Vanhempi mies Siilinjärvellä halusisi helpottaa jonkun normaalikoisen nuoren naisen kiimaista oloa jos oma sormesi tilalle haluat miehen kosketusta.
M 55v
Olisko kiimaista nuorta naista vailla helpotusta
99
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millainen olet ?
N 20v- Anonyymi00002
Normaalikokoinen ja naisen huomioiva rehti mies.😘
- Anonyymi00005UUSI
Sielläkö sinä olet?
- Anonyymi00006UUSI
Tajuut sen sen verran että pystyt kertomaan missä spede olet. Havaduit oikein keskellä yötä.
- Anonyymi00009UUSI
Välillä joku häirikkö laittaa näitä viestejä joka aloitukseen
T. Ketjun aloittaja M 55v - Anonyymi00010UUSI
Täällä olisi 16v tyttö vailla kokeneempaa miestä🤭
- Anonyymi00011UUSI
61v isokyrpäinen 22/6 Mies löytyy
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
61v isokyrpäinen 22/6 Mies löytyy
Älä valehtele
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä valehtele
Pidä sinä hönö pääs kii.
- Anonyymi00013UUSI
Hei! Poika ystäväni armeijan harmaissa, aivan hirveetä elää puutteessa. Itsetyydytystä päivittäin teen, aitoa tekee mieli ja kosketusta.
Oon Nilsiässä mut liikun autolla Siilissäkin, onko sulla paikka vai luontoonko etsit. T. N 19v olen vaalee ja hoikka nainen.- Anonyymi00015UUSI
On minulla paikka Siiilin lähellä
M 55v. - Anonyymi00017UUSI
Tuu niin lämmitetään rantasauna ja grillataan tai miten vaan haluut edetä.
Onko sulka kik yhteys vai säpo
M 55v - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
On minulla paikka Siiilin lähellä
M 55v.Olethan sata luotettava silloin voitais tavata useammin kesän aikana. N 19v
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olethan sata luotettava silloin voitais tavata useammin kesän aikana. N 19v
Kyllä olen luotettava mies ja rauhallinen luinne muutenkin. Sun ehdoilla mennään. Savo@ meiliboxi.fi
M 55 - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuu niin lämmitetään rantasauna ja grillataan tai miten vaan haluut edetä.
Onko sulka kik yhteys vai säpo
M 55vAsutko yksin. N 19v
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Asutko yksin. N 19v
Yksin asun ja kivahan olis jos voidaan kesänmittaan useamminkin tavata . Rauhallinen alue missä asun.
M 55 - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yksin asun ja kivahan olis jos voidaan kesänmittaan useamminkin tavata . Rauhallinen alue missä asun.
M 55Oletko lomalla, itsellä alkoi loma joten ilta tapaaminenkin onnistaa. N 19v
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko lomalla, itsellä alkoi loma joten ilta tapaaminenkin onnistaa. N 19v
Olen kyllä lomalla joten käy päivällä tai illalla miten vaan.
M 55 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen kyllä lomalla joten käy päivällä tai illalla miten vaan.
M 55Miten jos perjantai iltana saunottaisiin ja grillataan, unohtamatta miksi tavataan.
Olen kyltymätön kaverini jopa hermostuu joskus. N 19v - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miten jos perjantai iltana saunottaisiin ja grillataan, unohtamatta miksi tavataan.
Olen kyltymätön kaverini jopa hermostuu joskus. N 19vSe vain sopii minulle. 😊 . Tavataanl jossain ensi, vai tuutko tänne suoraan. Laita viestiä tuolla sähköpostilla vai onko joku muu ehdottaa.
M 55v - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Se vain sopii minulle. 😊 . Tavataanl jossain ensi, vai tuutko tänne suoraan. Laita viestiä tuolla sähköpostilla vai onko joku muu ehdottaa.
M 55vVoin laittaa viestiä saan osoitteen, navilla pääsen perille. Kerron olen hoikka, harrastanut kilpa tansia nellisen vuotta. Täällä miehet etsii isompi rintaisia naisia, itselläni niitä löydy jos sellaisista tykkäät. N 19v
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voin laittaa viestiä saan osoitteen, navilla pääsen perille. Kerron olen hoikka, harrastanut kilpa tansia nellisen vuotta. Täällä miehet etsii isompi rintaisia naisia, itselläni niitä löydy jos sellaisista tykkäät. N 19v
Kuullostaa hyvältä...ite 61v isokyrpäinen 22/6 Mies
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voin laittaa viestiä saan osoitteen, navilla pääsen perille. Kerron olen hoikka, harrastanut kilpa tansia nellisen vuotta. Täällä miehet etsii isompi rintaisia naisia, itselläni niitä löydy jos sellaisista tykkäät. N 19v
Okei. Kyllä pienet rinnat on upeet myös hyväillä ja imee nännejä 🥰
Mietitään myös mitä grillataan ym
M 55v - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä...ite 61v isokyrpäinen 22/6 Mies
Etkö ollut 55v
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Etkö ollut 55v
Se on joku eri tyyppi.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Okei. Kyllä pienet rinnat on upeet myös hyväillä ja imee nännejä 🥰
Mietitään myös mitä grillataan ym
M 55vKiva jos tykkäät, tykkään kun imetään nännejäni. Muuten olen kaikki ruokainen, tykkään mies ottaa ohjat käteensä. N 19v🤗
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Etkö ollut 55v
Joku toinen. Minä aloittaja Siilinjärveltä
M 55v
[email protected] - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiva jos tykkäät, tykkään kun imetään nännejäni. Muuten olen kaikki ruokainen, tykkään mies ottaa ohjat käteensä. N 19v🤗
Sääret olkapäillä ja vuorotellen molempiin reikiin 💋
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joku toinen. Minä aloittaja Siilinjärveltä
M 55v
[email protected]Juu tajusin kun vastasin.N 19v
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Juu tajusin kun vastasin.N 19v
Tuu kasvokkain syliin tähän sohvalle... Haluun sun nännit huulien väliin samalla kun hierot häpyhuulia kyrpää vasten.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sääret olkapäillä ja vuorotellen molempiin reikiin 💋
Tykkään tosi paljon💓 N 19v
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Juu tajusin kun vastasin.N 19v
Nyt alkaa näköjään jo muita viestittöjiä tunkea tänne sotkemaan.
Tykkään siutä että voin antaa sulle nautintoja 😋
M 55v - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
M 55vIhana🥰
Oletko miten iso mies. N 19v - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ihana🥰
Oletko miten iso mies. N 19v185/85 ja se 22/6
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
M 55vHyviä ohjeita saadaan, ehkäpä pitävät omaa kivaa meidän kustannuksella, eikähän siinä mitään pahaa😍 N 19v
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ihana🥰
Oletko miten iso mies. N 19v179 86 on mitat . Entä sinulla .
Kiva kiusata kun nainen on kiimainen ja antaa nautintoo siten . 🥰
M 55v - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
179 86 on mitat . Entä sinulla .
Kiva kiusata kun nainen on kiimainen ja antaa nautintoo siten . 🥰
M 55v170 55 mun mittat. Hyvän kokoinen olet, miehen pitää tuntua mieheltä. 😍 N 19v
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
170 55 mun mittat. Hyvän kokoinen olet, miehen pitää tuntua mieheltä. 😍 N 19v
Uuuuuuups... pitkät sääret olkapäillä...ihana painaa sisään...
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Uuuuuuups... pitkät sääret olkapäillä...ihana painaa sisään...
🥰💋 tää 55v mies varmaan tekee noin. N 19v
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
🥰💋 tää 55v mies varmaan tekee noin. N 19v
Voisin minäkin upotttaa 22/6 vaikka molempiin reikiin...jos tykkäät...hyvä asento.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
170 55 mun mittat. Hyvän kokoinen olet, miehen pitää tuntua mieheltä. 😍 N 19v
Sopivan kokoinen olet sinäkin . Kiihoitat mua jo nyt😜
Niin antaa muidenkin nauttia viestittelystä ja runkata samalla😂
M 55v - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sopivan kokoinen olet sinäkin . Kiihoitat mua jo nyt😜
Niin antaa muidenkin nauttia viestittelystä ja runkata samalla😂
M 55vIhanasti tää yksi mies kirjoittaa, tietää asioista huomaan. Arvaa tuntuuko kun tuntemattomat tollasta laittaa, itsehän tänne kirjauduin jospa löytäisin kaltaiseni. Tahkolla kävin juhlimassa suomen kultaa, tarjontaa kyllä riittämiin myös tuttuja silmiä seuraamassa. N 19v
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ihanasti tää yksi mies kirjoittaa, tietää asioista huomaan. Arvaa tuntuuko kun tuntemattomat tollasta laittaa, itsehän tänne kirjauduin jospa löytäisin kaltaiseni. Tahkolla kävin juhlimassa suomen kultaa, tarjontaa kyllä riittämiin myös tuttuja silmiä seuraamassa. N 19v
Kyllä tiedän että teille nuorille naisille kyllä löytyy seuraa herkästi jos vaan ottaa.
Täällä kyllä olis sulle kiva ja luotettava seura pidemmäksikin aikaa.
Olet oikee herkkupeppu 😜
M 55v - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Voisin minäkin upotttaa 22/6 vaikka molempiin reikiin...jos tykkäät...hyvä asento.
Onko sulla ton kokoinen, koskaan nähnyt livenä kyllä kuvissa.🤗 N 19v
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mittavirhettä tullut varmaankin. 😂
Jotain 17 cm varmaan. Ei oo tarvinnut mitata 😉
M55v - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä tiedän että teille nuorille naisille kyllä löytyy seuraa herkästi jos vaan ottaa.
Täällä kyllä olis sulle kiva ja luotettava seura pidemmäksikin aikaa.
Olet oikee herkkupeppu 😜
M 55vSun aloitus kertoi rehdisti mitä etsit, mietin hetken sit rohkenin vastaa. Tykkään muutenkin vanhemmista, tanseissa käyn lavoilla josta muutaman kerran lähtenyt ikäisesi kans jatkoille. N 19v🤗
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kohtalaisen kookas se on💋
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sun aloitus kertoi rehdisti mitä etsit, mietin hetken sit rohkenin vastaa. Tykkään muutenkin vanhemmista, tanseissa käyn lavoilla josta muutaman kerran lähtenyt ikäisesi kans jatkoille. N 19v🤗
No niin sinä oot sitten kuumapakkaus 🥰
Sua pitää helliä kunnolla niin saan susta iloa pidemmäksikin aikaa ehkä.
Onko sulla tatuointeja tai lävistyksiä?
M 55v - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Jos tykkäät 💋
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mittavirhettä tullut varmaankin. 😂
Jotain 17 cm varmaan. Ei oo tarvinnut mitata 😉
M55vItselle tärkeätä miehen halut ja varmat otteet, eikä kysele mistä tykkäät koko rakastelun ajan.
Jopa rajumpikin hyvänä pito kun järki mukana, miehen kiihko vie naisen mukanaan. N 19v😍 - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Itselle tärkeätä miehen halut ja varmat otteet, eikä kysele mistä tykkäät koko rakastelun ajan.
Jopa rajumpikin hyvänä pito kun järki mukana, miehen kiihko vie naisen mukanaan. N 19v😍Se on hyvä niin tietää miten voi toista kiihoittaa ja käsitellä niin on molemmilla parempi lopputulos .
Tykkäätkö ottaa suihin ja saada kielihoitoo
M 55v - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Itselle tärkeätä miehen halut ja varmat otteet, eikä kysele mistä tykkäät koko rakastelun ajan.
Jopa rajumpikin hyvänä pito kun järki mukana, miehen kiihko vie naisen mukanaan. N 19v😍Pitkät esileikit... nainen niin kuumana että rukoilee isoa kyrpää sisään...
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jopa rajumpikin hyvänä pito kun järki mukana, miehen kiihko vie naisen mukanaan. N 19v😍Sä oot siellä nytkin kiimasta kosteena oottaen että saisit kunnolla kullia sisään
N 55v - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
No niin sinä oot sitten kuumapakkaus 🥰
Sua pitää helliä kunnolla niin saan susta iloa pidemmäksikin aikaa ehkä.
Onko sulla tatuointeja tai lävistyksiä?
M 55vTatuointeja kyllä, olka varressa ja alaseljässä, toivon pidempää tuttavuutta itsekkin. Vuosi muuten vaikeeta jos molemmat nautimme miksei sala suhde jatkuis senkin jälkeen. Miettinyt kyllä entäpä jos kiinnymme seksin kautta totaallisesti toisiimme.💞 N 19v
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sä oot siellä nytkin kiimasta kosteena oottaen että saisit kunnolla kullia sisään
N 55vOtatko 61v isokyrpäisen 22/6 märkään pilluun
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tatuointeja kyllä, olka varressa ja alaseljässä, toivon pidempää tuttavuutta itsekkin. Vuosi muuten vaikeeta jos molemmat nautimme miksei sala suhde jatkuis senkin jälkeen. Miettinyt kyllä entäpä jos kiinnymme seksin kautta totaallisesti toisiimme.💞 N 19v
Eihän sitä voi tietää miten hyvin alkaa synkata ja ei voi olla ilman toisen kosketusta. Se olis tietenkin upeeta niin. Voitais panna useamminkin jos siltä tuntuis😜
M55v - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Se on hyvä niin tietää miten voi toista kiihoittaa ja käsitellä niin on molemmilla parempi lopputulos .
Tykkäätkö ottaa suihin ja saada kielihoitoo
M 55vTykkään tietenkin🥰
Lusikassa ihana olla pitkään ilman kiirettä, suutelu parasta ikinä. N 19v - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tykkään tietenkin🥰
Lusikassa ihana olla pitkään ilman kiirettä, suutelu parasta ikinä. N 19vLusikassa ja kulli selkäävasten , tissisi minun kädessä puristeltavana ja toinen käsi hyväilee sun pakaraa😍
M 55v - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää miten hyvin alkaa synkata ja ei voi olla ilman toisen kosketusta. Se olis tietenkin upeeta niin. Voitais panna useamminkin jos siltä tuntuis😜
M55vTykkään saada useeman kerran päivässä jos kaverini luonani, harmiksi hän tulee liian nopeesti. N 19v
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
M55vMikä sun mieli asento josta nautit🥰🥰 N 19v
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tykkään saada useeman kerran päivässä jos kaverini luonani, harmiksi hän tulee liian nopeesti. N 19v
Mun 22/6 eka kerta ehkä 15min...seuraava onkin sitten pidempi sessio...
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tykkään saada useeman kerran päivässä jos kaverini luonani, harmiksi hän tulee liian nopeesti. N 19v
Jos on herkillä niin tulee nopeesti.
Sitten pitää jatkaa dildolla tai muuten 🥰
Mutta toinen kerta jo kestää pidempää 😉
M 55v - Anonyymi00069UUSI
Voisi tutustua kikissä paremmin. Täällä on idiootteja sotkemassa. Weltto86
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Voisi tutustua kikissä paremmin. Täällä on idiootteja sotkemassa. Weltto86
Niinhän sinä olet häiriköimässä
M 55v - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Lusikassa ja kulli selkäävasten , tissisi minun kädessä puristeltavana ja toinen käsi hyväilee sun pakaraa😍
M 55vTykkäisin ensim selkääni vasten, kätesi tekisi liian hyvää. Haluisin sut sisääni, saisin nauttia kullistasi. N 19v💋
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mikä sun mieli asento josta nautit🥰🥰 N 19v
Vaihtelee , mutta lähetyssaarnaaja siinä kestää pidempään . Takaa päin on pillu tiukempi joten se on hyvä kyllä mutta herkemmin laukeaa🤭
M 55v - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jos on herkillä niin tulee nopeesti.
Sitten pitää jatkaa dildolla tai muuten 🥰
Mutta toinen kerta jo kestää pidempää 😉
M 55vEkalla kerralla varmaan molemmat tulemme nopsaan, itsellä mukana kyllä leluja joita voidaan käyttää. Kielihoidossa saan perä jälkeen ja ruiskin voimakkaasti, toivottovasti tykkäät kun kastut. N 19v
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ekalla kerralla varmaan molemmat tulemme nopsaan, itsellä mukana kyllä leluja joita voidaan käyttää. Kielihoidossa saan perä jälkeen ja ruiskin voimakkaasti, toivottovasti tykkäät kun kastut. N 19v
Upee oot 😜. Ei haittaa kastuu. Saat pestä sitten mut tai nuolla😅
M 55v - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tykkäisin ensim selkääni vasten, kätesi tekisi liian hyvää. Haluisin sut sisääni, saisin nauttia kullistasi. N 19v💋
Niin siinä voisi herkästi käydä😘
M 55v - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ekalla kerralla varmaan molemmat tulemme nopsaan, itsellä mukana kyllä leluja joita voidaan käyttää. Kielihoidossa saan perä jälkeen ja ruiskin voimakkaasti, toivottovasti tykkäät kun kastut. N 19v
Haluun sua jo nyt . Kulli kovana😜
M 55v - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Vaihtelee , mutta lähetyssaarnaaja siinä kestää pidempään . Takaa päin on pillu tiukempi joten se on hyvä kyllä mutta herkemmin laukeaa🤭
M 55vLähetys itsellekin mieluinen siinä tuntee miehen painon, mies voi ottaa rajustikkin tuntuu hyvältä. Tykkään myös ratsastaa jossa saat rauhassa nauttia, täytyy vain muistaa kun vauhti kiihtyy pysyy kalu sisässä, etten nosta itseäni liikaa voi sattua sulle. Takaa varmaan miehelle tulee nopsaan jos vaihtelee paikkaa, itse tykkään kyllä vaihdosta.🥰 N 19v
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Haluun sua jo nyt . Kulli kovana😜
M 55vSamoin olisin valmis sinulle, perjantaina olemme molemmat valmiita ilman ujostelua😍
Haluatko pukeudun vähän rohkeemmin kun nähdään, halatessa saat kosketella silleen. N 19v Ai niin minulla ehkäisy kunnossa.. - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Lähetys itsellekin mieluinen siinä tuntee miehen painon, mies voi ottaa rajustikkin tuntuu hyvältä. Tykkään myös ratsastaa jossa saat rauhassa nauttia, täytyy vain muistaa kun vauhti kiihtyy pysyy kalu sisässä, etten nosta itseäni liikaa voi sattua sulle. Takaa varmaan miehelle tulee nopsaan jos vaihtelee paikkaa, itse tykkään kyllä vaihdosta.🥰 N 19v
Samoilla linjoilla sitten ollaan sen suhteen.🥰
Sut voisi ottaa vaikka pöydällä 😉 tai missä vaan himot tulee panna sua😜
M 55v - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
M 55vKäykö sulla yllättäin ystäviä kylässä, minua ei haittaa et tartte piiloon pistää. N 19v
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Käykö sulla yllättäin ystäviä kylässä, minua ei haittaa et tartte piiloon pistää. N 19v
Ei niitä kovin usein yllätyäin tuu . Yleensä laittaa viestii eka tai soittaa.
Niin jos oot nakuna noin ei haittaa 😜
Sekaan vaan😂😂
M 55v - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Samoilla linjoilla sitten ollaan sen suhteen.🥰
Sut voisi ottaa vaikka pöydällä 😉 tai missä vaan himot tulee panna sua😜
M 55vJuuri noin tykkään mies ottaa silloin kun haluttaa, ehkä siksi vanhemmista kiihotun. Kerroin tanseista jatkoista, yksi mies pyysi asunto autoon. Sisälle mentyy hän repi vaatteeni, otti kuin väkisin ja puhui rumia. Olin fantasioinut tälläisestä. N 19v
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Juuri noin tykkään mies ottaa silloin kun haluttaa, ehkä siksi vanhemmista kiihotun. Kerroin tanseista jatkoista, yksi mies pyysi asunto autoon. Sisälle mentyy hän repi vaatteeni, otti kuin väkisin ja puhui rumia. Olin fantasioinut tälläisestä. N 19v
Moni nainen ja mies fantasioi tuollaisesta ja monenlaisesta muustakin välillä
M 55v - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sekaan vaan😂😂
M 55vEihän siitä mitään tulisi jos varpaillaan joutuis olee koko ajan, ethän varmaan ystäviltäs tartte salata suhdetta. Olen sinut alastomuuden kanssa, kuten halujeni seksin suhteen kans.
Joskus haluan kokee ryhmän koskaan vielä ollut, lähinnä kaksi tai kolme miestä kanssani. N 19v - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Moni nainen ja mies fantasioi tuollaisesta ja monenlaisesta muustakin välillä
M 55vPitäis uskaltaa puhua ääneen😍 N 19v
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sekaan vaan😂😂
M 55vNyt olisin suihkun raikas🤗
Valkoinen lyhyt läpi kuultava kylpytakki päällä. N 19v - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Eihän siitä mitään tulisi jos varpaillaan joutuis olee koko ajan, ethän varmaan ystäviltäs tartte salata suhdetta. Olen sinut alastomuuden kanssa, kuten halujeni seksin suhteen kans.
Joskus haluan kokee ryhmän koskaan vielä ollut, lähinnä kaksi tai kolme miestä kanssani. N 19vNikn minä jotenkin arvelin että sinä voisit uskaltaa useamman miehen kanssa yhtaikaa . Saisit kunnolla kullia ja nauttisit miesten kiimasta.😜
M 55v - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Pitäis uskaltaa puhua ääneen😍 N 19v
3 valkoista ja kolme mustaa löytyis jos Neiti haluaa...
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Pitäis uskaltaa puhua ääneen😍 N 19v
Minä jos ehdottelen niin naiset karkuun juoksee kuitenkin😅
M 55v - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Nikn minä jotenkin arvelin että sinä voisit uskaltaa useamman miehen kanssa yhtaikaa . Saisit kunnolla kullia ja nauttisit miesten kiimasta.😜
M 55vOlet söötti🥰
Tuli mieleen kun asut yksin, kunhan nautitaan jonkun aikaa toisistamme. Tietenkin sulla luotettavia kavereita voitais kokeilla myöhemmin. Hitsi saisin kunnolla kiimaisia miehiä kanssasi, jos sinäkin nauttisit siitä. N 19v - Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Minä jos ehdottelen niin naiset karkuun juoksee kuitenkin😅
M 55vÄlä ole noin ilkeä itsellesi. N 19v
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Olet söötti🥰
Tuli mieleen kun asut yksin, kunhan nautitaan jonkun aikaa toisistamme. Tietenkin sulla luotettavia kavereita voitais kokeilla myöhemmin. Hitsi saisin kunnolla kiimaisia miehiä kanssasi, jos sinäkin nauttisit siitä. N 19vVoisihan se joku löytyä siihen ehkä , jos niin hyvin käy.
Onko sulla millaisia naiskavereita😉vink vink
M 55v - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Voisihan se joku löytyä siihen ehkä , jos niin hyvin käy.
M 55vPari hyvää reeni kaverii, käydään yhdes lavoillakin. Puhutaan suoraan asioista, luotto keskenämme. N 19v
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Voisihan se joku löytyä siihen ehkä , jos niin hyvin käy.
M 55vArvaa mikä surisee kanssani sänkyssä ai🤗 N 19v
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Pari hyvää reeni kaverii, käydään yhdes lavoillakin. Puhutaan suoraan asioista, luotto keskenämme. N 19v
Onko miten kiimaisia jos hoitaisitte mua kolmisin🤭
M 55v - Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Arvaa mikä surisee kanssani sänkyssä ai🤗 N 19v
No jos se ei ole partakone niin sitten veikkaisin että mekaaninen pillun kiimanhoito suristin dildo
M 55v - Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Onko miten kiimaisia jos hoitaisitte mua kolmisin🤭
M 55vOllaan samoja ikiä kyllähän seksi maistuu tässä iässä. Eihän se pois suljettu juttu ole, kunhan tutustumme ensin kahden. N 19v
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ollaan samoja ikiä kyllähän seksi maistuu tässä iässä. Eihän se pois suljettu juttu ole, kunhan tutustumme ensin kahden. N 19v
Saisin vapaasti kouria teitä ja imee tissejä kun haluttaa.
M 55v - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
No jos se ei ole partakone niin sitten veikkaisin että mekaaninen pillun kiimanhoito suristin dildo
M 55vMitä nainen partakoneella tekee, dildo juuri sisässäni. Ai miten hyvää tekee mielelle. N 19v
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Saisin vapaasti kouria teitä ja imee tissejä kun haluttaa.
M 55vJos kolmisin oltais luonasi mikset saisi silloin kun haluttaa. N 19v
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Mitä nainen partakoneella tekee, dildo juuri sisässäni. Ai miten hyvää tekee mielelle. N 19v
Kyllä sun kelpaa siellä nauttia nyt 😜. Voisin imee sun nännejä samalla
M 55v - Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kyllä sun kelpaa siellä nauttia nyt 😜. Voisin imee sun nännejä samalla
M 55vAai sain juuri rajusti, ime vaan ei tästä nyt tuu mitään.. N 19v🥰
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Aai sain juuri rajusti, ime vaan ei tästä nyt tuu mitään.. N 19v🥰
Pitää antaa sulle rauhassa nauttia siellä🥰
M 55v - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Pitää antaa sulle rauhassa nauttia siellä🥰
M 55v🥰🤗💋
- Anonyymi00037UUSI
Ota käteen se ja ohjaa häpyhuulien väliin 💋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101615
- 1051175
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 49959
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni50844Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838- 127833
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70735Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178709Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55689