Olen todella pettynyt, että nyrkkeilyurheilussa on näitä oman edun tavoittelijoita, kuten J-P Järvinen. Toisten rahoilla on sitten hyvä vetää pieniä ja suuria juopotteluhetkiä. Ei se ketään häiritse jos sen tekee omalla rahalla.
Luulin, että Porin NMKY on ainut jota Järvinen petti, tai halusin uskoa hänen rehellisyyteensä,(johtuu ammatista psykiarinen sairaanhoitaja) vaikka minua varoitettiin mm. entiset Porin NMKY:n ammattinyrkkeilijät. Viime vuonna Porin ammattilaisillan, Porin kaupungin ison nyrkkeilykehän vuokra, kuljetus, pystytys, Järvinen lupasi hoitaa Porin NMKY:lle, mutta monien puheluiden ja s-postien lähettely on ollut turhaa. Lupailua on riittänyt. Kokonaishinta 850 euroa ei ole suuri kun ottaa huomioon, että Porin NMKY maksoi hiabnosturilla varustetun kuorma-auton+kuljettajan (300 euroa) ja 8 henkilön 9 tunnin talkootyön, pystytys ja purku uurastuksen.
Vaatii paljon erikoista luonnetta, että pystyy elämään tuolla tavalla. Maineen menettämisestä ei voi puhua, koska sitä hänellä ei ole ollutkaan. Hyvä, että vilkaisin tätäkin foorumia, niin sain kokonaiskäsityksen kyseisestä autokauppiaasta, vai mikä hän on, nyrkkeilyyn en häntä enää yhdistäisi missään muodossa. Toivon myös kaikkien nyrkkeilyssä mukana olevia huomioimaan tämän.
Ystävällisesti Lasse Seppälä
J-P JÄRVINEN
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Laitetaan nimi muistiin
- Anonyymi00002UUSI
Mä olen lattinut J-P Järviselle velan takaisinmaksu-suunnitelman.
Tilaa Saksasta Gene Pukallin WAA-liiton MM-puolustukseen Porvoon Bebop-ravintolaan.
Vastustajaksi Janne "Finnish Buttercream Takalisto" Katajisto.
Pukall tyrmää Katajiston ja J-P:stä tulee miljonääri. Siitä voi sitten lohkaista Markus "Lammin Likka" Lammille pari tonnia. Markus käyttää Lammin Likka-lisänimeä koska keihäänheittäjä Heli Rantanen luopui siitä.
Esiotteluissa Niittyvuopio - Zukovs II, BIG-J - Edgars Kalnars, sekä Karl Helenius - Teuvo Hakkarainen näytösottelu.
HUNAJATA HUNAJATA HUNAJATA SULLE
HUNAJATA HUNAJATA HUNAJATA MULLE
WOO-O-OOOO-UUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696