Tai sitten himoa, himoa se yleensä on.
Voihan se olla rakkauttakin
48
679
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakkautta se on. Naiselta
- Anonyymi00031
Niin. Naiselta se on rakkautta ja mieheltä himoa. Näin se on mennyt iät ja ajat. Jotta miehet on saatu kantamaan vastuunsa himoistaan, on ollut pakko luoda lakeja jotka vähän tasapainottaa tätä ihmiskuntaa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin. Naiselta se on rakkautta ja mieheltä himoa. Näin se on mennyt iät ja ajat. Jotta miehet on saatu kantamaan vastuunsa himoistaan, on ollut pakko luoda lakeja jotka vähän tasapainottaa tätä ihmiskuntaa.
Ei, naisen seksuaalisuutta ja miehen herkkää puolta on yritetty supistaa vuosituhansia. Fakta saattaa olla jopa toisinpäin.
Ihan yhtä tuntevia olentoja me kaikki ollaan, ellei sitten ole päästänsä vialla. . - Anonyymi00042
Rakkaani lennän luoksesi... sinä hyppäät syliini... tulin luoksesi Rakkautta kertomaan... vain Sinua haluan Rakkautta kertomaan.... Sinä hyppäät syliini. Itkin, koska luulin sinun pettävän luottamukseni... voin lentää luoksesi Rakkautta kertomaan jos niin haluat... Omasi mies Rakkaani ❤️
- Anonyymi00002
Molempia
- Anonyymi00003
Niin minäkin luulen, ei sitä rakkaudeksi uskalla nimittää.
- Anonyymi00004
Rakkaus ja himo kulkee käsi kädessä. Himo pystyy kulkemaan myös yksin. Tiedätkö mistä erottaa kummasta on kyse?
- Anonyymi00005
Himokas, mies tai nainen, esim. käy päälle, ei kunnioita rajoja? . sivusta
- Anonyymi00006
Kun ei halua muita mm.
- Anonyymi00007
Rakkauden ja himon erottaa siitä et rakkaus on paljon pysyvämpi ja kestävämpi tunne ja lämpimämpi, välittävämpi ja toista huomioon ottava. Himo aaltoilee ja voi olla ettei toista halua välillä nähdä ja tavata ollenkaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Himokas, mies tai nainen, esim. käy päälle, ei kunnioita rajoja? . sivusta
Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.
- Anonyymi00011
Himo on ohimenevää
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.
Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.
Niin, harva vaan täällä on suhteessa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.
Kukin tyylillään. Toiset vetää kaasu pohjassa vaikka riskinä olisi rotko edessä, toiset ottavat varman päälle. Molemmat tyylit on oikeita, kunhan ne on itselle sopivia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin, harva vaan täällä on suhteessa.
Kaikki on suhteessa johonkin. Kyse on vaan siitä mihin ottaa suhteensa itsensä kanssa omassa ajattelussaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kukin tyylillään. Toiset vetää kaasu pohjassa vaikka riskinä olisi rotko edessä, toiset ottavat varman päälle. Molemmat tyylit on oikeita, kunhan ne on itselle sopivia.
Totta, kaikki tekee kuten parhaaksi näkee. Virheistä myös oppii.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki on suhteessa johonkin. Kyse on vaan siitä mihin ottaa suhteensa itsensä kanssa omassa ajattelussaan.
Niin, ymmärsit varmasn mitä tarkoitin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin, ymmärsit varmasn mitä tarkoitin.
Kyllä. Ja sinä ymmärsit varmaan että ohjasin sen jälkeen sinun osaltasi keskustelun laajempaan kokonaisuuteen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.
Ei kiitos enää minkäälaista suhdetta minulle, minkään ikäisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00008
Rakkaus ja himo kuuluvat yhteen ainakin parisuhteessa. Platonisella parisuhteella ei kukaan tee mitään.
- Anonyymi00010
Ennen kun toisen oikeasti tuntee turha lässyttää rakkaudesta
- Anonyymi00014
Niin, kuinka hyvin mielestäsi pitää tuntea, että voi virallisesti sanoa rakkaudeksi, vuosi, kaksi, kymmenen?
Jos joku kokee rakkaudellisia tunteita toista kohtaan, niin miten joku voi väittää, että se tunne ei olisi oikeasti sitä mitä tuntee ja kokee? - Anonyymi00020
Höpö höpö, jos itsessä ei jotain syty esim. etänä, ei se tarkoita ettei muilla syty. Rakkaus ei ole toisen tuntemista. Rakkaus syntyy korvien välissä ja kohde voi olla vaikka kuinka kaukana. Rakkaus on tunne, joka tottakai voi voimistua ja syventyä jos ollaan enemmän tekemisissä. Ei kuitenkaan kannata vähätellä toisten tunteita omien kokemusten pohjalta. Kyse voi olla myös siitä, ettei todellista rakkautta synnykään jos se vaatii aikaa ja fyysistä tutustumisesta. Ehkä kyse on vain sitten halusta pitää toisistaan huolta, joka on enemmänkin älyllinen asia kuin tunneasia.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Höpö höpö, jos itsessä ei jotain syty esim. etänä, ei se tarkoita ettei muilla syty. Rakkaus ei ole toisen tuntemista. Rakkaus syntyy korvien välissä ja kohde voi olla vaikka kuinka kaukana. Rakkaus on tunne, joka tottakai voi voimistua ja syventyä jos ollaan enemmän tekemisissä. Ei kuitenkaan kannata vähätellä toisten tunteita omien kokemusten pohjalta. Kyse voi olla myös siitä, ettei todellista rakkautta synnykään jos se vaatii aikaa ja fyysistä tutustumisesta. Ehkä kyse on vain sitten halusta pitää toisistaan huolta, joka on enemmänkin älyllinen asia kuin tunneasia.
Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.
Kiintyä voi vaikka lemmikkirottaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.
Ei pidä paikkaansa. Onhan tässä jo vuosia yritetty usuttaa yhteen erään kanssa ja ei, kun ei.
- Anonyymi00021
Minusta on loukkaavaa, ettei fiksusta ja mielenkiintoisesta ihmisestä keksi muita kuin K-18 osaston fantasioita. Himoa se sellainen on.
- Anonyymi00022
Ei pelkkä himo olisi kestänyt näin kauaa ja ihan alkuun jo se tunne oli kyllä aika erilainen, kokonaisvaltaisempi ❤️ ☺️
- Anonyymi00023
Miten kauan?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miten kauan?
Vuosia, kohta 9 vuotta
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vuosia, kohta 9 vuotta
🫣 ..ei minusta kuulosta vielä paljolta.
- Anonyymi00026
Hyvin kokonaisvaltainen myös minusta. Odotan jälleennäkemistämme malttamattomana. ❤️😊
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hyvin kokonaisvaltainen myös minusta. Odotan jälleennäkemistämme malttamattomana. ❤️😊
Niin minäkin, tapahtuisipa se pian 🤗😍
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Niin minäkin, tapahtuisipa se pian 🤗😍
Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰
Sanos muuta 🥰
- Anonyymi00045
Anonyymi00029 kirjoitti:
Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰
Sinun on pakko ruveta totuttelemaan siihen ajatukseen, ettei sinua vanhempi nainen halua sinua elämäänsä koskaan!
- Anonyymi00047
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sanos muuta 🥰
Omin tämän vastauksen ennemmin... 🥰
- Anonyymi00030
Minä rakastin. Sydän särkyi hänen vuokseen, siitä tiedän. Mutta aina ei saa sitä mitä haluaa, vaan sen mitä tarvitsee.
- Anonyymi00033
Kyllä ne toisistansa erottaa, himoinen ajattelee asiat tavallaan ja rakastunut ei edes ajattele kuin hellää yhdessä oloa ja rutistelu pusuja.
https://www.youtube.com/watch?v=SCc2BU_RIWo&list=RDSCc2BU_RIWo&start_radio=1 - Anonyymi00035
No sydän ei särkynyt vaan murskautui ennennäkemättömällä tavalla. Ennenkin särkynyt sydän mutta syvyyden taso oli ihan uutta.
- Anonyymi00036
Mitä tapahtui?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Hän oli toisen kanssa. Hänen sydämessä oli Halu valehdella minulle. Arvoni hänen sydämessä oli noin vähän.
- Anonyymi00038
Rakkaus on sitä, että haluaa toiselle hyvää, vaikka siitä joutuisi itse kärsimään tai sen vuoksi luopumaan jostakin.
Himo on sitä, että ei väliä kuka kärsii, kunhan vaan saa himonsa tyydytettyä. - Anonyymi00039
Mies ei tee mitään rakkaudesta korkeintaan rakkaudesta lajia kohtaan mies menee lukkoon rakkaudesta (ei tiedä mitä tehdä) ettei pilaa mahdollisuuttaan (jos ei toinen arvosta rehellisyyttä on tämä syytä unohtaa) ei sellaisella ihmisellä tee elämässään mitään jonka menettämistä tarvii pelätä sen takia että tälle on rehellinen jos menettää toisen rehellisyyden takia on syytä miettiä omia tekojaan/sanojaan narsistia ei pysty loukkaamaan jos tällä ei ole tunteita satuttamaan pystyy sanoillaan helposti kun arvostelee narsistin ulkonäköä on jotain josta ovat erityisen ylpeitä siksi se on niin iso ongelma kun tajuavat että ulkonäkökin on katoavaista jos ei ole rahaa käydä kauneuskirurgiassa se on se parasta ennen päivä narsistille "ulkonäöllä kun saa kenet haluaa" eipä saa kun kohtaa ihmisen joka ei arvosta toisen ulkonäköä panoksi saa niin kauan ennen kuin huoranmaine on liian laajalle levinny narsisti naisella elämänsä aikana panojen määrä keskimäärin tuhannesta kymmeneen tuhanteen (aina on olemassa jotain parempaa) toimii heillä maksuvälineenä kaupankäynnin välineenä ja jopa kiristyksen välineenä jotta toimisi miehellä maksuvälineenä kenenkä tahansa naisen kanssa pitäisi olla vähintäänkin erinomainen suoriutuja (oletukseni nainen on miehen omaisuutta kun saa seksistä nautinnollista naiselleen) veikkaukseni pitäisi olla vähintäänkin yhtä nautinnollista joka kerta mä en saata mietintöjäni päätökseen ennen kuin olen varma lopputuloksesta ja tietääkseen lopputuloksen pitää tietää kaava jonka mukaan tekee elämän voi suunnitella valmiiksi hautaan asti suunitelmasta vaan ei saa poiketa yhtään tai joutuu suunnitelman tekemään uusiksi muutoin ei lopputulos tastusti ole toivotunlainen ja ensimmäinen vastoinkäyminen kaataa taas suunnitelman kuin suunnitelman ei oteta koskaan huomioon suunnitelmissa vastoinkäymisiä "sillä niitähän ei ole" suunnittelijahan kun on aina itse täydellisyys hänessä ei ole koskaan mitään vikaa vikahan on aina muissa vaikka suunnitelma olisi menny v ituiksi jo lähtöjään
- Anonyymi00043
Omasta puolesta voin sanoa, etten ole kokenut rakkautta enkö himoa ketään kohtaan yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00048
Rakkautta tunnetaan ainakin 6 eri pääryhmää:
Eros: intohimoinen,romanttinen,seksuaalinen
Philia: ystävyyttä,kiintymystä,yhteisöllisyyttä
Storge: lapsen ja vanhemman välinen luonnollinen ja turvallinen suhde
Agape: lähimmäisen rakkautta
Pragma: sitoutumista käytännöllisyyttä,kompromisseihin perustuvaa- Anonyymi00049
Lisäyksenä niin saadaan yht. 7
Ludeus: leikkisä ja flirttaileva rakkaus
Philautia: terve itserakkaus,joka mahdollistaa muiden rakastamisen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari752230Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa992113Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261968Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711848Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr961594Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1711164