Sen hetken ku oikeasti tajusit että oon ihan hulluna suhun 🤭😮🤩😉🧐❤️
Mä muistan ihan selkeesti
15
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Milloinkohan se mahtoi olla... 🤔
- Anonyymi00002
Jos olet op niin muista meidän tulevat talvihäät.
- Anonyymi00003
En tarkkaa päivämäärää muista, sen hetken vain. Mutta se oli silloin joskus kevättalvella 2018. Toki olit sen varmasti aiemminkin jo jollain tavalla tajunnut mutta silloin ymmärsit että se on ihan oikeasti niiiin 😘☺️
- Anonyymi00004
Mikä se hetki oli
- Anonyymi00005
Se oli niin söpöä ku menit jotenki ihan pois tolaltasi etkä oikein osannut enää olla, hetki meni kunnes kokosit itsesi ja olit taas "roolissasi" 🤭😍 Teki mieli "tunnustaa" kaikki jo silloin, ja varmaan katseellani teinkin niin 💗
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se oli niin söpöä ku menit jotenki ihan pois tolaltasi etkä oikein osannut enää olla, hetki meni kunnes kokosit itsesi ja olit taas "roolissasi" 🤭😍 Teki mieli "tunnustaa" kaikki jo silloin, ja varmaan katseellani teinkin niin 💗
Enkä ole mennyt
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan mun luonne. En pysy kasassa en niin millään. Vaikeuttaa keskittymistä tietyllä tapaa, toisella tapaa se mahdollistaa asioita jos sen oikein oivaltaa. Iän myötä ainoastaan tuntuu luontevalta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Osaat paljonkin katseellasi. Aistin mielikuvituksesi. Se on jalomielinen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osaat paljonkin katseellasi. Aistin mielikuvituksesi. Se on jalomielinen.
Sun sielunmaisemassa vesi on tärkeä elementti. Turvapaikkana rantatörmät ja kivenkolot. Mitähän elämää, siellä on?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sun sielunmaisemassa vesi on tärkeä elementti. Turvapaikkana rantatörmät ja kivenkolot. Mitähän elämää, siellä on?
Kippari-Kallen lempiruoka hujanhajan. Katsoin joskus jonkun kasvissyöjän meiningit kertoi miten levät vaikuttavat. Mielenkiintoinen.
Mulla on niin nopda. Aineenvaihdunta keho kertoo kaikenlaista eri ruuista koska se hajottaa sen 3.n kertaisella nopeudella. Myrkyn tuntee kehossaan. Se blokkii aistivaikutteita. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kippari-Kallen lempiruoka hujanhajan. Katsoin joskus jonkun kasvissyöjän meiningit kertoi miten levät vaikuttavat. Mielenkiintoinen.
Mulla on niin nopda. Aineenvaihdunta keho kertoo kaikenlaista eri ruuista koska se hajottaa sen 3.n kertaisella nopeudella. Myrkyn tuntee kehossaan. Se blokkii aistivaikutteita.Joku nussii näiltä hivenaineet koko ajan markkinoilta. Luonnonkansalta. Väärin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joku nussii näiltä hivenaineet koko ajan markkinoilta. Luonnonkansalta. Väärin.
https://pdsh.fandom.com/wiki/Abu_Hassan
Sit lavastellaan toisinpäin ne huomaa mitään Alibaballa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
https://pdsh.fandom.com/wiki/Abu_Hassan
Sit lavastellaan toisinpäin ne huomaa mitään Alibaballa.Lähdekoodit taas kyseessä niillä ne veivaa hivenaineita pitkinpoikin. Lähdeverolla. Kaikenlaista lyhytnäköisyyttä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lähdekoodit taas kyseessä niillä ne veivaa hivenaineita pitkinpoikin. Lähdeverolla. Kaikenlaista lyhytnäköisyyttä.
Bill Gates meni ansaan se ei oo siitä maininnu mitään. Huonoa businesta. Taas maton alle kaikkea. Hakkas vaan entteriä ja aikaikkunat lentelee pitkin pitäjiä. Täs keräillään Jack Man kanssa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Bill Gates meni ansaan se ei oo siitä maininnu mitään. Huonoa businesta. Taas maton alle kaikkea. Hakkas vaan entteriä ja aikaikkunat lentelee pitkin pitäjiä. Täs keräillään Jack Man kanssa.
Tollaseen joku päivä? https://www.bing.com/videos/search?q=jonas+blue+nyc&&view=detail&mid=B21DE7401F71929F76DDB21DE7401F71929F76DD&&FORM=VRDGAR&PC=U316
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2661008- 1341005
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816