Meistä voinut tulla mitään
Itkettää ettei
25
369
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Itketään yhdessä!
- Anonyymi00002UUSI
Tuo ei ole hauskaa
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo ei ole hauskaa
Mikä estää,ettei tulisi?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä estää,ettei tulisi?
Ihan toivotonta
- Anonyymi00004UUSI
😥😭
- Anonyymi00005UUSI
Muistaakseni annoin mahdollisuuden ja silloin et halunnut minusta mitään. Ei mitään mahdollisuutta että voisin enää lähestyä olit niin jyrkkä.
- Anonyymi00006UUSI
Nyt haluaisin..
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt haluaisin..
Miksi mielesi muuttui?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi mielesi muuttui?
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!
Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?
Masennus jaksoja ja ahdistusta!
- Anonyymi00013UUSI
Höpöhöpö
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Masennus jaksoja ja ahdistusta!
Jaa. Hyvää mieltä toivon sinulle toivottavasti haasteet helpottavat... Rakastan sinua ❤️
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.
TOTUUDEN KERTOJA. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.
TOTUUDEN KERTOJA.Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.
Ne myös elää niiden kanssa. Tai sitten käy jotain muuta.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko ap? Nainen vai mies.
- Anonyymi00009UUSI
Söpö Sofian kanssa kuulumme yhteen.
- Anonyymi00018UUSI
Jos vain toinen soutaa, niin silloin on parempi jatkaa soutamista kokonaan yksin molemmilla airoilla. Muuten vene pyörii vaan ympyrää, kun toinen soutaa ja toinen vaan istuu airo kädessä.
- Anonyymi00019UUSI
Meistähän vielä tulee jos me yhdessä niin päätämme! m>n
- Anonyymi00020UUSI
Yhen kanssa yritin olla Se veti vessassa rauhottavia ja tuli sohvalle täriseen. Suuttu kun kyselin. Oli pakko lopettaa. Sitte se alko
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä mä en pöpejä kattele niitä on ollut töissä niin paljon. Ne kun sekoo ei loppua näy ja jokainen oma päivä on sen jälkee kuin helvetti. Et tiedä ikinä mitä on vastassa kun menet kotiin.
- Anonyymi00022UUSI
Tiesin jo etukäteen, että meistä ei tule mitään, joten ei edes itketä.
- Anonyymi00024UUSI
Ei kannata itkeä. Iloitse siitä mitä oli.
- Anonyymi00025UUSI
Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. Varmaan olisi sitten voinut tulla jotain. Jos molemmat kerran vapaita ja tunteita oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6392934- 1091572
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh701528Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1151297
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49949