Se on täysin sinusta kiinni.
Haluatko enää nähdä mua mies?
71
842
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan nähdä S-naisen.
- Anonyymi00051
Onneksi ei ole esteitä näkemiselle paitsi viimeyönä oli se kun olin niin uninen jo niin myöhään ❤️
- Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
Onneksi ei ole esteitä näkemiselle paitsi viimeyönä oli se kun olin niin uninen jo niin myöhään ❤️
Meidän pitäisi saada yhteys jotenkin.
- Anonyymi00058
Anonyymi00051 kirjoitti:
En ole S nainen.
- Anonyymi00002
luomet väsyneitä tällä kertaa
- Anonyymi00003
painavat tekoripset, en saa silmäni auki
- Anonyymi00004
näköni huonontunut, en näe hyvin
- Anonyymi00005
silmäkirurgiaan on pitkä jono
- Anonyymi00006
Joo ihan vtun väsynyt. Nukahtaisin sun syliin.ap.
- Anonyymi00008
Mun syliin saa nukahtaa ja nukahtaisin kyllä itsekin.
Sivusta - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mun syliin saa nukahtaa ja nukahtaisin kyllä itsekin.
SivustaMiten niin sivusta? Ehkä et olekaan sivusta. Se olis kyllä ihanaa ja hellää. Nukuttais yhdessä ❤️
- Anonyymi00007
Haluan Ärrän
- Anonyymi00013
Rautakirjayrittäjyys on mahdollista, mutta riskialtista. Lokaatio kannattaa miettiä huolella.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Rautakirjayrittäjyys on mahdollista, mutta riskialtista. Lokaatio kannattaa miettiä huolella.
Tuttu maailma. 😊
- Anonyymi00012
Tahtoisin! 🖤 🤎 🩷 💙 💜 🩶
https://www.youtube.com/watch?v=kvgn9RKXip8&list=RDkvgn9RKXip8&start_radio=1 - Anonyymi00015
Et näe minua enää koskaan, jos tahdot niin. Ap.
- Anonyymi00016
Mun sydämeen jäis kyllä sun kokinen aukko 💔
- Anonyymi00021
Jos sä tahdot niin, sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin, ilman sinua, niin, olen puolitiessä helvettiin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos sä tahdot niin, sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin, ilman sinua, niin, olen puolitiessä helvettiin.
Oliko tämä nyt vastaus vai joku heitto?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oliko tämä nyt vastaus vai joku heitto?
Aloituksesta ei voi päätellä edes sukupuolta. Miehenä minua kiinnostaa vain nainen ja kyllä, haluan ehdottomasti tavata ja tutustua häneen, naiseen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Enkä milloinkaan ,tullut kertomaan,että salaa iltaisin meistä haaveili,niinpä niin..
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aloituksesta ei voi päätellä edes sukupuolta. Miehenä minua kiinnostaa vain nainen ja kyllä, haluan ehdottomasti tavata ja tutustua häneen, naiseen.
Olen nainen. Milloin näit tuon naisen? Minä haluan sen miehen. Aika malttamaton olo ja tunteet vaihtelee epätoivosta toivoon. Epätoivo siksi jos hän ei enää haluakaan mua, tai tutustua minuun.
- Anonyymi00047
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi00017
mutta se ei käy noin vaan, ensin pitää tietää tunnistein kuka haluaa tavata ja kenet💪 tunnistamaton jää vaan pyristelemään aiemerrassa
- Anonyymi00020
Jos haluat, niin haluaisin sun puhelinnumeron, että voitaisiin viestitellä ihan oikeasti.
- Anonyymi00026
Ei taida löytyä numerotiedustelusta?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei taida löytyä numerotiedustelusta?
Voi löytyä, mutta vähän iso kynnys laittaa viestiä jos ei olla sovittu mitään. Jos vois jutella kahden kesken niin oisko paha antaa numero.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voi löytyä, mutta vähän iso kynnys laittaa viestiä jos ei olla sovittu mitään. Jos vois jutella kahden kesken niin oisko paha antaa numero.
Kysymällä saat numeron.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kysymällä saat numeron.
Ok, mutta olin vähän röyhkeä tuossa yllä. Minä ja minun haluni...
- Anonyymi00032
Miten tuon voi antaa. Jos tuo tapahtuu livessä, siinähän tutustuu muutenkin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miten tuon voi antaa. Jos tuo tapahtuu livessä, siinähän tutustuu muutenkin.
Totta, mutta yhteys ois kiva. Okei, annetaan olla sen.
- Anonyymi00025
en todellakaan. suksi fittuun.
- Anonyymi00034
En tiedä miksi en haluaisi nähdä, kun eivät tunteet mihinkään katoa. Hän kyllä tuskin haluaa nähdä minua.
- Anonyymi00035
Miksi ajattelet, ettei haluaisi nähdä sinua?
- Anonyymi00036
Mistä niin epäilet? Haluan enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Koitin lähestyä viestillä, mutta sain viileähkön vastaanoton viiveellä. -sivusta samoilla fiiliksillä
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sain pakit jo aikoja sitten.
- Anonyymi00037
Haluan
- Anonyymi00038
🥰🥰
- Anonyymi00048
Ja voisit halata minua kun nähdään
- Anonyymi00039
Haluan mutta ei se mitään muuttaisi. Niinpä. Ansaitset aloitekykyisen ja elossaolevan.
- Anonyymi00041
Hän on erittäin elossaoleva 😁
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hän on erittäin elossaoleva 😁
Siltä saattaa näyttää mutta nyt täytyy mennä. Heippa hetkeksi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Heippa, tuu takasin sitten.
- Anonyymi00044
Sinä ansaitset. Eikö niin. Käänteispsykologiaa. Mikset vaan sano suoraan että ei kiinnosta ja thats it.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sinä ansaitset. Eikö niin. Käänteispsykologiaa. Mikset vaan sano suoraan että ei kiinnosta ja thats it.
Okei, nyt meni painostavaksi. Ei siitä sen enempää.
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miks te kokoajan olette naapureiden kimpussa,olette vieraita meille,jättäkää jo rauhaan tai häipykää
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miks te kokoajan olette naapureiden kimpussa,olette vieraita meille,jättäkää jo rauhaan tai häipykää
Tuo on totta. Jos on vielä samaa sukupuolta oleva naapuri. Miten helkutissa he voivat edes kuvitella olevansa jotenkin kiinnostavia tutustumiskohteita.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tuo on totta. Jos on vielä samaa sukupuolta oleva naapuri. Miten helkutissa he voivat edes kuvitella olevansa jotenkin kiinnostavia tutustumiskohteita.
Mua ei kiinnosta ne naapurit jotka täällä on enkä ymmärrä miksi kuvittelevat meidät ties mihin kirjoituksiin. Tämäkin ihan sivusta ja vain tähän asiaan.
- Anonyymi00062
Anonyymi00043 kirjoitti:
Heippa, tuu takasin sitten.
Hetki meni ja palasin vielä toivottamaan öitä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei käännöskukkasia, vaan kirjaimellisesti sitä, mitä tuossa tarkoitin.
- Anonyymi00053
Tahdon tottakai nähdä erästä nuorempaa ja se hoituu yleensä hänen kuvansa kautta. m-n
- Anonyymi00054
Sepä sattui..hänenkin kuvaa voi ihailla missä vain ja milloin vain.
- Anonyymi00057
Olet estetty. Mistä on mun kuva? 🫢
- Anonyymi00055
Mie kysyn siulta samaa mua nuorempa nainen tietty nainen. Mie muutin kerrostaloon siitä ok-talosta.
Muutit äitis poismenos jälkeen isompaan keskustaan. Sorit sen äitees johost.
Voitais kuiten vierihoitoo harrastaa. Se on hienoo toimintaa. Muistan kun eräs kokenut nainen loihe lausumaan: minulla on n i i n hyvä olla.
. rymättyläst itään. - Anonyymi00059
Miksi mun täytyisi tuollaista lapsellista tavata
- Anonyymi00060
En halua nähdä häntä. En halua kohdata häntä näin kun olen kylmä ja välinpitämätön enkä halua puhua. Ehkä jos olisin erilainen. Kärsin liikaa elämästä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00061
En muista miltä näytät
- Anonyymi00064UUSI
Luota siihem, että hän haluaa
- Anonyymi00065UUSI
Yritän luottaa ja elää elämääni tuli mitä tuli.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Yritän luottaa ja elää elämääni tuli mitä tuli.
Palstan ulkopuolella elämänkortit on hyvä kääntää ja katsoa.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Näin on.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ei nämä palstanaiset kykene sellaiseen, siksi täällä ovatkin. Miehelle pitään pystyä kertomaan kasvotusten, että olet kiinnostunut.
- Anonyymi00068UUSI
Teidän pitäisi varmaan vaan törmätä, jos tuota toivotte.
- Anonyymi00069UUSI
Joo 🚶♀️➡️💥🚶oho ja hups.
- Anonyymi00070UUSI
Eiköhän me törmäillä
- Anonyymi00071UUSI
En edelleenkään. Toivottavasti pärjäät ilman minua.
- Anonyymi00073UUSI
Milloinkas olet nähnyt häntä viimeksi?
- Anonyymi00074UUSI
Tässä päivänä erääänä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805