Itkettää ettei

Anonyymi-ap

Meistä voinut tulla mitään

32

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Itketään yhdessä!

      • Anonyymi00002

        Tuo ei ole hauskaa


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Tuo ei ole hauskaa

        Mikä estää,ettei tulisi?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mikä estää,ettei tulisi?

        Ihan toivotonta


    • Anonyymi00004

      😥😭

    • Anonyymi00005

      Muistaakseni annoin mahdollisuuden ja silloin et halunnut minusta mitään. Ei mitään mahdollisuutta että voisin enää lähestyä olit niin jyrkkä.

      • Anonyymi00006

        Nyt haluaisin..


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Nyt haluaisin..

        Miksi mielesi muuttui?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi mielesi muuttui?

        Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

        Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onko sulla lääkitys tai pysyykö sun terveysongelmat hallinnassa? Voinko luottaa sinuun?

        Masennus jaksoja ja ahdistusta!


      • Anonyymi00013

        Höpöhöpö


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Masennus jaksoja ja ahdistusta!

        Jaa. Hyvää mieltä toivon sinulle toivottavasti haasteet helpottavat... Rakastan sinua ❤️


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

        Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.

        TOTUUDEN KERTOJA.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eeh. Etsitkö kumppania vai hoitajaa? Mahtaako olla onnellinen suhde vai joutuuko toinen uhraamaan onnensa pitämällä toisesta liikaa huolta. Toivottavasti teistä ei tuu paria säälin sitä toista jo etukäteen. Ei kantsi mennä suhteisiin sellaisen kanssa jolla mt probleemia.

        TOTUUDEN KERTOJA.

        Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.

        Ne myös elää niiden kanssa. Tai sitten käy jotain muuta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

        Oletko ap? Nainen vai mies.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Nyt haluaisin..

        Myöhäistä.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Noista ei pääse millään eroon ja kun ne suuttuu ni ne voi vaikka puukottaa kun nukut. Jos lievempää ne alkaa tuhot omaisuutta. Mutta jokainen tekee omat valintansa.

        Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Juu toki mulla puukotus ekana mielessä vaikka onkin masennusta. En ole ikinä ollut mikään väkivaltainen enkä myöskään tuhonnut kenenkään omaisuutta. Järki hoi!

        Jep. Tyyppi valinnut itse jonkun psykopaatin ja sitten luulee ongelmien johtuneen masennuksesta.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mulla on ollut paljon mielenterveysongelmia,oon taistellut itseni kanssa pitkään!

        kiertäisin kaukaa mt-ongelmaiset, koska he ovat "lääkehirressä"


    • Anonyymi00009

      Söpö Sofian kanssa kuulumme yhteen.

    • Anonyymi00018

      Jos vain toinen soutaa, niin silloin on parempi jatkaa soutamista kokonaan yksin molemmilla airoilla. Muuten vene pyörii vaan ympyrää, kun toinen soutaa ja toinen vaan istuu airo kädessä.

    • Anonyymi00019

      Meistähän vielä tulee jos me yhdessä niin päätämme! m>n

    • Anonyymi00020

      Yhen kanssa yritin olla Se veti vessassa rauhottavia ja tuli sohvalle täriseen. Suuttu kun kyselin. Oli pakko lopettaa. Sitte se alko

    • Anonyymi00021

      Kyllä mä en pöpejä kattele niitä on ollut töissä niin paljon. Ne kun sekoo ei loppua näy ja jokainen oma päivä on sen jälkee kuin helvetti. Et tiedä ikinä mitä on vastassa kun menet kotiin.

    • Anonyymi00022

      Tiesin jo etukäteen, että meistä ei tule mitään, joten ei edes itketä.

    • Anonyymi00024

      Ei kannata itkeä. Iloitse siitä mitä oli.

    • Anonyymi00025

      Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. Varmaan olisi sitten voinut tulla jotain. Jos molemmat kerran vapaita ja tunteita oli.

    • Anonyymi00027

      Joo, olen niin tottunut, ettei ketään kiinnosta ja että kukaan ei välitä, että en osaa kuvitella, että naista koskaan kiinnostaisin. Mieheltä naiselle sivusta.

      • Anonyymi00030

        Ootko ajatellut, että voi sillä naisellakin olla huono itsetunto? Sivusta


    • Anonyymi00031

      Sille en voi mitään itseppähän pelleilit lapsellisesti oket suuri tyhmä aikuinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe