Ennen kuin olen koskaan saanutkaan sua. Kun kuulet jotain ikävää minusta, niin se on siinä sitten.
Pahoun pelkään että menetän sinut
21
418
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenestä kuulen?
- Anonyymi00002
Minusta naisesta
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minusta naisesta
No mikä sua nyt uhkaa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No mikä sua nyt uhkaa?
Ei mua mikään uhkaa, mutta mun menneisyys ei ole ollut kovin ruusuinen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ole rohkeasti sellainen kuin olet. Jos joku lähtee jonkun menneisyyden takia karkuun juttelematta, hän ei ole arvoisesi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ole rohkeasti sellainen kuin olet. Jos joku lähtee jonkun menneisyyden takia karkuun juttelematta, hän ei ole arvoisesi.
..sivusta tämä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ahaa! Eli ajattelet että kun mies saa kuulla asioistasi niin ei enää tykkääkään. Ymmärrän.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet oikeassa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ahaa! Eli ajattelet että kun mies saa kuulla asioistasi niin ei enää tykkääkään. Ymmärrän.
Kyllä jotkut miehet ovat aika hölmöjä kun kuuntelevat juttuja. Kannattaa jutella aina suoraan oikean naisen kanssa asioista, eihän se tarkoita, että tarvii siltikään suhteeseen ruveta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä jotkut miehet ovat aika hölmöjä kun kuuntelevat juttuja. Kannattaa jutella aina suoraan oikean naisen kanssa asioista, eihän se tarkoita, että tarvii siltikään suhteeseen ruveta.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00003
Kannattaa toimia jos haluaa jotain tulostakin asioihin
- Anonyymi00004
Heti huomenna
- Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heti huomenna
Toimitko?
- Anonyymi00005
No jos olet oikeasti tehnyt jotain pahaa. Toisaalta jos uskoo valheita, kertoo hänestä, ei ole arvoisesi.
- Anonyymi00008
Olen aika armollinen ihminen.
- Anonyymi00009
Se on tosi hyvä asia.
- Anonyymi00016
Mä en usko huhu piheita miksi on tärkeää tietää toisen taustat (ei tule yllätyksiä)
- Anonyymi00017
Kerro nyt mitä se on 😅
- Anonyymi00018
Kerroit jo juttujasi eikä ne minua haittaa.
- Anonyymi00019
Näin se menee.
- Anonyymi00020
Tommonen aivan läpeensä ihana, hyvää yötä sulle nytten 💘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari732224Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261948Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711838Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr901582Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1701154