Voihan se olla rakkauttakin

Anonyymi-ap

Tai sitten himoa, himoa se yleensä on.

48

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rakkautta se on. Naiselta

      • Anonyymi00031

        Niin. Naiselta se on rakkautta ja mieheltä himoa. Näin se on mennyt iät ja ajat. Jotta miehet on saatu kantamaan vastuunsa himoistaan, on ollut pakko luoda lakeja jotka vähän tasapainottaa tätä ihmiskuntaa.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Niin. Naiselta se on rakkautta ja mieheltä himoa. Näin se on mennyt iät ja ajat. Jotta miehet on saatu kantamaan vastuunsa himoistaan, on ollut pakko luoda lakeja jotka vähän tasapainottaa tätä ihmiskuntaa.

        Ei, naisen seksuaalisuutta ja miehen herkkää puolta on yritetty supistaa vuosituhansia. Fakta saattaa olla jopa toisinpäin.
        Ihan yhtä tuntevia olentoja me kaikki ollaan, ellei sitten ole päästänsä vialla. .


      • Anonyymi00042

        Rakkaani lennän luoksesi... sinä hyppäät syliini... tulin luoksesi Rakkautta kertomaan... vain Sinua haluan Rakkautta kertomaan.... Sinä hyppäät syliini. Itkin, koska luulin sinun pettävän luottamukseni... voin lentää luoksesi Rakkautta kertomaan jos niin haluat... Omasi mies Rakkaani ❤️


    • Anonyymi00002

      Molempia

    • Anonyymi00003

      Niin minäkin luulen, ei sitä rakkaudeksi uskalla nimittää.

    • Anonyymi00004

      Rakkaus ja himo kulkee käsi kädessä. Himo pystyy kulkemaan myös yksin. Tiedätkö mistä erottaa kummasta on kyse?

      • Anonyymi00005

        Himokas, mies tai nainen, esim. käy päälle, ei kunnioita rajoja? . sivusta


      • Anonyymi00006

        Kun ei halua muita mm.


      • Anonyymi00007

        Rakkauden ja himon erottaa siitä et rakkaus on paljon pysyvämpi ja kestävämpi tunne ja lämpimämpi, välittävämpi ja toista huomioon ottava. Himo aaltoilee ja voi olla ettei toista halua välillä nähdä ja tavata ollenkaan.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Himokas, mies tai nainen, esim. käy päälle, ei kunnioita rajoja? . sivusta

        Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.


      • Anonyymi00011

        Himo on ohimenevää


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.

        Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos ei erota sitä onko suhteessa kyse pelkästä himosta vai rakkaudesta, sitten se ei ole rakkautta. Siinä on vastaus, kun sinulla jäi kysymysmerkkejä ilmaan.

        Niin, harva vaan täällä on suhteessa.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.

        Kukin tyylillään. Toiset vetää kaasu pohjassa vaikka riskinä olisi rotko edessä, toiset ottavat varman päälle. Molemmat tyylit on oikeita, kunhan ne on itselle sopivia.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin, harva vaan täällä on suhteessa.

        Kaikki on suhteessa johonkin. Kyse on vaan siitä mihin ottaa suhteensa itsensä kanssa omassa ajattelussaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kukin tyylillään. Toiset vetää kaasu pohjassa vaikka riskinä olisi rotko edessä, toiset ottavat varman päälle. Molemmat tyylit on oikeita, kunhan ne on itselle sopivia.

        Totta, kaikki tekee kuten parhaaksi näkee. Virheistä myös oppii.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kaikki on suhteessa johonkin. Kyse on vaan siitä mihin ottaa suhteensa itsensä kanssa omassa ajattelussaan.

        Niin, ymmärsit varmasn mitä tarkoitin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Niin, ymmärsit varmasn mitä tarkoitin.

        Kyllä. Ja sinä ymmärsit varmaan että ohjasin sen jälkeen sinun osaltasi keskustelun laajempaan kokonaisuuteen.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kysymysmerkki lähinnä siksi koska se oli yksi ehdotus. Mielestäni on tärkeää tutustua toiseen rauhassa eikä edetä vauhdilla. Siinähän se selviää mitä kumpikin haluaa.

        Ei kiitos enää minkäälaista suhdetta minulle, minkään ikäisen kanssa koskaan!


    • Anonyymi00008

      Rakkaus ja himo kuuluvat yhteen ainakin parisuhteessa. Platonisella parisuhteella ei kukaan tee mitään.

    • Anonyymi00010

      Ennen kun toisen oikeasti tuntee turha lässyttää rakkaudesta

      • Anonyymi00014

        Niin, kuinka hyvin mielestäsi pitää tuntea, että voi virallisesti sanoa rakkaudeksi, vuosi, kaksi, kymmenen?
        Jos joku kokee rakkaudellisia tunteita toista kohtaan, niin miten joku voi väittää, että se tunne ei olisi oikeasti sitä mitä tuntee ja kokee?


      • Anonyymi00020

        Höpö höpö, jos itsessä ei jotain syty esim. etänä, ei se tarkoita ettei muilla syty. Rakkaus ei ole toisen tuntemista. Rakkaus syntyy korvien välissä ja kohde voi olla vaikka kuinka kaukana. Rakkaus on tunne, joka tottakai voi voimistua ja syventyä jos ollaan enemmän tekemisissä. Ei kuitenkaan kannata vähätellä toisten tunteita omien kokemusten pohjalta. Kyse voi olla myös siitä, ettei todellista rakkautta synnykään jos se vaatii aikaa ja fyysistä tutustumisesta. Ehkä kyse on vain sitten halusta pitää toisistaan huolta, joka on enemmänkin älyllinen asia kuin tunneasia.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Höpö höpö, jos itsessä ei jotain syty esim. etänä, ei se tarkoita ettei muilla syty. Rakkaus ei ole toisen tuntemista. Rakkaus syntyy korvien välissä ja kohde voi olla vaikka kuinka kaukana. Rakkaus on tunne, joka tottakai voi voimistua ja syventyä jos ollaan enemmän tekemisissä. Ei kuitenkaan kannata vähätellä toisten tunteita omien kokemusten pohjalta. Kyse voi olla myös siitä, ettei todellista rakkautta synnykään jos se vaatii aikaa ja fyysistä tutustumisesta. Ehkä kyse on vain sitten halusta pitää toisistaan huolta, joka on enemmänkin älyllinen asia kuin tunneasia.

        Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.

        Kiintyä voi vaikka lemmikkirottaan.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Niin, ihminen kiintyy kehen tahansa kun tarpeeksi samanlaisia on ja vietetään aikaa.

        Ei pidä paikkaansa. Onhan tässä jo vuosia yritetty usuttaa yhteen erään kanssa ja ei, kun ei.


    • Anonyymi00021

      Minusta on loukkaavaa, ettei fiksusta ja mielenkiintoisesta ihmisestä keksi muita kuin K-18 osaston fantasioita. Himoa se sellainen on.

    • Anonyymi00022

      Ei pelkkä himo olisi kestänyt näin kauaa ja ihan alkuun jo se tunne oli kyllä aika erilainen, kokonaisvaltaisempi ❤️ ☺️

      • Anonyymi00023

        Miten kauan?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Miten kauan?

        Vuosia, kohta 9 vuotta


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vuosia, kohta 9 vuotta

        🫣 ..ei minusta kuulosta vielä paljolta.


      • Anonyymi00026

        Hyvin kokonaisvaltainen myös minusta. Odotan jälleennäkemistämme malttamattomana. ❤️😊


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Hyvin kokonaisvaltainen myös minusta. Odotan jälleennäkemistämme malttamattomana. ❤️😊

        Niin minäkin, tapahtuisipa se pian 🤗😍


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Niin minäkin, tapahtuisipa se pian 🤗😍

        Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰

        Sanos muuta 🥰


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Liian pitkä aika minusta, mutta hyvää kannattaa odottaa. 🥰

        Sinun on pakko ruveta totuttelemaan siihen ajatukseen, ettei sinua vanhempi nainen halua sinua elämäänsä koskaan!


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sanos muuta 🥰

        Omin tämän vastauksen ennemmin... 🥰


    • Anonyymi00030

      Minä rakastin. Sydän särkyi hänen vuokseen, siitä tiedän. Mutta aina ei saa sitä mitä haluaa, vaan sen mitä tarvitsee.

    • Anonyymi00033
    • Anonyymi00035

      No sydän ei särkynyt vaan murskautui ennennäkemättömällä tavalla. Ennenkin särkynyt sydän mutta syvyyden taso oli ihan uutta.

      • Anonyymi00036

        Mitä tapahtui?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mitä tapahtui?

        Hän oli toisen kanssa. Hänen sydämessä oli Halu valehdella minulle. Arvoni hänen sydämessä oli noin vähän.


    • Anonyymi00038

      Rakkaus on sitä, että haluaa toiselle hyvää, vaikka siitä joutuisi itse kärsimään tai sen vuoksi luopumaan jostakin.

      Himo on sitä, että ei väliä kuka kärsii, kunhan vaan saa himonsa tyydytettyä.

    • Anonyymi00039

      Mies ei tee mitään rakkaudesta korkeintaan rakkaudesta lajia kohtaan mies menee lukkoon rakkaudesta (ei tiedä mitä tehdä) ettei pilaa mahdollisuuttaan (jos ei toinen arvosta rehellisyyttä on tämä syytä unohtaa) ei sellaisella ihmisellä tee elämässään mitään jonka menettämistä tarvii pelätä sen takia että tälle on rehellinen jos menettää toisen rehellisyyden takia on syytä miettiä omia tekojaan/sanojaan narsistia ei pysty loukkaamaan jos tällä ei ole tunteita satuttamaan pystyy sanoillaan helposti kun arvostelee narsistin ulkonäköä on jotain josta ovat erityisen ylpeitä siksi se on niin iso ongelma kun tajuavat että ulkonäkökin on katoavaista jos ei ole rahaa käydä kauneuskirurgiassa se on se parasta ennen päivä narsistille "ulkonäöllä kun saa kenet haluaa" eipä saa kun kohtaa ihmisen joka ei arvosta toisen ulkonäköä panoksi saa niin kauan ennen kuin huoranmaine on liian laajalle levinny narsisti naisella elämänsä aikana panojen määrä keskimäärin tuhannesta kymmeneen tuhanteen (aina on olemassa jotain parempaa) toimii heillä maksuvälineenä kaupankäynnin välineenä ja jopa kiristyksen välineenä jotta toimisi miehellä maksuvälineenä kenenkä tahansa naisen kanssa pitäisi olla vähintäänkin erinomainen suoriutuja (oletukseni nainen on miehen omaisuutta kun saa seksistä nautinnollista naiselleen) veikkaukseni pitäisi olla vähintäänkin yhtä nautinnollista joka kerta mä en saata mietintöjäni päätökseen ennen kuin olen varma lopputuloksesta ja tietääkseen lopputuloksen pitää tietää kaava jonka mukaan tekee elämän voi suunnitella valmiiksi hautaan asti suunitelmasta vaan ei saa poiketa yhtään tai joutuu suunnitelman tekemään uusiksi muutoin ei lopputulos tastusti ole toivotunlainen ja ensimmäinen vastoinkäyminen kaataa taas suunnitelman kuin suunnitelman ei oteta koskaan huomioon suunnitelmissa vastoinkäymisiä "sillä niitähän ei ole" suunnittelijahan kun on aina itse täydellisyys hänessä ei ole koskaan mitään vikaa vikahan on aina muissa vaikka suunnitelma olisi menny v ituiksi jo lähtöjään

    • Anonyymi00043

      Omasta puolesta voin sanoa, etten ole kokenut rakkautta enkö himoa ketään kohtaan yli kymmeneen vuoteen!

    • Anonyymi00048

      Rakkautta tunnetaan ainakin 6 eri pääryhmää:

      Eros: intohimoinen,romanttinen,seksuaalinen
      Philia: ystävyyttä,kiintymystä,yhteisöllisyyttä
      Storge: lapsen ja vanhemman välinen luonnollinen ja turvallinen suhde
      Agape: lähimmäisen rakkautta
      Pragma: sitoutumista käytännöllisyyttä,kompromisseihin perustuvaa

      • Anonyymi00049

        Lisäyksenä niin saadaan yht. 7

        Ludeus: leikkisä ja flirttaileva rakkaus
        Philautia: terve itserakkaus,joka mahdollistaa muiden rakastamisen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3125
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      99
      2113
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1968
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1848
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      96
      1594
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1164
    Aihe