Miksi kelan oma asiointi sivuilla on nyt täsmälleen sama hakemus tuplana toinen Yleistuki työttömyyden perusteella- otsikolla ja toinen Työttömyysetuudet- otsikolla? Asiasisältö täysin identtinen. Työttömän pitää tehdä ilmoitus työttömyysajasta kaksi kertaa? What??
Hakemuksella haetaan nyt suurin piirtein kaikkia tukia samaan aikaan. Voi hakea yleistukea, työmarkkinatukea tai peruspäiväraha takautuvasti, asumistukea tai voi lakkauttaa asumistuen. Haetaanko asumistukeakin nykyisin joka kuukausi erikseen vai oliko tämän tarkoitus vain aikaansaada lisää hämmennystä ja epäselvyyttä?
Työttömyystukihakemus tuplana oma asioinnissa?
9
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ongelmasi poistuu automaattisesti, kun älyät lähteä johonkin TÖIHIN.
- Anonyymi00002
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & ammatti, työ valitaan itse.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & ammatti, työ valitaan itse.
Eli ei koskaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli valitse sitten itse. Ei taida kenellekään muullekaan kukaan muu valita työpaikkaa, tosin meillä on joihinkin työhönottohaastatteluihin tultu äidin kanssa - on muuten hyvä keino välttyä työpaikan saannilta.
- Anonyymi00010UUSI
Kuka tuon muka töihin ottaisi?
- Anonyymi00003UUSI
Koska joitakin tukia voi hakea takautuvasti niin ehkä ne ovat vanhalla nimellä?
Mutta ajantasaisesti haetaan vain lain mukaisia tukia.
Eli jos haet yleistukea niin en usko että tarvii täyttää toista hakemusta.
Mutta joku joka hakee vaikka huhtikuun työmarkkinatukea takautuvasti niin käyttää vanhaa hakemusta. Näin arvelen.
Ongelmat aina siirtymävaiheissa johtuu TIETOKONEESTA koska se on jumala ja sille on ohjelmoitu kaikki kellon ja päivämäärän mukaan. Se ei ymmärrä eikä edes omista vanhoja päivämääriä jos ne ei ole erillisellä kaavakkeella tai ohjelmalla.
Näin emme enää voi nykyajassa olla inhimillisiä vaan olemme koneiden orjia. - Anonyymi00005UUSI
Kyllä se on asioiden oikea laita ja vastaa tarkoitustaan eli sinne pyritään. Yhdessä toki. Melko kliffaa.
- Anonyymi00006UUSI
Työttömyystuki pitäisi saada tuplana, niin saisi nuo pinon päällimäiset laskut maksettua.
- Anonyymi00008UUSI
Apina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291849
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591031- 491029
- 131980
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v257979Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet80801