Muistatko kaivattusi

Anonyymi-ap

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹

319

3687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      5. Päivä naisella

      • Anonyymi00012

        Mikä kuukausi?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikä kuukausi?

        Miks hän tänne kertoisi?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikä kuukausi?

        Onko kuukaudella koskaan väliä? Voi juhlia vaikka joka kuun viides, jos toinen on sen arvoinen?


      • Anonyymi00087

        Elokuu🥰


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Onko kuukaudella koskaan väliä? Voi juhlia vaikka joka kuun viides, jos toinen on sen arvoinen?

        On! 😡


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        On! 😡

        Oletko ostanut 5.8. lahjaa?


      • Anonyymi00287
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Elokuu🥰

        Tiedätkö päivää?


    • Anonyymi00002

      En koska en ole sitä koskaan kuullut 😔

      • Anonyymi00124

        EVVK


    • Anonyymi00003

      Helppo. 12. päivä.

      • Anonyymi00026

        🤔🤨


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        🤔🤨

        No mitä? 😅


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        🤔🤨

        Miksi olet vihainen?


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        No mitä? 😅

        Mietin vaa. Hmmm.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Mietin vaa. Hmmm.

        Haluaisin tänä vuonna antaa lahjankin. 😊


      • Anonyymi00116

        ❤️ joo just se helposti muistettava ☺️Sivusta


    • Anonyymi00004

      En muista, koska minulla ei ole kaivattua!

    • Anonyymi00005

      12.7❤️🎂

    • Anonyymi00006

      15. päivä.

    • Anonyymi00007

      30.

    • Anonyymi00008

      Jos tietäisin sen, niin muistaisin varmasti.

    • Anonyymi00009

      Tiedän.

    • Anonyymi00010

      En kerro. Alkaa kakkosella ❣️

      • Anonyymi00028

        Miksi et? Tylsää


      • Anonyymi00037

        24 ❤️


    • Anonyymi00011

      En. Vuoden joo.

    • Anonyymi00013

      Muistan, että on 31. päivä.

      • Anonyymi00038

        Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘

        Tsori! Se onkin 30. päivä, tarkistin vielä.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘

        Kyllä. 31. päivä. 🥳


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kyllä. 31. päivä. 🥳

        Ikäkriisiä jo pukkaa 😂


    • Anonyymi00014

      Mitä väliä 💔? Hän ei minun!

      • Anonyymi00184

        Olet turhake!


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00184 kirjoitti:

        Olet turhake!

        No hyvä sitten teitä turhakkeita on kaksi.😅


    • Anonyymi00016

      Vuoden muistan!! 1951

      • Anonyymi00182

        ❤️❤️❤️osui? Mikä vuoden aika, kun on syntynyt?


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️osui? Mikä vuoden aika, kun on syntynyt?

        Kesä.


      • Anonyymi00190
        Anonyymi00189 kirjoitti:

        Kesä.

        ❤️❤️❤️ osui minuun. Mikä kuukausi?


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️ osui minuun. Mikä kuukausi?

        Parempi, etten kerro niin tarkkaan.


      • Anonyymi00280
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        Parempi, etten kerro niin tarkkaan.

        Hyvä.❤️❤️


    • Anonyymi00017

      Naisen syntymäpäivä 13 toukokuuta.

      • Anonyymi00252

        😊


    • Anonyymi00018

      Hautakivessä se lukee.

      • Anonyymi00125

        Niin lukee


    • Anonyymi00019

      Heinäkuussa syntynyt.

      • Anonyymi00039

        Kerro vielä päivä? 😊❤️


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Kerro vielä päivä? 😊❤️

        En. En kerro päivää. Hän tietää.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        En. En kerro päivää. Hän tietää.

        Tylsimys. 😊


      • Anonyymi00173
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tylsimys. 😊

        En ole. Riittää, että hän tietää.


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tylsimys. 😊

        En. En kerro päivää. Hän tietää.


    • Anonyymi00020

      elokuu ❤️ marraskuu

      • Anonyymi00093

        jos olis mar. Toi yksi ääni.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        jos olis mar. Toi yksi ääni.

        Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻

        Oon vaalea


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Oon vaalea

        Ok, hän ei. ☺️


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻

        Marraskuu on kuukausista pisin


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Ok, hän ei. ☺️

        Hyvä!


      • Anonyymi00269
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Ok, hän ei. ☺️

        Silmien väri? Voit valita omasi tai hänen.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00269 kirjoitti:

        Silmien väri? Voit valita omasi tai hänen.

        🩵💚


      • Anonyymi00325
        Anonyymi00273 kirjoitti:

        🩵💚

        m♡n
        Miehen sin. Naisen en tedä, ei näy nosta valokuvista.


    • Anonyymi00021

      Hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!

      • Anonyymi00034

        Vappu on hieno juhla.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vappu on hieno juhla.

        Ehkä ei ole vappu!!


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Ehkä ei ole vappu!!

        Viralliset liputuspäivät, joilla on vakiintunut päivämäärä, ovat:
        28.2. Kalevalan päivä
        1.5. Vappu
        4.6. puolustusvoimain lippujuhla
        6.12. itsenäisyyspäivä


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Viralliset liputuspäivät, joilla on vakiintunut päivämäärä, ovat:
        28.2. Kalevalan päivä
        1.5. Vappu
        4.6. puolustusvoimain lippujuhla
        6.12. itsenäisyyspäivä

        Niin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Niin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!

        Liputetaan muinakin kuin virallisina päivinä.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Liputetaan muinakin kuin virallisina päivinä.

        Ei teidän tarvitse tietää....


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        Ei teidän tarvitse tietää....

        Liputuspäivät on julkista tietoa.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Liputuspäivät on julkista tietoa.

        Aleksis Kivi


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Niin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!

        ❤️❤️❤️❤️oikein teet!


      • Anonyymi00199
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Liputuspäivät on julkista tietoa.

        Hänen synttäripäivä ei ole julkinen. Ihan tarpeeksi siinä on jo tietoa, että hänen syntymäpäivänä liputetaan, että joka vuonna hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua!


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Aleksis Kivi

        Ehkä on ehkä ei ole! Se on ihan sama mikä liputuspäivä silloin on, kun Suomenlippua joka vuonna hänen syntymäpäivänä liputetaan. Ei teidän tarvitse tietää tarkemmin päivää. Ei kaikkien tarvitse tietää.


      • Anonyymi00202
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Aleksis Kivi

        Ehkä ei ole. Ehkä on? Mitä teet sillä tiedolla?


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Ehkä ei ole. Ehkä on? Mitä teet sillä tiedolla?

        ...ilmeisesti hän on itse syntynyt Aleksis Kiven päivänä, ja toivoo, että sinä olisit hänen kaivattunsa?


      • Anonyymi00281
        Anonyymi00257 kirjoitti:

        ...ilmeisesti hän on itse syntynyt Aleksis Kiven päivänä, ja toivoo, että sinä olisit hänen kaivattunsa?

        ???


      • Anonyymi00282
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Aleksis Kivi

        Tyhmä olet. Vaikka olisit. En tänne kertoisi.


    • Anonyymi00023

      21.

      • Anonyymi00102

        Month?


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Month?

        June


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00163 kirjoitti:

        June

        ❤️..


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00163 kirjoitti:

        June

        🤔🤔


      • Anonyymi00299
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Month?

        Desember 🙄


    • Anonyymi00024

      1 nainen.

    • Anonyymi00025

      just oli 1.6

    • Anonyymi00027

      Kesällä 1977

      • Anonyymi00128

        Kuukausi?


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Kuukausi?

        Ei kuulu tänne... !


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Kuukausi?

        Miksi kyselet?


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Kuukausi?

        Älä kysele.


      • Anonyymi00260
        Anonyymi00204 kirjoitti:

        Miksi kyselet?

        Hassua ett tänään on joku tehny alotuksen jossa ilmoittaa harkitsevansa itsaria ennen synttäreitä joka ihan kohta.

        Ett tällasii trollei täällä. Tehdään trollaussuunnitelma ja sit udellaan tietoi ja sit laitellaan kuvatun kaltasii aloituksii.

        Sairasta sakkia täällä. 🤬


      • Anonyymi00284
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        Ei kuulu tänne... !

        Kiitos.


      • Anonyymi00286
        Anonyymi00260 kirjoitti:

        Hassua ett tänään on joku tehny alotuksen jossa ilmoittaa harkitsevansa itsaria ennen synttäreitä joka ihan kohta.

        Ett tällasii trollei täällä. Tehdään trollaussuunnitelma ja sit udellaan tietoi ja sit laitellaan kuvatun kaltasii aloituksii.

        Sairasta sakkia täällä. 🤬

        En ole trolli. En kertonut että teen tänä vuonna! Vaan tulevaisuudessa, kun olen kaikki asiat hoitanut kuntoon. En kertonut milloin minulla on synttärit! Parempi kaikille on, että pääsen taivaaseen jonne oikeasti kuulun!! Minun ei pitäisi olla edes olemassa.


    • Anonyymi00029

      27 päivänå

      • Anonyymi00129

        Mikä kuukausi ja vuosi?


    • Anonyymi00030

      19 pvä

    • Anonyymi00035

      17 pvä

      • Anonyymi00082

        Tämä päivä osui 👍


    • Anonyymi00042

      En tiedä kun ei ole kertonut.

    • Anonyymi00043

      8 👸🌹

    • Anonyymi00044

      Ilman muuta, on oinas

    • Anonyymi00045

      8 pv

      • Anonyymi00086

        Mikä kk


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Mikä kk

        Toinen


    • Anonyymi00048

      27 päivänä

      • Anonyymi00052

        Mikä kk?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mikä kk?

        Miks kysyt?


    • Anonyymi00049

      43 pv

    • Anonyymi00051

      En tiedä edes vuotta.

    • Anonyymi00053

      Muistan :)

    • Anonyymi00055

      10.10 itsekin duplikaattinumeroiden päivänä syntynyt vastapäätä tähtikarttaa.

      • Anonyymi00056

        Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.

        T: 4.4. S, kuten sinäkin


        Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
        Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.

        T: 4.4. S, kuten sinäkin


        Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
        Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.

        Puhelimen lasi jo niin lommoil ettei kirjotus ole mun kielitaitoani vastaavaa.

        SH länsirannikolta. Meinasin laittaa postinumeron, mut oon ainoo trans tääl kaupunginosas ja en kaipaa täältä ketään paitsi seksityöhön ajautumeena asiakkaita, jotka tuovat rahaa vastineeksi seksistäni.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.

        T: 4.4. S, kuten sinäkin


        Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
        Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.

        Tuu sä mun luo....


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.

        T: 4.4. S, kuten sinäkin


        Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
        Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.

        Seksi kuuluu avioliittoon!


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Tuu sä mun luo....

        tehtävä on baarissa antaa tarjota juomia ja lähteä miehen mukaan. Siksi käyvät baarissa.


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Tuu sä mun luo....

        Kyl tulen samaan kylään jos suoraan pyydät etkä pidä muita silloin patjana. Mut joudut käymään mun luona ensin tääl juttelemassa asiat selviksi. Kunhan koputat. Sitten oisin kyllä valmis lähelle häntä asettumaan omaan kotiin monien eri asioiden takia kun emme. voi jakaa samaa kattoa.

        4.4.


      • Anonyymi00247
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Kyl tulen samaan kylään jos suoraan pyydät etkä pidä muita silloin patjana. Mut joudut käymään mun luona ensin tääl juttelemassa asiat selviksi. Kunhan koputat. Sitten oisin kyllä valmis lähelle häntä asettumaan omaan kotiin monien eri asioiden takia kun emme. voi jakaa samaa kattoa.

        4.4.

        Ei ole muita. Vaan sä.❤️


      • Anonyymi00276
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.

        T: 4.4. S, kuten sinäkin


        Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
        Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.

        Joo voisit vielä henkilötunnuksesikin laittaa niin 100% varmuus. ☺️


    • Anonyymi00058

      Kummittelee mielessä 16.12.72 mutta taidan olla ihan väärässä.

      • Anonyymi00059

        Päivä sama, mutta eri vuotena.


      • Anonyymi00098

        17.04.1974


    • Anonyymi00060

      Juu, kymmenes päivä.

    • Anonyymi00061

      1965

      • Anonyymi00088

        Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂

        29.4


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂

        Miksi pitäisi? Mitä sinä sillä teet?


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂

        Oikea tietää. Harva näin vanha täällä käy!!


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂

        Tyhmäkö olet? Ihmiset tunnistaa hänet.


    • Anonyymi00062

      2008

      • Anonyymi00209

        Kaunis ja söpö on!


    • Anonyymi00063

      Pimeään aikaan syntynyt.

      • Anonyymi00211

        Siksi on aina niin melankolinen ja raskasmielisyyttä ihminen.


    • Anonyymi00064

      Joulun aikana

      • Anonyymi00210

        Onkohan minulle? Älä laita minun syntymäpäivää tänne. Onko jouluaaton ja uuden vuoden välisenä aikana?


      • Anonyymi00289
        Anonyymi00210 kirjoitti:

        Onkohan minulle? Älä laita minun syntymäpäivää tänne. Onko jouluaaton ja uuden vuoden välisenä aikana?

        Jäitte kii


    • Anonyymi00065

      10 päivä. Talvikuukausina

      • Anonyymi00213

        😍😍😍😍


    • Anonyymi00066

      Hänellä ei ole joka vuosi synttäreitä!

      • Anonyymi00137

        Onko vain joka 4. Vuosi?


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Onko vain joka 4. Vuosi?

        29.2.


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Onko vain joka 4. Vuosi?

        Ehkäpä .


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Onko vain joka 4. Vuosi?

        Hänen päivää on vain kerran 4 vuodessa.


    • Anonyymi00067

      Tänä vuonna juhannuksena

      • Anonyymi00112

        No niinpäs onkin. Piti oikein kalenterista katsoa.


      • Anonyymi00216

        Osui😚😚😚


      • Anonyymi00217

        Oikea tietää milloin on juhannus ja hänen synttärit.


    • Anonyymi00068

      Vuonna 2006.

      • Anonyymi00218

        Vuodenaika?


    • Anonyymi00070

      Tammikuu❤️heinäkuu

      • Anonyymi00094

        Täytätkö silloin?


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Täytätkö silloin?

        Oikea tietää mitä noi tarkoittaa.


      • Anonyymi00255

        😘


    • Anonyymi00072

      Huhtikuun alussa. Vai olikohan se toukokuun puolivälissä?

      • Anonyymi00331

        Synttärit toisena ja nimpparit toisena.


    • Anonyymi00077

      En muista, Tarviiko? Toivottavasti ei.

    • Anonyymi00078

      Halloweenina.

    • Anonyymi00079

      🫄👰‍♀️ nämät päivät muistan

    • Anonyymi00080

      🛌 muistan päivän, kun olimme ensi kertaa sängyssä. Se oli 2010 luvulla.

      • Anonyymi00107

        Sama, olin exäni kanssa ensimmäisen kerran sängyssä 2010 ❤️


      • Anonyymi00220

        Sinulla on hyvä muisti!


    • Anonyymi00081

      En muista hänen syntymäpäivää, mutta muistan että karkauspäivänä harrastimme s*eksiä ensimmäisen kerran. Siitä on jo vuosia aikaa!

    • Anonyymi00083

      Älkää antako mitään tietojanne.

      • Anonyymi00222

        Pelkkä kuukausi ei haittaa tai jos laittaa vain päivämäärän tai pelkän vuosiluvun... Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä. Vuodessa on vain 12 kuukautta. Päiviä kuussa on useimmiten 28, joten pelkän päivän tiedolla kukaan ei tee mitään. Tai jos kertoo vuoden ajan milloin toinen on syntynyt. Vuoden aikoja on 4 ja yksi vuoden aika on kolme kuukautta.


      • Anonyymi00223

        Ketä kiinnostaa, jos karkauspäivänä on ensimäistä kertaa harrastanut s*eksiä, kun en sanonut tarkkaa vuotta!!


    • Anonyymi00089

      Leijona on.

    • Anonyymi00090

      Eka kymmennettä on ihanuudella synttärit, pusuja ihanuudelle

    • Anonyymi00091

      Vuosi on ainoa jonka tiän. Nainen on syntynyt. 1989 . Mies kaipaa.

      • Anonyymi00097

        Nainen kaipaa miestä -79 💛💛


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Nainen kaipaa miestä -79 💛💛

        Olen kyllä kuuskytlukulainen joka kaipas -89 naista.


    • Anonyymi00092

      En muista enkä muistele enää.

    • Anonyymi00095

      7.01.70

    • Anonyymi00096

      Merkillistä miten ketään voi jotenkin täyttää vuosia ja päiviä.

    • Anonyymi00100

      14.7.1970

    • Anonyymi00101

      Mun Rakas J .... 27pv annan lahjaksi lovee🥰 Lähetän kortin jossa vihje kuka olen, koska ujostelen häntä jostain syystä en anna sitä kasvotusten mutta myöhemmin jos hän haluaa annan kaiken.

      • Anonyymi00103

        :-0.


      • Anonyymi00104

        Ihanaa rakas


      • Anonyymi00224

        🤭🤭🤭🤭


    • Anonyymi00111

      Kasiviis mut en kerro muuta

    • Anonyymi00113

      Hetkinen... Mitä muuta syntymäpäivän kertomisessa voi tehdä kuin sanoa nimenomaan päivämäärän? Jos sanoo päivän ja kuukauden, se on päivämäärä. Jos sanoo päivän, kuukauden, ja vuoden, sekin on päivämäärä.

      Jos nyt halutaan semantiikkaan sukeltaa.

      • Anonyymi00118

        Sukelletaan 🤿 Mene sinä 🩱 edeltä


    • Anonyymi00114

      Tietenkin muistan, muutaman kerran siitä juteltu joskus.

    • Anonyymi00115

      Hän on syntynyt vuonna 1998 kesällä kaunottareni 🌹❤️

      • Anonyymi00321

        Otan Sinusta vaimoni ja tiedän , että suostut... saat muutoksen elämääsi ja uudenlaisen kotipiirin Rakas


    • Anonyymi00119

      Toukokuussa 1966

    • Anonyymi00121

      Lokakuussa 2009

    • Anonyymi00122

      2 kuukausi Ja vuosi oli kun Suomi voitti ensimmäisen kerran jääkiekon maailman mestaruuden

      • Anonyymi00226

        Jeee... 🥰🥰🥰🥰 En muista yhtään, kun Suomi voitti ensimmäisen kerran jääkiekon maailman mestaruuden. En voinut mennä torille.


    • Anonyymi00133

      En. Jäin leskeksi, kun aviomieheni kuoli huumeisiin tai oikeesti jo ennen sitä huumeporukan jäsenen puukotukseen (huumekuolema se silti on) ja sen murhan jälkeen sit kuulin et oli aina joutunut olemaan väärän kanssa naimisissa koko elämänsä. Lasten ym. muiden syiden vuoksi. Niin saisiko sellaisen ns. tyypin unohtaa kokonaan ja tehdä loppuelämänsä jotain muuta kuin leskenä jotain?

      Onko tapakouluttajia vielä olemassa? Se ns. tyyppi oli muuten samanlaisen halunnut, mutta pienemmillä tisseillä... olis vaatteenikin halunnut ryöstää yhel paremman näköiselle narkkarille. Tekisin mieluummin itsekin ihan jotain muuta tai olisin mieluummin aina itsekin halunnut tehdä ihan jotain muuta. Kun olimme väärän kanssa naimisiin joutuneita ja olimme jo alkaneet eroamaan pitkästä avioliitosta... olis kuin olis exä ja täydellinen lähestymiskielto... et ei leskeksi olis edes jääny. Saako unohtaa?

      • Anonyymi00227

        Miksi olet ikävä palstalla???


    • Anonyymi00134

      Eipä tuota kukaan muista nytkin osuu keskelle vkl niin ei ole riskiä että edes työkavereilta tulisi onnitteluja 😀

    • Anonyymi00135

      Oinas ja piilevä lesbian.

      • Anonyymi00138

        Sussa ei oo piilevää kun kives 😆


    • Anonyymi00139

      1. maaliskuuta ♥️

      • Anonyymi00270

        😘


      • Anonyymi00271

        Mistä ton muistit?


    • Anonyymi00140

      Kesäkuus se mies joka aina katoilee

    • Anonyymi00142

      12.5. 😊

    • Anonyymi00143

      Ysärin kaunotar.

    • Anonyymi00144

      30.4.

      • Anonyymi00161

        29.4?


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        29.4?

        Vappuna vietetään 🤗


    • Anonyymi00146

      8.7.

    • Anonyymi00147

      4.6.

    • Anonyymi00148

      4 päivä 2008

    • Anonyymi00149

      1.1 nam

      • Anonyymi00228

        😘🙃🙂


    • Anonyymi00150

      1.1 kuuma on. Haluan heti.

      • Anonyymi00229

        😘🙃🙂


      • Anonyymi00327

        Ulkomailta tulleet on jostain syystä syntyneet aina 1.1.


      • Anonyymi00329
        Anonyymi00327 kirjoitti:

        Ulkomailta tulleet on jostain syystä syntyneet aina 1.1.

        Ulkomaalaiset siitä syystä syntyneet 1.1., koska heidän tarkkaa syntymäpäivää ei tiedetä. Eivät ole syntyneet sairaalassa ja heidän syntymää ei välttämättä ole ilmoitettu ao.maan viranomaisille.


    • Anonyymi00151

      9.5. Mies

    • Anonyymi00152

      Hottis tammikuussa ennen kun pyhät loppuu.

      • Anonyymi00230

        Jeeee.😘🙃🙃🙃🙃


    • Anonyymi00153

      15 päivä vuona 2007

      • Anonyymi00231

        🥲🥲🥲


    • Anonyymi00154

      21.6 nainen 🌹

      • Anonyymi00165

        Sama kun mulla ja Ray Daviesilla


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Sama kun mulla ja Ray Daviesilla

        Being born on June 21 means your zodiac sign is Cancer (from June 21 to July 22). Astrologically, June 21 is a unique "cusp" day where the sun transitions into Cancer, often making those born on this day charismatic, highly intuitive, and deeply empathetic.Notable figures and historical events linked to June 21 include:Famous Birthdays: Celebrities and historical icons born on this date include philosopher Jean-Paul Sartre, musician Ray Davies, and actor Chris Pratt.Global Observances: June 21 is the 172nd day of the year. It frequently coincides with the Summer Solstice (the longest day of the year in the Northern Hemisphere) and is globally celebrated as World Music Day.You


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Being born on June 21 means your zodiac sign is Cancer (from June 21 to July 22). Astrologically, June 21 is a unique "cusp" day where the sun transitions into Cancer, often making those born on this day charismatic, highly intuitive, and deeply empathetic.Notable figures and historical events linked to June 21 include:Famous Birthdays: Celebrities and historical icons born on this date include philosopher Jean-Paul Sartre, musician Ray Davies, and actor Chris Pratt.Global Observances: June 21 is the 172nd day of the year. It frequently coincides with the Summer Solstice (the longest day of the year in the Northern Hemisphere) and is globally celebrated as World Music Day.You

        Syntymätietojen mukaan olen vielä kaksonen


    • Anonyymi00156

      EI se laita, kun ei enää kaipaa 😭

      • Anonyymi00232

        Olet turhake!


    • Anonyymi00158

      24.10.

    • Anonyymi00159

      Tekisi mieli muistaa häntä merkkipäivänään mutten kehtaa...

    • Anonyymi00160

      En.. Ei kiinnosta.

      • Anonyymi00233

        Mikset??


      • Anonyymi00319
        Anonyymi00233 kirjoitti:

        Mikset??

        Hänen synttärit ovat turhia!


    • Anonyymi00164

      1926

      • Anonyymi00234

        Oho... vanhustalossa asuu!!


    • Anonyymi00168

      Muistan.

    • Anonyymi00170

      11.08

    • Anonyymi00171

      Ei sellaista voi mitenkään muistaa!

      • Anonyymi00235

        Jos ei kaivattuni muista minun syntymäpäivää! Ei hän minua oikeasti rakasta.


      • Anonyymi00318
        Anonyymi00235 kirjoitti:

        Jos ei kaivattuni muista minun syntymäpäivää! Ei hän minua oikeasti rakasta.

        Tämä on totta! Tämä on kynnyskysymys.


    • Anonyymi00172

      Syntynyt 2000 luvulla tammikuussa

      • Anonyymi00236

        Onpas nuori.😤😡😱


    • Anonyymi00174

      Toukokuussa... Ennen Äitienpäivää!

      • Anonyymi00237

        Jeeeeeeee😁😁😁😁😁


    • Anonyymi00175

      Marraskuussa lähellä isänpäivää ❤️❤️

      • Anonyymi00277

        Nainenko kaipaa miestä?


    • Anonyymi00176

      Tänä vuonna koulut alkavat silloin syksyllä.

      • Anonyymi00238

        Vaude. Oletko opettaja joka tykkää toisesta opettajasta?


    • Anonyymi00177

      Syyslomalla täyttää vuosia.

      • Anonyymi00240

        Oletko rehtori? Joka on ihastunut työkaveriin?


    • Anonyymi00178

      Opiskee ammattikorkeakoulussa ja silloin kun heillä on talviloma 2027 on hänellä synttärit.

    • Anonyymi00180

      Pääsiäisenä

    • Anonyymi00181

      Koulut loppuivat tänä vuonna!!

      • Anonyymi00242

        Oletko hän, joka tykkää työkaverista ja haluaa p*nna taukotilassa työkaveria?


      • Anonyymi00328
        Anonyymi00242 kirjoitti:

        Oletko hän, joka tykkää työkaverista ja haluaa p*nna taukotilassa työkaveria?

        Sorge! Oisin vaan tullut keräämään roskat. sivusta


    • Anonyymi00183

      Ystävänpäivänä 2000 luvulla.

      • Anonyymi00243

        🥰🥰🥰🥰 kiitos rakas!


    • Anonyymi00186

      Tammikuu❤️marraskuuta.

      • Anonyymi00244

        Marraskuu❤️tammikuuta.


      • Anonyymi00317
        Anonyymi00244 kirjoitti:

        Marraskuu❤️tammikuuta.

        🫶🫶🫶🫶🫶


    • Anonyymi00187

      12 päivänä

      • Anonyymi00290

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi00188

      Kesäkuussa.

      • Anonyymi00246

        Kesäkuussa syntyy Suomen parhaat ihmiset!


      • Anonyymi00316
        Anonyymi00246 kirjoitti:

        Kesäkuussa syntyy Suomen parhaat ihmiset!

        💯Totta! Toukokuussa typerät!


    • Anonyymi00191

      marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻

      • Anonyymi00248

        Oi ihanaa... Harmi, ettei ole oikea kuukausi.


    • Anonyymi00192

      Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻

      • Anonyymi00249

        Ihanaa.. Mutta väärä kuukausi.


      • Anonyymi00314
        Anonyymi00249 kirjoitti:

        Ihanaa.. Mutta väärä kuukausi.

        Ei ole....Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻


      • Anonyymi00315
        Anonyymi00314 kirjoitti:

        Ei ole....Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼‍❤️‍👨🏻

        🫶🫶🫶🫶🫶🫶


    • Anonyymi00193

      Kaivattuni on syntynyt samana päivänä kuin Yhdysvaltain presidentti John F. Kennedy ammuttiin kuoliaaksi kesken avoautokulkueen Dallasissa!

      • Anonyymi00250

        Osui ja upposi täysin!! 🫣🫣😛😛


    • Anonyymi00194

      Elvis presley kuoli ja samana päivänä syntyi maailman kaunein ihminen.

      • Anonyymi00312

        Upposi 🤩🤩🤩🤩


      • Anonyymi00313

        Vuosi on väärin! Tyhmä olet.


    • Anonyymi00195

      Maailman kaunein ihminen on syntynyt ja valaisee maailman, kun Muusikko Irwin Goodman kuoli!

      • Anonyymi00253

        Olet oikeassa minä olen maailman kaunein ihminen koko maailmassa.


      • Anonyymi00311

        💏❤️💘


    • Anonyymi00196

      Neuvostoliiton historian ja koko maailman vakavin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui Tšernobylin ydinvoimalaitoksessa Ukrainan neuvostotasavallassa. Samassa kuussa syntyi minun kaivattuni ❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi00254

        Jotain hyötyä tuostakin! Nimittäin muistat minun syntymä kuukauden!


      • Anonyymi00310
        Anonyymi00254 kirjoitti:

        Jotain hyötyä tuostakin! Nimittäin muistat minun syntymä kuukauden!

        Niin muistan! ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi00207

      En tarkalleen

    • Anonyymi00221

      Tietysti tiedän hänen syntymäpäivänsä. Se on kuukauden päästä.

    • Anonyymi00225

      Keskiviikkona

    • Anonyymi00239

      "Bukarestissa koettiin levottomuuksia, kun tuhannet kaivosmiehet saapuivat pääkaupunkiin hallituksen vastaisiin mielenosoituksiin."
      😂

    • Anonyymi00245

      1 päivä 👩‍🦲

      • Anonyymi00262

        Mikä kuukausi?


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00262 kirjoitti:

        Mikä kuukausi?

        Den första januari.


      • Anonyymi00268
        Anonyymi00267 kirjoitti:

        Den första januari.

        👍🙂


      • Anonyymi00323
        Anonyymi00262 kirjoitti:

        Mikä kuukausi?

        Kymppi


    • Anonyymi00256

      4 päivä

    • Anonyymi00259
    • Anonyymi00261

      No tietysti muistan🤗

    • Anonyymi00264

      6..päivä

      • Anonyymi00266

        Syyskuuta?


      • Anonyymi00285

        Ei, keväällä.


    • Anonyymi00272

      2.6 kesäkuussa . Iltapäivällä hän syntynyt .

    • Anonyymi00274

      Luojan kiitos, kukaan ei näytä kaipaavan!

    • Anonyymi00275

      31.

    • Anonyymi00278

      10 päivä ja pimeyden aikaan syntynyt!

    • Anonyymi00288

      Maaliskuussa, päivää en tiedä

      • Anonyymi00291

        Voit kysyä


    • Anonyymi00292

      Heinäkuussa 💔

      • Anonyymi00304

        💔💔💔


      • Anonyymi00305
        Anonyymi00304 kirjoitti:

        💔💔💔

        🤨🤔😗


      • Anonyymi00306

        🤔🫡


    • Anonyymi00293

      Marraskuu🙏heinäkuu

      • Anonyymi00303

        💯 ♥︎♡❤️rakastan sinua


    • Anonyymi00294

      Elokuussa 1952

      • Anonyymi00302

        😡😡😡


    • Anonyymi00295

      1928

      • Anonyymi00301

        😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


      • Anonyymi00308

        Ikäloppu!


    • Anonyymi00296

      Lähellä joulua

      • Anonyymi00298

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ rakastan sinua


      • Anonyymi00324
        Anonyymi00298 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ rakastan sinua

        Näin monta sydäntä? Naiselle? Miehelle?


    • Anonyymi00297

      1967 keväällä

      • Anonyymi00300

        Muistan aina! Olit ensi rakkauteni ❤️


    • Anonyymi00320

      2000 luvulla syntynyt.

    • Anonyymi00326

      1 ja 2 ei ollut vaan ..... ja sitten niiden perään kaksi samaa

      • Anonyymi00333

        tuohon jää 3 4 5


    • Anonyymi00330

      Puuno Rusta-Kuro

    • Anonyymi00332

      Hänellä on maassa synttärit ja minulla navetassa.

      • Anonyymi00334

        Eikö tuo liene tässä maailmassa paras paikka viettää synttäreitä🐄❤️


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe