Onko yhtään ikävä mua
On ikävä sua
37
409
Vastaukset
- Anonyymi00001
On ikävä sua.
- Anonyymi00008
Koska nähdään?
- Anonyymi00002
Hirveen paljon ikävöin 🥺♥️
- Anonyymi00003
Kuka ketä miksi
- Anonyymi00016
En kerro <3
- Anonyymi00004
J-naista ikävöin ihan koko ajan.
- Anonyymi00007
Minä M-miestä ikävöin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä M-miestä ikävöin.
Minäkin ikävöin M-miestä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä M-miestä ikävöin.
Ohi.
- Anonyymi00005
Aloittajaa tuntematta, kysymykseen vaikea vastata. Ikävä on monia asioita, ihmisiäkin.
- Anonyymi00006
Ikävä P miestä,mut ei sitä kiinnosta! 😪
- Anonyymi00037
oletko varma A
- Anonyymi00009
Ei se poistu ennen kuin olet vierelläni...
- Anonyymi00029
Olisitpa Rakas...
- Anonyymi00012
En kyllä enää lähde näihin.
- Anonyymi00013
välillä enempi välillä vähempi
- Anonyymi00014
On, yhä vaan ja aina 😥😥🥺❣️
- Anonyymi00015
Tänään jäi kauhee ikävä 😖🥺en tajunnutkaan oikeen mitä tapahtui. Kelaan vaan kaikkee ja kaipaan sua
- Anonyymi00019
Siis H miestä jäi ikävä🥺
- Anonyymi00017
On ollut taas tänään pitkästä aikaa tosi kova ikävä varsinkin sun ääntä, ehkä koska olen ollut tänään vähän kipeänä. En yhtään tiedä kuulenko sitä enää ikinä.
- Anonyymi00020
Tosi viheliäistä. Toisinaan kaipuu iskee jostain puun takaa, ajatuskin eräästä tekee suorastaan kipeää. Hyvällä tavalla kuitenkin, ehkä. Jää lämmin ja haikea olo. Turhaa tunteilua, tosiaan. Mutta eiköhän se unohdu joskus, hetki ja päivä kerrallaan kun kärsii aikansa, niin ehkä jään henkiin.
- Anonyymi00021
Kenellä ketä ja pitäiskö jollain muka olla ikävä sua
- Anonyymi00022
Meidän piti tänään tavata S-nainen. Minne menit?
- Anonyymi00023
Oon kyllä S-nainen, mutta en kyllä ollut sopinut tapaamista tälle päivälle kenenkään kanssa. Oli puuhakas päivä muutenkin. Mutta olen kyllä pahoillani- kaikesta....
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oon kyllä S-nainen, mutta en kyllä ollut sopinut tapaamista tälle päivälle kenenkään kanssa. Oli puuhakas päivä muutenkin. Mutta olen kyllä pahoillani- kaikesta....
En voi olla oikee, ku en edes tiiä missä olis pitänyt tavata :)
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
En voi olla oikee, ku en edes tiiä missä olis pitänyt tavata :)
Ei ehditty sopia sitä missä tavataan. Poistit mut ennen sitä ☹️.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä? Oikeesti? Kuulehan, sinulla on mun tiedot. Tänään puhelimeen tuli kilahdus, että mesessä viesti, sitten ei mitään viestiä löytynyt kuitenkaan? Voi hiisi sentään :(
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ootko J-mies?
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä? Oikeesti? Kuulehan, sinulla on mun tiedot. Tänään puhelimeen tuli kilahdus, että mesessä viesti, sitten ei mitään viestiä löytynyt kuitenkaan? Voi hiisi sentään :(
Juteltiin Valo-sovelluksessa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ootko J-mies?
En vaan T-mies.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
En vaan T-mies.
Nonni. Eipä hätää sitten. Mut pahoillani olen.
- Anonyymi00027
Omieni puolella olen aina. Samaa verta ja samaa näköä.. Rakkaimmat
- Anonyymi00038
Miksi olet joutunut valitsemaan puolen?
- Anonyymi00028
Silloin iskee kun alan ajatella oikeasti häntä ja kaikkea sitä. Kaipa vältellyt koko ajatusta ettei ne tunteet tulisi päälle.
- Anonyymi00034
Miehen ajatus naisesta?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miehen ajatus naisesta?
Ei. Naisen ajatus miehestä. Mitä väliä sillä on.
- Anonyymi00036
Mäki tykkäsin sun äänestä. On ikävä, mut poistit mut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51234Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661158Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021025Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt270863Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.70862- 129857
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63754Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44754Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää394742