Että tuntisi elävän ja olevan elossa.
Ei yhtätoikkoista tasaista kuollutta viivaa eikä säännöllistä sydänkäyrä rytmiä, vaan kunnon vaihtelua.
Tiheää ja nopeaa sykettä, pelkoa, jännitystä, adrenaliinia, tunteita, iloa, surua ja draamaa, väsyttävääkin actionia ja väsymystä, läheltä piti tilanteita ja hetkiä ja silloin voi lopuksi huokaista helpotuksesta ja sanoa rehellisesti onneksi olen elossa.
Muuten et koskaan ole ollut elossa.
Mitä elämä olisi ilman seikkailua ja fantasiaa?
:/
Nainen, elämä olisi sellaista
Anonyymi-ap
5
117
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pian lähden täältäkin palstalta sitten ihan lopullisesti.
Älkää huoliko ja sitten minusta ei kuulla täällä enää mitään.
Se on sitä elämää, asiat muuttuvat eikä mikään ole pysyvää.
:/- Anonyymi00002UUSI
Aletaanko olemaan?
- Anonyymi00003UUSI
Kun seikkailu kutsuu ja sinne lähtee, niin se normi ja palstailu jää taakse.
:/ - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun seikkailu kutsuu ja sinne lähtee, niin se normi ja palstailu jää taakse.
:/Eli jätätkö palstan taakse ja lähdet kanssani seikkailuun
- Anonyymi00004UUSI
Just noin se meni :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726