Lipstikan taimi on nyt toista vuotta kasvanut hyvin. Mutta kun aina tulevat mustat kirvat!! Ei auta etikat eikä mäntysuovat. Viime vuoden lopulla laitoimme vahvempaa myrkkyä, eikä lipstikkaa sitten enää sinä vuonna syöty. Kirvat kyllä hävisivät, mutta jälleen tänä kesänä ilmestyivät jälleen. Pitääkö luovuttaa?
kokemuksia lipstikasta
3
874
Vastaukset
- Klooni
Niistä kirvoista tulee monia sukupolvia kesän aikana. Ei se ole myrkkyjen heikkous. Jos käytät vahvempia aineita niin niistä monista voi jäädä jäämiä koko kesäksi.
Kertoisitko mikä oli tuo vahvempi aine. Katso purkista tehoaine/aineet. Kauppanimellä ei juuri ole merkitystä.
Itse käytän puutolua, mäntysuopaa ja tenua.- tehonnut
Vaikuttavana aineena oli malationi. Mutta eipä auttanut sekään kuin viime kesän lopun. Onneksi ehdin kerätä ja kuivattaa kaksi satoa tänä vuonna.
- Joel Kaarinasta
Sain kaverin puutarhasta Lipstikkaa. Kuivatin 70 asteisessa uunissa. Sitähän käytetään lihalimikuution sijaisena. Koitin 2 muuta käyttötarkoitusta ; 1. Jos haluat lopettaa tupakan polton, kierrä sätkä lipstikasta, toimii, ei ole nikotiinia eikä tervaa. 2. Hauduta teetä, n, ½ tl / muki ! Aivan mahtavan aromaattinen kokemus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779