🤣🤣🤣
Oon se pahin horoskooppi!
35
561
Vastaukset
- Anonyymi00001
Extra virgin
- Anonyymi00037
Odotatko vähän tuun kattoon
- Anonyymi00002
Näköjään.
- Anonyymi00004
No se on täysin mielipide asia.
- Anonyymi00005
Ai leijona?
- Anonyymi00007
Hintttii 🤷🏼♂️
- Anonyymi00013
Olen sen tiennyt jo kauan! Kaikki ne totaalisen hiljaiset ohimenot saivat minut voimaan huonosti, koska parisuhteen toinen osapuoli oli ihan samalla tavalla hiljainen! Ikäero, en todellakaan halua oman lapseni ikäistä ystävää! Minulla on oma maku ja töektin niistä on, että iköeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi00010
Kaksonen?
- Anonyymi00011
Ei oikein natsaa, vaikka pussaa.
Halit oli halittu, mmmmmmorjens.
https://m.youtube.com/watch?v=IUqBqpRe9pA - Anonyymi00012
Neitsyt❤️kalat 😘
- Anonyymi00015
Se kirjoitetaan horrorskooppi.
- Anonyymi00016
Ei se haittaa. Rakastan sua silti (häntä)
- Anonyymi00017
Ketä? 😘
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ketä? 😘
En tiedä. Oliko hän kangastus vain
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä. Oliko hän kangastus vain
Ei ollut
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei ollut
Ai mitä oli?
- Anonyymi00018
Skorpioni vai oinas
- Anonyymi00029
Skorpioni on pahin.
- Anonyymi00040
Anonyymi00029 kirjoitti:
Skorpioni on pahin.
Aina epäilemässä pettämistä ja sit pettävätkin itse, mustasukkaisia ja omistushaluisia.
- Anonyymi00019
Moni pitää oinasta pahimpana mutta on meissä puolensa.
- Anonyymi00036
Oinaat on oikein mukavia, itsepäisiä mutta mukavia
- Anonyymi00020
Skorpioni toiselle skorpille, niin.
Have a try, miten muiten, moiten....
https://m.youtube.com/watch?v=hXk6KMLxKyM- Anonyymi00021
Ei tosiaan jos skorpparit osaavat normaalisti käyttäytyä toisiaan kohtaan. Tietenkin skorppari nainen ja skorppari mies, ei missään tapauksessa molemmat miehiä. Skorppari on luotettavin, rehellisin, samalla intohimoinen mutta harkitseva. Huonosti kohdeltuja ”viholliset” saavat kyytiä. Koska skorppari on myös älykäs ja tunneälykäs, voidaan helposti estää vihollisen tasolle päätyminen ja nauttia vain hyvistä puolista.
- Anonyymi00035
Skorparrinaiset mitä tunnen 💀
- Anonyymi00022
Ei horoskoopin perusteella kannata luonnetta arvioida, vaikka mielenkiintoisia ovatkin.
- Anonyymi00024
Horoskoopit ovat kuin uskonto, voi niissä jotain perääkin olla, varsinkin ne horoskooppeja kuvaavat eläimet voivat olla kuvaavia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Horoskoopit ovat kuin uskonto, voi niissä jotain perääkin olla, varsinkin ne horoskooppeja kuvaavat eläimet voivat olla kuvaavia.
Astrologia on mielenkiintoista, paljon, paljon laajempaa kuin moni ymmärtääkään. Aurinkomerkki on yksi pieni osa sitä.
- Anonyymi00034
Hyvin vaan tuntuvat pitävän paikkansa ☺️
- Anonyymi00027
Huuhaata.
- Anonyymi00028
Niin ne sellaiset päivähoroskoopit mitä on lehdissä onkin huuhaata. Luonnehoroskoopit ehkä jo pitää enempi paikkaansa. Ainakin itseni niistä tunnistan että millainen olen luonteeltani.
- Anonyymi00031
Laulaako se siinä wetterin mainoksessa, että jokaisella on menkat??
- Anonyymi00032
Minä olen kai Lilith skorpionissa 😲
- Anonyymi00033
Ei Lilith ole horoskooppimerkki
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei Lilith ole horoskooppimerkki
Kyllä noilla planeetoilla ja kuilla on ihan oma merkityksensä ja vaikuttavat aika paljonkin, koitas lukee
- Anonyymi00041
Sika👋
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari722221Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261918Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh701830Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr881577Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1401319Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661139