Taas jatkuu sama kuin viime kesänäkin. Kilpavene reenaa pitkin iltaa mikkelin edustalla. Lupaa ei varmasti ole. Ilmoitus lähtee jokaisen kerran jälkeen.
Kilpaveneily
9
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minne ajattelit ilmoitella? Mikset tule suoraan kysymään kun olen rannalla? Jos en ole veneellä niin tunnistat minut pesäpallomailasta.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä kuului vielä 23.00 kauhea ulvotus sama vene kuin aiempina kesinä tunnistta äänestä jo kaukaa
- Anonyymi00003UUSI
No kai sitä nyt saa veneillä vaikka läpi yön halutessaan eli mikä oli ongelmana?
- Anonyymi00004UUSI
Millä tavalla ko. veneilijä rikkoo lakia?
- Anonyymi00005UUSI
Juu taas kilpavene kiertää rinkiä huudattaa lai säätää. Lupaa ei ole kilpavene vaatii luvan. Ilmoitus
- Anonyymi00006UUSI
Elikkäs veneessä on moottori ja se tekee kilpaveneeksi?
- Anonyymi00007UUSI
Maakulkuneuvotkaan ei saa aiheuttaa tarpeentonta meteliä varsinkään klo 22:00 jälkeen niin kaipa se koskee veneitäkin. Poliisilla on vaan kehnot resussit valvoa mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Ei vene ole maakulkuneuvo, joten ei todellakaan koske veneitä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei vene ole maakulkuneuvo, joten ei todellakaan koske veneitä.
Mutta se häiritsevä meteli koskee myös veneitä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2911764IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471569Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1521284Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021131- 1421093
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.781042Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73963Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48922Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152877