Meistä voinut tulla mitään
Itkettää ettei
32
603
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itketään yhdessä!
- Anonyymi00002
Tuo ei ole hauskaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo ei ole hauskaa
Mikä estää,ettei tulisi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä estää,ettei tulisi?
Ihan toivotonta
- Anonyymi00004
😥😭
- Anonyymi00005
Muistaakseni annoin mahdollisuuden ja silloin et halunnut minusta mitään. Ei mitään mahdollisuutta että voisin enää lähestyä olit niin jyrkkä.
- Anonyymi00006
Nyt haluaisin..
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt haluaisin..
Miksi mielesi muuttui?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi mielesi muuttui?
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?
Masennus jaksoja ja ahdistusta!
- Anonyymi00013
Höpöhöpö
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Masennus jaksoja ja ahdistusta!
Jaa. Hyvää mieltä toivon sinulle toivottavasti haasteet helpottavat... Rakastan sinua ❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.
TOTUUDEN KERTOJA. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.
TOTUUDEN KERTOJA.Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.
Ne myös elää niiden kanssa. Tai sitten käy jotain muuta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
Oletko ap? Nainen vai mies.
- Anonyymi00026
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt haluaisin..
Myöhäistä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.
Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!
Jep. Tyyppi valinnut itse jonkun psykopaatin ja sitten luulee ongelmien johtuneen masennuksesta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
kiertäisin kaukaa mt-ongelmaiset, koska he ovat "lääkehirressä"
- Anonyymi00009
Söpö Sofian kanssa kuulumme yhteen.
- Anonyymi00018
Jos vain toinen soutaa, niin silloin on parempi jatkaa soutamista kokonaan yksin molemmilla airoilla. Muuten vene pyörii vaan ympyrää, kun toinen soutaa ja toinen vaan istuu airo kädessä.
- Anonyymi00019
Meistähän vielä tulee jos me yhdessä niin päätämme! m>n
- Anonyymi00020
Yhen kanssa yritin olla Se veti vessassa rauhottavia ja tuli sohvalle täriseen. Suuttu kun kyselin. Oli pakko lopettaa. Sitte se alko
- Anonyymi00021
Kyllä mä en pöpejä kattele niitä on ollut töissä niin paljon. Ne kun sekoo ei loppua näy ja jokainen oma päivä on sen jälkee kuin helvetti. Et tiedä ikinä mitä on vastassa kun menet kotiin.
- Anonyymi00022
Tiesin jo etukäteen, että meistä ei tule mitään, joten ei edes itketä.
- Anonyymi00024
Ei kannata itkeä. Iloitse siitä mitä oli.
- Anonyymi00025
Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. Varmaan olisi sitten voinut tulla jotain. Jos molemmat kerran vapaita ja tunteita oli.
- Anonyymi00027
Joo, olen niin tottunut, ettei ketään kiinnosta ja että kukaan ei välitä, että en osaa kuvitella, että naista koskaan kiinnostaisin. Mieheltä naiselle sivusta.
- Anonyymi00030
Ootko ajatellut, että voi sillä naisellakin olla huono itsetunto? Sivusta
- Anonyymi00031
Sille en voi mitään itseppähän pelleilit lapsellisesti oket suuri tyhmä aikuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533135Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552325Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari752230Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa992113Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261988Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711848Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971603Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1711164