Lipstikan taimi on nyt toista vuotta kasvanut hyvin. Mutta kun aina tulevat mustat kirvat!! Ei auta etikat eikä mäntysuovat. Viime vuoden lopulla laitoimme vahvempaa myrkkyä, eikä lipstikkaa sitten enää sinä vuonna syöty. Kirvat kyllä hävisivät, mutta jälleen tänä kesänä ilmestyivät jälleen. Pitääkö luovuttaa?
kokemuksia lipstikasta
3
880
Vastaukset
- Klooni
Niistä kirvoista tulee monia sukupolvia kesän aikana. Ei se ole myrkkyjen heikkous. Jos käytät vahvempia aineita niin niistä monista voi jäädä jäämiä koko kesäksi.
Kertoisitko mikä oli tuo vahvempi aine. Katso purkista tehoaine/aineet. Kauppanimellä ei juuri ole merkitystä.
Itse käytän puutolua, mäntysuopaa ja tenua.- tehonnut
Vaikuttavana aineena oli malationi. Mutta eipä auttanut sekään kuin viime kesän lopun. Onneksi ehdin kerätä ja kuivattaa kaksi satoa tänä vuonna.
- Joel Kaarinasta
Sain kaverin puutarhasta Lipstikkaa. Kuivatin 70 asteisessa uunissa. Sitähän käytetään lihalimikuution sijaisena. Koitin 2 muuta käyttötarkoitusta ; 1. Jos haluat lopettaa tupakan polton, kierrä sätkä lipstikasta, toimii, ei ole nikotiinia eikä tervaa. 2. Hauduta teetä, n, ½ tl / muki ! Aivan mahtavan aromaattinen kokemus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076