Prinsessalle
Oletko miettinyt koskaan, kuinka helppoa elämäsi on ollut.
Kerroit joskus monien ihmisten läsnäollessa, että sinulla on kaikki mennyt aina loistavasti. Et ymmärrä ihmisiä, joilla voi olla vastoinkäymisiä.
Et voi ymmärtää, käsittää että jotkut ihmiset elää köyhyydessä, nälässä, väkivallan keskellä.
Et voi ymmärtää, käsittää että jotkut ihmiset on pahoinpidelty monet kerrat, raiskattu, alistettu monin tavoin.
Sinä, prinsessa elät omassa kuplassasi pilkaten alimmaisiasi.
Mutta, oletko prinsessa ollut koskaan aidosti oma itsesi.
Oletko vilpitön.
Oletko rehellinen.
Sinä prinsessa Oletko koskaan katsonut peiliin.
Prinsessa
7
250
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä sinä olet tehnyt kenenkään hyväksi yhteiskunnasta puhumattakaan
- Anonyymi00008
Vastaa avaaja
- Anonyymi00002
Olen kaunis prinsessa enkä katso peiliin
- Anonyymi00003
Anna kaikkien prinsessoiden kukkia vaan, sinä katkera.
- Anonyymi00004
Tuskinpa olen.
Prinsessa on vielä niin oman elämänsä lumoissa.
Äiteensä geenit.
Koukistuu vielä liikkumattomaksi käppyräksi.
Mutta aivopixelit pelittää.
Siinä sitte rinsessa odottaa noutajaa eikä mitään saa mukaha . - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuskinpa olen.
Äiteensä geenit.
Siinä sitte rinsessa odottaa noutajaa eikä mitään saa mukaha .No varmaankin vetäisee pilsuja naamaan ....
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuskinpa olen.
Äiteensä geenit.
Siinä sitte rinsessa odottaa noutajaa eikä mitään saa mukaha .Keskity omaan kurjuuteesi ja lopeta turha runoilu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501