Rakastan sinua! Kaipaan sinua todellakin ja löydämme keinot korjata suhde. Tarvin sinua! Olit oikeassa. Anteeksi, että jätin! Lähdin toisen mukaan.❤️
Anteeksi pyydän
17
341
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Emme ole enää olleet moneen kuukauteen yhdessä. Hän oli virhe!! Oli huono tyyppi ja hämärä ja hyvin outo.
- Anonyymi00003UUSI
Et saa ikinä anteeksi! 😡💔
- Anonyymi00005UUSI
Minulle tämä ei voi olla, koska en ole kaivannut ketään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole mitään tarvetta kaivata enää ketään! Olet viimeinen ihminen jota haluan ikinä tuntea!
- Anonyymi00002UUSI
Et halua enää minua tuntea ja ymmärrän sen hyvin!!
Älä vihaa minua kuitenkaan... Rakkaus sai sokeaksi. - Anonyymi00004UUSI
Paljon huutomerkkejä!! Siitä voimme päätellä jotain aloittajasta!!! Ainakin että mies on kova huutamaan!!!!
- Anonyymi00009UUSI
Lisäksi jos on kova huutamaan, voi olla myös kova pakottamaan ja puuttumaan toisen elämään. Mikään ei ole pahempi tyyppi kuin teeskentelevä lepertelijä, joka kuitenkin käyttäytyy törkeästi oikeassa elämässä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lisäksi jos on kova huutamaan, voi olla myös kova pakottamaan ja puuttumaan toisen elämään. Mikään ei ole pahempi tyyppi kuin teeskentelevä lepertelijä, joka kuitenkin käyttäytyy törkeästi oikeassa elämässä.
Olisko niin että on jätetty yksin ja sitte muistu mieleen se, jonka itse jätti? Ihan klassikko. Aikuiset ihmiset ei osaa olla yksin. Olen itse käynyt sellaisen mankelin läpi, etten oikein osaa pitää yksin jäämistä kovin kuoleman vakavana asiana. Jotkut vaan joutuu selviytymään sellaisesta, mitä muut ei usko että voisi edes tapahtua kenellekään. Huono karma tms, en tiedä.
- Anonyymi00006UUSI
Oon toivonu pakkasta. Sadetta
- Anonyymi00007UUSI
Tietysti olin oikeassa, mutta kenen matkaan läksit? 😠🤨
- Anonyymi00011UUSI
Mustalaisten vankkuriin läksin.
- Anonyymi00012UUSI
Ei sillä ole enää väliä. Hän oli virhe!
- Anonyymi00008UUSI
Miksi viestittely täällä? Todella vastuutonta touhua.
- Anonyymi00010UUSI
Mihin tarviit?
Jättikö se sut?- Anonyymi00013UUSI
Minä jätin. Oli hämärä ja outo!
- Anonyymi00014UUSI
Päätit lähteä toisen matkaan, miksi tämän toisen pitäisi nyt sitten hyväksyä sinut?
- Anonyymi00017UUSI
Ei pidä. Kun löytyy parempi sauma, niin jättää uudestaan.
- Anonyymi00015UUSI
Se on huoraamista se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696