Itkettää ettei

Anonyymi-ap

Meistä voinut tulla mitään

32

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itketään yhdessä!

• Anonyymi00002

Tuo ei ole hauskaa

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuo ei ole hauskaa

Mikä estää,ettei tulisi?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä estää,ettei tulisi?

Ihan toivotonta

• Anonyymi00004

😥😭

• Anonyymi00005

Muistaakseni annoin mahdollisuuden ja silloin et halunnut minusta mitään. Ei mitään mahdollisuutta että voisin enää lähestyä olit niin jyrkkä.

• Anonyymi00006

Nyt haluaisin..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt haluaisin..

Miksi mielesi muuttui?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi mielesi muuttui?

Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?

Masennus jaksoja ja ahdistusta!

• Anonyymi00013

Höpöhöpö

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Masennus jaksoja ja ahdistusta!

Jaa. Hyvää mieltä toivon sinulle toivottavasti haasteet helpottavat... Rakastan sinua ❤️

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.

TOTUUDEN KERTOJA.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.

TOTUUDEN KERTOJA.

Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.

Ne myös elää niiden kanssa. Tai sitten käy jotain muuta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko ap? Nainen vai mies.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt haluaisin..

Myöhäistä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!

Jep. Tyyppi valinnut itse jonkun psykopaatin ja sitten luulee ongelmien johtuneen masennuksesta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00008 kirjoitti:

kiertäisin kaukaa mt-ongelmaiset, koska he ovat "lääkehirressä"

• Anonyymi00009

Söpö Sofian kanssa kuulumme yhteen.

• Anonyymi00018

Jos vain toinen soutaa, niin silloin on parempi jatkaa soutamista kokonaan yksin molemmilla airoilla. Muuten vene pyörii vaan ympyrää, kun toinen soutaa ja toinen vaan istuu airo kädessä.

• Anonyymi00019

Meistähän vielä tulee jos me yhdessä niin päätämme! m>n

• Anonyymi00020

Yhen kanssa yritin olla Se veti vessassa rauhottavia ja tuli sohvalle täriseen. Suuttu kun kyselin. Oli pakko lopettaa. Sitte se alko

• Anonyymi00021

Kyllä mä en pöpejä kattele niitä on ollut töissä niin paljon. Ne kun sekoo ei loppua näy ja jokainen oma päivä on sen jälkee kuin helvetti. Et tiedä ikinä mitä on vastassa kun menet kotiin.

• Anonyymi00022

Tiesin jo etukäteen, että meistä ei tule mitään, joten ei edes itketä.

• Anonyymi00024

Ei kannata itkeä. Iloitse siitä mitä oli.

• Anonyymi00025

Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. Varmaan olisi sitten voinut tulla jotain. Jos molemmat kerran vapaita ja tunteita oli.

• Anonyymi00027

Joo, olen niin tottunut, ettei ketään kiinnosta ja että kukaan ei välitä, että en osaa kuvitella, että naista koskaan kiinnostaisin. Mieheltä naiselle sivusta.

• Anonyymi00030

Ootko ajatellut, että voi sillä naisellakin olla huono itsetunto? Sivusta

• Anonyymi00031

Sille en voi mitään itseppähän pelleilit lapsellisesti oket suuri tyhmä aikuinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3135
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2325
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      99
      2113
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1988
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1848
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1603
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1164
    Aihe