Miten tunnistaa baarissa naisen, joka hakee seksiseuraa, kun pitää olla yli 27 vuotias ja ei saa olla maksullinen? Onko pukeutuminen tietynlaista (tiukat farkut, paljastava hame ja paita, jossa näkyy tissit? Onko hän yleensä yksin vai seurassa, istuuko hän yleensä tiskillä juomassa vai onko tanssimassa vai seisooko lähellä vessaa. jne.
Miten tietää?
16
177
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei seiso.
- Anonyymi00002UUSI
On tietynlaiset vaatteet!! He haluavat.... Siksi paljastavat itseään.
- Anonyymi00014UUSI
Vaatteista ei kannata kyllä päätellä yhtään.
- Anonyymi00003UUSI
Ei mitenkään epätoivosta
- Anonyymi00004UUSI
Ai mistä tietää? No kysymällä! Onko ni vaikeeta? Tiedät itsekin että saat kaljat naamalle...💥😆
- Anonyymi00005UUSI
Hehe repesin 🤭
- Anonyymi00006UUSI
Ei mistään ulkonäköseikasta, ainakaan sinun kohdalla.
- Anonyymi00007UUSI
Tämän minäkin haluaisin tietää. Aina kun olen ollut hakemassa vain seksiseuraa, tyypistä on tullut vuosien riesa. Yhden kanssa jouduin jopa naimisiin.
Naiselta- Anonyymi00008UUSI
Taidat olla lepakko?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taidat olla lepakko?
Ei kun miehistä haluan seksiseuraa, en naisista.
- Anonyymi00010UUSI
No mut on vakipanossakin puolensa...joo, toi on kyllä vähän liioiteltua jos avioon.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mut on vakipanossakin puolensa...joo, toi on kyllä vähän liioiteltua jos avioon.
Joo, mutta joidenkin kohdalla yksi kerta riittäisi. Eikä mielellään mitään rakkauslöpinää tai seurustelukuviota, mutta kun ei uskota. Näytän kai liian kiltiltä. Siksi aloitus oli hyvä, odotan vastauksia.
- Anonyymi00013UUSI
Tasan sama kokemus, mutta ilman tuota naimisiin joutumista. En tajua miten noin muka voisi edes vahingossa käydä. On minua kosittu, mutten minä sellaiseen vahingossa suostu.
No mutta anyway, miehet ovat hirveän takertuvaista sorttia olentoja. Vaikka kuinka olisi vain kerrasta kyse, niin silti jäävä. Yhteystietojanikin on yritetty kaivaa esille milloin mistäkin,kun en tietenkään ole niitä yhden illan jälkeen antanut.
- Anonyymi00011UUSI
Lähtökohtaisesti voit ajatella, että kukaan naisista baarissa ei ole siellä hakemassa seksiseuraa. He ovat tulleet sinne pitämään hauskaa kavereiden kanssa mitä todennäköisimmin.
- Anonyymi00016UUSI
Naisten kohdalla asia selviää kysymällä. Sitten kun joku kertoisi, että miten tuon saisi miesten kohdalla selville, niin se olisi hyvä. Miehiin kun ei toimi tuo kysyminen. Vaikka sanoisivat haluavansa pelkkää seksiä,niin silti ne pirulaiset yrittävät aina jäädä pidemmäksi aikaa roikkumaan.
- Anonyymi00017UUSI
Varmaan siitä kun ohittaa sut vauhdilla 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816