Mä muistan ihan selkeesti

Anonyymi-ap

Sen hetken ku oikeasti tajusit että oon ihan hulluna suhun 🤭😮🤩😉🧐❤️

15

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Milloinkohan se mahtoi olla... 🤔

• Anonyymi00002

Jos olet op niin muista meidän tulevat talvihäät.

• Anonyymi00003

En tarkkaa päivämäärää muista, sen hetken vain. Mutta se oli silloin joskus kevättalvella 2018. Toki olit sen varmasti aiemminkin jo jollain tavalla tajunnut mutta silloin ymmärsit että se on ihan oikeasti niiiin 😘☺️

• Anonyymi00004

Mikä se hetki oli

• Anonyymi00005

Se oli niin söpöä ku menit jotenki ihan pois tolaltasi etkä oikein osannut enää olla, hetki meni kunnes kokosit itsesi ja olit taas "roolissasi" 🤭😍 Teki mieli "tunnustaa" kaikki jo silloin, ja varmaan katseellani teinkin niin 💗

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se oli niin söpöä ku menit jotenki ihan pois tolaltasi etkä oikein osannut enää olla, hetki meni kunnes kokosit itsesi ja olit taas "roolissasi" 🤭😍 Teki mieli "tunnustaa" kaikki jo silloin, ja varmaan katseellani teinkin niin 💗

Enkä ole mennyt

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihan mun luonne. En pysy kasassa en niin millään. Vaikeuttaa keskittymistä tietyllä tapaa, toisella tapaa se mahdollistaa asioita jos sen oikein oivaltaa. Iän myötä ainoastaan tuntuu luontevalta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Osaat paljonkin katseellasi. Aistin mielikuvituksesi. Se on jalomielinen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Osaat paljonkin katseellasi. Aistin mielikuvituksesi. Se on jalomielinen.

Sun sielunmaisemassa vesi on tärkeä elementti. Turvapaikkana rantatörmät ja kivenkolot. Mitähän elämää, siellä on?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sun sielunmaisemassa vesi on tärkeä elementti. Turvapaikkana rantatörmät ja kivenkolot. Mitähän elämää, siellä on?

Kippari-Kallen lempiruoka hujanhajan. Katsoin joskus jonkun kasvissyöjän meiningit kertoi miten levät vaikuttavat. Mielenkiintoinen.

Mulla on niin nopda. Aineenvaihdunta keho kertoo kaikenlaista eri ruuista koska se hajottaa sen 3.n kertaisella nopeudella. Myrkyn tuntee kehossaan. Se blokkii aistivaikutteita.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kippari-Kallen lempiruoka hujanhajan. Katsoin joskus jonkun kasvissyöjän meiningit kertoi miten levät vaikuttavat. Mielenkiintoinen.

Mulla on niin nopda. Aineenvaihdunta keho kertoo kaikenlaista eri ruuista koska se hajottaa sen 3.n kertaisella nopeudella. Myrkyn tuntee kehossaan. Se blokkii aistivaikutteita.

Joku nussii näiltä hivenaineet koko ajan markkinoilta. Luonnonkansalta. Väärin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joku nussii näiltä hivenaineet koko ajan markkinoilta. Luonnonkansalta. Väärin.

https://pdsh.fandom.com/wiki/Abu_Hassan

Sit lavastellaan toisinpäin ne huomaa mitään Alibaballa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

https://pdsh.fandom.com/wiki/Abu_Hassan

Sit lavastellaan toisinpäin ne huomaa mitään Alibaballa.

Lähdekoodit taas kyseessä niillä ne veivaa hivenaineita pitkinpoikin. Lähdeverolla. Kaikenlaista lyhytnäköisyyttä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lähdekoodit taas kyseessä niillä ne veivaa hivenaineita pitkinpoikin. Lähdeverolla. Kaikenlaista lyhytnäköisyyttä.

Bill Gates meni ansaan se ei oo siitä maininnu mitään. Huonoa businesta. Taas maton alle kaikkea. Hakkas vaan entteriä ja aikaikkunat lentelee pitkin pitäjiä. Täs keräillään Jack Man kanssa.

• Anonyymi00015

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1876
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1051
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      266
      1008
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      134
      1005
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      816
    Aihe