Kesän 2025 irtisanomisten jälkeen Lypsyniemen konepaja on ajettu niin minimimiehitykselle, että lisäleikkaukset tarkoittaisivat käytännössä toiminnan lopettamista.
Kohtalon kysymys: Savonlinnan pelastus on sen valmistama DD-pesuri (sellun pesulaite) ja erikoisluvat Pohjois-Amerikan vientiin.
Niin kauan kuin Andritz saa myytyä näitä laitteita maailmalle, Savonlinna pysyy kartalla. Jos tuotanto siirretään halvempiin maihin, Lypsyniemi tyhjenee.
Semmosta....
Lypsyniemen kohtalo
9
361
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ameriikasta tuli se yksityiskone talvella, joka lenteli Savonlinnan kautta Andritzin pääkonttorille. Näillä asioilla siinä oltiin.
- Anonyymi00002
Mites paljon ne sanoo tällä kertaa irto?
- Anonyymi00003
Ajan kysymys kun konepaja lopetetaan. Huomattavasti halvemmat tuotantokustannukset Kiinassa. Ja osaaminen on sinne kohta siirtynyt.
- Anonyymi00005
Kiinassa ja Varkaudessa. Varkaus panosti Andritzin konepajaan ja toiminta kasvoi. Täällä istuttiin käsien päällä. Lopputuloksena on tyhjä konepaja ja kohta joku esittää siihenkin niemeen kylpylähotellia.
- Anonyymi00004
Meennootko jotta sitte ku konepaja lopetettaan koko kaapunt keekahttaa:D:D
- Anonyymi00006
Kaapunti keikahtaa joka tapauksessa, jos mikään ei muutu.
- Anonyymi00007
Huonoja uutisia tulossa. En usko että konepaja kauan jatkaa.
- Anonyymi00010
Sieltä on koko ajan irtisanottu ja tehtäviä ei täytetä enään tänne. Täytöt menee Helsinkiin ja Varkauteen. Konepajan johtaja on Varkaudessa.
- Anonyymi00011
Horny naiset tulee raiskata ja monien lapsia rankasta ja tappaa vaikka inside läppänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532