Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
Muistatko kaivattusi
319
3687
Vastaukset
- Anonyymi00001
5. Päivä naisella
- Anonyymi00012
Mikä kuukausi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä kuukausi?
Miks hän tänne kertoisi?
- Anonyymi00036
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä kuukausi?
Onko kuukaudella koskaan väliä? Voi juhlia vaikka joka kuun viides, jos toinen on sen arvoinen?
- Anonyymi00087
Elokuu🥰
- Anonyymi00123
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko kuukaudella koskaan väliä? Voi juhlia vaikka joka kuun viides, jos toinen on sen arvoinen?
On! 😡
- Anonyymi00132
Anonyymi00123 kirjoitti:
On! 😡
Oletko ostanut 5.8. lahjaa?
- Anonyymi00287
Anonyymi00087 kirjoitti:
Elokuu🥰
Tiedätkö päivää?
- Anonyymi00002
En koska en ole sitä koskaan kuullut 😔
- Anonyymi00124
EVVK
- Anonyymi00003
Helppo. 12. päivä.
- Anonyymi00026
🤔🤨
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
🤔🤨
No mitä? 😅
- Anonyymi00071
Anonyymi00026 kirjoitti:
🤔🤨
Miksi olet vihainen?
- Anonyymi00075
Anonyymi00032 kirjoitti:
No mitä? 😅
Mietin vaa. Hmmm.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Mietin vaa. Hmmm.
Haluaisin tänä vuonna antaa lahjankin. 😊
- Anonyymi00116
❤️ joo just se helposti muistettava ☺️Sivusta
- Anonyymi00004
En muista, koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi00005
12.7❤️🎂
- Anonyymi00006
15. päivä.
- Anonyymi00007
30.
- Anonyymi00008
Jos tietäisin sen, niin muistaisin varmasti.
- Anonyymi00009
Tiedän.
- Anonyymi00010
En kerro. Alkaa kakkosella ❣️
- Anonyymi00028
Miksi et? Tylsää
- Anonyymi00037
24 ❤️
- Anonyymi00011
En. Vuoden joo.
- Anonyymi00013
Muistan, että on 31. päivä.
- Anonyymi00038
Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘
Tsori! Se onkin 30. päivä, tarkistin vielä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jeee, minua joku kaipaa 🤣😘
Kyllä. 31. päivä. 🥳
- Anonyymi00263
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllä. 31. päivä. 🥳
Ikäkriisiä jo pukkaa 😂
- Anonyymi00014
Mitä väliä 💔? Hän ei minun!
- Anonyymi00184
Olet turhake!
- Anonyymi00258
Anonyymi00184 kirjoitti:
Olet turhake!
No hyvä sitten teitä turhakkeita on kaksi.😅
- Anonyymi00016
Vuoden muistan!! 1951
- Anonyymi00182
❤️❤️❤️osui? Mikä vuoden aika, kun on syntynyt?
- Anonyymi00189
Anonyymi00182 kirjoitti:
❤️❤️❤️osui? Mikä vuoden aika, kun on syntynyt?
Kesä.
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kesä.
❤️❤️❤️ osui minuun. Mikä kuukausi?
- Anonyymi00197
Anonyymi00190 kirjoitti:
❤️❤️❤️ osui minuun. Mikä kuukausi?
Parempi, etten kerro niin tarkkaan.
- Anonyymi00280
Anonyymi00197 kirjoitti:
Parempi, etten kerro niin tarkkaan.
Hyvä.❤️❤️
- Anonyymi00017
Naisen syntymäpäivä 13 toukokuuta.
- Anonyymi00252
😊
- Anonyymi00018
Hautakivessä se lukee.
- Anonyymi00125
Niin lukee
- Anonyymi00019
Heinäkuussa syntynyt.
- Anonyymi00039
Kerro vielä päivä? 😊❤️
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kerro vielä päivä? 😊❤️
En. En kerro päivää. Hän tietää.
- Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
En. En kerro päivää. Hän tietää.
Tylsimys. 😊
- Anonyymi00173
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tylsimys. 😊
En ole. Riittää, että hän tietää.
- Anonyymi00185
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tylsimys. 😊
En. En kerro päivää. Hän tietää.
- Anonyymi00020
elokuu ❤️ marraskuu
- Anonyymi00093
jos olis mar. Toi yksi ääni.
- Anonyymi00099
Anonyymi00093 kirjoitti:
jos olis mar. Toi yksi ääni.
Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
- Anonyymi00108
Anonyymi00099 kirjoitti:
Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
Oon vaalea
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Oon vaalea
Ok, hän ei. ☺️
- Anonyymi00120
Anonyymi00099 kirjoitti:
Hän on syntynyt marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
Marraskuu on kuukausista pisin
- Anonyymi00126
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ok, hän ei. ☺️
Hyvä!
- Anonyymi00269
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ok, hän ei. ☺️
Silmien väri? Voit valita omasi tai hänen.
- Anonyymi00273
Anonyymi00269 kirjoitti:
Silmien väri? Voit valita omasi tai hänen.
🩵💚
- Anonyymi00325
Anonyymi00273 kirjoitti:
🩵💚
m♡n
Miehen sin. Naisen en tedä, ei näy nosta valokuvista.
- Anonyymi00021
Hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!
- Anonyymi00034
Vappu on hieno juhla.
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vappu on hieno juhla.
Ehkä ei ole vappu!!
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ehkä ei ole vappu!!
Viralliset liputuspäivät, joilla on vakiintunut päivämäärä, ovat:
28.2. Kalevalan päivä
1.5. Vappu
4.6. puolustusvoimain lippujuhla
6.12. itsenäisyyspäivä - Anonyymi00073
Anonyymi00050 kirjoitti:
Viralliset liputuspäivät, joilla on vakiintunut päivämäärä, ovat:
28.2. Kalevalan päivä
1.5. Vappu
4.6. puolustusvoimain lippujuhla
6.12. itsenäisyyspäiväNiin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!
- Anonyymi00117
Anonyymi00073 kirjoitti:
Niin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!
Liputetaan muinakin kuin virallisina päivinä.
- Anonyymi00127
Anonyymi00117 kirjoitti:
Liputetaan muinakin kuin virallisina päivinä.
Ei teidän tarvitse tietää....
- Anonyymi00130
Anonyymi00127 kirjoitti:
Ei teidän tarvitse tietää....
Liputuspäivät on julkista tietoa.
- Anonyymi00141
Anonyymi00130 kirjoitti:
Liputuspäivät on julkista tietoa.
Aleksis Kivi
- Anonyymi00198
Anonyymi00073 kirjoitti:
Niin on! Muuta teidän ei tarvitse tietää, kun vain, että hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua joka vuonna!
❤️❤️❤️❤️oikein teet!
- Anonyymi00199
Anonyymi00130 kirjoitti:
Liputuspäivät on julkista tietoa.
Hänen synttäripäivä ei ole julkinen. Ihan tarpeeksi siinä on jo tietoa, että hänen syntymäpäivänä liputetaan, että joka vuonna hänen päivänä Suomessa liputetaan Suomenlippua!
- Anonyymi00200
Anonyymi00141 kirjoitti:
Aleksis Kivi
Ehkä on ehkä ei ole! Se on ihan sama mikä liputuspäivä silloin on, kun Suomenlippua joka vuonna hänen syntymäpäivänä liputetaan. Ei teidän tarvitse tietää tarkemmin päivää. Ei kaikkien tarvitse tietää.
- Anonyymi00202
Anonyymi00141 kirjoitti:
Aleksis Kivi
Ehkä ei ole. Ehkä on? Mitä teet sillä tiedolla?
- Anonyymi00257
Anonyymi00202 kirjoitti:
Ehkä ei ole. Ehkä on? Mitä teet sillä tiedolla?
...ilmeisesti hän on itse syntynyt Aleksis Kiven päivänä, ja toivoo, että sinä olisit hänen kaivattunsa?
- Anonyymi00281
Anonyymi00257 kirjoitti:
...ilmeisesti hän on itse syntynyt Aleksis Kiven päivänä, ja toivoo, että sinä olisit hänen kaivattunsa?
???
- Anonyymi00282
Anonyymi00141 kirjoitti:
Aleksis Kivi
Tyhmä olet. Vaikka olisit. En tänne kertoisi.
- Anonyymi00023
21.
- Anonyymi00102
Month?
- Anonyymi00163
Anonyymi00102 kirjoitti:
Month?
June
- Anonyymi00169
Anonyymi00163 kirjoitti:
June
❤️..
- Anonyymi00201
Anonyymi00163 kirjoitti:
June
🤔🤔
- Anonyymi00299
Anonyymi00102 kirjoitti:
Month?
Desember 🙄
- Anonyymi00024
1 nainen.
- Anonyymi00025
just oli 1.6
- Anonyymi00027
Kesällä 1977
- Anonyymi00128
Kuukausi?
- Anonyymi00203
Anonyymi00128 kirjoitti:
Kuukausi?
Ei kuulu tänne... !
- Anonyymi00204
Anonyymi00128 kirjoitti:
Kuukausi?
Miksi kyselet?
- Anonyymi00205
Anonyymi00128 kirjoitti:
Kuukausi?
Älä kysele.
- Anonyymi00260
Anonyymi00204 kirjoitti:
Miksi kyselet?
Hassua ett tänään on joku tehny alotuksen jossa ilmoittaa harkitsevansa itsaria ennen synttäreitä joka ihan kohta.
Ett tällasii trollei täällä. Tehdään trollaussuunnitelma ja sit udellaan tietoi ja sit laitellaan kuvatun kaltasii aloituksii.
Sairasta sakkia täällä. 🤬 - Anonyymi00284
Anonyymi00203 kirjoitti:
Ei kuulu tänne... !
Kiitos.
- Anonyymi00286
Anonyymi00260 kirjoitti:
Hassua ett tänään on joku tehny alotuksen jossa ilmoittaa harkitsevansa itsaria ennen synttäreitä joka ihan kohta.
Ett tällasii trollei täällä. Tehdään trollaussuunnitelma ja sit udellaan tietoi ja sit laitellaan kuvatun kaltasii aloituksii.
Sairasta sakkia täällä. 🤬En ole trolli. En kertonut että teen tänä vuonna! Vaan tulevaisuudessa, kun olen kaikki asiat hoitanut kuntoon. En kertonut milloin minulla on synttärit! Parempi kaikille on, että pääsen taivaaseen jonne oikeasti kuulun!! Minun ei pitäisi olla edes olemassa.
- Anonyymi00029
27 päivänå
- Anonyymi00129
Mikä kuukausi ja vuosi?
- Anonyymi00030
19 pvä
- Anonyymi00035
17 pvä
- Anonyymi00082
Tämä päivä osui 👍
- Anonyymi00042
En tiedä kun ei ole kertonut.
- Anonyymi00043
8 👸🌹
- Anonyymi00044
Ilman muuta, on oinas
- Anonyymi00045
8 pv
- Anonyymi00086
Mikä kk
- Anonyymi00265
Anonyymi00086 kirjoitti:
Mikä kk
Toinen
- Anonyymi00048
27 päivänä
- Anonyymi00052
Mikä kk?
- Anonyymi00074
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mikä kk?
Miks kysyt?
- Anonyymi00049
43 pv
- Anonyymi00051
En tiedä edes vuotta.
- Anonyymi00053
Muistan :)
- Anonyymi00055
10.10 itsekin duplikaattinumeroiden päivänä syntynyt vastapäätä tähtikarttaa.
- Anonyymi00056
Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.
T: 4.4. S, kuten sinäkin
Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa. - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.
T: 4.4. S, kuten sinäkin
Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.Puhelimen lasi jo niin lommoil ettei kirjotus ole mun kielitaitoani vastaavaa.
SH länsirannikolta. Meinasin laittaa postinumeron, mut oon ainoo trans tääl kaupunginosas ja en kaipaa täältä ketään paitsi seksityöhön ajautumeena asiakkaita, jotka tuovat rahaa vastineeksi seksistäni. - Anonyymi00084
Anonyymi00056 kirjoitti:
Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.
T: 4.4. S, kuten sinäkin
Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.Tuu sä mun luo....
- Anonyymi00110
Anonyymi00056 kirjoitti:
Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.
T: 4.4. S, kuten sinäkin
Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.Seksi kuuluu avioliittoon!
- Anonyymi00131
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tuu sä mun luo....
tehtävä on baarissa antaa tarjota juomia ja lähteä miehen mukaan. Siksi käyvät baarissa.
- Anonyymi00136
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tuu sä mun luo....
Kyl tulen samaan kylään jos suoraan pyydät etkä pidä muita silloin patjana. Mut joudut käymään mun luona ensin tääl juttelemassa asiat selviksi. Kunhan koputat. Sitten oisin kyllä valmis lähelle häntä asettumaan omaan kotiin monien eri asioiden takia kun emme. voi jakaa samaa kattoa.
4.4. - Anonyymi00247
Anonyymi00136 kirjoitti:
Kyl tulen samaan kylään jos suoraan pyydät etkä pidä muita silloin patjana. Mut joudut käymään mun luona ensin tääl juttelemassa asiat selviksi. Kunhan koputat. Sitten oisin kyllä valmis lähelle häntä asettumaan omaan kotiin monien eri asioiden takia kun emme. voi jakaa samaa kattoa.
4.4.Ei ole muita. Vaan sä.❤️
- Anonyymi00276
Anonyymi00056 kirjoitti:
Llen näköjään ainoita ja tässä ketjussa ainoa, joka uskaltaa mitään kirjoittaa tunnistettavasti. En uskp hänen lukevan tällaisia naurettavia sivuja, mutta vaikka tietäisin niin ei sillä merkitystä ole, koska hän on päättänyt valita loppuelämiemme kurjuuden sen sijaan, että joka päivä olisi hauskaa vaikeinakin hetkinä. Transmaiset kun kelpaavat vaan sänkykamariin, mutta kaverit vois pian nauraa kun kuulis. Toivon että tänä kesänä löydänkehen, joka jakaa samat intressit kanssani ja voisin hänen kanssaan sitä pornografiaa toteuttaa, koska tiedän että se on mun yksi lahja, seksuaalinen energia ja sen tunteminen muista. Olisin hänen kanssaan sen mieluiten tehnyt rahasammoksi, vaikken tartte rahaa kuin kauneuteen haluan välillä sijoittaa, mutta olkoon tyytyväinen siellä naosensa ja lastensa kanssa samalla kun haaveilee maailman parhaasta seksistä, jota voi vain minulta saada, muttei saa koska silloin meidäntäytyisi olla rakastavaisia loppu elämämme aja, ilman kolmansia osapuolia kntiimeissä jutuissa.
T: 4.4. S, kuten sinäkin
Jos tulet toisiin ajatuksiin rohkaisua joskus saaneena niin älä luota siihen että olen vapaa enää silloin.
Ja ainoa keino saada enää minuun yhteys on enää tulla ovelleni. Koputa, koska en avaa haastemiehille ja muille viranomaisille ja kerääjille. Viranomaiset hakevat kyllä talkkarin avaimilla jos on tärkeää asiaa.Joo voisit vielä henkilötunnuksesikin laittaa niin 100% varmuus. ☺️
- Anonyymi00058
Kummittelee mielessä 16.12.72 mutta taidan olla ihan väärässä.
- Anonyymi00059
Päivä sama, mutta eri vuotena.
- Anonyymi00098
17.04.1974
- Anonyymi00060
Juu, kymmenes päivä.
- Anonyymi00061
1965
- Anonyymi00088
Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂
- Anonyymi00105
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂
29.4
- Anonyymi00206
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂
Miksi pitäisi? Mitä sinä sillä teet?
- Anonyymi00208
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂
Oikea tietää. Harva näin vanha täällä käy!!
- Anonyymi00212
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu, päivää ja kuukautta et uskalla laittaa😂
Tyhmäkö olet? Ihmiset tunnistaa hänet.
- Anonyymi00062
2008
- Anonyymi00209
Kaunis ja söpö on!
- Anonyymi00063
Pimeään aikaan syntynyt.
- Anonyymi00211
Siksi on aina niin melankolinen ja raskasmielisyyttä ihminen.
- Anonyymi00064
Joulun aikana
- Anonyymi00210
Onkohan minulle? Älä laita minun syntymäpäivää tänne. Onko jouluaaton ja uuden vuoden välisenä aikana?
- Anonyymi00289
Anonyymi00210 kirjoitti:
Onkohan minulle? Älä laita minun syntymäpäivää tänne. Onko jouluaaton ja uuden vuoden välisenä aikana?
Jäitte kii
- Anonyymi00065
10 päivä. Talvikuukausina
- Anonyymi00213
😍😍😍😍
- Anonyymi00066
Hänellä ei ole joka vuosi synttäreitä!
- Anonyymi00137
Onko vain joka 4. Vuosi?
- Anonyymi00145
Anonyymi00137 kirjoitti:
Onko vain joka 4. Vuosi?
29.2.
- Anonyymi00214
Anonyymi00137 kirjoitti:
Onko vain joka 4. Vuosi?
Ehkäpä .
- Anonyymi00215
Anonyymi00137 kirjoitti:
Onko vain joka 4. Vuosi?
Hänen päivää on vain kerran 4 vuodessa.
- Anonyymi00067
Tänä vuonna juhannuksena
- Anonyymi00112
No niinpäs onkin. Piti oikein kalenterista katsoa.
- Anonyymi00216
Osui😚😚😚
- Anonyymi00217
Oikea tietää milloin on juhannus ja hänen synttärit.
- Anonyymi00068
Vuonna 2006.
- Anonyymi00218
Vuodenaika?
- Anonyymi00070
Tammikuu❤️heinäkuu
- Anonyymi00094
Täytätkö silloin?
- Anonyymi00219
Anonyymi00094 kirjoitti:
Täytätkö silloin?
Oikea tietää mitä noi tarkoittaa.
- Anonyymi00255
😘
- Anonyymi00072
Huhtikuun alussa. Vai olikohan se toukokuun puolivälissä?
- Anonyymi00331
Synttärit toisena ja nimpparit toisena.
- Anonyymi00077
En muista, Tarviiko? Toivottavasti ei.
- Anonyymi00078
Halloweenina.
- Anonyymi00079
🫄👰♀️ nämät päivät muistan
- Anonyymi00080
🛌 muistan päivän, kun olimme ensi kertaa sängyssä. Se oli 2010 luvulla.
- Anonyymi00107
Sama, olin exäni kanssa ensimmäisen kerran sängyssä 2010 ❤️
- Anonyymi00220
Sinulla on hyvä muisti!
- Anonyymi00081
En muista hänen syntymäpäivää, mutta muistan että karkauspäivänä harrastimme s*eksiä ensimmäisen kerran. Siitä on jo vuosia aikaa!
- Anonyymi00083
Älkää antako mitään tietojanne.
- Anonyymi00222
Pelkkä kuukausi ei haittaa tai jos laittaa vain päivämäärän tai pelkän vuosiluvun... Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä. Vuodessa on vain 12 kuukautta. Päiviä kuussa on useimmiten 28, joten pelkän päivän tiedolla kukaan ei tee mitään. Tai jos kertoo vuoden ajan milloin toinen on syntynyt. Vuoden aikoja on 4 ja yksi vuoden aika on kolme kuukautta.
- Anonyymi00223
Ketä kiinnostaa, jos karkauspäivänä on ensimäistä kertaa harrastanut s*eksiä, kun en sanonut tarkkaa vuotta!!
- Anonyymi00089
Leijona on.
- Anonyymi00090
Eka kymmennettä on ihanuudella synttärit, pusuja ihanuudelle
- Anonyymi00091
Vuosi on ainoa jonka tiän. Nainen on syntynyt. 1989 . Mies kaipaa.
- Anonyymi00097
Nainen kaipaa miestä -79 💛💛
- Anonyymi00106
Anonyymi00097 kirjoitti:
Nainen kaipaa miestä -79 💛💛
Olen kyllä kuuskytlukulainen joka kaipas -89 naista.
- Anonyymi00092
En muista enkä muistele enää.
- Anonyymi00095
7.01.70
- Anonyymi00096
Merkillistä miten ketään voi jotenkin täyttää vuosia ja päiviä.
- Anonyymi00100
14.7.1970
- Anonyymi00101
Mun Rakas J .... 27pv annan lahjaksi lovee🥰 Lähetän kortin jossa vihje kuka olen, koska ujostelen häntä jostain syystä en anna sitä kasvotusten mutta myöhemmin jos hän haluaa annan kaiken.
- Anonyymi00103
:-0.
- Anonyymi00104
Ihanaa rakas
- Anonyymi00224
🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi00111
Kasiviis mut en kerro muuta
- Anonyymi00113
Hetkinen... Mitä muuta syntymäpäivän kertomisessa voi tehdä kuin sanoa nimenomaan päivämäärän? Jos sanoo päivän ja kuukauden, se on päivämäärä. Jos sanoo päivän, kuukauden, ja vuoden, sekin on päivämäärä.
Jos nyt halutaan semantiikkaan sukeltaa.- Anonyymi00118
Sukelletaan 🤿 Mene sinä 🩱 edeltä
- Anonyymi00114
Tietenkin muistan, muutaman kerran siitä juteltu joskus.
- Anonyymi00115
Hän on syntynyt vuonna 1998 kesällä kaunottareni 🌹❤️
- Anonyymi00321
Otan Sinusta vaimoni ja tiedän , että suostut... saat muutoksen elämääsi ja uudenlaisen kotipiirin Rakas
- Anonyymi00119
Toukokuussa 1966
- Anonyymi00121
Lokakuussa 2009
- Anonyymi00122
2 kuukausi Ja vuosi oli kun Suomi voitti ensimmäisen kerran jääkiekon maailman mestaruuden
- Anonyymi00226
Jeee... 🥰🥰🥰🥰 En muista yhtään, kun Suomi voitti ensimmäisen kerran jääkiekon maailman mestaruuden. En voinut mennä torille.
- Anonyymi00133
En. Jäin leskeksi, kun aviomieheni kuoli huumeisiin tai oikeesti jo ennen sitä huumeporukan jäsenen puukotukseen (huumekuolema se silti on) ja sen murhan jälkeen sit kuulin et oli aina joutunut olemaan väärän kanssa naimisissa koko elämänsä. Lasten ym. muiden syiden vuoksi. Niin saisiko sellaisen ns. tyypin unohtaa kokonaan ja tehdä loppuelämänsä jotain muuta kuin leskenä jotain?
Onko tapakouluttajia vielä olemassa? Se ns. tyyppi oli muuten samanlaisen halunnut, mutta pienemmillä tisseillä... olis vaatteenikin halunnut ryöstää yhel paremman näköiselle narkkarille. Tekisin mieluummin itsekin ihan jotain muuta tai olisin mieluummin aina itsekin halunnut tehdä ihan jotain muuta. Kun olimme väärän kanssa naimisiin joutuneita ja olimme jo alkaneet eroamaan pitkästä avioliitosta... olis kuin olis exä ja täydellinen lähestymiskielto... et ei leskeksi olis edes jääny. Saako unohtaa?- Anonyymi00227
Miksi olet ikävä palstalla???
- Anonyymi00134
Eipä tuota kukaan muista nytkin osuu keskelle vkl niin ei ole riskiä että edes työkavereilta tulisi onnitteluja 😀
- Anonyymi00135
Oinas ja piilevä lesbian.
- Anonyymi00138
Sussa ei oo piilevää kun kives 😆
- Anonyymi00139
1. maaliskuuta ♥️
- Anonyymi00270
😘
- Anonyymi00271
Mistä ton muistit?
- Anonyymi00140
Kesäkuus se mies joka aina katoilee
- Anonyymi00142
12.5. 😊
- Anonyymi00143
Ysärin kaunotar.
- Anonyymi00144
30.4.
- Anonyymi00161
29.4?
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
29.4?
Vappuna vietetään 🤗
- Anonyymi00146
8.7.
- Anonyymi00147
4.6.
- Anonyymi00148
4 päivä 2008
- Anonyymi00149
1.1 nam
- Anonyymi00228
😘🙃🙂
- Anonyymi00150
1.1 kuuma on. Haluan heti.
- Anonyymi00229
😘🙃🙂
- Anonyymi00327
Ulkomailta tulleet on jostain syystä syntyneet aina 1.1.
- Anonyymi00329
Anonyymi00327 kirjoitti:
Ulkomailta tulleet on jostain syystä syntyneet aina 1.1.
Ulkomaalaiset siitä syystä syntyneet 1.1., koska heidän tarkkaa syntymäpäivää ei tiedetä. Eivät ole syntyneet sairaalassa ja heidän syntymää ei välttämättä ole ilmoitettu ao.maan viranomaisille.
- Anonyymi00151
9.5. Mies
- Anonyymi00152
Hottis tammikuussa ennen kun pyhät loppuu.
- Anonyymi00230
Jeeee.😘🙃🙃🙃🙃
- Anonyymi00153
15 päivä vuona 2007
- Anonyymi00231
🥲🥲🥲
- Anonyymi00154
21.6 nainen 🌹
- Anonyymi00165
Sama kun mulla ja Ray Daviesilla
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Sama kun mulla ja Ray Daviesilla
Being born on June 21 means your zodiac sign is Cancer (from June 21 to July 22). Astrologically, June 21 is a unique "cusp" day where the sun transitions into Cancer, often making those born on this day charismatic, highly intuitive, and deeply empathetic.Notable figures and historical events linked to June 21 include:Famous Birthdays: Celebrities and historical icons born on this date include philosopher Jean-Paul Sartre, musician Ray Davies, and actor Chris Pratt.Global Observances: June 21 is the 172nd day of the year. It frequently coincides with the Summer Solstice (the longest day of the year in the Northern Hemisphere) and is globally celebrated as World Music Day.You
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Being born on June 21 means your zodiac sign is Cancer (from June 21 to July 22). Astrologically, June 21 is a unique "cusp" day where the sun transitions into Cancer, often making those born on this day charismatic, highly intuitive, and deeply empathetic.Notable figures and historical events linked to June 21 include:Famous Birthdays: Celebrities and historical icons born on this date include philosopher Jean-Paul Sartre, musician Ray Davies, and actor Chris Pratt.Global Observances: June 21 is the 172nd day of the year. It frequently coincides with the Summer Solstice (the longest day of the year in the Northern Hemisphere) and is globally celebrated as World Music Day.You
Syntymätietojen mukaan olen vielä kaksonen
- Anonyymi00156
EI se laita, kun ei enää kaipaa 😭
- Anonyymi00232
Olet turhake!
- Anonyymi00158
24.10.
- Anonyymi00159
Tekisi mieli muistaa häntä merkkipäivänään mutten kehtaa...
- Anonyymi00160
En.. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00233
Mikset??
- Anonyymi00319
Anonyymi00233 kirjoitti:
Mikset??
Hänen synttärit ovat turhia!
- Anonyymi00164
1926
- Anonyymi00234
Oho... vanhustalossa asuu!!
- Anonyymi00168
Muistan.
- Anonyymi00170
11.08
- Anonyymi00171
Ei sellaista voi mitenkään muistaa!
- Anonyymi00235
Jos ei kaivattuni muista minun syntymäpäivää! Ei hän minua oikeasti rakasta.
- Anonyymi00318
Anonyymi00235 kirjoitti:
Jos ei kaivattuni muista minun syntymäpäivää! Ei hän minua oikeasti rakasta.
Tämä on totta! Tämä on kynnyskysymys.
- Anonyymi00172
Syntynyt 2000 luvulla tammikuussa
- Anonyymi00236
Onpas nuori.😤😡😱
- Anonyymi00174
Toukokuussa... Ennen Äitienpäivää!
- Anonyymi00237
Jeeeeeeee😁😁😁😁😁
- Anonyymi00175
Marraskuussa lähellä isänpäivää ❤️❤️
- Anonyymi00277
Nainenko kaipaa miestä?
- Anonyymi00176
Tänä vuonna koulut alkavat silloin syksyllä.
- Anonyymi00238
Vaude. Oletko opettaja joka tykkää toisesta opettajasta?
- Anonyymi00177
Syyslomalla täyttää vuosia.
- Anonyymi00240
Oletko rehtori? Joka on ihastunut työkaveriin?
- Anonyymi00178
Opiskee ammattikorkeakoulussa ja silloin kun heillä on talviloma 2027 on hänellä synttärit.
- Anonyymi00180
Pääsiäisenä
- Anonyymi00181
Koulut loppuivat tänä vuonna!!
- Anonyymi00242
Oletko hän, joka tykkää työkaverista ja haluaa p*nna taukotilassa työkaveria?
- Anonyymi00328
Anonyymi00242 kirjoitti:
Oletko hän, joka tykkää työkaverista ja haluaa p*nna taukotilassa työkaveria?
Sorge! Oisin vaan tullut keräämään roskat. sivusta
- Anonyymi00183
Ystävänpäivänä 2000 luvulla.
- Anonyymi00243
🥰🥰🥰🥰 kiitos rakas!
- Anonyymi00186
Tammikuu❤️marraskuuta.
- Anonyymi00244
Marraskuu❤️tammikuuta.
- Anonyymi00317
Anonyymi00244 kirjoitti:
Marraskuu❤️tammikuuta.
🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00187
12 päivänä
- Anonyymi00290
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00188
Kesäkuussa.
- Anonyymi00246
Kesäkuussa syntyy Suomen parhaat ihmiset!
- Anonyymi00316
Anonyymi00246 kirjoitti:
Kesäkuussa syntyy Suomen parhaat ihmiset!
💯Totta! Toukokuussa typerät!
- Anonyymi00191
marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
- Anonyymi00248
Oi ihanaa... Harmi, ettei ole oikea kuukausi.
- Anonyymi00192
Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
- Anonyymi00249
Ihanaa.. Mutta väärä kuukausi.
- Anonyymi00314
Anonyymi00249 kirjoitti:
Ihanaa.. Mutta väärä kuukausi.
Ei ole....Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
- Anonyymi00315
Anonyymi00314 kirjoitti:
Ei ole....Tammikuu❤️marraskuussa. 👩🏼❤️👨🏻
🫶🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00193
Kaivattuni on syntynyt samana päivänä kuin Yhdysvaltain presidentti John F. Kennedy ammuttiin kuoliaaksi kesken avoautokulkueen Dallasissa!
- Anonyymi00250
Osui ja upposi täysin!! 🫣🫣😛😛
- Anonyymi00194
Elvis presley kuoli ja samana päivänä syntyi maailman kaunein ihminen.
- Anonyymi00312
Upposi 🤩🤩🤩🤩
- Anonyymi00313
Vuosi on väärin! Tyhmä olet.
- Anonyymi00195
Maailman kaunein ihminen on syntynyt ja valaisee maailman, kun Muusikko Irwin Goodman kuoli!
- Anonyymi00253
Olet oikeassa minä olen maailman kaunein ihminen koko maailmassa.
- Anonyymi00311
💏❤️💘
- Anonyymi00196
Neuvostoliiton historian ja koko maailman vakavin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui Tšernobylin ydinvoimalaitoksessa Ukrainan neuvostotasavallassa. Samassa kuussa syntyi minun kaivattuni ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00254
Jotain hyötyä tuostakin! Nimittäin muistat minun syntymä kuukauden!
- Anonyymi00310
Anonyymi00254 kirjoitti:
Jotain hyötyä tuostakin! Nimittäin muistat minun syntymä kuukauden!
Niin muistan! ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00207
En tarkalleen
- Anonyymi00221
Tietysti tiedän hänen syntymäpäivänsä. Se on kuukauden päästä.
- Anonyymi00225
Keskiviikkona
- Anonyymi00239
"Bukarestissa koettiin levottomuuksia, kun tuhannet kaivosmiehet saapuivat pääkaupunkiin hallituksen vastaisiin mielenosoituksiin."
😂 - Anonyymi00245
1 päivä 👩🦲
- Anonyymi00262
Mikä kuukausi?
- Anonyymi00267
Anonyymi00262 kirjoitti:
Mikä kuukausi?
Den första januari.
- Anonyymi00268
Anonyymi00267 kirjoitti:
Den första januari.
👍🙂
- Anonyymi00323
Anonyymi00262 kirjoitti:
Mikä kuukausi?
Kymppi
- Anonyymi00256
4 päivä
- Anonyymi00259
- Anonyymi00261
No tietysti muistan🤗
- Anonyymi00264
6..päivä
- Anonyymi00266
Syyskuuta?
- Anonyymi00285
Ei, keväällä.
- Anonyymi00272
2.6 kesäkuussa . Iltapäivällä hän syntynyt .
- Anonyymi00274
Luojan kiitos, kukaan ei näytä kaipaavan!
- Anonyymi00275
31.
- Anonyymi00278
10 päivä ja pimeyden aikaan syntynyt!
- Anonyymi00288
Maaliskuussa, päivää en tiedä
- Anonyymi00291
Voit kysyä
- Anonyymi00292
Heinäkuussa 💔
- Anonyymi00304
💔💔💔
- Anonyymi00305
Anonyymi00304 kirjoitti:
💔💔💔
🤨🤔😗
- Anonyymi00306
🤔🫡
- Anonyymi00293
Marraskuu🙏heinäkuu
- Anonyymi00303
💯 ♥︎♡❤️rakastan sinua
- Anonyymi00294
Elokuussa 1952
- Anonyymi00302
😡😡😡
- Anonyymi00295
1928
- Anonyymi00301
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi00308
Ikäloppu!
- Anonyymi00296
Lähellä joulua
- Anonyymi00298
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ rakastan sinua
- Anonyymi00324
Anonyymi00298 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ rakastan sinua
Näin monta sydäntä? Naiselle? Miehelle?
- Anonyymi00297
1967 keväällä
- Anonyymi00300
Muistan aina! Olit ensi rakkauteni ❤️
- Anonyymi00320
2000 luvulla syntynyt.
- Anonyymi00326
1 ja 2 ei ollut vaan ..... ja sitten niiden perään kaksi samaa
- Anonyymi00333
tuohon jää 3 4 5
- Anonyymi00330
Puuno Rusta-Kuro
- Anonyymi00332
Hänellä on maassa synttärit ja minulla navetassa.
- Anonyymi00334
Eikö tuo liene tässä maailmassa paras paikka viettää synttäreitä🐄❤️
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874