🤣🤣🤣
Oon se pahin horoskooppi!
23
356
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Extra virgin
- Anonyymi00002UUSI
Näköjään.
- Anonyymi00004UUSI
No se on täysin mielipide asia.
- Anonyymi00005UUSI
Ai leijona?
- Anonyymi00007UUSI
Hintttii 🤷🏼♂️
- Anonyymi00013UUSI
Olen sen tiennyt jo kauan! Kaikki ne totaalisen hiljaiset ohimenot saivat minut voimaan huonosti, koska parisuhteen toinen osapuoli oli ihan samalla tavalla hiljainen! Ikäero, en todellakaan halua oman lapseni ikäistä ystävää! Minulla on oma maku ja töektin niistä on, että iköeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi00010UUSI
Kaksonen?
- Anonyymi00011UUSI
Ei oikein natsaa, vaikka pussaa.
Halit oli halittu, mmmmmmorjens.
https://m.youtube.com/watch?v=IUqBqpRe9pA - Anonyymi00012UUSI
Neitsyt❤️kalat 😘
- Anonyymi00015UUSI
Se kirjoitetaan horrorskooppi.
- Anonyymi00016UUSI
Ei se haittaa. Rakastan sua silti (häntä)
- Anonyymi00017UUSI
Ketä? 😘
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ketä? 😘
En tiedä. Oliko hän kangastus vain
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä. Oliko hän kangastus vain
Ei ollut
- Anonyymi00018UUSI
Skorpioni vai oinas
- Anonyymi00019UUSI
Moni pitää oinasta pahimpana mutta on meissä puolensa.
- Anonyymi00020UUSI
Skorpioni toiselle skorpille, niin.
Have a try, miten muiten, moiten....
https://m.youtube.com/watch?v=hXk6KMLxKyM- Anonyymi00021UUSI
Ei tosiaan jos skorpparit osaavat normaalisti käyttäytyä toisiaan kohtaan. Tietenkin skorppari nainen ja skorppari mies, ei missään tapauksessa molemmat miehiä. Skorppari on luotettavin, rehellisin, samalla intohimoinen mutta harkitseva. Huonosti kohdeltuja ”viholliset” saavat kyytiä. Koska skorppari on myös älykäs ja tunneälykäs, voidaan helposti estää vihollisen tasolle päätyminen ja nauttia vain hyvistä puolista.
- Anonyymi00022UUSI
Ei horoskoopin perusteella kannata luonnetta arvioida, vaikka mielenkiintoisia ovatkin.
- Anonyymi00024UUSI
Horoskoopit ovat kuin uskonto, voi niissä jotain perääkin olla, varsinkin ne horoskooppeja kuvaavat eläimet voivat olla kuvaavia.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Horoskoopit ovat kuin uskonto, voi niissä jotain perääkin olla, varsinkin ne horoskooppeja kuvaavat eläimet voivat olla kuvaavia.
Astrologia on mielenkiintoista, paljon, paljon laajempaa kuin moni ymmärtääkään. Aurinkomerkki on yksi pieni osa sitä.
- Anonyymi00027UUSI
Huuhaata.
- Anonyymi00028UUSI
Niin ne sellaiset päivähoroskoopit mitä on lehdissä onkin huuhaata. Luonnehoroskoopit ehkä jo pitää enempi paikkaansa. Ainakin itseni niistä tunnistan että millainen olen luonteeltani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726