Mistä kannattaa ostaa silmälasit ?

Anonyymi-ap

Uudet lasit pitäisi hommata. Minkä hintaisia silmälaseja olette ostaneet. Monitehot kyseessä. Ymmärrän, että esim kehyksiä on monen eri hintaisia ja linssien laatu vaikuttaa, mutta kertokaapa minkälaisia laseja ja minkä hintaisia Huittisten liikkeistä löytyy.

9

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse ostin hankkijasta samalla kun hain rouhekintaita parin. Eivät maksaneet monyaakan euroa, kun vilautin kassalla ja lietteenlevittäjäin kantakortin esitin.

• Anonyymi00002

Toiveajattelua oli kun odotin saavani asiallisen vastauksen. Aina takuuvarmasti löytyy henkilöitä joiden pitää joka ikiseen keskusteluun tulla kirjoittamaan "hauskoja" viestejä. No kukin tyylillään.

• Anonyymi00003

Minä löysin lietepirtin kirpputorilta hemmetin sopivat!

• Anonyymi00006

Käyppä vanhusten hoitokodin kellarista hakemassa sielltä varmaan
        sovittelemalla löytää, siellä kun on muutakin ehkä sopivaa muun muassa
        tekohampaita ja kuulolaiteitta jne...

• Anonyymi00004

Kolmesta liikkeestä on kokemuksia. Yhdestä en löytänyt ollenkaan itselleni sopivia kehyksiä ja myyjä lupasi soittaa kun edustaja tulee ensi viikolla ja työ uusia kehyksiä. Tästä on pari vuotta, eikä ole soittanut vielä! Toisessa on kivat ja palvelualttiit myyjät ja aika usein vähän asiakkaita ja kolmannessa usein jonoja ja vähän kiireisen tuntuisia myyjiä tästä syystä, mutta palvelu pelaa. Pirun kalliita hyvät moniteholinssit on, mutta siedettävän näköisiä kehyksiä löytyy 100 - 200 e välilläkin. Itse hankin harvakseltaan uudet lasit (2-3 v) välein, mutta kyllä niistä olen aina lähes tonnin joutunut pulittamaan.

• Anonyymi00005

Vanhoihin kehyksiin saa uudet linssit netistä,..
      Linssikauppa.fi....
      En ole vielä itse tilannut, mutta aikomus on .

• Anonyymi00007

Kannattaa sitten lukea tarkkaan heidän ohjeensa ennen tilaamista että menee oikein. Itse jätin tilaamatta kun ei ollut ketään luotettavaa merkkaamaan vanhoihin linsseihin tarvittavia merkintöjä. Olen jo vuosia käyttänyt monitehoja ja on myös hajataiton korjaus, niin oltava just eikä melkein ja nyt vasta vuosien päästä sain yksityisestä liikkeestä sellaiset linssit että on osattu hioa just kohdalleen. Siellä kyllä tehtiinkin jo tilatessa niin tarkat mittaukset että ei ole ketjuliikkeissä koskaan tehty. Tää ei tosin ollut Huittisissa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mulle hivo lietemies vanhoista linsseistä pirun hyvät lasit! Näkkee aurinkoon saakka, ja varmasti piremmällekkin näkis, josei aurinko olisi eresä ja häikäsisi!

• Anonyymi00009
      UUSI

Tilasin temusta. On todella hyvät ja fiksut. Mitä maksaa 600€ kun 6€ saa paremmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      136
      2061
    2. 121
      1425
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      333
      1213
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1180
    5. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1141
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1132
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1119
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1089
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      957
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      945
    Aihe