Sateenkaarikirjasto

Anonyymi-ap

Lapset on pantu maalaamaan homolippua maahan kirjaston oven eteen.

28

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sinä ja sun homolippusi. Tarvitsisit itse typeryyslipun, jota yksin heiluttaisit.

    • Anonyymi00002

      Näin he koettavat saada indoktrinoitua lapset vastenmielisen aatteensa puolelle. Oletan, että "lähettäjinä" ovat olleet naispuoliset aivovammaiset kerttuliisat, nuo länsimaista sivilisaatiota rappeuttavat syöväkkäät. Ainoa vaihtoehtosi on olla valpas ja koettaa mahdollisuuksien rajoissa tehdä heidän tekonsa yhjiksi, viisaudella ja vikkelyydellä. Voimia sinne suuntaan.

    • Anonyymi00003

      Onko se maalattu? Ajoin ohi autolla ja luulin, että joku oli kutonut homomaton🤣🤣🤣, mutta onko sellainen homolipun maalaaminen asfalttiin luvallista? Onko asiaa käsitelty ja hyväksyntä saatu🤨

    • Anonyymi00004

      MInusta lippujen maalaaminen katuun on ihan turha, ja aikaa vievä välivaihe. Terveysopin tunnilla pitäisi opettaa pojille miesten välistä seksiä. Liukuvoidetta peliin, ja tehdään koko touhu ihan kunnolla.

    • Anonyymi00005

      Paikalliset huuteloo, väriä elämään

    • Anonyymi00006

      'Olen mies ja tykkään pussailla miestä

    • Anonyymi00007

      Seksuaalinen suuntaus on ihmisoikeuskysymys. Ei homoksi ketään kasvateta, mutta suvaitsevaiseksi tulisi lapset kasvattaa. Jos lapsi piirtää sateenkaaren, niin sillä on ihan eri merkitys lapsen maailmassa, kuin meillä aikuisilla. Jos jossain , esim taivaalla näkee sateenkaaren, niin ei siitä tarvitse vetää herneitä nenään. Ihmettelen miten on niin vaikea ymmärtää muiden ihmisten ihmisoikeudet, silloin kun seksuaalinen suuntautuneisuus on eri kuin itsellä.

      • Anonyymi00008

        Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu

        Siinä on alkuaikojen Jumala ja homojen Bride-liike vastakkain nyt. Saa nähdä kumpiko tämän sateenkaarikisan voittaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Siinä on alkuaikojen Jumala ja homojen Bride-liike vastakkain nyt. Saa nähdä kumpiko tämän sateenkaarikisan voittaa.

        Ihmiset pakotetaan mielipiteisiin. Täällä mm. yle ym.ym. tahot hoitaa asian. Pakotetaan "liittymään" homojen ja muunsukupuolisten joukkoon.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Homoksi niin kuin suvaitsevaiseksikin voidaan kasvattaa. Tiesitkö muuten, että sateenkaari on liiton merkki, jonka Jumala asetti taivaalle vedenpaisumuksen jälkeen lupaukseksi siitä, ettei moinen toistu

        Jos multa kysyt tätä sateenkaaren merkitystä raamatun mukaan, niin jokainen joka on ollut koulun uskontotunneilla tietää, että siellä on puhuttu tästä liitosta tai sitten on muuten saanut tietää yleissivistyksenä. Tosin meteorologi voi selittää sateenkaaren olemisen toisella tavalla.


    • Anonyymi00011

      Jos kyse olisi ainoastaan siitä, ettei syrjitä ihmisiä, asia olisi OK, mutta kyllä tämä nykykasvatus on jotain muuta.
      Tiettyä ajatusmallia tyrkytetään ja sotketaan herkässä iässä olevien mielet. Ei sitä sukupuoliasiaa tarvitse oikeasti alkaa opettaa pikkulapselle heti näkökulmasta homo/transu =kaikki on OK.
      On sellainenkin vaihtoehto, että annetaan lasten kasvaa rauhassa ja omaksua asioita heille sopivaan tahtiin.

    • Anonyymi00012

      Kävin kirjastossa,on vaan kirkas räsymatto,jossa paljon eri värejä!

      • Anonyymi00013

        Juuh tuohan on hyvä idea, ei tarvitse imuroida ikinä riittää kun katuharjalla vetää hiekat pois=)


    • Anonyymi00015

      Ihmeellistä nykyään. Jos olet joku transu tms. niin ole sitten, mutta v...uako tulet naamani eteen huutamaan sitä. Onhan kristinuskostakin kielto puhua kouluissa, radiossa, teeveessä...ja nyt tulee joku klovni kertomaan, että ei ole mies eikä nainen. Koittakaa kehittyä.

      • Anonyymi00016

        No noillehan tehdään valtion terveyden huolloissa kaiken mailman leikkauksia,Voi olla mikä tahansa.


    • Anonyymi00018

      Sodoman ja Gomorran tarina on varoitus siitä, mitä tapahtuu, kun moraaliset rajat hämärtyvät ja paheista tehdään hyveitä. Yhteiskunta ei pysy terveenä, jos itsekkyys, vastuuttomuus ja moraalinen välinpitämättömyys alkavat ohjata sen suuntaa. Menneisyyden kertomukset eivät ole vain historiaa, vaan muistutuksia siitä, että teoilla ja arvoilla on merkitystä.

      • Anonyymi00019

        Telkkarissa pyörii Raamatun kadonneet aarteet: uskon salat -niminen sarja. Siinä arkeologit tutkivat paikkoja joissa milloin minkäkin ihmeteon kerrotaan tapahtuneen.

        Esimerkiksi Mooseksen ihmetekona suorittama meren jakaminen ja avaaaminen israelilaisille kulkutieksi ja pakoväyläksi Egyptin sotajoukkoja vastaan, se vaikuttaa käännösvirheeltä.

        Alkuperäisessa tekstissä sanotaan israelilaisten ylittäneen Kaislameren, eli jonkinlaisen suoalueen. Mutta se oli varhaisissa raamatun käännöksissä käännetty mereksi, ja tarkoittamaan Punaista merta.

        Israelilaiset siis menivät Niilin suistoalueella kaislikkoiselle suoalueelle pakoon, eikä mitään meren jakamista tarvittu. Egyptin hevosvetoiset sotajoukot eivät kyenneet seuraamaan sinne.

        Vuosisatojen aikana vähitellen kehittyneille ja joka kerronnalla aina hiukan parannelluille Sodoman ja Gomorran tarinoille löytyy samanlaisia, aivan järkiperäisiä selityksiä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Telkkarissa pyörii Raamatun kadonneet aarteet: uskon salat -niminen sarja. Siinä arkeologit tutkivat paikkoja joissa milloin minkäkin ihmeteon kerrotaan tapahtuneen.

        Esimerkiksi Mooseksen ihmetekona suorittama meren jakaminen ja avaaaminen israelilaisille kulkutieksi ja pakoväyläksi Egyptin sotajoukkoja vastaan, se vaikuttaa käännösvirheeltä.

        Alkuperäisessa tekstissä sanotaan israelilaisten ylittäneen Kaislameren, eli jonkinlaisen suoalueen. Mutta se oli varhaisissa raamatun käännöksissä käännetty mereksi, ja tarkoittamaan Punaista merta.

        Israelilaiset siis menivät Niilin suistoalueella kaislikkoiselle suoalueelle pakoon, eikä mitään meren jakamista tarvittu. Egyptin hevosvetoiset sotajoukot eivät kyenneet seuraamaan sinne.

        Vuosisatojen aikana vähitellen kehittyneille ja joka kerronnalla aina hiukan parannelluille Sodoman ja Gomorran tarinoille löytyy samanlaisia, aivan järkiperäisiä selityksiä.

        On vaikea välttyä ajatukselta, että olemme ajautumassa aikaan, jossa Sodoman ja Gomorran varoitus ei enää tunnu kaukaiselta historialta, vaan vertauskuvalta nykyhetkestä. Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi, seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.


      • Anonyymi00021

        > Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi,
        > seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.

        Yhteiskunnan uskonnollisperusteinen kuri ja moraali on länsimaihin verrattuna kertaluokkaa tiukempaa muslimimaissa.

        Onko tuolla jotenkin onnellisempaa ja menestyksellisempää ihmisen elää? Kun kaikki asiat seulotaan Muhammedin sekavien, 1400 v. vanhojen määräysten perusteella.

        Afganistanissa tämä uskonnollisperusteinen kuri on viety äärimmilleen.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        > Kun moraalinen selkeys katoaa ja kaikki muuttuu suhteelliseksi,
        > seuraukset alkavat näkyä yhteiskunnassa.

        Yhteiskunnan uskonnollisperusteinen kuri ja moraali on länsimaihin verrattuna kertaluokkaa tiukempaa muslimimaissa.

        Onko tuolla jotenkin onnellisempaa ja menestyksellisempää ihmisen elää? Kun kaikki asiat seulotaan Muhammedin sekavien, 1400 v. vanhojen määräysten perusteella.

        Afganistanissa tämä uskonnollisperusteinen kuri on viety äärimmilleen.

        Mitä v..tua!🤣🤣 Afganistania hallitsee taleban! Sillä on ihan omat keksityt "ohjeet"


    • Anonyymi00022

      Kannattaisiko vaatia korvauksia kun ei voi mennä kirjastoon jossa on sattekaarivärit??

      • Anonyymi00023

        Niinpä. Suvivirren kuulemisesta ollaan maksamassa korvauksia, mutta kyllä kuuluisi myös homomaton näkemisestä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Niinpä. Suvivirren kuulemisesta ollaan maksamassa korvauksia, mutta kyllä kuuluisi myös homomaton näkemisestä.

        Kerätään nimet ja vaaditaan kaikki kymppitonnia tasa arvon nimissä.Ei tuota voi pakottaa katselemaan!!


    • Anonyymi00024

      Miltähän satteenkaarivärjäys näyttäisi lietevaunun kyljesä? Jos kaivas pensselin esille ja sevottaisi eri värejä ja sivelisi vaunun kylkeen!

      • Anonyymi00028

        Laita vaan meneen sinne vaunun kylkiin ne värit, jos sulla on jo purkitkin ostettuna. Ainakin satojen sikaloittemme kaikki homoisännät tulee semmoiselle lieteyrittäjälle asiakkaaksi, joka ei ole liika ahtaalla mielellä liikkeellä. Kympin uutisten loppukevennykseen pääsee varmana tuollasella liätekärryllä.


    • Anonyymi00027

      Ei ihme, että Lauttakylälehti on ihastuksissaan (17.6.)

      "Siis hoo-moiksi tulkaa / nyt kaikki kansat maan / niin onnemme tiellä / käy ruusutkin kukkimaan!"

      • Anonyymi00029

        Siellähän taitaa olla useampikin aiheen kannattaja,tuo ja lentopallo lahden ainoat aiheet jos ei peipposen soidinta lasketa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe