Alkoholin käyttö lähes päivittäin ahdistaa. Normaali ihminen ei osaa kuvitellakaan sitä ahdistusta vuosi toisensa jälkeen, joka purkautuu mm. Aggressiivisina kohtauksina,.vaikka selvänä olen ujo ja hiljainen.
Purkautuminen pulsukaverin bylyyn auttaa enemmän. Peräpään purkautuminen ripulin rätistessä housuun auttaa enemmän matalien tyydytyskorahtelluiden säestämänä, joiden turvin saadaan sontiksen elämä taas uuteen nousuun, ainakin promille mittarilla mitattuna
Asd
Alkoholin käyttö ahdistaa
4
233
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jos alkoholin käyttö ahdistaa niin kuka sinua käskee sitä juomaan. Mikä sinua ahdistaa ja oletko hakenut siihen apua? Miten osaat tunnistaa tunteita ja käsitellä niitä.
- Anonyymi00003
1) Sun mutsi
2) Ahdistus johtuu jatkuvista krapuloista,.liikakäytlstä, taloudellisesta ahdingosta ja terveys huolista jotka liittyvät ylettömän käyttöön
3) Tunteiden käsittely on suurelta osin sontahoomoilua, joka helpottaa oloa, yksin tai kimpassa. Kun on kunnon kimppasontailoittelu, kyllä elämä taas näyttää parempia puoliaan
Asd - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
1) Sun mutsi
2) Ahdistus johtuu jatkuvista krapuloista,.liikakäytlstä, taloudellisesta ahdingosta ja terveys huolista jotka liittyvät ylettömän käyttöön
3) Tunteiden käsittely on suurelta osin sontahoomoilua, joka helpottaa oloa, yksin tai kimpassa. Kun on kunnon kimppasontailoittelu, kyllä elämä taas näyttää parempia puoliaan
AsdMiten mun äiti liittyy suhun ja sun alkoholin käyttöön.Auttaako se alkoholi talouden ongelmiin? Jos olet huolissasi terveysvaikutuksista niin hae apua alkoholismiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
1) Sun mutsi
2) Ahdistus johtuu jatkuvista krapuloista,.liikakäytlstä, taloudellisesta ahdingosta ja terveys huolista jotka liittyvät ylettömän käyttöön
3) Tunteiden käsittely on suurelta osin sontahoomoilua, joka helpottaa oloa, yksin tai kimpassa. Kun on kunnon kimppasontailoittelu, kyllä elämä taas näyttää parempia puoliaan
AsdOletko hakenut sun talouden ongelmiin apua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437