Mutta miksi hänestä tulee RlKOKSENTEKIJÄ?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
ja toisesta piti tulla tuomari tai juristi mutta tulikin juoppo turisti
- Anonyymi00002
Juu, aika lievästä päästä tämä juoppo turisti, kun verrataan näihin väkivaltaisiin raizzkareihin, groomingiin, nuorille huumeita ja muita päihteitä välittäviin seksuaalisiin huväksikäyttäjiin...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu, aika lievästä päästä tämä juoppo turisti, kun verrataan näihin väkivaltaisiin raizzkareihin, groomingiin, nuorille huumeita ja muita päihteitä välittäviin seksuaalisiin huväksikäyttäjiin...
Taidat puhua persuista
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat puhua persuista
Sulla tyypillinen m@tup,@tjan vastaus...
- Anonyymi00005
Kaikkien tavoitteiden, haaveiden kariutuminen, sitten pettymykseen aletaan käyttää kaikenlaisia mömmöjä joista alkoholi lievin aine. Aivojen kemia sekoaa ja sitten alkaa rikos- ja väkivaltakierre.
- Anonyymi00008
Lapsiperhejärjenköyhyyttä esiintyy enemmän kuin pelkkää lapsiperheköyhyyttä.
- Anonyymi00006
Persujen syytä
- Anonyymi00009
Jos haluat vetää unelmat ja tavoitteet elämässäsi vessasta alas niin valintasi on PS.
- Anonyymi00010
Jos vihaat humanismia, naisia ja vähemmistöjä, valintasi on....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518