Voi kun me voitais pitää yhteyttä ihan kavereina edes. Mulla olis sulle asiaa. Oon vähän pulassa ja tarvitsisin sun neuvoja yhdessä jutussa, mut en voi kysyä. Täytyy keksiä joku muu.
n->m
Voi kun me voitais
23
454
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ette voi pitää yhteyttä?
Olenko niin pelottava ettei minulle voi puhua?- Anonyymi00003
Kyllä. Voit valittaa, että kirjoitan sinulle.
- Anonyymi00005
Ei hän ole pelottava, mutta ei se nyt vaan käy.
- Anonyymi00002
Uhkaileeko joku sua?
- Anonyymi00004
Ei mitään noin dramaattista.
- Anonyymi00006
taas jotain kalasteluyritystä pukkaa ilman tunnisteita, eipä mene läpi✋❌🛑
- Anonyymi00007
Voidaan täällä jutella. Kerro siis huolesi.
- Anonyymi00009
Yksi mies on nyt pari kertaa katsonut mua pitkään. Tosi pitkään. Mä en halua olla töykeä, jos hän on vain ystävällinen, mutta en halua, että hän alkaa kuvittelemaan mitään. En nyt jaksaisi tällaista kuviota. Kai mä toivoisin vain, et hän voisi toimia puskurina.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yksi mies on nyt pari kertaa katsonut mua pitkään. Tosi pitkään. Mä en halua olla töykeä, jos hän on vain ystävällinen, mutta en halua, että hän alkaa kuvittelemaan mitään. En nyt jaksaisi tällaista kuviota. Kai mä toivoisin vain, et hän voisi toimia puskurina.
No ei kukaan sua määrää, joten tee miten haluat.
- Anonyymi00008
- Anonyymi00011
Hanki poikaystävä.
- Anonyymi00012
Voi sinua. Mikset ole soittanut? Tiedät että osaan antaa hyviä neuvoja kaverina, kun muu ei meillä onnistunut. m>n
- Anonyymi00013
En puhu suomea 🫢
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En puhu suomea 🫢
Miksi sitten vastasit?
- Anonyymi00015
Joo
- Anonyymi00016
Marttyyri siirtyy vaan seuraavaan narrin pariin kokematta pienintäkään katumusta.
- Anonyymi00020
Ihan samat sanat olisin itsekin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00017
Harmi, jos noin on. Olisitteko voineet ensin vain niitä näitä jutella ja sitä kautta lähentyä.
- Anonyymi00018
Mua ei vit jukaa kiinnosta sun ongelmat enää yhtään kun kerta pelleilit monet kerrat niin antaa olla
- Anonyymi00019
Minä hyväksyn kaveriksi miehen, johon ikäeroa vain muutama vuosi ja olemme molemmat jo aika vanhoja!
- Anonyymi00022
Minusta tulisi sinulle varmaan aika hyvä kaveri mutta kuitenkin villiintyisit
- Anonyymi00023
Et voisi koskaan kiinnostua lapsesi ikäisestä!
- Anonyymi00021
jos joku koputtaa oveen että haluaa tulla... ei ole mikään normaali-lössö-keskursikorospoliin pelle, voi olla joku NATO;n kenttäyksikön porukukkaa, mutta ulisivast ovesta läpi jos jotain niin ytärkeää...
silloin ei päde normaalit Suomen pidädyssäännötään... Quontimoon hwri hwerat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4443222Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1172270Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22055Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten182014- 1771973
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591318- 1491290
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551190