. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Telkkarissa pyörii Raamatun kadonneet aarteet: uskon salat -niminen sarja. Siinä arkeologit tutkivat paikkoja joissa milloin minkäkin ihmeteon kerrotaan tapahtuneen.
Esimerkiksi Mooseksen ihmetekona suorittama meren jakaminen ja avaaaminen israelilaisille kulkutieksi ja pakoväyläksi Egyptin sotajoukkoja vastaan, se vaikuttaa käännösvirheeltä.
Alkuperäisessa tekstissä sanotaan israelilaisten ylittäneen Kaislameren, eli jonkinlaisen suoalueen. Mutta se oli varhaisissa raamatun käännöksissä käännetty mereksi, ja tarkoittamaan Punaista merta.
Israelilaiset siis menivät Niilin suistoalueella kaislikkoiselle suoalueelle pakoon, eikä mitään meren jakamista tarvittu. Egyptin hevosvetoiset sotajoukot eivät kyenneet seuraamaan sinne.
Vuosisatojen aikana vähitellen kehittyneille ja joka kerronnalla aina hiukan parannelluille Sodoman ja Gomorran tarinoille löytyy samanlaisia, aivan järkiperäisiä selityksiä.On vaikea välttyä ajatukselta, että olemme ajautumassa aikaan, jossa Sodoman ja Gomorran varoitus ei enää tunnu kaukaiselta historialta, vaan vertauskuvalta nykyhetkestä. Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi, seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.
- Anonyymi00021
> Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi,
> seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.
Yhteiskunnan uskonnollisperusteinen kuri ja moraali on länsimaihin verrattuna kertaluokkaa tiukempaa muslimimaissa.
Onko tuolla jotenkin onnellisempaa ja menestyksellisempää ihmisen elää? Kun kaikki asiat seulotaan Muhammedin sekavien, 1400 v. vanhojen määräysten perusteella.
Afganistanissa tämä uskonnollisperusteinen kuri on viety äärimmilleen. - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
> Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi,
> seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.
Yhteiskunnan uskonnollisperusteinen kuri ja moraali on länsimaihin verrattuna kertaluokkaa tiukempaa muslimimaissa.
Onko tuolla jotenkin onnellisempaa ja menestyksellisempää ihmisen elää? Kun kaikki asiat seulotaan Muhammedin sekavien, 1400 v. vanhojen määräysten perusteella.
Afganistanissa tämä uskonnollisperusteinen kuri on viety äärimmilleen.Mitä v..tua!🤣🤣 Afganistania hallitsee taleban! Sillä on ihan omat keksityt "ohjeet"
- Anonyymi00022
Kannattaisiko vaatia korvauksia kun ei voi mennä kirjastoon jossa on sattekaarivärit??
- Anonyymi00023
Niinpä. Suvivirren kuulemisesta ollaan maksamassa korvauksia, mutta kyllä kuuluisi myös homomaton näkemisestä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niinpä. Suvivirren kuulemisesta ollaan maksamassa korvauksia, mutta kyllä kuuluisi myös homomaton näkemisestä.
Kerätään nimet ja vaaditaan kaikki kymppitonnia tasa arvon nimissä.Ei tuota voi pakottaa katselemaan!!
- Anonyymi00024
Miltähän satteenkaarivärjäys näyttäisi lietevaunun kyljesä? Jos kaivas pensselin esille ja sevottaisi eri värejä ja sivelisi vaunun kylkeen!
- Anonyymi00028
Laita vaan meneen sinne vaunun kylkiin ne värit, jos sulla on jo purkitkin ostettuna. Ainakin satojen sikaloittemme kaikki homoisännät tulee semmoiselle lieteyrittäjälle asiakkaaksi, joka ei ole liika ahtaalla mielellä liikkeellä. Kympin uutisten loppukevennykseen pääsee varmana tuollasella liätekärryllä.
- Anonyymi00027
Ei ihme, että Lauttakylälehti on ihastuksissaan (17.6.)
"Siis hoo-moiksi tulkaa / nyt kaikki kansat maan / niin onnemme tiellä / käy ruusutkin kukkimaan!"- Anonyymi00029
Siellähän taitaa olla useampikin aiheen kannattaja,tuo ja lentopallo lahden ainoat aiheet jos ei peipposen soidinta lasketa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560