Näin jälkikäteen, menikö hyvin.

Anonyymi-ap

Nyt puhaltaa uudet tuulet, pärjäile, en voi enää olla yhteydessä.

31

753

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kopio:

      "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

      Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️

      • Anonyymi00002

        "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

        Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

        Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️

        :) tämä oli oikea looppi, loopin aloittajalle.'¨


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        :) tämä oli oikea looppi, loopin aloittajalle.'¨

        Ei ole toistoa tarpeeksi :)


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

        Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️

        What ?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

        Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️

        Hyvin kryptattu heräämisen.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        "TNS:n mukaan Suomi24:ssä käy kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää ja viikossa yli 1,3 miljoonaa kävijää [5]. Suomi24:n yksi ydinperiaate on kuitenkin, että sitä ..."

        Älkää vaan luulko löytävänne tästä viidakosta ketään tuttua. Tunteita voi käsitellä ja keskustella muiden anojen kanssa, mutta älkää olko harhaisia. Enemmän oikeaa ruokaa, raitista ilmaa ja live ihmissuhteita, niin alatte voimaan paremmin. ♥️

        Haistappa pska nisti.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Haistappa pska nisti.

        Samat sanat minultakin!


    • Anonyymi00004

      Ethän sie koskaan ole ollutkaan. ;)

      • Anonyymi00007

        No ei todellakaan, jos on tapahtunut täällä :))


    • Anonyymi00009

      Kaikki on vielä kesken, eikä mikään tuuli puhalla, ennen kuin olen täysin varma hänestä.

    • Anonyymi00010

      Minusta ei tarvitse olla huolissaan. Pärjään varmasti.

    • Anonyymi00013

      no ainakin hyvin moni karsiutu. eli sinällään meni just niinku piti. siis elämästäni.

    • Anonyymi00014

      Pärjäällemme omilaan varmaasti. Sinä ja Minä. Tiedän sen. Sinulla toisinlaisia voimimivarojja kuin minulla. Hienoa, että sinulla on jotain jättää jälkeen pidempiakaisisa muistoja kuin minut.

    • Anonyymi00015

      Nappiin meni tällä kertaa 👍

      • Anonyymi00016

        Oliko minkä värinen nappi?Älä paina punaista.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Oliko minkä värinen nappi?Älä paina punaista.

        Vihreä oli ..


    • Anonyymi00018

      En mäkään mulla on nyt ihana tytär minkä isä olen et enää millään tavalla kiinnosta

      • Anonyymi00023

        Olet siis sugardaddy jos vasta nyt sait "tyttären"


    • Anonyymi00019

      Minun mielestä on mennyt ihan hyvin. Uudet tuulet joskus tarvitaan.

    • Anonyymi00020

      ei kiinnosta pettäjät lainkaan. onnea ny vaan. älä puutu lasteni elämään. säästyvät paljolta. kiitoshh

    • Anonyymi00021

      Olipa wattumainen aloitus taas! 🤣

    • Anonyymi00022

      En minäkään halua olla yhteydessä. Keksin kaikkea kivaa. Goodbye frank.

    • Anonyymi00025

      Ei multa.

    • Anonyymi00026

      Väittäsin että melko hyvin mulla ainakin on enemmän kuin mitä alkuperäiseen suunnitelmaani on edes kuulunu

    • Anonyymi00027

      Tämä paikka ei ole yhteys ja tämäkin aloitus tavoittaa luultavasti vain vieraita ihmisiä.

    • Anonyymi00028

      On ollut kovin olematon yhteys kun en ole edes huomannut sitä olevan😆

    • Anonyymi00030

      Äh, oisin halunnu vielä jutella 😐

    • Anonyymi00031

      Alkuun meni mut vauhtia oli liikaa ja mentiin sitte ekassa mutkassa jo ojaan eikä ikinä päästy maaliin.

    • Anonyymi00032

      Meni ihan väärin. Miksi poistit mut Sofia?

    • Anonyymi00034

      Jepjep, uusi vauva pitää kiireisenä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4969
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      61
      3989
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3564
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      103
      2885
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2644
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      62
      2110
    Aihe