Mutta et uskaltanut yhtään mitään. Ehkä joku muu uskaltaa.
Kauan odotin
68
431
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sinä olet ilmiselvästi uskaltanut, kun kippaat vastuun hänelle ja mutiset täällä palstalla uskalluksen perään.
- Anonyymi00006
Uskalsinpas ihan sopivasti. Mistä kuvittelet tietäväsi, että laittaisin vastuun vain hänelle.
- Anonyymi00053
Anonyymi00006 kirjoitti:
Uskalsinpas ihan sopivasti. Mistä kuvittelet tietäväsi, että laittaisin vastuun vain hänelle.
Tai sitten et. Et sinä määrittele, mikä on hänen mielestään sopivasti. Jos voit vaatia toiselta jotakin, loogisena ihmisenä varmasti ymmärrät toisellakin olevan vaatimuksia. Ehkä et täyttänyt niitä uskalluksen puutteesta. Hän saattoi odotella kauan.
Toivottavasti et oikeasti ole noin puusilmä tai itsekeskeinen. - Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tai sitten et. Et sinä määrittele, mikä on hänen mielestään sopivasti. Jos voit vaatia toiselta jotakin, loogisena ihmisenä varmasti ymmärrät toisellakin olevan vaatimuksia. Ehkä et täyttänyt niitä uskalluksen puutteesta. Hän saattoi odotella kauan.
Toivottavasti et oikeasti ole noin puusilmä tai itsekeskeinen.En tietenkään määrittele hänen puolestaan. En ole sellaista väittänytkään. Puhuin vain ja ainoastaan omista toiveistani, mikä saa minut x.
Miksi teidän kirjoittelijoiden on haukuttava/nimiteltävä minua ja miksi valehtelette tietävänne minun tunteeni ja osaamiseni? - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
En tietenkään määrittele hänen puolestaan. En ole sellaista väittänytkään. Puhuin vain ja ainoastaan omista toiveistani, mikä saa minut x.
Miksi teidän kirjoittelijoiden on haukuttava/nimiteltävä minua ja miksi valehtelette tietävänne minun tunteeni ja osaamiseni?Väitäthän sinä. Väität kivenkovaa, ettei hän uskaltanut. Sinä et oikeasti sitä tiedä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00058 kirjoitti:
Väitäthän sinä. Väität kivenkovaa, ettei hän uskaltanut. Sinä et oikeasti sitä tiedä.
Ei uskaltanut siinä asiassa. Se on faktaa. Ollaan puhuttu aiheesta. Minäkin kerroin mitä minä en uskalla. Toki saattoi valehdella, mutta luotan ettei tehnyt niin.
Miksi sinä väität tietäväsi meidän keskustelut ja tunteet.
- Anonyymi00003
Ehkä sitä ei vaan kiinnostanut aloittaja?
- Anonyymi00004
Kyllä kiinnosti. Ei epäilystäkään. Eikä ole kyseessä mikään salasuhde.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä kiinnosti. Ei epäilystäkään. Eikä ole kyseessä mikään salasuhde.
Ehkä kiinnosti, mutta menetti kiinnostuksen. Et sinä muuten täällä olisi jos olisi oikeasti ollut "kiinnostunut"
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä kiinnosti, mutta menetti kiinnostuksen. Et sinä muuten täällä olisi jos olisi oikeasti ollut "kiinnostunut"
Eikä menettänyt. Ethän sinä tunne tapausta. Kyse oli uskalluksesta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No eikä ollut. Valehtelet nyt koska et kelvannut ja peität häpeääsi selittelemällä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No eikä ollut. Valehtelet nyt koska et kelvannut ja peität häpeääsi selittelemällä.
Kelpasinpas. Miksi kuvittelet, että häpeäisin. Ei hävetä yhtään. Hän ei uskaltanut mitään oleellista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kelpasinpas. Miksi kuvittelet, että häpeäisin. Ei hävetä yhtään. Hän ei uskaltanut mitään oleellista.
Kelpaat vaan palstalle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kelpaat vaan palstalle.
Miksi noin kirjoitat? Tunnetko minut niin hyvin, sen perusteella jos harmittelen toisen uskalluksen puutetta?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi noin kirjoitat? Tunnetko minut niin hyvin, sen perusteella jos harmittelen toisen uskalluksen puutetta?
Tunnen. Tiedän että naisena syytät toisia vain omista puutteistasi. Et prinsessana osaa yhtään mitään ja ootat että sun takiasi kaikki tekisi kaiken puolestasi. Mutta kun ei se niin mene. Sen takia dissosioit torjunnan miehen viaksi, vaikka syy löytyy peilistä.😁
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tunnen. Tiedän että naisena syytät toisia vain omista puutteistasi. Et prinsessana osaa yhtään mitään ja ootat että sun takiasi kaikki tekisi kaiken puolestasi. Mutta kun ei se niin mene. Sen takia dissosioit torjunnan miehen viaksi, vaikka syy löytyy peilistä.😁
Mitä ihmettä? Miksi kukaan haluaa kirjoittaa noin ja esittää Jumalaa -sinä et tunne minua. Vai seuraatko minua jollain hakkeroinnilla ja tiedät kuka olen?
Totuus on, sinä olet suuruudenhullu, jos kuvittelet tietäväsi minun osaamiset sun muut. Tai vain harhainen niin, että kuvittelet jonkun tuttusi tässä kirjoittelevan. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä ihmettä? Miksi kukaan haluaa kirjoittaa noin ja esittää Jumalaa -sinä et tunne minua. Vai seuraatko minua jollain hakkeroinnilla ja tiedät kuka olen?
Totuus on, sinä olet suuruudenhullu, jos kuvittelet tietäväsi minun osaamiset sun muut. Tai vain harhainen niin, että kuvittelet jonkun tuttusi tässä kirjoittelevan.No ihmisenä tiedän että jos pitää käydä p*skalla, niin etsin vessan. Siitä tiedä että jos sun täytyy päästä p*skalle, niin etsit vessan. Sellaista se on edustaa samaa lajia.
Ja tuo sun toimintamalli kohdatessasi epämukavia faktoja, niin hyökkäät heti toisten kimppuun. Olen jo yhtäkkiä harhainen ja "hakkeri" mielestäsi, ilmeisesti totuus satutti liikaa. Samalla tavalla syytät miestä kaikesta, koska itse et kyennyt parempaan. Aina muiden vika kaikki.. - Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
No ihmisenä tiedän että jos pitää käydä p*skalla, niin etsin vessan. Siitä tiedä että jos sun täytyy päästä p*skalle, niin etsit vessan. Sellaista se on edustaa samaa lajia.
Ja tuo sun toimintamalli kohdatessasi epämukavia faktoja, niin hyökkäät heti toisten kimppuun. Olen jo yhtäkkiä harhainen ja "hakkeri" mielestäsi, ilmeisesti totuus satutti liikaa. Samalla tavalla syytät miestä kaikesta, koska itse et kyennyt parempaan. Aina muiden vika kaikki..Miten en ole hyökännyt. Sanon vaan, että nämä eivät tunne minua ja tuntemuksiani (oikaisen -en tunne häpeää-, olen ihan ok osaava siinä asiassa mitä aloituksessani mietin - ja mitä te toiset ette tiedä, ettekö edes ole kysyneet millaista uskallusta olisin kaivannut-…).
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
No ihmisenä tiedän että jos pitää käydä p*skalla, niin etsin vessan. Siitä tiedä että jos sun täytyy päästä p*skalle, niin etsit vessan. Sellaista se on edustaa samaa lajia.
Ja tuo sun toimintamalli kohdatessasi epämukavia faktoja, niin hyökkäät heti toisten kimppuun. Olen jo yhtäkkiä harhainen ja "hakkeri" mielestäsi, ilmeisesti totuus satutti liikaa. Samalla tavalla syytät miestä kaikesta, koska itse et kyennyt parempaan. Aina muiden vika kaikki..En ole missään kohtaa kirjoittanut tai sanonut, että aina kaikki vika on muissa. Miksi valehtelet minusta?
Aloituksessa minulla oli yksi minulle tärkeä asia mielessä, ja yhden ainoan ihmisen kohdalla. Et tunne tapaustamme. - Anonyymi00055
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kertoiko hän sen sinulle, vai onko sinulla jokin erioikeus lukita valitsemasi motiivi ihan sen mukaan, miltä sinusta sattuu tuntumaan?
- Anonyymi00067
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kertoiko hän sen sinulle, vai onko sinulla jokin erioikeus lukita valitsemasi motiivi ihan sen mukaan, miltä sinusta sattuu tuntumaan?
Kertoi, en minä muuten noin olisi aloituksessani sanonut. (Tai toki täällä tulee joskus oltua runollinen, eikä aina niin tarkka sanoissaan, mutta syyttely on eri asia)
Me puhuttiin. Hän kertoi omat pelkonsa, ja minä omani.
- Anonyymi00009
Hyvä että väisti sut. Heti oot miettimässä muita että sellainen selkärangaton siellä. Säästyi hyvä mies käärmeeltä.
- Anonyymi00012
Jep. Hyvä, että väisti mut. Ainakin sinun mielestä. Mutta sinähän et tunne meidän juttuamme, joten miten osuvia sinun arviosi ovat. Aika varmana puhut tuntematta meitä. Edes sukupuolia. Onko fiksua?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep. Hyvä, että väisti mut. Ainakin sinun mielestä. Mutta sinähän et tunne meidän juttuamme, joten miten osuvia sinun arviosi ovat. Aika varmana puhut tuntematta meitä. Edes sukupuolia. Onko fiksua?
Miksi te peukutatte noita vastaanvänkääjiä, kun ette tunne meidän tapausta? Kyllähän joskus voi puuttua uskallusta, se on inhimillistä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hamekangasta jos oot "mies" 😂
- Anonyymi00013
Aloittaja on mies. Eli nainen säästyi.
- Anonyymi00018
No tuota ei usko kukaan. 😂
- Anonyymi00016
Et sinäkään, muutakuin roolien takaa!! Mut toivotaan että löydät rohkeamman
- Anonyymi00020
Hei. Eikö tämä ole anonyymien palsta? Sinäkään et tunne minua tai tapaustamme. Miksi projisoit ja esität aivan kuin tuntisit meidät?
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hei. Eikö tämä ole anonyymien palsta? Sinäkään et tunne minua tai tapaustamme. Miksi projisoit ja esität aivan kuin tuntisit meidät?
Kyllä. Joko enemmän rohkeutta, tai sitten ei homma luista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä. Joko enemmän rohkeutta, tai sitten ei homma luista.
En minä halua paljon nuoremman enää koskaan lähestyvän minua!
- Anonyymi00021
Uskallus puuttui ap:lta, joten kääntää sen toisinpäin ettei joudu kohtaamaan kipeää totuutta. 😢
- Anonyymi00031
Sinä et tunne tapaustamme. Etkä asiaa, mitä ajattelen. Miksi esität tietäväsi?
- Anonyymi00023
Ihan varmasti, uutta matoa koukkuun ja sitä rataa, bon voyage, sanois Nykänen.
- Anonyymi00026
Jaksamista ap
- Anonyymi00027
Kyllä mieskin saa arkailla. Se voi olla hyväkin, säästyy tyhmyyksiltä. Ei kaikkien tarvii olla mattinykäsiä.
- Anonyymi00033
Ei tietenkään, mutta jos kyseessä on todella monia vuosia jatkunut pelkkä hiljaisuus, niin se ei todellakaan ole hyvä asia! Ihan kuin parisuhteessani aikoinaan, mies ei puhunut minulle, eikä lapsilleen! Hän meni ihan lukkoon, kun olisi pitänyt puhua parisuhteeseen liittyvistä asioista! Hänen kotonaan vanhemmat eivät käsittääkseni puhuneet keskenään juuri ollenkaan!
- Anonyymi00034
Minä ap en ole todellakaan sanonut, että kaikki arkailu olisi jotenkin jotain. Minä vain totesin, että meidän jutussa ja jossain minulle tärkeässä asiassa puuttui uskallusta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta jos kyseessä on todella monia vuosia jatkunut pelkkä hiljaisuus, niin se ei todellakaan ole hyvä asia! Ihan kuin parisuhteessani aikoinaan, mies ei puhunut minulle, eikä lapsilleen! Hän meni ihan lukkoon, kun olisi pitänyt puhua parisuhteeseen liittyvistä asioista! Hänen kotonaan vanhemmat eivät käsittääkseni puhuneet keskenään juuri ollenkaan!
Ja se liittyi hänen isäänsä, joka oli jotenkin yksinkertaisen tuntuinen!
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja se liittyi hänen isäänsä, joka oli jotenkin yksinkertaisen tuntuinen!
Tuo ei ollut ap:ltä. Joku kertoo tuossa omista kokemuksistaan.
- Anonyymi00054
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minä ap en ole todellakaan sanonut, että kaikki arkailu olisi jotenkin jotain. Minä vain totesin, että meidän jutussa ja jossain minulle tärkeässä asiassa puuttui uskallusta.
Ei välttämättä puuttunut. Hän saattoi odotella, mutta kyllästyi, kun sinulla puuttui uskallusta hänelle tärkeässä asiassa. Tiedä vaikka olisi ollut oikea leijonansydän, mutta periaatteesta odotteli aikansa. Melkoisen mustavalkoista tarinaa selität.
- Anonyymi00028
Näissä kommenteissa näkyy tämän palstan järki. Pari toteamusta, ja muut pystyvät sitten niistä aivan varmasti tietämään, että asia ei voi olla niin.
Kai näillä kirjoittelijoilla on mielessä taas kerran joku oma tapaus, ja siitä vedetään yhtäkuinviivat.
Voisiko joskus miettiä, onko oikeasti niin paljon tietoa, että arvio on fiksua esittää. Ainakin minun mielestä viisas kysyisi lisäkysymyksiä halutessaan. Tai sitten kertoisi omista kokemuksistaan. - Anonyymi00032
Ja heti seuravaa putkeen vai?
- Anonyymi00040
Näinhän se menee. Siksi se toinen ei "uskaltanut", tais olla liian fiksu "uskaltamaan".🤭
- Anonyymi00041
Mitä ihmettä? En ole ketään ottamassa yhtään missään putkessa. Aloituksessani vain harmittelin suhdetta, josta puuttui toisen uskallusta. Se on inhimillistä. Olen minäkin ollut joskus harmillisen uskaltamaton, ja siitä on tullut seurauksia.
Miksi teidän pitää teilata minut, ja kirjoittaa, että olen joku kauhea väistettävä luoti, ja syytön muka aina toisia, ja en itse tee mitään asioiden eteen, ja esitätte tietävänne minun hävenneen tässä asiassa (jota ette edes tiedä, tai kysy mikä se on)? - Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Näinhän se menee. Siksi se toinen ei "uskaltanut", tais olla liian fiksu "uskaltamaan".🤭
Ei ole tarvetta ottaa ketään mihinkään yritykseen tai pakosta. Miksi virnuilet?
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jep. Näin veikkaan.
- Anonyymi00038
Uskon, että negatiivisen reaktion aiheuttaa tuo viimeinen lause, joka myös omaan korvaan särähtää. Mielestäni ihan turha laittaa anonyymeja uhkauksia tänne, koska siltä tuo ainakin minusta kuulostaa.
- Anonyymi00042
Se toinen lause ei todellakaan ole mikään uhkaus. Vaan vieno kaipuu, että kohtaan ihmisen, joka uskaltaa tuossa minulle tärkeässä asiassa.
Minulla ei ole yhtään mitään pahaa tunnetta siinä. Vain toive hyvästä. Kai sitä saa itselleen toivoa. - Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Se toinen lause ei todellakaan ole mikään uhkaus. Vaan vieno kaipuu, että kohtaan ihmisen, joka uskaltaa tuossa minulle tärkeässä asiassa.
Minulla ei ole yhtään mitään pahaa tunnetta siinä. Vain toive hyvästä. Kai sitä saa itselleen toivoa.Kyllä saa ja täytyykin. Koitin vain pohtia, mistä negatiiviset vastaukset johtuu.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyllä saa ja täytyykin. Koitin vain pohtia, mistä negatiiviset vastaukset johtuu.
Ihmisten omista epävarmuuksista ja vähäisestä järjestä tuossa kohdin (ehkäpä) -kuvitellaan mielessä joku oma kokemus ja siitä päätellään ilman mitään parempaa tietoa, että toisella on samanlainen tilanne. Yleensä jotain piiloaggressioita. Tuossakaan aloituksessa en tarkoittanut tai tuntenut yhtään mitään vihaa, katkeruutta. Totesin vain asian. Hyvää hänestä ajattelen. Mutta minua kyllä sai syytellä ties sun mistä…
- Anonyymi00039
Uskalluksen puutteesta huolimatta tunteeni olivat ja ovat aidot mutta edelleen passiiviset. Joku muu varmasti uskaltaa. Kommentoin vain tuon kyseenalaistavan kinan takia tuossa ylempänä. Mieheltä.
- Anonyymi00048
Tämä on anonyymipalsta, ja sinä et ole aloitukseni kohde. Sinulla on mielessäsi oma juttusi, ja luultavasti aivan eri asiassakin olet ollut uskaltamaton. Mutta hyvä toki omalta kohdaltaan miettiä. Minäkin olen miettinyt omia pelkojani.
- Anonyymi00044
Oisko viisaampi häipyy täält
- Anonyymi00050
Et sinä tiedä, oliko kyse uskalluksesta vai halusta. Samanlaisia juttuja aina tasaisin väliajoin palstoille ilmaantuu, ja jos se olet usein sinä, en ihmettele, jos ei lopulta vain halunnut. Naurettavaa settiä vedät ainakin nyt ja kenties olet ennenkin tätä samaa vetänyt.
- Anonyymi00059
Miksi koko ajan haluatte esittää väitteitä, mitkä ei pidä paikkaansa? Olettamuksia totena? Minä en ole kirjoittanut aiemmin yhtäkään tuollaista aloitusta.
Miksi haluatte esittää asian niin, että olen jotenkin paha ihminen? - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miksi koko ajan haluatte esittää väitteitä, mitkä ei pidä paikkaansa? Olettamuksia totena? Minä en ole kirjoittanut aiemmin yhtäkään tuollaista aloitusta.
Miksi haluatte esittää asian niin, että olen jotenkin paha ihminen?Pahasta en tiedä, mutta syyllistävä aloitus, halusit tai et niin olevan. Miksi sinulla on niin kova tarve puolustella? Sekin herättää vähän oudon mielikuvan, että aloitat tällaisen aiheen random palstalla tällä tavalla, esität väitteen toisen ihmisen motiiveista ja koet ihmeen suurta tarvetta puolustella anonyymia aloitusta.
Miksi avasit ketjun? Millä perusteella määritit motiivin häneltä? Jos niin kauan odotit, mikä sinulle lopulta oli tärkeää, kun et itse kuitenkaan vaivautunut hoitamaan asiaa, oli se mikä tahansa? - Anonyymi00068
Anonyymi00062 kirjoitti:
Pahasta en tiedä, mutta syyllistävä aloitus, halusit tai et niin olevan. Miksi sinulla on niin kova tarve puolustella? Sekin herättää vähän oudon mielikuvan, että aloitat tällaisen aiheen random palstalla tällä tavalla, esität väitteen toisen ihmisen motiiveista ja koet ihmeen suurta tarvetta puolustella anonyymia aloitusta.
Miksi avasit ketjun? Millä perusteella määritit motiivin häneltä? Jos niin kauan odotit, mikä sinulle lopulta oli tärkeää, kun et itse kuitenkaan vaivautunut hoitamaan asiaa, oli se mikä tahansa?Alotus ei ollut syyllistävä. Se on toteamus. Pelko on inhimillistä. Eli minä en syytä. Mutta minulle se siinä asiassa kuitenkin toimivan parisuhteen este. Parisuhteita loppuu peloista johtuen.
Mistä motiivista oikein puhut? Me keskustelimme aiheesta, peloistamme jne. Minä kyllä en pelännyt tuossa asiassa. Toimin eri tavalla kuin hän. - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Alotus ei ollut syyllistävä. Se on toteamus. Pelko on inhimillistä. Eli minä en syytä. Mutta minulle se siinä asiassa kuitenkin toimivan parisuhteen este. Parisuhteita loppuu peloista johtuen.
Mistä motiivista oikein puhut? Me keskustelimme aiheesta, peloistamme jne. Minä kyllä en pelännyt tuossa asiassa. Toimin eri tavalla kuin hän.Ja kirjoitin tuon kai osittain siksi, kun on lämpimät tunteet edelleen häntä kohtaan. Mutta toisaalta ymmärrän, että parisuhteemme ei ole sitä mitä minä haluan.
Hän puhukoon omasta puolestaan. Minä tiedän sen, mitä hän on minulle kertonut.
- Anonyymi00051
Oletko aloittaja kertonut kaikille kavereille kans, että ei uskaltanut?
- Anonyymi00052
Vuosiako olet yrittänyt tingata aloitetta? Kuulostaa tutulta tuo "sinulle tärkeä asia". Jos olet, niin enpä ihmettele, ettei aloitetta koskaan kuulunut. Huomasi sinusta totuuden ehkä ja häippäsi.
- Anonyymi00060
En ole mitään aloitetta kaivannut. Mistä te keksitte noita syytöksiä ja miksi? Ehkä teillä on mielessä joku oma juttu jokaisella, ja luulette, että minä kirjoitan samasta asiasta.
- Anonyymi00061
Eli mitä aloitetta tarkoitat? Aloitetta suhteeseenko?
- Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
En ole mitään aloitetta kaivannut. Mistä te keksitte noita syytöksiä ja miksi? Ehkä teillä on mielessä joku oma juttu jokaisella, ja luulette, että minä kirjoitan samasta asiasta.
No, mitä uskallusta häneltä puuttui? Teille ei syntynyt suhdetta, koska hän ei uskaltanut tökkiä karhua kepillä? Sanoa Pasia idiootiksi? Pissata sähköpaimeneen?
- Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
No, mitä uskallusta häneltä puuttui? Teille ei syntynyt suhdetta, koska hän ei uskaltanut tökkiä karhua kepillä? Sanoa Pasia idiootiksi? Pissata sähköpaimeneen?
Mitä ihmettä? Meillä oli suhde. Ja en kerro tänne mistä pelosta oli kyse. Mikään karhu, saati joku Pasi ei liity tähän asiaan millään lailla.
- Anonyymi00056
Tulin vasta tähän keskusteluun.. jaksanut edes lukea kaikkea.. onko aloitus mieheltä naiselle? Lienee kyseessä uskaltamisesta laittaa irl viestiä ja/tai kohdata näkemällä missä ennen.. muutaman kerran.. olisko vuosi sitten??? N
- Anonyymi00063
Aloitus on selvästi naiselta miehelle.
- Anonyymi00066
Ei todellakaan ole kyse mistään viestinlaitosta tms. Samapa tuo. Ihmiset kuvittelee tietävänsä minut ja meidän tapauksemme. Jostain syystä täällä halutaan lukea jokainen viesti moralisoinnin kannalta. Ja usein on jotain omia juttuja mielessä, piiloaggressioita ja omia pettymyksiä ja kuvitellaan sitten, että toisella on samanlainen tilanne.
Minä ajattelen lämmöllä aloitukseni ihmistä. Se riittää mulle. Enkä oikeastaan tahdo avata tänne sen sisältöä, että missä asiassa hän ei uskaltanut. Ja kukaan ei edes kysy sitä, syyttelee vaan ihan ohi aiheen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492149
- 1211455
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3351248Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651165IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31161- 1411149
- 491099
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470967Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98965