Metsähakkuut on kielletty lintujen pesitä aikaan . Pohjoisessa Suomessa kielto on voimassa 1.5.–31.7. ja muualla Suomessa 15.4.–15.7.
Miten peltojen salaojitukset? Joku torvelo vetää Sarvantien varessa putkea. Ainoat pesäpaikat kuoveilla , töyhtöhyypillä ym pelto-ojien varressa. Järjen köyhyyttä se ainakin on, mutta en tiedä onko laitonta.
Pesintä ja salaojitus
7
452
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sun pihalla on varmaan sitte nurmikon leikkuu kielto kyseisenä ajankohtana. Voi joku hyönteinen kuolla.
- Anonyymi00002
Mitä kuovit ja töyhtöhyypät sanoo ? Kai piipit edes kysyy niiltä saako ojittaa , ne ei ole kysyneet maaomistajalta lupaa pesiä pelloilla.
- Anonyymi00003
Älä viitsi vammailla.
- Anonyymi00004
Eiköhän motot jyllää metriä nurin koko ajan. Mitään pesintä rauhaa oo
- Anonyymi00005
viherpiipit sinne istuskelemaan, koneen säätiö maksaa, saavat samalla tutustutua susiin, ilveksiin ja karhuihin.. ja jos jaksavat ventata niin marjatkin kypsyy ja voi poimia suihin
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
viherpiipit sinne istuskelemaan, koneen säätiö maksaa, saavat samalla tutustutua susiin, ilveksiin ja karhuihin.. ja jos jaksavat ventata niin marjatkin kypsyy ja voi poimia suihin
Ei tarvitse olla vihreä, eikä piipertäjä. Että ymmärtää lintujenkin tarvitsevan pesimärauhan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tarvitse olla vihreä, eikä piipertäjä. Että ymmärtää lintujenkin tarvitsevan pesimärauhan.
Samoilla linjoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680