Peijooni sentään

Anonyymi-ap

Onko muille tullut sama nahnikka eteen että paikallisen pankin verkkoversioon kirjautuminen on kohdannut ylivoimaisia esteitä?
-Eihän siinä muuta mutta samalla sitä kankiutuu ulos kaikista sähköisistä palveluista ja on kuin säkki päässä jopa tilinsä rahavaroista, ottoautomaatti kyllä sylkee kortilla rahnat kouraan mutta saldoa ei näytä. -Syy ei tietenkään ole paikallinen mutta harmittaa se kyllä vietävästi.

4

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eipä onnistu minullakaan verkkopankissa maksaminen. Verkkopankiin pääsee ja omat tietonsa näkee kyllä. Laskua kun yrittää maksaa niin lataa, lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu. Mikähän siinä on että toimiva ja arvostettu pankkialan toimia alkaa päivittää laitteitaan ja siten ei toimi enää mikään? Sekin osa verkkopankkia mikä toimi oli paljon monimutkaisempi ja epäsevempi kuin ennen? Ja ei ole missään nimessä Konneveden osuuspankin vika ja sieltä olen aina saanut hyvää palvelua.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tutkitusti Suomen parasta pankkipalvelua jo monena vuonna…

• Anonyymi00005
      UUSI

Hienoa toimintaa Pop Pankki. Kaikki sujunut hyvin ei mitään valittamista.
      Nettipankki pelaa, mobiili pelaa ja äsken vielä soitettiin ja kysyttiin että kaikki varmasti toimii, lupasivat siirtää pilkkua parilla pykälällä niin ei tunnu ole niin köyhältä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Tässä on nyt vain sellainenkin seikka että kaikilla vauvasta vaariin ja muoriinkin olisi
      älypuhelin käytössä, ja näinhän ei ole kun ajatellaan väestörakennettamme.
      Näin oletetaan ja tehdään samalla vaikeaksi kaikki pankin (tunnusten) kautta toimiva
      palvelujen käyttö, pankki siis kontrolloi tavallaan mihin meidät päästetään osallistumaan tahi jätetään osallistumatta, tämä ei ole oikein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1369
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      204
      1333
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1179
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      847
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe