Siitä tiedän, että tämä tunne on aitoa. Lämmin, ikävä, kaihokas... ei ole eikä tule ketään muuta. Olet varattu mulle ❤️
Tunnut mun sydämessä mies
21
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
😳😳😳😳
- Anonyymi00002
Oletko järkyttynyt?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko järkyttynyt?
Vai kenties hämmentynyt..
- Anonyymi00003
Miehen kirjotus
- Anonyymi00004
Eikö sinun pitäisi ennemmin itse olla varattu hänelle?
- Anonyymi00006
Olen kyllä, jos hän vain minut haluaa joskus.
- Anonyymi00005
Kaunis ajatus!!! Kaihoinen tunne lyö päälle rakkauden myötä, sitä pitäminen jostakin ihmisestä on parhaimmillaan tai huonoimmillaan. Mutta ihminen ei pysty päättämään niin suurista ja tunteiden vaikutuksen alaisista asioista kuin sydämen varauksista, sydän on herkkä lihas ja antaa joskus manipuloida itseänsä.
https://www.youtube.com/watch?v=peoWv-8eHiA&list=RD5XvmaWR57Pk&index=5
Rannalla yksin istun,mieli on kaihoinen.Kuu kultaa hiljaisen veden,ja tuuli kuiskailee salaisuuksia menneestä.Kaipaan sitä, mikä oli,ja hymyilen sille, mitä en voi tavoittaa.- Anonyymi00007
Se on loppu se
- Anonyymi00009UUSI
Kertoisitko lisää tuosta "sydämen manipuloinnista"? Onko sinulla omakohtaista kokemusta?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kertoisitko lisää tuosta "sydämen manipuloinnista"? Onko sinulla omakohtaista kokemusta?
On kokemusta. Välttäkää sellaisia naisia.
- Anonyymi00008
Mies olet varattu. Et mulle. Onneksi!
- Anonyymi00010UUSI
Olisipa minun ihanuuden kirjoitus. Sydämessäni on paikka vain hänelle. Ehkä olet hän? Voisin sinut tänään itselleni ottaa.
- Anonyymi00012UUSI
Kuka sinun hän on?
Sivusta - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka sinun hän on?
SivustaIhana ujo blondi neito.
- Anonyymi00011UUSI
Turha varata jos ei asialle mitään edes tee
- Anonyymi00015UUSI
Tuo on totta. Ei voi varata ja lähteä muutamaksi kuukaudeksi muille asioille. Toisen kunnioittamista on ottaa heti kiinni, näyttää nimenomaan henkilökohtaisen kiinnostuksen ja mahdollisen tunteen,se jälkeen tulee kaikki muut elämän asiat. Ihminen tarvitsee nimenomaan henkilökohtaisen varmistuksen, jalat irti, pää pilvissä ei voi kovin kauan elää.
- Anonyymi00016UUSI
Ei kyllä siltä tunnu.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä pitäisi olla, että tuntuisi?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä pitäisi olla, että tuntuisi?
Sivusta vastaan, henkilökohtaisuuden tunne. Eihän siitä ole yhtään mitään hyötyä ja iloa jos joku minua rakastaisi, enkä sitä koskaan tietäisi. Sitten rakastaja saisi jostain tietoonsa rakastetun kuolemasta, aivan kuin jonkun elämää heitettäisiin hukkaan ja sioille.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sivusta vastaan, henkilökohtaisuuden tunne. Eihän siitä ole yhtään mitään hyötyä ja iloa jos joku minua rakastaisi, enkä sitä koskaan tietäisi. Sitten rakastaja saisi jostain tietoonsa rakastetun kuolemasta, aivan kuin jonkun elämää heitettäisiin hukkaan ja sioille.
Voisitko itse vaikuttaa siihen, että se henkilökohtaisuuden tunne pääsisi näyttäytymään ja kehittymään?
Muutenkin, toivoisin, että ihmiset miettisivät enemmän, että mitä itse voisi tehdä tai mitä voisi itse antaa kuin, että mitä siltä toiselta haluaa tai odottaa. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voisitko itse vaikuttaa siihen, että se henkilökohtaisuuden tunne pääsisi näyttäytymään ja kehittymään?
Muutenkin, toivoisin, että ihmiset miettisivät enemmän, että mitä itse voisi tehdä tai mitä voisi itse antaa kuin, että mitä siltä toiselta haluaa tai odottaa.Tietenkin ilman kommunikointia ei voi syntyä mitään ja vain livetapaaminen on ainoa oikea tapa tutustua ihmisiin. Jos ihmistä ei ole vielä tavannut, joku etäyhteys, netti, puhelin, sopii ainoastaan tapaamisen sopimiseen. Nykypäivänä ei ole kovin henkilökohtaista touchia kommunikoida anonyymisti (jos ei ole koskaan henkilöä ennen tavannut). Lisäksi ehdottomasti pitää keskittyä ensin itse henkilöön ja persoonaan ja osoittaa että on kiinnostunut nimenomaan henkilöstä itsestään, koska juuri sitä henkilökohtaisuutta ihmiset kaipaavat, eivät mitään kulisseja tai kauhean pintapuolista tarinaa heti alkuun, koska kuitenkin ihminen on aina tunneihminen ja tunteet vaikuttavat syvästi ja vaikuttavasti ihmisen sisässä, ellei ne ole täysin turtuneet jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843