Mä ymmärrän, koska sellainen mä oon. Mut joskus pitää ajatella itseäänkin. Ja mä ansaitsen kaiken, en vain muruja.
n
Miehelle, joka katsoi silmiini
19
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elämää ei pidä ajatella käänteisesti; jos nyt menetän tuon, koska silloin todennäköisesti menettää. Sensijaan jos oikeasti haluaa jonkun, silloin pitää ajatuksenkin olla positiivisesti ja ennakkoluulottomasti valmiudessa saamaan jotain eikä vain menettämään, koska asenne on jo yli puolet toteutumisesta.
- Anonyymi00003
Erittäin hyvin sanottu!
Sivusta arvostan. - Anonyymi00004
Ehkä riittää, että vain juttelee toisen kanssa kahden.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä riittää, että vain juttelee toisen kanssa kahden.
Juuri tämä.
- Anonyymi00006
Minä en osaa ajatella niin, että minkä nyt menettäisin, jos en saa jotain ihmistä elämääni! Ihmisillä on minulle aika vähän merkitystä, toisin ajattelevat varmasti ne, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa 30 vuoden ajan! Tai ovat olleet aina yksin! Ainoa asia mikä todella satutti oli tietyn työpaikan menetys! Nyt tarvitsen rauhaa ja hiljaisuutta, jotta saisin sisimpäni tasapainoon! Sitten kun alan voida selvästi paremmin, on uuden ikäiseni ystävän aika! Se edellyttää myös sen, että korvaukset maksettu!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri tämä.
Se on minulle täysin selvää etten halua koskaan yhtäkään oman lapseni ikäistä edes ystäväksi! Liian kauan aivan liikaa liikaa sellasia päiviä, jotka veivät minulta elämänilon lähes kokonaan! Voin sanoa hänelle vain sellaisia, jotka eivät vie asioita koskaan eteenpäin hänen kanssaan! Kyse on kuitenkin jo todella monesta suurta häiriötä aiheuttaneista vuosista! Olen ollut todella rikki lähes koko sen ajan, koska en koskaan pystynyt hyväksymään projektin aloittamista! Minusta projetin toteutus on ollut aina kaikkein isoin ongelma minulle! Koska se oli aina ja kaikkialla ja se ei sopinut minun luonteeseen koskaan! Minusta ihan kaikki se esitys oli pelkkää kiusaamista. En ollut koskaan kokenut minkäänlaista kiusaamista kouluaikoina ja nyt sain sitten senkin edestä! Toistin usein sen, ettei projektin toteutus sovi minulle, mutta sitä kukaan ei halunnut ymmärtää! Toistitte sitä samaa asiaa vuodesta toiseen ymmärtämättä koskaan sen kaiken esityksen vahingollisuutta minulle! Kuitenkin oli tiedossa, ettei se sovi minulle ollenkaan erityispiirteissyteni takia! Siksi koko projektin totetustapaa olisi pitänyt muuttaa toisenlaiseksi! Todella outoa ja vahingollista minulle se oli ennen kaikkea! Se että kuljinpa missä tahansa,muiden tuntui olevan pakko saada esittää sitä sama näytelmää vuodesta toiseen! Ja juuri oli sitä, mikä sai minut voimaan huonosti ja olemaan joka ikinen päivä ahdistunut! Ja kun myös talossa oli kauan häiriköintiä niin ei ihme että minun voimani ovat lähes loppu! Eikö kenellekään tullut mieleen rauhoittaa tilannetta, jotta olisi edes voinut hengittää rauhassa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en osaa ajatella niin, että minkä nyt menettäisin, jos en saa jotain ihmistä elämääni! Ihmisillä on minulle aika vähän merkitystä, toisin ajattelevat varmasti ne, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa 30 vuoden ajan! Tai ovat olleet aina yksin! Ainoa asia mikä todella satutti oli tietyn työpaikan menetys! Nyt tarvitsen rauhaa ja hiljaisuutta, jotta saisin sisimpäni tasapainoon! Sitten kun alan voida selvästi paremmin, on uuden ikäiseni ystävän aika! Se edellyttää myös sen, että korvaukset maksettu!
Oi oi, voimia! Varmasti kaikki järjestyy. (sivusta)
- Anonyymi00002
Aika laiha aloitus.
- Anonyymi00014UUSI
Eikö sinustakin nämä naista esittävän viestit ole vähän teennäisiä? Sanoppa sinä tuollaisena intellektuellina. TT
- Anonyymi00008
Mitä luulet ymmärtäväsi ja ennen kaikkea mitä kuvittelet ansainneesi
- Anonyymi00015UUSI
No vddu ensinnäkin kaiken ja toisekseen kaiken, vaikka sekään sulle kuulu. Tee
- Anonyymi00009
Naisena sanon, että on hyvä lähteä ymmärryksen lähtökohdasta jokaisen ihmisen osalta. Kaikkea ei tarvitse kuitenkaan hyväksyä.
Ihmissuhteissa kaikkea ei voi just nyt heti saada, vaan suhde kypsyy mittaansa vaatimassaan ajassa tutustuen.- Anonyymi00010
Voiko suhde kypsyä mielestäsi ilman oikeaa yhteyttä ja kommunikaatiota?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eo tietenkään voi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No mietippä sinä palstaäijän tekstiä tälläävä sitä
- Anonyymi00017UUSI
Nyt tämä miespuolinen aloittaja kertoo muuna naisena tällaista, yhtään ei onnu kerronta eihän, toverit netistä? T
- Anonyymi00013UUSI
Niin, kyllä yksi viikonloppu peltotöitä esim olis tehtävä gubbe- kyllä se näin on
- Anonyymi00018UUSI
Before a good stuff🍌
- Anonyymi00019UUSI
Seuraavissa katseissa tule lähelle niin tiedän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843