Aijai... kyllä toi tipan linssiin tuonut tapahtuma, sai Minutkin isona Ämmänä hörähtämään ääneen, ja tämä julkaisu Horneteista saattamassa kiekkosankareita kotiin! https://www.instagram.com/p/DZCuweZMLNw/
Kakka housuun!
35
198
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikrobibi lääkkeeni maksaa 70 dönneriä vuodesssa ja sen maksaa kela... ei anssi kela vaan veronmaksajat. Mutta minua eniten huolestuttaa Hornetin polttoainekulut kun ne saattaa kiekko joukkuetta... ne maksoi jopa kymppi tonnin ja kyse on vain urheilusta jossa muovi kiekkoa paiskotaan puu kepeillä...
- Anonyymi00002UUSI
Ne on ansaittua lisätuloa ne lääkkeet sinulle, koska olet ansainnut ne työurallasi jossa tienasit 80.000 euroa vuodessa käteen toimiessasi johtavana järjestelmäasiantuntijana merkittävissä tehtävissä. Niillä ansioilla ja veronmaksuilla on elätetty monet osakaslainaa nostavat osamaksumiljonäärit ja muut pellet. Sinun ei tarvinnut pilata elämääsi urheilumalla.
>§< - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ne on ansaittua lisätuloa ne lääkkeet sinulle, koska olet ansainnut ne työurallasi jossa tienasit 80.000 euroa vuodessa käteen toimiessasi johtavana järjestelmäasiantuntijana merkittävissä tehtävissä. Niillä ansioilla ja veronmaksuilla on elätetty monet osakaslainaa nostavat osamaksumiljonäärit ja muut pellet. Sinun ei tarvinnut pilata elämääsi urheilumalla.
>§<Niin minustakin, hyvä että kela tukee ihmisiä monessa eri elämän vaiheessa, suomesta ei taida löytyä, ketään joka ei saisi kelan tukia jossain elämänsä vaiheessa, toki olen nettosaaja kuten moni muukin, mutta ole huoleta siitä ei kannata olla kateellinen, pääasia että lääke toimii, vaikka siinä on jonkin verran sivuoireita, mutta niiden kanssa pärjää...
Aika hyvin on asiani 25,000 euroa peruseläke ja vuodessa 70.000 euroa kelan kustantamia hoitoja, itse maksan siitä vain omavastuun hieman vajaa 800 euroa vuodessa. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin minustakin, hyvä että kela tukee ihmisiä monessa eri elämän vaiheessa, suomesta ei taida löytyä, ketään joka ei saisi kelan tukia jossain elämänsä vaiheessa, toki olen nettosaaja kuten moni muukin, mutta ole huoleta siitä ei kannata olla kateellinen, pääasia että lääke toimii, vaikka siinä on jonkin verran sivuoireita, mutta niiden kanssa pärjää...
Aika hyvin on asiani 25,000 euroa peruseläke ja vuodessa 70.000 euroa kelan kustantamia hoitoja, itse maksan siitä vain omavastuun hieman vajaa 800 euroa vuodessa.Miten työt sujuu Suomi24 otaniemessä??
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten työt sujuu Suomi24 otaniemessä??
Kiitos kysymästä samoin kun aina ennenkin, tänään mennään rouvan kanssa ikeaan, vantaallle.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos kysymästä samoin kun aina ennenkin, tänään mennään rouvan kanssa ikeaan, vantaallle.
Niin se oli eläkepäivä maanantaina ja rouva tarvitsee omaan asuntoonsa jotakin? Ruokapöydän tai sohvan?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten muuten on mahdollista laiffila että sinä ja 2010 käytätte samaa softaa kuvan käsittelyyn, onko kumpikaan teistä edes olemassa, vai onko kaikki samaa mielikuvitusta, lisäksi 48.000 euroa saava on samaa porukkaa, nekin on käsitelty kuvat samalla ohjelmalla, nyt ymmärrän miksi sinulla on kattilat niin rakkaita, siellä on monta asujaa samassa päässä, minusta tämä on varsin hauskaa, joten jatka.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin se oli eläkepäivä maanantaina ja rouva tarvitsee omaan asuntoonsa jotakin? Ruokapöydän tai sohvan?
Kiitos ei tarvitse asuntomme on kalustettu jo vuosia sitten, en tiedä missä vaimoni ns. oma asunto sijaitsee, mutta vaimoni haluaa hieman erilaisia purkkeja, vaikkapa marjoja varten, mitä käy keräämässä, viime vuonna laittoi pakkaseen mustikoita monen monta kiloa, ja teki puolukka survosta, ison purkin, ihan itse.
Miten sinulla laiffila nuo naisasiat, epäilen että ei kovin hyvässä kunnossa, kun joudut etsimään hänen kuvansa vaatevalmistajan kuvastosta, siis sitäkään ei ole olemassa, siis kaikki mitä tänne olet laittanut kattiloista on vain ollut sylttytehtaan tuotetta, montako asukkia sinulla on kattilassa, minua ei yhtään ihmetytä tekemisesi mutta se että samassa kattilassasi asustaa 2010 oli minulle yllätys, siis kumpaakaan ei ole edes olemassa, ne on vain sinun aivojesi tuotetta. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos ei tarvitse asuntomme on kalustettu jo vuosia sitten, en tiedä missä vaimoni ns. oma asunto sijaitsee, mutta vaimoni haluaa hieman erilaisia purkkeja, vaikkapa marjoja varten, mitä käy keräämässä, viime vuonna laittoi pakkaseen mustikoita monen monta kiloa, ja teki puolukka survosta, ison purkin, ihan itse.
Miten sinulla laiffila nuo naisasiat, epäilen että ei kovin hyvässä kunnossa, kun joudut etsimään hänen kuvansa vaatevalmistajan kuvastosta, siis sitäkään ei ole olemassa, siis kaikki mitä tänne olet laittanut kattiloista on vain ollut sylttytehtaan tuotetta, montako asukkia sinulla on kattilassa, minua ei yhtään ihmetytä tekemisesi mutta se että samassa kattilassasi asustaa 2010 oli minulle yllätys, siis kumpaakaan ei ole edes olemassa, ne on vain sinun aivojesi tuotetta.Miten sinä ehdit työsi tehdä siellä otaniemessä kun täällä kaiket päivät roikut.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten sinä ehdit työsi tehdä siellä otaniemessä kun täällä kaiket päivät roikut.
Hän on nyt Otaniemen Pähkinärinteen Ikeassa tuntemassa asiaa järjestelmän.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten muuten on mahdollista laiffila että sinä ja 2010 käytätte samaa softaa kuvan käsittelyyn, onko kumpikaan teistä edes olemassa, vai onko kaikki samaa mielikuvitusta, lisäksi 48.000 euroa saava on samaa porukkaa, nekin on käsitelty kuvat samalla ohjelmalla, nyt ymmärrän miksi sinulla on kattilat niin rakkaita, siellä on monta asujaa samassa päässä, minusta tämä on varsin hauskaa, joten jatka.
Laitoin uteliaisuuttani useita kuvia tekoälyyn, eikä se löytänyt merkkejä muusta kuin älypuhelimen omasta kuvankäsittelystä.
"Todennäköisin vaihtoehto on, että kuva on otettu älypuhelimella ja sitä on mahdollisesti käsitelty kevyesti puhelimen omalla editorilla, Snapseedillä, Lightroom Mobilessa tai vastaavalla sovelluksella. Tarkkaa ohjelmaa ei kuitenkaan voi päätellä tästä tiedostosta"
Joten Pasanen puhuu taas kerran pasasta. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten sinulla laiffila nuo naisasiat, epäilen että ei kovin hyvässä kunnossa, kun joudut etsimään hänen kuvansa vaatevalmistajan kuvastosta, siis sitäkään ei ole olemassa, siis kaikki mitä tänne olet laittanut kattiloista on vain ollut sylttytehtaan tuotetta, montako asukkia sinulla on kattilassa, minua ei yhtään ihmetytä tekemisesi mutta se että samassa kattilassasi asustaa 2010 oli minulle yllätys, siis kumpaakaan ei ole edes olemassa, ne on vain sinun aivojesi tuotetta.Ei vaan ole näkynyt sitä vaimoasi neljään vuoteen samassa asunnossa kanssasi.
Viime kesänä keräsi marjoja ja sai aikaan siis yhden purkin puolukkasurvosta? Aivan mahtavaa. Vaatteet on kotoisin yleensä vaatevalmistajalta, ei itse tehtyjä. Varakkailla merkkivaatteita, köyhillä Prismasta ja kirpparilta. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hän on nyt Otaniemen Pähkinärinteen Ikeassa tuntemassa asiaa järjestelmän.
Voi rakas minulla on tiedätkö mitä liukuva työaika, voin tehdä kun jaksan, tänään vaimoni haluaa mennä ikeaan joten ajan hänet sinne, mitä sinun päivääsi kuuluu, olisi kiva tietää mikä mielenterveyden häiriö aiheuttaa tuollaisen oireiston, eikä minun työhuoneeni ole edes otaniemessa vaan keskustan kampuksella, olen eläkkeellä työnteko on aika tasaista, ja nyt helppoa, claude on erinomainen, se osaa koodata aika helposti vaikeitamin scriptejä, tai ainakin tarkastaa niiden loogiset virheet... syntaksin tarkastaa jo hyvin editori... joten tämä on aika helppoa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten sinulla laiffila nuo naisasiat, epäilen että ei kovin hyvässä kunnossa, kun joudut etsimään hänen kuvansa vaatevalmistajan kuvastosta, siis sitäkään ei ole olemassa, siis kaikki mitä tänne olet laittanut kattiloista on vain ollut sylttytehtaan tuotetta, montako asukkia sinulla on kattilassa, minua ei yhtään ihmetytä tekemisesi mutta se että samassa kattilassasi asustaa 2010 oli minulle yllätys, siis kumpaakaan ei ole edes olemassa, ne on vain sinun aivojesi tuotetta.Missäs nämä kalusteet makasi sen kymmenen vuotta mitä asuit Thaimaassa? Vai etkö asunutkaan?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi rakas minulla on tiedätkö mitä liukuva työaika, voin tehdä kun jaksan, tänään vaimoni haluaa mennä ikeaan joten ajan hänet sinne, mitä sinun päivääsi kuuluu, olisi kiva tietää mikä mielenterveyden häiriö aiheuttaa tuollaisen oireiston, eikä minun työhuoneeni ole edes otaniemessa vaan keskustan kampuksella, olen eläkkeellä työnteko on aika tasaista, ja nyt helppoa, claude on erinomainen, se osaa koodata aika helposti vaikeitamin scriptejä, tai ainakin tarkastaa niiden loogiset virheet... syntaksin tarkastaa jo hyvin editori... joten tämä on aika helppoa.
Mutta en minä osaa tuollaista monen hahmon elämään rakentaa, onko näistä yksikään oikeasti sinun, vai onko kaikki vain mielisairauden oireita, ja hoitamattoman sellaisen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ajatko vaimosi bussilla ikeaan??
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitoin uteliaisuuttani useita kuvia tekoälyyn, eikä se löytänyt merkkejä muusta kuin älypuhelimen omasta kuvankäsittelystä.
"Todennäköisin vaihtoehto on, että kuva on otettu älypuhelimella ja sitä on mahdollisesti käsitelty kevyesti puhelimen omalla editorilla, Snapseedillä, Lightroom Mobilessa tai vastaavalla sovelluksella. Tarkkaa ohjelmaa ei kuitenkaan voi päätellä tästä tiedostosta"
Joten Pasanen puhuu taas kerran pasasta.Ei puhun factaa on se että tuota appsia on vain Windows koneissa, ja se on niin vanha ja harvinainen että sille tuskin on muutakuin yksi käyttäjä kuvien tiedot on helppo tarkastaan exif datasta...
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ajatko vaimosi bussilla ikeaan??
En menen omalla autolla...
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En menen omalla autolla...
Oletko unohtanut ettei sinulla ole autoa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei vaan ole näkynyt sitä vaimoasi neljään vuoteen samassa asunnossa kanssasi.
Viime kesänä keräsi marjoja ja sai aikaan siis yhden purkin puolukkasurvosta? Aivan mahtavaa. Vaatteet on kotoisin yleensä vaatevalmistajalta, ei itse tehtyjä. Varakkailla merkkivaatteita, köyhillä Prismasta ja kirpparilta.Voi sinua vaimoni keräsi rahansa Thaimaan matkaan marjoilla, eikä avustanut häntä kuin 200 eurolla, oletko taas ostellut kultaa, kilokaupalla, ei se mitään saat anteeksi kunhan muutat tapasi tuskin sinulla seuraa muualla on, olisi kyllä kiva tietää kuka oikeasti olet ja teet, et sinä ole vastuussa sairaudestasi, ja sen aiheuttamista ongelmista... Anteeksi anto on inhimillistä... Montako asukkia sinulla on siellä kattilassa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi sinua vaimoni keräsi rahansa Thaimaan matkaan marjoilla, eikä avustanut häntä kuin 200 eurolla, oletko taas ostellut kultaa, kilokaupalla, ei se mitään saat anteeksi kunhan muutat tapasi tuskin sinulla seuraa muualla on, olisi kyllä kiva tietää kuka oikeasti olet ja teet, et sinä ole vastuussa sairaudestasi, ja sen aiheuttamista ongelmista... Anteeksi anto on inhimillistä... Montako asukkia sinulla on siellä kattilassa.
Sinulla on omien sanojesi mukaan komea eläke ja vaimollasi takuueläke, mutta hänen tarvitsee poimia marjoja sairaseläkkeellä jotta hän pääsee matkustamaan kotimaahansa?
"Avustit" vaimoasi 200 eurolla siis. Ei sitä kyllä avioliitossa kutsuta sillä nimellä vaan liitto tarkoittaa yhteistä hyvää, muuten kyse on hyväksikäytöstä ja prostituutiosta.
Tunnusta totuus itsellesi, vaimosi on asumuserossa oleva entinen ammattilainen, joka oli mukana Jyväskylän paritusringissä ja sinä reppana kuvittelit saavasi hyvän vaimon entisestä Pattayan sotaratsusta. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla on omien sanojesi mukaan komea eläke ja vaimollasi takuueläke, mutta hänen tarvitsee poimia marjoja sairaseläkkeellä jotta hän pääsee matkustamaan kotimaahansa?
"Avustit" vaimoasi 200 eurolla siis. Ei sitä kyllä avioliitossa kutsuta sillä nimellä vaan liitto tarkoittaa yhteistä hyvää, muuten kyse on hyväksikäytöstä ja prostituutiosta.
Tunnusta totuus itsellesi, vaimosi on asumuserossa oleva entinen ammattilainen, joka oli mukana Jyväskylän paritusringissä ja sinä reppana kuvittelit saavasi hyvän vaimon entisestä Pattayan sotaratsusta.Nyt Pasanen yrittää todistaa muut feikeiksi jotta tuo ikävä totuus ei tulisi ilmi. Mitä väliä sillä edes on juopolle mielisairaalle erakolle että totuus tulee ilmi, kun kaikki on aina tietäneet totuuden? Vaimonsa on vanha horo, horo lähti eikä takaisin tule ja Pasasen viimeinen lento on jo suoritettu ja se oli Bangkokista Helsinkiin ja sieltä bussilla tukiasuntoon.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tunnusta totuus itsellesi, vaimosi on asumuserossa oleva entinen ammattilainen, joka oli mukana Jyväskylän paritusringissä ja sinä reppana kuvittelit saavasi hyvän vaimon entisestä Pattayan sotaratsusta.Luulen että minulla on sinua paljon enemmän käsitystä parisuhteesta vaimoni ei ole rättivalmistajan kuvastosta.
Ei asumme vaimoni kanssa yhdessä, emme ole koskaan olleet asumuserossa, 30 vuoden liitossa ei ole enää mitään merkitystä mitä hän on tehnyt ennen liittoamme, tapasin hänet vuonna 1998 phuketissa jossa olin lomalla, muutaman kuukauden päästä soitin hänelle ja pyysin Suomeen maksoin lennot. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Luulen että minulla on sinua paljon enemmän käsitystä parisuhteesta vaimoni ei ole rättivalmistajan kuvastosta.
Ei asumme vaimoni kanssa yhdessä, emme ole koskaan olleet asumuserossa, 30 vuoden liitossa ei ole enää mitään merkitystä mitä hän on tehnyt ennen liittoamme, tapasin hänet vuonna 1998 phuketissa jossa olin lomalla, muutaman kuukauden päästä soitin hänelle ja pyysin Suomeen maksoin lennot.1. Itsarivaimo
2. Potkut persauksiin isyydestä
3. Asumusero vajakkivaimosta
Olet oikeassa, minulla ei ole kokemusta mistään noista. 2000-2026 on 26 vuotta, ei 30 vuotta. Haitko ne sormukset kanikonttorista vai jäikö ne sinne? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nyt Pasanen yrittää todistaa muut feikeiksi jotta tuo ikävä totuus ei tulisi ilmi. Mitä väliä sillä edes on juopolle mielisairaalle erakolle että totuus tulee ilmi, kun kaikki on aina tietäneet totuuden? Vaimonsa on vanha horo, horo lähti eikä takaisin tule ja Pasasen viimeinen lento on jo suoritettu ja se oli Bangkokista Helsinkiin ja sieltä bussilla tukiasuntoon.
Sinun mielipiteesi ei minun...
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
1. Itsarivaimo
2. Potkut persauksiin isyydestä
3. Asumusero vajakkivaimosta
Olet oikeassa, minulla ei ole kokemusta mistään noista. 2000-2026 on 26 vuotta, ei 30 vuotta. Haitko ne sormukset kanikonttorista vai jäikö ne sinne?Hienoa kun kerrot, mutta olet hyvin heikoilla.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hienoa kun kerrot, mutta olet hyvin heikoilla.
Tarkentaisitko tuota heikoilla olemista.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tarkentaisitko tuota heikoilla olemista.
No varmaan siksi että jauhoit vuosia että minä kirjoitan usealla niillä, oikein aijasit kattiloita päähäni missä kuvittelet Senssun asuvan, mutta sitten paljastuu 100% varmuudella että sinä olet yrittäjä itse täällä usealla niillä, laiffila, 2010, hyvä tuloinen eläkeläinen, kaikki kuvat manipuloitu samalla ilmaisella softalla, joka pyörii vain windowissa, jokainen voi todeta asian etsimällä kuvista exif tunnisteet ne on kaikki tehty samalla ohjelmalla, joka on hyvin harvinainen.... 5555
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No varmaan siksi että jauhoit vuosia että minä kirjoitan usealla niillä, oikein aijasit kattiloita päähäni missä kuvittelet Senssun asuvan, mutta sitten paljastuu 100% varmuudella että sinä olet yrittäjä itse täällä usealla niillä, laiffila, 2010, hyvä tuloinen eläkeläinen, kaikki kuvat manipuloitu samalla ilmaisella softalla, joka pyörii vain windowissa, jokainen voi todeta asian etsimällä kuvista exif tunnisteet ne on kaikki tehty samalla ohjelmalla, joka on hyvin harvinainen.... 5555
Potaskaa!
"PhotoFiltre 7 is a Windows application and does not have a native Linux version. However, you can run it smoothly on Linux distributions using Wine (a compatibility layer) or via containerized managers like PlayOnLinux." - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Potaskaa!
"PhotoFiltre 7 is a Windows application and does not have a native Linux version. However, you can run it smoothly on Linux distributions using Wine (a compatibility layer) or via containerized managers like PlayOnLinux."Niinkö miten liittyy asiaan se että toimiiko se linukassa vaiko ei, lähes kaikki Windows ohjelmat siellä toimivat winellå mutta se vaatii osaamista, ethän sinä laiffila tajua tästäkään mitään.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinkö miten liittyy asiaan se että toimiiko se linukassa vaiko ei, lähes kaikki Windows ohjelmat siellä toimivat winellå mutta se vaatii osaamista, ethän sinä laiffila tajua tästäkään mitään.
Mutta sinä osaat sujuvasti pyörittää sitä koti-Linuxillasi ja muokata kuvia upattavaksi, käpälöidyistä eläkeotteistasi lähtien?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinkö miten liittyy asiaan se että toimiiko se linukassa vaiko ei, lähes kaikki Windows ohjelmat siellä toimivat winellå mutta se vaatii osaamista, ethän sinä laiffila tajua tästäkään mitään.
Millä sinä niitä eläkeotteitasi käsittelit? Linuxilla? https://ibb.co/dH6G3Fd
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Millä sinä niitä eläkeotteitasi käsittelit? Linuxilla? https://ibb.co/dH6G3Fd
En millään, sinä olet sitäkin muutellut, minä otin verohallinnon sivulta hardcopyn, näytöstä, se oli tiff formaatissa, onko kultaharkkoja taas tilattu, ja vastaan otettu.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En millään, sinä olet sitäkin muutellut, minä otin verohallinnon sivulta hardcopyn, näytöstä, se oli tiff formaatissa, onko kultaharkkoja taas tilattu, ja vastaan otettu.
Monellako niillä muuten kirjoittelet? Mitä nämä niit oikein on? Linuxin ominaisuus, vai Clauden?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä harvinainen ohjelma on tehty Ranskassa, ja ainut joka palstalla puhuu sujuvaa ranskää taidat olla sinä itse. Sattumaako?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5532483Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671406Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 961280
- 1371228
- 1051108
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780