Helena Koivu

Anonyymi-ap

Valitti Kakskerran päätöksestä hovioikeuteen. Onko tuossa enää mitään järkeä. Rahat vaan menee oikeusjuttuihin.

141

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä mene kun pärsaukinen työtön, tuloton jättää kaiken maksamatta. Mutta kuka asianajaja lähtee avustamaan?

      • Anonyymi00071

        Yleinen oikeusavustaja, jonka palkan maksaa valtio


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Yleinen oikeusavustaja, jonka palkan maksaa valtio

        Kovastipa se oikeusapu auttaa Helenaa vaatimaan miljoonia Mikolta. Vuosikausia kerjätty miljoonia veronmaksajien rahoittamana. Lakimiehen tuntikustannus on 250-300 e/h. Oikeusavun pitäisi laittaa piste näille järjettömille oikeudenkäynneille, joissa ainoa päämäärä on vaatia Mikolta miljoonia milloin milläkin verukkeella.


    • Anonyymi00002

      Työttömällä työtä hakemattomalla on aikaa käydä turhia oikeustaisteluja. Varmistaa tällä tavalla olevansa jatkuvassa ulosotossa, joten ei mikään työnteko enää oikein kannatakaan. Virolainen nauraa ja suomalainen veronmaksaja maksaa. 😁

    • Anonyymi00003

      Hellu hei ,luukuta highway to hell biisiä täpöllä jossain turun slummilähiössä.

    • Anonyymi00004

      Jelena valittaa jokaisesta päätöksestä, mihin vain saa valitusluvan. Sairasta.

      • Anonyymi00065

        Ei sairasta.Vaan ilkeyttä,


    • Anonyymi00005

      Mitään muuta ei ole enää jäljellä. Miljoona meni taivaan tuuliin, Kakskerta on Mikon, Troy on jossain missä lie, Minnesotan oikeuden pöytäkirjat levisi julkisuuteen, ulosotossa asianajajan palkkioita liki 50000€.
      Maine on mennyt, uskottavuus on mennyt. Jäljellä on enää mahdollisuus valittaa oikeuden päätöksistä. Ja Helenahan valittaa. Katkeraan loppuun saakka.

      • Anonyymi00006

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Toki on oikeus tuhlata käräjäoikeuden aikaa, työllistää ennestään ruuhkaista tuomiolaitosta. Itsekkin tietää ettei åäätös muutu vaikka miten valittaa raamattu kädessä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Joo, kyllä ihmisellä on oikeus vaikka hypätä kerrostalon katolta halutessaan, mutta ei tolkuissaan oleva ihminen silti hyppää, koska hän ymmärtää tekonsa seuraukset. Oikeus ei siis tarkoita, että on pakko. Helenan ei ole PAKKO valittaa päätöksistä, vaan se on Helenan oma, täysin tietoinen päätös. Mutta jos ihminen haluaa tietoisesti menettää loputkin rippeet maineestaan ja upota entistä syvemmälle velkahelvettiin, niin toki Helenalla on siihen oikeus.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Niin on suomessa saa ilmaisen oikeuden.Verot on korkeat meillä kohta nostetaan.Verovaroista maksetaan.Raskaantyön raatajat maksaa hellun valitukset.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Maksaisipa omasta pussistaan ei meidän!


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Niin on suomessa saa ilmaisen oikeuden.Verot on korkeat meillä kohta nostetaan.Verovaroista maksetaan.Raskaantyön raatajat maksaa hellun valitukset.

        Minäkin kuulun noihin raatajiin 40-vuotta tein töitä.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Ei enää turhia valituksia oikeuden päätöksistä. Muija itse sanonut hönellä ei ole Suomessa yhtään mitään. Miten kuvittelee omistavansa mitään kiinteistöä. Turhat valitukset ruuhkeuttaa, ruuhkaista likeus laitosta. Eikö voi laittaa eston turhille oineus jutuille. Akka ek kykene osoittamaan omistustaan mitenkään. Taitaa omistaa vaan tuulen huuhtoman paljaan perseen.. joko synttärien suutelujätkä lähti karkuun. Jotkut hypetti jopa hääkellojen kilkattelua.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Maksakoon itse oikeus kulut, veronmaksajien, maksettavaksi oikeus kuluja ei saa laittaa.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Maksakoon itse oikeus kulut, veronmaksajien, maksettavaksi oikeus kuluja ei saa laittaa.

        Milläs 0-tuloinen muka maksaa.


      • Anonyymi00116

        Poika ystävä häippäs etsimään uutta varakasta elättäjää. Kiva oli asua exmiehen kartanossa, täysi hoidossa ajaella exän autoilla ym. Luuliko muija saavansa asua lopun ikää ex miehen elättinä poikavystävän kanssa.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Toki on oikeus tuhlata käräjäoikeuden aikaa, työllistää ennestään ruuhkaista tuomiolaitosta. Itsekkin tietää ettei åäätös muutu vaikka miten valittaa raamattu kädessä.

        Mihin se pussailujätkä hävisi, tais lähtee karkuun, ettei joudu elättämään lokkia lopun ikää.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Maksakoon itse oikeus kulut, veronmaksajien, maksettavaksi oikeus kuluja ei saa laittaa.

        Veronmaksajat vois haastaa joukkokanteella akan maksamaan oikeus kulunsa ja maksaa veronmaksajille aiheuttamansa vahingot omilla rahoillaan. Ottaa koteloon tuollanen iki valittaja.


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Hänellä on oikeus valittaa ja se ei ole kielletty asia koskaan.

        Ja meillä veronmaksajilla oikeus elättää hänet ja valitukset.


    • Anonyymi00008

      Mikäs se on viroloisella valittaessa, kun ei ole mitään aikomustakaan koskaan maksaa valituksista aiheutuneita kuluja.

      • Anonyymi00012

        Kyllä joskusvalitus loppuu


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä joskusvalitus loppuu

        Ei lopu valittaminen on hänen työtä.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kyllä joskusvalitus loppuu

        Muijalle sakot oikeuden halventamisesta.. Eikä enää mitään valitus lupaa. Kuusi vuotta sama levy pyörinyt. Pitäs hyväksyä okkeuden päätökset ja mennä eteen päin. Miten opinnot sujuu kohtako valmistuu.


    • Anonyymi00009

      Helenan valitukset pitäisi käsitellä Virossa ja virolaisten verorahoilla. Älytöntä että virolainen voi kuormittaa suomalaisten verorahoilla ylläpidettävää oikeuslaitosta ja käyttää suomalaisten verorahoilla kustantamaa oikeusavustajaa turhissa kostovalituksissa.

    • Anonyymi00010

      Oli muutama vuosi sitten mahdollisuus ostaa aivan ikioma kakskerta niillä erorahoilla ja vielä paremmaltakin paikalta.

      • Anonyymi00025

        Juurikin näin. Ylimielisesti kieltäytyi viiden miljoonan euron suuruisesta sopuerotarjouksesta ja nyt on korviaan myöten ulosotto veloissa.
        Karma is a bitch.


    • Anonyymi00011

      Maksaako itte oikeuskulunsa,Jos niin on ihan uutta helenalta.

      • Anonyymi00015

        Jenkeissä suurimman osan oikeuskuluista maksoi Mikko, muutaman sata tonnia tais joutua itse maksamaan ja ne vähennettiin suoraan avioehtomiljoonasta. Suomessa lakimieskuluja on jo yli 46000€ ulosotossa. Nykyisin saa valtion maksaman oikeusavustajan, kun ei ole muita tuloja kuin elatus maksut. Siksihän se voi käräjöidä huoletta, kun ei niistä itse tarvii mitään maksaa.


      • Anonyymi00074

        Käy oikeutta vefon maksajien piikkiin. Itse ei maksa yhtään mitään.


    • Anonyymi00013

      Helena rakastaa riitelyä.Uskoo se on hänen työtä.Nauttii oikeusjutuista näkee Mikon siellä.

    • Anonyymi00016

      Ilmainen oikeudenkäynti Viron gold diggerillä, hyvä Suomi nostetaan veroja.

    • Anonyymi00017

      Juuri tämä. 50 000 ulosotossa. Haluaako vielä lisää? Hävinnyt maksaa kummankin oikeuskulut.

      • Anonyymi00018

        Ei se Helenaa huoleta vaikka häviäisikin. Sinne ne maksut menee entisten jatkoksi ulosottoon.


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei se Helenaa huoleta vaikka häviäisikin. Sinne ne maksut menee entisten jatkoksi ulosottoon.

        Mutta näkee Mikon.


    • Anonyymi00019

      Mikkohan ne oikeuskulut maksaa

      • Anonyymi00021

        Tai Troy.
        Helena oli kuitenkin Troyn kanssa avoliitossa jenkeissä, kun Mikko asui jo Suomessa. Ehkä ex-avomies maksaakin hellun ulosotot ja oikeuskulut ja hellu muuttaa takaisin jenkkeihin Troyn luo.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tai Troy.
        Helena oli kuitenkin Troyn kanssa avoliitossa jenkeissä, kun Mikko asui jo Suomessa. Ehkä ex-avomies maksaakin hellun ulosotot ja oikeuskulut ja hellu muuttaa takaisin jenkkeihin Troyn luo.

        Eikös tämä Troykin ole sotkenut asiansa ja jättänyt velkoja maksamatta?


    • Anonyymi00020

      Ulosotossa on nyt noin 50 tonnia, joka tuplaantuu noin seitsemässä vuodessa ja lisää tulee jokaisella turhalla oikeudenkäynnillä ja valituskierroksilla. EU-aikana Suomen velkoja ei pääse virossakaan pakoon. Alkaa oleen hellun perinnötkin pikkuhiljalleen ennakkoon kulutettu.😄

      • Anonyymi00022

        Jos Helena olisi toiminut normaalin ihmisen tavoin, eläisi hän nyt itsenäisen naisen elämää taloudellisista huolista vapaana. Voisi halutessaan opiskella unelmiensa ammatin ja edetä elämässään haluamaansa suuntaan.
        Mutta valintojensa seurauksena hänen elämänsä kuluu nyt oikeudessa riidellessä, valituskirjelmiä tuhertaessa ja exexää mustamaalatessa.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Jos Helena olisi toiminut normaalin ihmisen tavoin, eläisi hän nyt itsenäisen naisen elämää taloudellisista huolista vapaana. Voisi halutessaan opiskella unelmiensa ammatin ja edetä elämässään haluamaansa suuntaan.
        Mutta valintojensa seurauksena hänen elämänsä kuluu nyt oikeudessa riidellessä, valituskirjelmiä tuhertaessa ja exexää mustamaalatessa.

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Mihin yliopistoon Helena on päässyt opiskelemaan?

        Mistä oikeuksista Helena taistelee. Avioehdon mukaisen miljoona euroa on jo saanut. Sen enempää ei lain mukaan ole saamassa itselleen. Mikko kyllä huolehtii lasten kuluista kokonaisuudessaan.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Mitä oikeutta taistelee lapsilleen? Äityli itse jäi toisen miehen kanssa USAan asumaan vuodeksi, kun lapset asuivat Mikon kanssa Suomessa. Ja Mikko maksoi silti joka kuukausi elatusmaksut lapsista Helenalle, vaikkei se ollut edes samalla mantereella.
        Mikko huolehtii lapsensa ja maksaa heidän elämänsä ilman taisteluja.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Olen samaa mieltä. Ihmiset ei ehkä tiiä heidän asioiden todellisesta vakavuudesta koska lapset voi kärsiä pahiten ja pahimmassa tapauksessa ne panee välit poikki.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        lisään kommenttiini sen että toivottavasti Helenan lapset ei koskaan kärsi vanhempiensa ongelmista niin paljon että he pian romahtaisivat ihan täysin.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ihmiset ei ehkä tiiä heidän asioiden todellisesta vakavuudesta koska lapset voi kärsiä pahiten ja pahimmassa tapauksessa ne panee välit poikki.

        Kyllä ihmiset tietää heidän asioistaan jo paljon. Tietolähteinä on käytetty Minnesotan oikeusistuntojen pöytäkirjoja sekä päätöksiä, sekä Helenan omia sometilejä. Myös paljon tietoa heistä saa Suomen eri oikeusasteiden haastehakemuksista, pöytäkirjoista ja tuomiolauselmista.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        Juurikin näin on asia ja aina tarvitaan kaksi ja koskien vielä riitely asioihin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        Olet niin väärässä kuin vain olla voi: jelena on jatkanut kiusantekoa vuosia vaikka oikudesta on päätös miten asiat tulee järjestää. Mikko o maksabut avioehdon mukaisen summan.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Olet niin väärässä kuin vain olla voi: jelena on jatkanut kiusantekoa vuosia vaikka oikudesta on päätös miten asiat tulee järjestää. Mikko o maksabut avioehdon mukaisen summan.

        Mainittakoon että sekä jenkkilän että Suomen päätökset on täysin oikein mutta joku rahan ahneuksissaan vaan jatkaa riitaa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        2 op tutustumiskurssista maisterintutkintoon on piiiitkä matka. Tässä on jo tullut selväksi, että aloittaa monta asiaa ja hetken hössöttää ja siihen loppuu.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        Kyllä tässä Helena on kaivellut verta nenästään kun ei mitään usko tai tajua ja selvistä asioista lähtee takkuamaan. Ottaa vaan päähän, että Mikko on joutunut maksamaan asianajokuluja itseään vastaan ja nyt maksaa veronmaksajat.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Niin saa.Pitääkin Me maksajat ollaan erimieltä.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        lisään kommenttiini sen että toivottavasti Helenan lapset ei koskaan kärsi vanhempiensa ongelmista niin paljon että he pian romahtaisivat ihan täysin.

        Heillä on isä.Joka osaa hakea heille ammatti apua jos tarvitsevat,Some kansa niin mielellään hoitaisi heidän asiat.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Heillä on isä.Joka osaa hakea heille ammatti apua jos tarvitsevat,Some kansa niin mielellään hoitaisi heidän asiat.

        ongelma on myös tuollaisissa riitatilanteissa se että Helenan ja mikon lapset voi panna välit poikki jompaan kumpaan vanhempaan tai molempiin tai osa lapsista on tekemisissä vain toisen vanhemman kanssa ja toiset lapset taas sen toisen vanhemman kanssa että se varmaan menee ihan luonteen kautta eli riippuvaa kumman luonteen lapsi perinyt. Asiaan vaikuttaa myös muutkin seikat jos kääntyy esim toista vanhempaa vastaan. Asiat voi olla monimutkaisia.

        Minä en ilakoi Helenan ahdingolla vaan jos tuntisin helenan niin haluaisin lohduttaa ja tukea ja tarjota olkapäätä koska minä reagoin ihmisen hätään tuolla tavalla enkä kuten monet muut tällä palstalla jotka näkyy nauttivan siitä kun Helenalla menee huonosti että eräskin kommentoija pani oikein nauruhymiöt. Kauheita on jotkut ihmiset siis.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Veron maksajien rahoilla.Hyvä Helena ja sinun kannattajasi.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        lisään kommenttiini sen että toivottavasti Helenan lapset ei koskaan kärsi vanhempiensa ongelmista niin paljon että he pian romahtaisivat ihan täysin.

        Äiti aiheuttaa pahaa turhilla valituksilla. Ei mitään tolkkua missään valituksissa.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        Helena on ihan itse oman ahdinkonsa aiheuttanut. Riidellyt, räntännyt ja pers€illyt muiden rahoilla. Sotahaalarit päällä pistellyt menemään viimeiset seitsemän vuotta.
        Nyt niittää tasan sitä, mitä on itse kylvänyt.
        Karma is a bitch.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Älä nyt naurata, että se mikään maisterin tutkinto on ja tämä on sitten tieto


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Jos Helena olisi toiminut normaalin ihmisen tavoin, eläisi hän nyt itsenäisen naisen elämää taloudellisista huolista vapaana. Voisi halutessaan opiskella unelmiensa ammatin ja edetä elämässään haluamaansa suuntaan.
        Mutta valintojensa seurauksena hänen elämänsä kuluu nyt oikeudessa riidellessä, valituskirjelmiä tuhertaessa ja exexää mustamaalatessa.

        Akka valittaa häneltä on kaikki viety. Mitään ei ole hankkinut omilla rahoilla. Ilman exää, kukaan ei tietäs vosusta yhtään mitään. Toisen tienaamia rahoja ei voi menettää.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Helena opiskelee maisterin tutkinnon itselleen. Helena saa olla oikeudessa niin paljon kuin ikinä tarvitsee, itselleen ja lapsilleen oikeutta !

        Iskä joitaa lapset. Ei taida opiskella yhtään mitään. Olis ollu jenkeissä aikaa opiskella ja täällä menny valittamisessa kuuvi vuotta.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mihin yliopistoon Helena on päässyt opiskelemaan?

        Mistä oikeuksista Helena taistelee. Avioehdon mukaisen miljoona euroa on jo saanut. Sen enempää ei lain mukaan ole saamassa itselleen. Mikko kyllä huolehtii lasten kuluista kokonaisuudessaan.

        Muija saa elatus apua, silti tappelee, kuin pahin rakki koira.


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ihmiset ei ehkä tiiä heidän asioiden todellisesta vakavuudesta koska lapset voi kärsiä pahiten ja pahimmassa tapauksessa ne panee välit poikki.

        Äiti aiheuttaa itse kärsimystä lapsilleen, käyttää heitä aseena isää kohtaan, joka huolehtii lasten elatuksesta ja asunmisesta ja kaikesta.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Toivottavasti helena voi henkisesti tarpeeksi hyvin ettei hän pian henkisesti romahda ihan täysin kokonaan. Se riski olemassa. Ei välttämättä Helena ole ainoa syyllinen hänen ja mikon asioissa vaan yleensä riitaan tarvitaan kax osapuolta.

        Osaa riidellä yksinään, kukaan ei voi taipua älyttömiin vaatimuksiin toiselta osapuolelta joka on pelkkää kiusantekoa.


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        lisään kommenttiini sen että toivottavasti Helenan lapset ei koskaan kärsi vanhempiensa ongelmista niin paljon että he pian romahtaisivat ihan täysin.

        Onkoäidiltä normaalia kaapata lapset kesken koulu päivän ja lähteä viemään Helsinkiin turva kotii . Heitä ei kukaan eikä mikään uhannut, muija halusi julkisuutta lasten avulla. Turvakoti soitti isän hskemaan lapset kotiinsa.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Juurikin näin on asia ja aina tarvitaan kaksi ja koskien vielä riitely asioihin.

        Jokaisella on oikeus puolustaa itseään perättömiä syytöksiä vastaan. Muija ei hyvöksy mitään sovintoa. Muija on kuin uhmaikäinen lapsi, riehuu eikä mikään sovinto kelpaa.


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Niin saa.Pitääkin Me maksajat ollaan erimieltä.

        Kunhan maksaa itse oikeus kulut, en halua maksaa akan loppuiän oikeuskuluja.


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Veron maksajien rahoilla.Hyvä Helena ja sinun kannattajasi.

        Maksakoon kannattajat muijan satojen tuhansien Eurojen oikeus kulut.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Älä nyt naurata, että se mikään maisterin tutkinto on ja tämä on sitten tieto

        Luuleeko saavansa mitään tutkintoa, ei kykene edes uskomaan oikeuden päätöksiä. Henkinen kehitys jäänyt 2 vuotiaan tasolle.


    • Anonyymi00036

      Jos talo ostettiin yhdessä, niin puolet kuuluu vaimolle. Tosin moni ajattelee, että naiselle ei kuulu koskaan mitään. Ei vaikka olisi ollut vastuussa perheen asioiden sujumisesta ja hoitanut lähes yksin lapset.

      • Anonyymi00037

        Lähes yksin hoitanut lapset, haha! Oli kolme kokoaikaista lastenhoitajaa ja lastenvahteja lisäksi. Ja sitten köksä, siistijät, puutarhan hoitajat ja lumityötkin teetettiin.


      • Anonyymi00039

        Jos on avioehto, niin erossa toimitaan sen avioehdon mukaisesti. Ei se sen monimutkaisempaa ole.
        PS. Minkä talon ostivat yhdessä? Jos ostivat lainalla puoliksi pelkän tontin, niin laina olis pitäny myös maksaa pois puoliksi, kummankin omista varoistaan.


      • Anonyymi00043

        Mitään taloa ei ole ostettu yhdessä. Perehdy edes ennen kuin kommentoit. Mikko oli talonsa ostanut jo ennen Helenaa. Mökkitontista Helenalla oli puolet. Tontista oli velkaa ja kaikki hyvitettiin erossa Helenalle. Yhtäkään rakennusta ei Helena ole omistanut.


      • Anonyymi00048

        Raha-asioita ehkä some ei osaa hoitaa.Uskon heillä on juristit jotka hoitaa asiat,


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Lähes yksin hoitanut lapset, haha! Oli kolme kokoaikaista lastenhoitajaa ja lastenvahteja lisäksi. Ja sitten köksä, siistijät, puutarhan hoitajat ja lumityötkin teetettiin.

        Ja Mikko teki kaikki kun ei ollu pelaamassa.


      • Anonyymi00112

        Kaikella kunnioituksella kommentoijaa kohtaan, mutta edes vähän kannattaa ennen kommentointia perehtyä asiaan.


      • Anonyymi00131

        Hohoijaa tais olla pataljoona piikoja kotia ja lapsia hoitamassa. Kaikki on maksettu mieh3n rahoilla oli jo miljonääri ennen naimisiin menoa. Muija sai avio ehdon miljoonan.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ja Mikko teki kaikki kun ei ollu pelaamassa.

        Tais shoppailla miljoonilla, kauneus hoidot ym. Rahaa kului muijan ylläpitoon miljoonia.


      • Anonyymi00146

        Mitä ne lasten hoitajat teki.Mikko palkkasi heidät kun oli pelaamassa kauenpana.Yöksi tuli kotiin jos oli mahdollista.


    • Anonyymi00038

      Vai että maisterin tutkinnon helena opiskelee 😅😄😄 helena on jo tehnyt oman töihin menemisensä kannattamattomaksi, kun ulosottomies veisi suurimman osan tienesteistä. Niin miksi oletettavasti opiskelisi 5-6 vuotta, kun opinnot tähtäävät kuitenkin työn tekemiseen? Ja työtä lokki ei tule tekemään...

      • Anonyymi00050

        miks pitää ilakoida jos jollain on tuollaisia ongelmia? En ymmärrä kertoo ehkä siitä että olet kauhea luonne kun näyt ilakoivan =nauruhymiöt.

        Minä reagoin ihmisen hätään, itkuun , ahdinkoon ja suruun eri tavalla eli haluan heti tarjota olkapäätä, auttaa ja lohduttaa. Sinä vain naurat. Hyi minua puistattaa tuollaiset ihmiset.

        Helenalle toivon vain hyvää että tilanne paranee.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        miks pitää ilakoida jos jollain on tuollaisia ongelmia? En ymmärrä kertoo ehkä siitä että olet kauhea luonne kun näyt ilakoivan =nauruhymiöt.

        Minä reagoin ihmisen hätään, itkuun , ahdinkoon ja suruun eri tavalla eli haluan heti tarjota olkapäätä, auttaa ja lohduttaa. Sinä vain naurat. Hyi minua puistattaa tuollaiset ihmiset.

        Helenalle toivon vain hyvää että tilanne paranee.

        Hyväksyt siis rikokset kuten: valheet, kiristämisen, uhkailun, virkakunnan halventamisen, varkaudet, muitakin löytyy jos viitsin luetteloida.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        miks pitää ilakoida jos jollain on tuollaisia ongelmia? En ymmärrä kertoo ehkä siitä että olet kauhea luonne kun näyt ilakoivan =nauruhymiöt.

        Minä reagoin ihmisen hätään, itkuun , ahdinkoon ja suruun eri tavalla eli haluan heti tarjota olkapäätä, auttaa ja lohduttaa. Sinä vain naurat. Hyi minua puistattaa tuollaiset ihmiset.

        Helenalle toivon vain hyvää että tilanne paranee.

        Ei täällä juorupalstalla muiden kommentoijien paheksunta ketään auta. Kannattaa tarjoata sitä olkapäätä, apua ja lohdutusta suoraan Helenalle. Ehkäpä Helena saisi sinulta lisää potkua jatkaa valitsemallaan tiellä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Hyväksyt siis rikokset kuten: valheet, kiristämisen, uhkailun, virkakunnan halventamisen, varkaudet, muitakin löytyy jos viitsin luetteloida.

        Ompa sulla mahtava logiikka bravoo oikein onnittelen kun vääristelet mun viestiäni. En hyväksy mitään tuollaista enkä ole koskaan mitään tuollaista väittänytkään että hyväksyn hänen teot. Oikein mitali pitäs sulle antaa huikeasta logiikasta onneksi olokoon.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ei täällä juorupalstalla muiden kommentoijien paheksunta ketään auta. Kannattaa tarjoata sitä olkapäätä, apua ja lohdutusta suoraan Helenalle. Ehkäpä Helena saisi sinulta lisää potkua jatkaa valitsemallaan tiellä.

        normaali empaattinen ihminen ei naura toisen vaikeuksilla.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Hyväksyt siis rikokset kuten: valheet, kiristämisen, uhkailun, virkakunnan halventamisen, varkaudet, muitakin löytyy jos viitsin luetteloida.

        Kommenttis on tyhmä kun jos ymmärrät on paljon ihmisiä maapallolla jotka hakee esim ammattiapua eli menee psykologin juttusille ja siellä psykologi auttaa heitä ja siellä psykologin vastaanotolla voi olla esim ihmisiä jotka tehneet rikoksia mutta psykologit haluaa auttaa ettei ole isompi hätä.

        Ja eikös Helenalla ole nykyään mieskaveri joka tukee häntä hädässä&ahdingossa?

        Ei se tarkoita sitä että me jotka haluamme tarjota olkapäätä hyväksymme hänen teot.

        Ihmettelen kyllä miten et voi ymmärtää tällaisia asioita jos olet perusälykäs ihminen voi jeesus sentään.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Kommenttis on tyhmä kun jos ymmärrät on paljon ihmisiä maapallolla jotka hakee esim ammattiapua eli menee psykologin juttusille ja siellä psykologi auttaa heitä ja siellä psykologin vastaanotolla voi olla esim ihmisiä jotka tehneet rikoksia mutta psykologit haluaa auttaa ettei ole isompi hätä.

        Ja eikös Helenalla ole nykyään mieskaveri joka tukee häntä hädässä&ahdingossa?

        Ei se tarkoita sitä että me jotka haluamme tarjota olkapäätä hyväksymme hänen teot.

        Ihmettelen kyllä miten et voi ymmärtää tällaisia asioita jos olet perusälykäs ihminen voi jeesus sentään.

        Lisään viestiini sen että käsittääkseni Helenalla on ahdinkoa että oon lukenut jotain että ahdinkoa on aiheuttanut myös hänen ex-mies Mikko koivu. Helenan toipumisprosessi voi kestää kauan ja haavat ei välttämättä koskaan parane. Enkä vähättele mikon ahdinkoa että hänellä myös voi olla tosi vaikeaa elämässä kun Helenan kanssa nuo asiat meni huonosti että ei ne mikollekaan heleppoja juttuja ole eikä heidän lapsilleenkaan.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Hyväksyt siis rikokset kuten: valheet, kiristämisen, uhkailun, virkakunnan halventamisen, varkaudet, muitakin löytyy jos viitsin luetteloida.

        Veikkaan että koivun koko perhe kärsii noista ongelmista. Minä en lähtis ilakoimaan ja lyttäämään kumpaakaan ja oon nähäny täällä jopa ihmisten kommentteja joista huokuu ilo kun esim Helenalla menee huonosti että minusta empaattinen ihminen ei iloitse jos jollain ihmisellä menee huonosti.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Veikkaan että koivun koko perhe kärsii noista ongelmista. Minä en lähtis ilakoimaan ja lyttäämään kumpaakaan ja oon nähäny täällä jopa ihmisten kommentteja joista huokuu ilo kun esim Helenalla menee huonosti että minusta empaattinen ihminen ei iloitse jos jollain ihmisellä menee huonosti.

        Jokaisella on oikeus omaan tapaansa suhtautua tähänkin caseen. Kenenkäänå ei tarvitse kommentoida sinun uskomustesi mukaisesti, turha siis yrittää syyllistää muita kommentoija heidän mielipiteistään ja tavastaan suhtautua Helenan valintoihin.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Lisään viestiini sen että käsittääkseni Helenalla on ahdinkoa että oon lukenut jotain että ahdinkoa on aiheuttanut myös hänen ex-mies Mikko koivu. Helenan toipumisprosessi voi kestää kauan ja haavat ei välttämättä koskaan parane. Enkä vähättele mikon ahdinkoa että hänellä myös voi olla tosi vaikeaa elämässä kun Helenan kanssa nuo asiat meni huonosti että ei ne mikollekaan heleppoja juttuja ole eikä heidän lapsilleenkaan.

        Kaasuvalotus ei onnistu tällä palstalla


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Kommenttis on tyhmä kun jos ymmärrät on paljon ihmisiä maapallolla jotka hakee esim ammattiapua eli menee psykologin juttusille ja siellä psykologi auttaa heitä ja siellä psykologin vastaanotolla voi olla esim ihmisiä jotka tehneet rikoksia mutta psykologit haluaa auttaa ettei ole isompi hätä.

        Ja eikös Helenalla ole nykyään mieskaveri joka tukee häntä hädässä&ahdingossa?

        Ei se tarkoita sitä että me jotka haluamme tarjota olkapäätä hyväksymme hänen teot.

        Ihmettelen kyllä miten et voi ymmärtää tällaisia asioita jos olet perusälykäs ihminen voi jeesus sentään.

        Tarjoa toki vapaasti olkapäätäsi Helenalle niin pal kui haluut, ei se ole muilta pois. Muta turha yrittää kerjätä sääliä täällä.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        normaali empaattinen ihminen ei naura toisen vaikeuksilla.

        Normaali empaattinen ihminen ei kiusaa exäänsä ja exän nykyistä vaimoa niin perusteellisesti, että saa rikostuomiot kotirauhan häirinnästä ja salakatselusta.


      • Anonyymi00133

        Uskaltaisko kukaan ottaa töihin. Kohta työn antaja ja työkaverit joutus turhan takia oikeuteen.


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Tarjoa toki vapaasti olkapäätäsi Helenalle niin pal kui haluut, ei se ole muilta pois. Muta turha yrittää kerjätä sääliä täällä.

        Riitapukari ei hyväksy totuutta, eikä oikeuden päätöksiä onko ymmärryksessö vai misdä vikaa. Uhrautuu omien päätöksiensä takia.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        normaali empaattinen ihminen ei naura toisen vaikeuksilla.

        Ei tosiaankaan naureta vaikeuksille jota Mikko, Natalie ja lapset joutuvat kokemaan kun yhden elämäntehtävä on pilata heidän elämäänsä.


    • Anonyymi00044

      Helena baarittelee nyt joka päivä. Eiköhän se uusi onni tule vastaan.

      • Anonyymi00054

        Voipi olla uusi onni hakusassa. On somessa ja otsikoissa antanut itsestään kuvan itsekkäänä ja riitelevänä, rahanahneena muijana.
        Saas nähdä, kuka ottaa ristikseen tuollaisen riivinraudan.
        Vai ottaako kukaan? Se olisi se viisain vaihtoehto.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Voipi olla uusi onni hakusassa. On somessa ja otsikoissa antanut itsestään kuvan itsekkäänä ja riitelevänä, rahanahneena muijana.
        Saas nähdä, kuka ottaa ristikseen tuollaisen riivinraudan.
        Vai ottaako kukaan? Se olisi se viisain vaihtoehto.

        Kaunis ja viksu nainen ja opiskelee parhaillaan maisteriksi. Arvostan suuresti naista, joka ei anna miesten alentaa ja nöyryyttää ollenkaan itseään.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kaunis ja viksu nainen ja opiskelee parhaillaan maisteriksi. Arvostan suuresti naista, joka ei anna miesten alentaa ja nöyryyttää ollenkaan itseään.

        Paitsi ettei opiskele kasvatustieteiden tiedekunnassa ts ei ole edes valittu opiskelemaan sinne.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kaunis ja viksu nainen ja opiskelee parhaillaan maisteriksi. Arvostan suuresti naista, joka ei anna miesten alentaa ja nöyryyttää ollenkaan itseään.

        "saattaa valmistua peräti maisteriksi" otsikoi ylimutka. Helena ilmoitti ylimutkalle aloittaneensa opiskelun, kun oli ilmoittautunut 2 opintopisteen, kaikille avoimelle nettikurssile. Sillä 2 op:n nettikurssilla ei ole mitään yhteyttä maisteri koulutukseen. Joten se siitä opiskelusta.


      • Anonyymi00135

        Kyllä miehet juoksee karkuun. Kukaan ei halua riitapukaria, riesakseen.


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kaunis ja viksu nainen ja opiskelee parhaillaan maisteriksi. Arvostan suuresti naista, joka ei anna miesten alentaa ja nöyryyttää ollenkaan itseään.

        Entä kun muija solvaa häntä elättävää exää koko ajan ja keksii perättömiä oikeusjuttuja.


      • Anonyymi00143
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kaunis ja viksu nainen ja opiskelee parhaillaan maisteriksi. Arvostan suuresti naista, joka ei anna miesten alentaa ja nöyryyttää ollenkaan itseään.

        Taas kommentoija joka ei tiedä mitään Helenasta niin pieleen meni joka asia.


    • Anonyymi00062

      teidän mielipiteillä ei ole mitään merkitystä . PISTE. Koska ette tiedä heidän asioista 100% hyvin. Teidän mielipiteet on siis pieru saharassa , ei merkitse yhtään mitään että parempi ettette kommentoisi mitään tänne. Jättäisitte rauhaan Koivun perheen.

      • Anonyymi00064

        Se koira älähti, johon kalikka kalahti.


      • Anonyymi00076

        Samaan sarjaan kuuluu sinun mielipide. On sinulla taas julmetun paljon kirjoitusvirheitä.


      • Anonyymi00137

        Jättäs muija exän rauhaan. Lopettas turhat oikeus jutut.


    • Anonyymi00077

      Eniten tässä casessa ärsyttää, että koko oikeudenkäyntipaska tulee meidän veronmaksajien maksettavaksi. Ja samalla turhilla oikeudenkäynneillä varmistetaan, että on ja pysyy jatkossakin sossupummina. Kaikkein eniten Helenalle vahinkoa tuottavat ne tahot, jotka tukevat ja kannustavat häntä jatkamaan oikeudenkäyntejä ja niiden loputonta valituskierrettä!

    • Anonyymi00078

      Mitä tapahtui ma-ti käräjillä, kun Helenan someräntit on loppunut. Onko viimeinkin saanut riittävän suuret uhkasakot päälle ränttäämisestä. Vai mistä johtuu?

      • Anonyymi00083

        Hyvä jos näin, joutuupahan hellu pitää nyt viimeinkin suunsa kiinni lasten ja Mikon perheen asioista.
        Vois räntää nyt Troysta ja kertoa mitä Troylle kuuluu. Tai ettis töitä ja maksais itse valituksistaan aiheutuneet laskunsa.


    • Anonyymi00082

      Joko kirja on julkaistu vai tuleeko vasta syksyllä...?

      • Anonyymi00091

        Ehkäpä se Amerikkalainen dokkari julkaistaan ensin. Kun Amerikasta asti juristit ja NHL on ottaneet yhteyttä ja niin paljon kyselleet. Buahhahhahhaaa sille Amerikan mielikuvitus dokkarille.


      • Anonyymi00138

        Tuskin kukaan kustantas mitään kirjaa, jokan on pekkää valetta. vois kustantaja joutua oikeuteen perättömistä julkaisusta.


    • Anonyymi00085

      Hyvä Helena on hyvä, että ei hyväksy kaikkea. Helena hoitanu tlapset pienenä ja Mikko kävi vieraissa ja maksullisissa.

      Nyt kelpaa ostaa omat lapset voiko härskimpi olla tämä peluri. Rahalla saa ja nähdään kuinka nainen voidaan edelleen 2026 -luvulla alistaa ja kiristää lapsilla.

      Mistähän löysi tämän nykyisen Natalien muka uskovainen, toivotaan, että ei tee lapsia hänelle. Mikko on jo vanha ja kohta ei oksa värähdä. Pettääkö vielä tätä uutta siipaansa samoin kuin Helenaa.

      Raha ei tuo onne ja jos laskee eiköhän ne mikon rahat ole kohta syöty oikeuskuluihin ja muuhun asian tiimoilta. Taitaa olla hiukan yksinkertainen tämä Mikko.

      Oliis säästynyt paljon rahaa ja mainetta jos olsivat aikusie tihmsiet sopia asioista ja nimenomaan lasten eduista ja oikeuksista.

      Hyvin riitaisaa ja monimutkaista voi olla erokin. Katkeruus, kauna ja viha näkyy tässä ja kostamisne meininkin molemmilla. Mikko luulee, että elämässä voi ostaa omat lapsetkin. Kyllä llapset on kärsineet varmaan paljon ja lapsia ei ole ajateltu lainkaan.

      • Anonyymi00088

        Voi v*ttu mikä kirjoitus. Lue ne Minnesotan oikeuden paperit ja jos et ymmärrä englantia käytä kääntäjää. Tosin kommentoijan suomen kieli on sitä luokkaa ettei taivu englantikaan.


      • Anonyymi00089

        👋 moi helena


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        👋 moi helena

        ai onko kaikki Mikon kriitikot sitten helena koivuja bravoo onnittelen suakin älykkyydestä ! Haluatko ihan mitalin? Katsos sä luulet itsepäisesti kaikki on samaa mieltä että helena on suurin syypää kaikkeen tähän. Riitaan tarvitahan kaksi aina.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        ai onko kaikki Mikon kriitikot sitten helena koivuja bravoo onnittelen suakin älykkyydestä ! Haluatko ihan mitalin? Katsos sä luulet itsepäisesti kaikki on samaa mieltä että helena on suurin syypää kaikkeen tähän. Riitaan tarvitahan kaksi aina.

        👋 moi Helena


    • Anonyymi00087

      Kenen aikuisen täyspäisen mielestä on järkevää käytöstä käydä loputtomia oikeudenkäyntejä persaukisena ja kasvattaa ulosotossa olevaa saldoa ja näin varmistaa olevansa sossupummi lopun elämänsä? Tosiaan, jonkun mielestä erokin on vielä kesken...

      • Anonyymi00090

        Niinpä. Eihän kukaan päästään terve ihminen toimi noin.
        Mutta jos ihmisen tekoja ohjaa katkeruus ja kostonhimo, niin se voisi hyvinkin toimia noin. Riekkua ja rällätä lopputuloksesta piittaamatta


    • Anonyymi00092

      Oliko Troy kenties todistajana alkuviikon käräjillä? Olis voinut todistaa, miten hulvatonta ja halpaa oli asua ja elää Mikon talossa Mikon vaimon kanssa, kun Helena vaati oltavia Mikolta. Helena Riitautti avioehdonkin, kun toivoi siten saavansa puolet Mikon omaisuudesta.

      • Anonyymi00097

        Lensikö Troy Helenan mukana alastomana katuojaan, kun Mikko viimein möi talonsa?


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Lensikö Troy Helenan mukana alastomana katuojaan, kun Mikko viimein möi talonsa?

        Troy ja Helena muuttivat kerrostaloon vuokra-asuntoon, kun joutuivat lopulta lähtemään Mikon talosta.
        Helena valitsi jäädä vielä vuodeksi jenkkeihin asumaan Troyn kanssa, kun Mikko muutti lasten kanssa Suomeen.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Lensikö Troy Helenan mukana alastomana katuojaan, kun Mikko viimein möi talonsa?

        Lensi etsimään pöljää rikasta uutta elättäjää.


    • Anonyymi00093

      Tämä on kun pokeripeli. Isketään täyskäsi. Voitto tai häviö 🃏🃏. Nyt näyttää huonolta 🥲

      • Anonyymi00098

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.

        No mitä pitäisi päättää, että helena ja lapset saisivat mielestäsi oikeutta?


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.

        Eihän lasten oikeuksia kukaan ole vienyt, oikeus tavata äitiään niin paljon kuin tykkää. Rahasta heilllä ei ole puutetta. Hellu sai jo "oikeutensa" ja se oli miljoona. Milläs sä luulet elävän, kun ei ole 2012 töissä käynyt. Jos keksit sen yhtälön että voi viettää yltäkylläistä elämää ilman että on työpäivää nähnyt, kerro. Voisin vaihtaa työnantajan alueen tuohon elämään.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.

        Oikeus oltaviin loppui avioeron myötä.
        Mikko kyllä huolehtii lastensa oikeuksista.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Oikeus oltaviin loppui avioeron myötä.
        Mikko kyllä huolehtii lastensa oikeuksista.

        Hellu jopa kieltäytyi viiden miljoonan euron sopuero tarjouksesta, kun halusi jatkaa taistelua oikeuksistaan.
        Nyt hellulle on kertynyt taistelustaan asianajajien laskuja jo 50000€ ulosottoon.
        Kannattiko kieltäytyä 5.000.000,00 €:n tarjouksesta?


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.

        Millaista oikeutta tarkalleen ottaen Helena taistelullaan haluaa saavuttaa?
        Hän hylkäsi 5 miljoonan € suuruisen sovintotarjouksen. Hylkäsi myös Mikon tarjoaman asunnon (yli 100m2 kattohuoneisto). Helena valittaa kaikista oikeuden päätöksistä.
        Helena on saanut jo avioehdon mukaisesti miljoona euroa.
        Mitä muuta "oikeutta" hän vielä haluaa?


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Toivottavasti Helena saa oikeutta, itselleen ja kolmelle lapselleen.

        Isä hoitaa ja elättää lapset. Suomen laki ei velvoita ex akkaa elättämään. Täällä naiset käy töissä ja hoitavat kodin ja lapset.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Eihän lasten oikeuksia kukaan ole vienyt, oikeus tavata äitiään niin paljon kuin tykkää. Rahasta heilllä ei ole puutetta. Hellu sai jo "oikeutensa" ja se oli miljoona. Milläs sä luulet elävän, kun ei ole 2012 töissä käynyt. Jos keksit sen yhtälön että voi viettää yltäkylläistä elämää ilman että on työpäivää nähnyt, kerro. Voisin vaihtaa työnantajan alueen tuohon elämään.

        Saa exältä elatus apua.


    • Anonyymi00103

      No niin, lähtihän se kone taas käyntiin. Valkopesuohjelma pyörii kuin rinkeli Linnanmäellä ja toivoa sopii, että kone ei leikkaa kiinni kesken pesun.

      • Anonyymi00104

        Valkopesun lisäksi kaasuvalottaa. On niin imelän tahmeaa puhetta, että kohta siellä kieli tarttuu kiinni kitalakeen.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Valkopesun lisäksi kaasuvalottaa. On niin imelän tahmeaa puhetta, että kohta siellä kieli tarttuu kiinni kitalakeen.

        Yhtä ränttiä yritin kuunnella, ja siinä paapatti että media mustamaalaa häntä.
        Hehhe, eli onko nyt niin, että ne kaikki hellun itsensä somessa julkaisemat videot onkin jotenkin median tekemiä mustamaalauksia??
        Mites Helenan somessaan esittämät väitteet ja vihjailut lahjotuista tuomareista, Mikon jakamista viisisatasista ja kausareista yms, ja entäs ne Minnesotan oikeuden pöytäkirjat ja ne eri oikeusasteisiin tekemänsä valitukset, Kakskerrassa luvatta majailemiset, saamansa rikostuomiot ja ulosotossa olevat asianajajien palkkiot. Ihanko vaan mediassa tehtyä mustamaalaamista on nekin??


    • Anonyymi00107

      Taitaapi Helenaa jännittää viimeviikkoisen kärajäistunnon päätös, kun pelkkää valkopesua tuuttaa somessa.

    • Anonyymi00110

      Hänellä ei ole enää muuta keinoa roikkua exän elämässä niin käyttää sitten tuota tapaa - säälittävää.

    • Anonyymi00113

      Kukaan ei kutsunut Helenaa juhannuksen viettoon, niinpä Helena vietti juhannuksen yksin kaupungin vuokra-asunnossa.

    • Anonyymi00115

      Oikeuskulut menee veronmaksajien piikkiin. Olis tärkeämpiä menoja, kuin maksaa muijan oikeuskuluja. Muija ei usko oikeuden päätöksiä. Silti rustaa uusia perättömiä oikeus juttuja. Rasittaa oikeus laitosta turhilla valituksilla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe