Turhaan edes yrität!
Sä et kyl saa naista itelles...
20
199
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En halua yhtään ketään.
- Anonyymi00002UUSI
EN HALUA KETÄÄN, HALUAN OLLA RAUHASSA
- Anonyymi00004UUSI
Täysin samat sanat olisin minäkin voinut kirjoittaa! En ole koskaan ymmärtänyt sitä kuka luuli, että minä vanhempana naisena olisin ollut kiinnostunut oman lapseni ikäisestä! Säälin häntä ja hänen tapaansa toimia! Ja siksikin olin hiljaa, koska jos olisin sanonut hänelle rumasti, se ei olisi ollut minun tapa toimia! Kunhan alan voida selvästi paremmin, toivon löytäväni suunnilleen ikäiseni uuden ystävän!
- Anonyymi00003UUSI
Olet väärässä. Minä päätän annanko itseni jollekin naiselle.
- Anonyymi00005UUSI
Ei se kyllä noin ole! Nainen on aina se joka päättää!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei muuten päätä!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nainen luulee minun tapauksessani. Suon sen
- Anonyymi00007UUSI
No kyl halua suakaan en oo hoo moilanen.
- Anonyymi00010UUSI
Minä voin rehellisesti kertoa, etten ole enää kauan sitten tapahtuneen eroni koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ja se on täysin minun päätettävissä! Siihen ei ole yhdelläkkään miehellä mitään sanottavaa! Aikuisten diskossa moni on ollut minusta kiinnostunut, mutta olen kaikille heille sanonut, että minun suhteilut loppuivat aikoja sitten! Näyttivät siihen nyrpeää naamaa! Miehille seksi on paljon tärkeämpää kuin naisille ja siitä miehet eivät pidä!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä voin rehellisesti kertoa, etten ole enää kauan sitten tapahtuneen eroni koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ja se on täysin minun päätettävissä! Siihen ei ole yhdelläkkään miehellä mitään sanottavaa! Aikuisten diskossa moni on ollut minusta kiinnostunut, mutta olen kaikille heille sanonut, että minun suhteilut loppuivat aikoja sitten! Näyttivät siihen nyrpeää naamaa! Miehille seksi on paljon tärkeämpää kuin naisille ja siitä miehet eivät pidä!
Kävit sit kuitenkin hegumoittelemassa ja tuntui kivalta olla suosittu.
- Anonyymi00009UUSI
On erikseen takapihojen mitään aikaansaamattomat miehet, jotka alkavat sitten helposti miettimään, voisiko miehen iskeminen olla helpompaa.
- Anonyymi00013UUSI
Niinkö sulle kävi. Kiva kun jaoit tämän elämäsi tarinan.
- Anonyymi00014UUSI
Tehkööt mitä haluavat, mutta minä haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen ystäväkseni! Olen monta kertaa sanonut, etten halua oman lapseni ikäisestä, miehistä pitävistä miehestä ystävää koskaan! Minulta vietiin vakituinen työpaikka ja olen voinut todella huonosti hänen stalkkaamisensa takia! Olen pyytänyt toistuvasti, että hän lopettaisi minun kiusaamisen niillä lähestymisillään!! Hän on ollut mykkä joka ikisellä kohtaamisella kymmenen vuoden aikana ja vointini on mennyt joka ikisen kohtaamis kerran jälkeen aina vain huonommaksi! Miksi kukaan ei ymmärrä minun kärsimykseni määrää! Haluatteko minun kuolevan!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niinkö sulle kävi. Kiva kun jaoit tämän elämäsi tarinan.
Tarkoitin ehkä juuri sinua.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tehkööt mitä haluavat, mutta minä haluan vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen ystäväkseni! Olen monta kertaa sanonut, etten halua oman lapseni ikäisestä, miehistä pitävistä miehestä ystävää koskaan! Minulta vietiin vakituinen työpaikka ja olen voinut todella huonosti hänen stalkkaamisensa takia! Olen pyytänyt toistuvasti, että hän lopettaisi minun kiusaamisen niillä lähestymisillään!! Hän on ollut mykkä joka ikisellä kohtaamisella kymmenen vuoden aikana ja vointini on mennyt joka ikisen kohtaamis kerran jälkeen aina vain huonommaksi! Miksi kukaan ei ymmärrä minun kärsimykseni määrää! Haluatteko minun kuolevan!
HÄN ON AINOA IHMINEN JOTA TODELLA INHOAN SYDÄMENI POHJASTA! IKINÄ ET MINUN TULE KUULUMAAN MINUN ELÄMÄÄNI! JOS MUU EI AUTA KERRON HÄNEN SUUNTAUTUMISESTAAN JA STALKKAAMISESTAA JULKISESTI!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
HÄN ON AINOA IHMINEN JOTA TODELLA INHOAN SYDÄMENI POHJASTA! IKINÄ ET MINUN TULE KUULUMAAN MINUN ELÄMÄÄNI! JOS MUU EI AUTA KERRON HÄNEN SUUNTAUTUMISESTAAN JA STALKKAAMISESTAA JULKISESTI!
Olet vastenmielisin ihminen johon koskaan olen joutunut törmäämään!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet vastenmielisin ihminen johon koskaan olen joutunut törmäämään!
Tuskin kenenkään mielestä on oikein, kun hän ei saanut edes yhtä sanaa suustaan koskaan! Olin kauhuissani monen vuoden ajan, kun en ymmrtänyt mitä ihmeen esitystä kaikkialla oli, jo se oli niin rankkaa aikaa, mutta vielä pahempaa oli tulossa. Tässä talossa asuessani asumisrauhaani on häiritty monen vuoden ajan! Ja se jos mikä on ollut paskamaisin teko, slalkkaamisen lisäksi! Pelkkä naamasi näkeminen saa minut voimaan pahoin ja rahalla et voi minua koskaan ostaa!
- Anonyymi00018UUSI
Sähän et sitäkään päätä tai voi mitään.
- Anonyymi00020UUSI
Hän kyllä saisi.
- Anonyymi00021UUSI
En oo ees yrittäny ei jaksa on terveyshuolia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141369Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2041333Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776