SUURVIRKA APU

Anonyymi-ap

Tärkeät suur apurit metsän kuninkasn kintereillä. Makkaratulilla kerrotaan suuria tarinoita.

6

296

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinun kaltaisia siellä ei tarvita. Kerro sinä VAIN satuja ja tarinoita.

• Anonyymi00002

Hirviä ihme joku karhu jossain, iät ajat ne on liikkunu pitkin maita ja mantuja. Kaupunkilaisia pelottaa, hui kauhiaa

• Anonyymi00003

Jos karhu kävelis Stadin keskustassa, ois saanu nikkeliä turkkiinsa sejunnissa. Eipä ole kiva jos karhut tulee pihoihin ja ihmisten lähelle täällä maalla.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos karhu kävelis Stadin keskustassa, ois saanu nikkeliä turkkiinsa sejunnissa. Eipä ole kiva jos karhut tulee pihoihin ja ihmisten lähelle täällä maalla.

Mie oisin ostanut turkin itelleni, ois aika leso kävellä karhuntalja täällä talvella Kiteellä 😎

• Anonyymi00005

Karhun takiako moottoripyöräpossu kaahaili pitkin Sepänniemeä? Joku järki pitäisi olla viranomaisillakin siirtymäajossa paikasta A paikkaan B taajama-alueella. Hienosti hoidettu👍

• Anonyymi00006

Kerran sienimetsällä karhu pääsi yllättämään: yritin juosta karkuun mutta sai minut kiinni kun kompastuin, kaaduin etukenossa lahonneen puunkannon päälle vatsalleni, karhu repäisi housuni auki takapuolen kohdalta ja astui minuun. Akti ei kestänyt kauan vaan karhu karjaisi kuin leijona klimaksin huipennukseksi. Sen jälkeen penkoi tiehensä. Viikkon en pystynyt kunnolla istumaan. En ole ennen tätä kertonut edes Teboililla, oli pelko että nauravat minulle. En aijo kertoa jatkossakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe