Tiedätkö, että olet jotenkin tosi söpö, kun sua hämmentää? Se tunne ei ole aina mukava koettuna, mutta ulospäin...
Hämmennys...
11
170
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Häh 😄
- Anonyymi00002UUSI
Ai sä tykkäät kiusata 😝 huomasin kyllä että jäit aina perään tuijottaan. Halusit reaktion?
- Anonyymi00003UUSI
En oikeasti. En halunnut mitään reaktiota saatika kiusata sua. Tajusin vasta myöhemmin..
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En oikeasti. En halunnut mitään reaktiota saatika kiusata sua. Tajusin vasta myöhemmin..
Taidat olla semmonen hämmentäjä😉tää menee nyt maate. Öitä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taidat olla semmonen hämmentäjä😉tää menee nyt maate. Öitä
En mä oo semmonen. Oon ollut tähän asti hämmentyjä. Mä vasta heräsin ja pitäis mennä uudestaan nukkumaan. Öitä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä oo semmonen. Oon ollut tähän asti hämmentyjä. Mä vasta heräsin ja pitäis mennä uudestaan nukkumaan. Öitä
Niin ja tuossa aloituksessa lukee että kun sua hämmentää. Sen voi ymmärtää kahdella tavalla. Joko niin, että kun joku ihminen sua hämmentää tai kun sua hämmentää muuten vaan. Tarkoitin sillä vaan yleisesti, että kun hämmentää... en niin että minä olisin tehnyt niin. Olipa taas meriselitys 🙃
- Anonyymi00004UUSI
Voi ei. Ei kai se latausikoni näy mun pään yllä. 😂
- Anonyymi00005UUSI
Mun piti oikein googlata mikä on latausikoni 😅
- Anonyymi00008UUSI
Hämmentäjä, ehkä sun pitäis harhoille tehdä jotain, ennen kuin tapahtuu jotain sulle harmillistal
- Anonyymi00010UUSI
Kiitos huolenpidosta 😏
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta 😏
Mutta mulla on melko vahva psyyke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726