Mikä mielestäsi on sopiva turhakkeeks?
Mielenkuvituksen käyttäminen sallittua.
Turhake_ Onko sellaisii?
34
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainakin moottorikäyttöiset lehtipuhaltimet, joita kiinteistöfimat käyttävät, ne ovat meluisia ja nostavat pölyä ilmaan, koska niitä käytetään myös kuivalla kelillä, vaikka se on kiellettyä, niin ja pakokaasuja päästävät. Triplavahingollisia!
- Anonyymi00002
Sellaisia on myös akkukäyttöisinä, siis sähköllä toimivia. Joissain kohdin se on varmaan turha vehje, mutta itse en saisi kivistä pihan parkkipaikkaa, pihatietä ja talon ympärillä olevaa kivialuetta roskattomiski ilman lehtipuhallinta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sellaisia on myös akkukäyttöisinä, siis sähköllä toimivia. Joissain kohdin se on varmaan turha vehje, mutta itse en saisi kivistä pihan parkkipaikkaa, pihatietä ja talon ympärillä olevaa kivialuetta roskattomiski ilman lehtipuhallinta.
Niinpä, mutta akkukäyttöisiä ei käytetä, eikä akkukäyttöisiä ruohonleikkureitakaan, vaan meluavia ja saastuttavia polttomoottorisia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinpä, mutta akkukäyttöisiä ei käytetä, eikä akkukäyttöisiä ruohonleikkureitakaan, vaan meluavia ja saastuttavia polttomoottorisia.
Sähkö on kallista. Tai ei, mutta sen siirtäminen on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sähkö on kallista. Tai ei, mutta sen siirtäminen on.
Bensako muka halpaa sitte?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Bensako muka halpaa sitte?
Kerropa, mikä nykyaikana on "halpaa". Ei yhtään mikään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerropa, mikä nykyaikana on "halpaa". Ei yhtään mikään.
Mut bensakoneet mölyää ja haisee, siitä oli kyse nyt.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mut bensakoneet mölyää ja haisee, siitä oli kyse nyt.
Kuulostaa siltä, ettei sulla ole oikeita ongelmia eli haasteita elämässäsi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, ettei sulla ole oikeita ongelmia eli haasteita elämässäsi.
Miksi puollat saastuttavia ja meluisia ruohunleikkureita? Outo asenne. Akkua käytetään skuuteissa, mopoissa, autoissa, pyörissä, jopa lentokoneissa, kummallista et ruohoa ei saada leikatuksi akkuvehkeillä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi puollat saastuttavia ja meluisia ruohunleikkureita? Outo asenne. Akkua käytetään skuuteissa, mopoissa, autoissa, pyörissä, jopa lentokoneissa, kummallista et ruohoa ei saada leikatuksi akkuvehkeillä.
En puolla yhtään mitään. Jotta hoitele vain oma asenteesi tässä muoalimassa, jossa meteliä riittää oli ruohonleikkuri millainen vain.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
En puolla yhtään mitään. Jotta hoitele vain oma asenteesi tässä muoalimassa, jossa meteliä riittää oli ruohonleikkuri millainen vain.
Voi h-vetti sun asennetta. Peilin eteen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voi h-vetti sun asennetta. Peilin eteen.
Peili ei auta asennehommissa.
- Anonyymi00005
Mielikuvituksellinen turhake? Ilmaiset ämpärit? Pankkien palvelumaksut?
- Anonyymi00006
Kuvitteellinen.
Koko eläkeihmisen kanta on turhakkeita yhteiskunnassa. Meitä ei tarvita mihinkään. Oikeastaan vain perheemme, lapsenlapset ovat ainakin minua tarvinneet, mutta selviytyisivät varmaan ilman meitäkin.
Ilman meitä talouden rattaat pyörisivät ja sote-kulut olisivat paljon pienemmät.
Todellisuudessa ja kuvittelematta.
Hyvä kun olemme olemassa. Elämä on aika kivaa kun on tehnyt työrupeaman ja nyt nauttii milloin ilmaisista tai edullisemmista palveluista milloin omasta rauhasta. On aikaa lörpötellä tuttujen kanssa ja elää kuten lystää - kulujen tuottamisen uhallakin. - Anonyymi00007
Aivan turhaan aivan turhaan, on jälkiänsä käydä seuraamaan. Laulettiin laulussakin.
- Anonyymi00008
Nykyiset "katumaasturit" joilla ei mitään asiaa maastoon.
Turhakkeita.- Anonyymi00009
Niinhän se taitaa olla, nykyautot on tehty materiaalikulujen säästämiseksi tosi ohuesta pellistä, vähä pökkää johki, niin hajalla ja kallis remontti.
- Anonyymi00010
Warren Buffett täyttää kesällä vasta 96
omaisuus noin 150.
miljardia dollaria
hän on tehnyt ylivoimaisesti suurimman osan omaisuudestaan eläkeikässä
Paasikivi pääsi eläkkeelle tuntemattomana 1934
mutta tuli vasta eläkkeellä tunnetuksi
Itse pyrin Buffetin jäljille eli yli 90 prosenttia omaisuudesta kerään eläkeläisenä- Anonyymi00016
Sijoittamalla voi myös menettää kaiken. Sillä lailla huono laji.
- Anonyymi00012
SDP ja Vihreät on turhakkeita.
- Anonyymi00013
Sähköautot
- Anonyymi00018
Autot muuttuvat toistaiseksi sähkökäyttöiseksi, kun bensakäyttöisten moottorien valmistus loppuu.
- Anonyymi00023
Polttomoottoreiden valmistusta ei lopeteta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Polttomoottoreiden valmistusta ei lopeteta.
Toivotaan niin, kaikkihan eivät kuitenkaan vaihda sähköautoon. Vai tuleeko formuloistakin sähköisiä?
- Anonyymi00019
Turhaa säilyttää vuosien varrella kertynyttä roinaa.
- Anonyymi00022
Äläpä muuta mutise. Roinan, eli kaiken kertyneen tavaran hävittäminen ei olekaan mikään vallan pikkujuttu. Ainakaan, jos tahtoo toimia oikein ja vastuullisesti. Meillä ei heitellä metsään ja ojan penkoille, kuten joillakin on tapana.
- Anonyymi00020
Leipäkone
- Anonyymi00024
Mummunen kirjoitti:
Entäs VoileipäGrilli :)
Sekin, ja leivänpaahdin...turhaa putsattavaa kaikista laitteista tulee vaan...
- Anonyymi00025
Jos alkaisin luettelemaan niin tulisi pitkä lista jo kodin ja keittiön turhakkeista, millä ei yhden ihmisen huushollissa ole mitään käyttöä.
- Anonyymi00031
Oisko esim. robotti-imuri, airfryer turhia,
Pienet neliöt, yksi asukas. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oisko esim. robotti-imuri, airfryer turhia,
Pienet neliöt, yksi asukas.Monitoimiairfryer ei ole turhake, siihen verrattuna sähköhella on turhake, ainakin mun taloudessa.
Kahteen vuoteen en liedellä ole keittänyt/paistanut mitään ja uunissakin vain joulukakut paistanut, eli kahtena päivänä on uuni ollut käytössä. Ruokani ja leivonnaiseni saan tuolla monitoimilaitteella nopeammin ja pienemmällä sähkön kulutuksella.
Robotti- imurillakaan en tee mitään, ei ole tarvinnut edes harkita. Mulla menee n. puoli tuntia kun kämppä on siivottu kun ns isomman siivouksen teen, eli pyyhin pölyt, imuroin , pyyhin lattiat ravistelen matot (3 räsymattoa) ulkona ja laitan takas lattialle.
Anonyymi00025
2026-06-08 11:37:42 - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Monitoimiairfryer ei ole turhake, siihen verrattuna sähköhella on turhake, ainakin mun taloudessa.
Kahteen vuoteen en liedellä ole keittänyt/paistanut mitään ja uunissakin vain joulukakut paistanut, eli kahtena päivänä on uuni ollut käytössä. Ruokani ja leivonnaiseni saan tuolla monitoimilaitteella nopeammin ja pienemmällä sähkön kulutuksella.
Robotti- imurillakaan en tee mitään, ei ole tarvinnut edes harkita. Mulla menee n. puoli tuntia kun kämppä on siivottu kun ns isomman siivouksen teen, eli pyyhin pölyt, imuroin , pyyhin lattiat ravistelen matot (3 räsymattoa) ulkona ja laitan takas lattialle.
Anonyymi00025
2026-06-08 11:37:42Toimelias pistää töpinäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574